Vanochtend nog *fap fap*quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:08 schreef spierbal het volgende:
Mijn laaste keer was eergisteren, en die van jullie?
ja en vanavond met magere Hein in je gedachte. Of niet? Stouterd.quote:
dit jaquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:08 schreef livelink het volgende:
Als mevrouw nu moet stoppen met het voeren van de vogels word ik gek. Ik gun die twee gekken alleen een totale, vernederende nederlaag.
Ik ook.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:08 schreef livelink het volgende:
Als mevrouw nu moet stoppen met het voeren van de vogels word ik gek. Ik gun die twee gekken alleen een totale, vernederende nederlaag.
Nee, de komende twee maanden krijg ik hem denk ik niet meer omhoogquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:09 schreef spierbal het volgende:
[..]
ja en vanavond met magere Hein in je gedachte. Of niet? Stouterd.
Tot je zelf zo'n wijf naast je hebt wonen en alles onder de schijt zit. Elke dag.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:09 schreef summer2bird het volgende:
Arme vrouw. Ms.Hein en Co achter haar aan omdat ze een beetje plezier uit vogeltjes voeren haalt![]()
Godsamme man, op een bepaalde leeftijd hou je toch gewoon op met zeiken?
Nee. Op een bepaalde hoge leeftijd begint juist het zeiken om alles.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:09 schreef summer2bird het volgende:
Arme vrouw. Ms.Hein en Co achter haar aan omdat ze een beetje plezier uit vogeltjes voeren haalt![]()
Godsamme man, op een bepaalde leeftijd hou je toch gewoon op met zeiken?
dan komt ze een deze nachten langs. Leuk je nog ff gesproken te hebben.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:10 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Nee, de komende twee maanden krijg ik hem denk ik niet meer omhoog
quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:11 schreef spierbal het volgende:
Geinig. Een reclame met vogelverschrikker ghehe.
Jep, buren die 65+ zijn zonder ooit vanhuis weg te gaan zijn echt de hel.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:10 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Nee. Op een bepaalde hoge leeftijd begint juist het zeiken om alles.
das eigenlijk wel. Xtje bbq vuurkorf of vrienden in de tuin op een zomerse avond en volgende weet ik dat als ik ze tegenkom dat ze wat te zeuren hebben.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:12 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Jep, buren die 65+ zijn zonder ooit vanhuis weg te gaan zijn echt de hel.
Boeiend. Op zo'n leeftijd maak ik mij hopelijk niet druk om zulke dingetjes.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:10 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Tot je zelf zo'n wijf naast je hebt wonen en alles onder de schijt zit. Elke dag.
maar toch.. magere hein heeft zich sowieso al schuldig gemaakt aan bedreiging én vernieling..quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:11 schreef FlipjeHolland het volgende:
je weet al meteen dat die vogel voerster niet zon lieverdje is. die denkt alles wat ik zeg zal tegen me worden gebruikt dus ik hou me mond. die magere hein is zon verzuurde trol en die bolle is door haar opgestookt.
Grote kans. Femke ofzoquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:17 schreef matthijst het volgende:
Kijken of het konijnenkind nog gaat flippen.
gewoon konijnen opetenquote:
Oh Femke ik dacht Kimquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:19 schreef matthijst het volgende:
"Pap, jij zei toch dat dat wel zo was"?
Denkt Femke.
quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:26 schreef Pap89 het volgende:
Femke staat na de uitzending weer te cammen voor haar konijnenvoer
Die lieve mevrouwquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:27 schreef frietenstamp het volgende:
Je moet kiezen. Naast welk van die gekke wijven ging jij wonen?
naast femke, die ziet er uit als of ze graag in dr kont word genomen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:27 schreef frietenstamp het volgende:
Bij de dierenspeciaalzaak zekerquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:26 schreef matthijst het volgende:
En morgen weer op haar werk, die Femke.
die dikke.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:27 schreef frietenstamp het volgende:
Idd, had ze toch al nietquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:26 schreef Zelfscanner het volgende:
Femke heeft vanaf morgen ook geen school, werk of wat dan ook meer.
Mevr. Vos ook, want Victor moest achterlangs komen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:28 schreef FlipjeHolland het volgende:
[..]
naast femke, die ziet er uit als of ze graag in dr kont word genomen.
Ja, die heeft vast werkquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:26 schreef matthijst het volgende:
En morgen weer op haar werk, die Femke.
Dat mokkel moet nodig een beurt krijgenquote:
Hogenwerf? Kon haar niet vinden zo snelquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:29 schreef matthijst het volgende:
Hoe heette Femke van achteren?
S kieken of ze op fb zit.
Benieuwd wat zo iemand nou doet overdag.
Hoogwerf of iets dergelijks.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:29 schreef matthijst het volgende:
Naast Skeletor, en dan zou ik elke dag in haar tuin poepenquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:27 schreef frietenstamp het volgende:
Ik gok WAJONG door fybromyalgie of andere niet-bestaande ziekte.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:29 schreef matthijst het volgende:
quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:31 schreef frietenstamp het volgende:
Ik kies voor een schijtvrije tuin dus Hein en konijn.
Was t wel Hilversum waar ze net waren?quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:30 schreef Schuimpjes het volgende:
https://www.facebook.com/femke.hogerwerf
Woede-aanvallen, geerft van omaquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:31 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ik gok WAJONG door fybromyalgie of andere niet-bestaande ziekte.
quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:31 schreef frietenstamp het volgende:
Jaquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:32 schreef Isane het volgende:
[..]
Was t wel Hilversum waar ze net waren?
Is goed Femke.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:31 schreef frietenstamp het volgende:
die heeft de kilos gekregen die de horrorbuurvrouw kwijt is geraaktquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:30 schreef Schuimpjes het volgende:
https://www.facebook.com/femke.hogerwerf
Argh, zoveel van dis dikke kortharige egel huisvrouwtjes van 30-40 die niet werken, want kids en fybro, facebook staat er vol meequote:Op maandag 17 oktober 2016 22:31 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ik gok WAJONG door fybromyalgie of andere niet-bestaande ziekte.
Nee, was in Hilversum.quote:
Wel een 'maar'quote:
Sodemieter toch op! Mussen en vooral duiven zijn de ratten van de lucht!!!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:32 schreef Gia het volgende:
Toppertje. Net nog gekeken. Geweldige afloop.
Vorige buur was net zo'n zeikwijf als dit mens, alleen gooide die het op een andere klacht. Als ik brood op het dak van de schuur gooide, kreeg zij muizen in huis. Right!
Vogels zijn mooi en gezellig. En die schijt regent vanzelf weg, wat ze zelfs beaamde: "nu ligt er niets, want het heeft geregend"
Mee eens dat vogels een gezellige aanwezigheid zijn in de tuin, totdat de was die buiten te drogen hangt ondergescheten wordtquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:32 schreef Gia het volgende:
Vogels zijn mooi en gezellig. En die schijt regent vanzelf weg, wat ze zelfs beaamde: "nu ligt er niets, want het heeft geregend"
Maar het voeren doet er niet echt toe. Als je een groene tuin hebt, dan komen de vogels toch al. Want daar zitten beestjes. Koolmeesjes zie je bijvoorbeeld veel op rozenstruiken en boompjes voor de bladluis.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:42 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Sodemieter toch op! Mussen en vooral duiven zijn de ratten van de lucht!!!!
Dat kan ook als je buurman niet voert.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:46 schreef zoem het volgende:
Mee eens dat vogels een gezellige aanwezigheid zijn in de tuin, totdat de was die buiten te drogen hangt ondergescheten wordt
Gelijk ook maar een slotje op de voorraadkast plaatsen dan!quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 09:39 schreef k_man het volgende:
Waarom kan er niet gewoon een slotje op dat konijnenhok?
Dat is ook zo. Ik merk wel dat als we thuis de vogels regelmatig voeren in de voederhuisjes, dat de vogels vaker en langer in en rond de tuin blijven hangen. Het zijn dan vooral de grotere (en brutalere) vogels zoals eksters en duiven die overlast geven. Die hebben letterlijk en figuurlijk overal schijt aanquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 08:33 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat kan ook als je buurman niet voert.
Overigens heb ik 's zomers altijd de was buiten hangen en er nog nooit vogelpoep op gehad.
Op de auto wel, als ik die onder een boom parkeer. Dus, je was niet onder een boom hangen.
ik denk dat ze een donker geheim meedraagt, ik vertrouwde haar ook niet helemaalquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:36 schreef junkiesietze het volgende:
Ik hoop dat dat konijnenwijf zichzelf heeft teruggezien op TV en zich dood schaamt.
Wat een lief vrouwtje was dat(die de vogels voerde dan he)
Die "vogeldeskundige" zat dan ook glashard te liegen. Het aantal vogels in het dorp zal niet verveelvoudigen nee maar de vogels die normaal verspreid zitten komen nu allemaal dat kuttuintje in en schijten doen ze allemaal rondom de voerplaats dus in het kuttuintje van eiseres.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:13 schreef zoem het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Ik merk wel dat als we thuis de vogels regelmatig voeren in de voederhuisjes, dat de vogels vaker en langer in en rond de tuin blijven hangen. Het zijn dan vooral de grotere (en brutalere) vogels zoals eksters en duiven die overlast geven. Die hebben letterlijk en figuurlijk overal schijt aan
Ik denk dat het een achterbaks wijf is en dementerend.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:39 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik denk dat ze een donker geheim meedraagt, ik vertrouwde haar ook niet helemaal
Dat wijf wilde gewoon een x op TV komen, en waarschijnlijk dacht ze echt een goede zaak te hebben en zeker weten dat ze ging winnen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:39 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik denk dat ze een donker geheim meedraagt, ik vertrouwde haar ook niet helemaal
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:44 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Dat wijf wilde gewoon een x op TV komen, en waarschijnlijk dacht ze echt een goede zaak te hebben en zeker weten dat ze ging winnen.
Zal me niks verbazen als ze dacht "ontdekt" te worden en dat ze dan een programma bij SBS krijgt over konijnen.
ik had het over de vogelvoermevrouwquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:44 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Dat wijf wilde gewoon een x op TV komen, en waarschijnlijk dacht ze echt een goede zaak te hebben en zeker weten dat ze ging winnen.
Zal me niks verbazen als ze dacht "ontdekt" te worden en dat ze dan een programma bij SBS krijgt over konijnen.
Ohh ja vroeger heette ze Eva Braunquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:54 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik had het over de vogelvoermevrouw
Antieke Tokkiequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:58 schreef DonJames het volgende:
Wacht, zijn er serieus mensen die denken dat dat arme eenzame vrouwtje de bad guy is, en die antieke Tokkie en zwakbegaafde walrus de slachtoffers?
Heb je dan het programma überhaupt wel gekeken?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:42 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Die "vogeldeskundige" zat dan ook glashard te liegen. Het aantal vogels in het dorp zal niet verveelvoudigen nee maar de vogels die normaal verspreid zitten komen nu allemaal dat kuttuintje in en schijten doen ze allemaal rondom de voerplaats dus in het kuttuintje van eiseres.
Ze is niet de bad guy, maar ze is niet zo schattig als ze lijkt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:58 schreef DonJames het volgende:
Wacht, zijn er serieus mensen die denken dat dat arme eenzame vrouwtje de bad guy is, en die antieke Tokkie en zwakbegaafde walrus de slachtoffers?
Jij kent haar?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 13:30 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ze is niet de bad guy, maar ze is niet zo schattig als ze lijkt.
Gezien de birdbullshitdeskundige heb ik het idee dat deze shows gescript worden door tekstschrijvers.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 13:26 schreef zoem het volgende:
[..]![]()
Al moet ik overigens bekennen dat ik de aflevering nog niet gezien heb.
Mensenkennis Gquote:
Jep, lijkt mij ook. Helaas hing Visser een belangrijk deel van zijn uitspraak op aan dat lulverhaal van die vogelaar. Zoals Visser wel vaker een uitspraak ophangt aan de mening van een of andere vage deskundige. Zo lijkt het althans tijdens de uitzending.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:42 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Die "vogeldeskundige" zat dan ook glashard te liegen. Het aantal vogels in het dorp zal niet verveelvoudigen nee maar de vogels die normaal verspreid zitten komen nu allemaal dat kuttuintje in en schijten doen ze allemaal rondom de voerplaats dus in het kuttuintje van eiseres.
duiven zijn luie snackbar vreters die hele dag rondhangen als ze weten dat ergens regelmatig gevoerd wordt. Bij ons waren wel 100 duiven die overal op daken , schuttingen en zo zaten te wachten. Een week nadat de benedenbuurvrouw overleden was waren ze weer verdwenen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:13 schreef zoem het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Ik merk wel dat als we thuis de vogels regelmatig voeren in de voederhuisjes, dat de vogels vaker en langer in en rond de tuin blijven hangen. Het zijn dan vooral de grotere (en brutalere) vogels zoals eksters en duiven die overlast geven. Die hebben letterlijk en figuurlijk overal schijt aan
Alleen de eerste 5 minuten dacht ik hetzelfde als jij. Daarna begon ik "dat arme eenzame vrouwtje" erg creepy te vinden. Vertrouw(de) haar voor geen meter. Ik vond haar al met al erger dan die andere twee (al waren die net zo goed een verschrikking). Ik kon mij de frustratie van die 2 ook best goed voorstellen (ondanks dat ik een vogelliefhebber ben).quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:58 schreef DonJames het volgende:
iddquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:32 schreef Schuimpjes het volgende:
Sorry hoor, maar de helft van de punten zijn toch te controleren bij aankoop?
Wie weet is die autoverkoper wel een heel aparte kerelquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:39 schreef matthijst het volgende:
Hier gaat weinig geflipt worden vrees ik.
Snap ook niet waarom hij zo nodig in beeld moet als hij toch niet meedoet.quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:52 schreef Schuimpjes het volgende:
Zegt de man van Cora ook nog wat? Of leest die alleen maar de krant.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!
Dat jaquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:00 schreef matthijst het volgende:
Dus. Airco lek. 400 euro.
Optyfen met je 5000.
heldquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:00 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik snap nu de grap pas van Mr. Visser
Het is een schande voor de verkeersveiligheid dat een Rechter en tevens Raadsheer-Plaatsvervanger dit toestaat!quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:05 schreef F1gamer het volgende:
ARAG is back
Vorige week was er geen Arag
twitter:BuikschuiverNL twitterde op maandag 24-10-2016 om 22:10:33@ARAG_nl Zeg, waarom zijn jullie de ene week er wel bij Meester Frank Visser en de andere week niet? reageer retweet
quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:11 schreef donald_dick het volgende:
[..]twitter:BuikschuiverNL twitterde op maandag 24-10-2016 om 22:10:33@ARAG_nl Zeg, waarom zijn jullie de ene week er wel bij Meester Frank Visser en de andere week niet? reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |