Ja ze zegt elke keer wel dat ik dr niet hoef te betalen omdat ze me te lekker vindt, maar goed, ik vind dat dan sneu want ze geeft aan dat ze met dat geld wel jouw heroïne verslaving kan bekostigen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 09:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Voor 50 eckies doet ze alles zelfs jou blijkbaar.
Zal ik voor je shoppen? Niet alleen voer, maar ook cadeautjes die ook echt bruikbaar zijn..quote:Op dinsdag 15 november 2016 09:20 schreef Remco_h het volgende:
zoals eerder gezegd, ik heb een nogal druk werk/reis schema tot het einde van het jaar (dus ik snap t donders goed dat Nizno t druk heeft met werk....
Maar hoe ik mijn pakketjes maak is als volgt;
Ik loop de aanbiedingen af in de supers (lees route 99, hamsteren 2+1 gratis etc) hoe meer tijd ik heb om dit te doen des te groter het pakket is en des te minder geld het mij kost..
Ik weet nu dat ik voor het eind van het jaar 2 weken in de UK, 1 week in Egypte, en waarschijnlijk nog een week in frankrijk zit, eerlijkheid gebied mij te zeggen dat er dan verdomd weinig tijd overblijft om te shoppen (gezien de deadline van 14-12).
Wellicht kom ik over als een azijnzeiker maar stiekem ben ik best lief maar zet m op Nizno!
quote:Op dinsdag 15 november 2016 09:28 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja ze zegt elke keer wel dat ik dr niet hoef te betalen omdat ze me te lekker vindt, maar goed, ik vind dat dan sneu want ze geeft aan dat ze met dat geld wel jouw heroïne verslaving kan bekostigen.
Niet dat ik daar per se voor wil betalen maar jij gaat er aan kapot, en dat is op zich wel positief.
Nee, sorry, ik mis iets.quote:Op dinsdag 15 november 2016 08:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Een... Drone... Ik mis iets volgens mij..?
Lolwat?quote:Op dinsdag 15 november 2016 11:26 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Nee, sorry, ik mis iets.![]()
Ik meende van je gelezen hebt dat je geen zolderautist wil die een drone blieft.
Hoe ik er dan bij kom, geen idee.
Ik sta op de negeerquote:Op dinsdag 15 november 2016 11:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Lolwat?Geen idee hoe je hier bij komt. Ik heb wel iets anders gezegd, maar dat had niks te maken met een zolderkamerautist en/of een drone hoor
![]()
Ik heb de klok wel horen luiden.. haha. reactie 1&2quote:Op dinsdag 15 november 2016 11:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Lolwat?Geen idee hoe je hier bij komt. Ik heb wel iets anders gezegd, maar dat had niks te maken met een zolderkamerautist en/of een drone hoor
![]()
Ja zeg dan verdomme iets waar ik wat mee kan Mensch!quote:Op dinsdag 15 november 2016 11:41 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ik sta op de negeer![]()
ik zal niks aan jou toewensen over betalen en heroïne oké? Moet je me niet meer negeren.
-1 punt
Ja, maar das Geerd, niet ik.quote:Op dinsdag 15 november 2016 11:41 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Ik heb de klok wel horen luiden.. haha. reactie 1&2
Koffiekan. Kan je daar wat mee?quote:Op dinsdag 15 november 2016 11:42 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja zeg dan verdomme iets waar ik wat mee kan Mensch!
Daar kan ik wel wat mee, maar dat gaat richting racisme en dat kan niet in dit topicquote:Op dinsdag 15 november 2016 11:43 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Koffiekan. Kan je daar wat mee?
Nouja. Daar kan je nergens wat mee. Je bent ook niet rasistisch maar je maakt gewoon onderscheidt!quote:Op dinsdag 15 november 2016 11:44 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Daar kan ik wel wat mee, maar dat gaat richting racisme en dat kan niet in dit topic
Jawel, bij Stormfrontquote:Op dinsdag 15 november 2016 11:54 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Nouja. Daar kan je nergens wat mee. Je bent ook niet rasistisch maar je maakt gewoon onderscheidt!
Niet omdat het moet maar omdat het kan!quote:Op dinsdag 15 november 2016 11:56 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jawel, bij StormfrontNiet dat ik dat wil, maar ik bedoel...het kán
De planning is om deze week iedereen op de hoogte te stellenquote:Op dinsdag 15 november 2016 11:17 schreef Tink89 het volgende:
Als de info er deze week niet is, ga ik een of twee shopklussen afstaan. Dan red ik het gewoon niet meer. Ben nou eenmaal door ziekte niet in staat of een hele of halve dag te shoppen, dus moet het verdelen over meerdere weekenden.
Ik wens jullie heel veel succesquote:Op dinsdag 15 november 2016 12:08 schreef Mark het volgende:
Lil Kleine en Ronnie Flex, daar gaat mijn kerstgevoel
[..]
De planning is om deze week iedereen op de hoogte te stellen
quote:Op dinsdag 15 november 2016 12:08 schreef Mark het volgende:
[..]
De planning is om deze week iedereen op de hoogte te stellen
Sterkte.quote:Op dinsdag 15 november 2016 13:44 schreef Samzz het volgende:
Ik trek me terug als gever. Komt gezien de uitslag van t onderzoek niet goed uit. Volgend jaar beter.
Thanks. Niks ernstigs, maar gewoon niet/nauwelijks mobiel. Dus shoppen is dan lastig.quote:
De organisatie heeft onderstaande gepost:quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal niks gehoord van de organisatie.
Misschien dat er dus eerst gekeken wordt welke gevers er gekoppeld kunnen worden aan ontvangers, en daarna pas welke sponsors aan shoppers?quote:Op zondag 23 oktober 2016 12:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat wordt lastig regelen achter de schermen. Liever dat er dan gewoon een shopper gezocht wordt hier. Meerdere shoppers kan natuurlijk ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |