Valt wel mee, is dit keer mijn schuld eigenlijk. Zal er ook over ophouden.quote:Op maandag 17 oktober 2016 01:58 schreef Ulx het volgende:
Ik begrijp dat vandalisme gelijk een moslimtopic triggert bij sommigen, maar alsjeblieft....
Virginia en spreekt Spaans waren zo'n beetje de redenen dat hij de VP werd. Ik weet niet of het wel zo positief zal worden opgepakt. In Nederland zou je er niet mee wegkomen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 02:15 schreef Ulx het volgende:
Ondertussrn doet Kaine ook iets bijzonders. Een speech houden in het spaans. Nog niet eerder gedaan door een VP ksndidaat.
http://www.politico.com/s(...)-miami-church-229866
Misschien een bron?quote:Op maandag 17 oktober 2016 02:22 schreef skysherrif het volgende:
gedoe met assange, wordt geclaimed dat hij gedood is...
wikileaks zend wat bepaalde codes uit
Trump mag gaan twitteren dat het allemaal verschrikkelijk is. Verliest hij nog meer hispanics.quote:Op maandag 17 oktober 2016 02:21 schreef Tweek het volgende:
[..]
Virginia en spreekt Spaans waren zo'n beetje de redenen dat hij de VP werd. Ik weet niet of het wel zo positief zal worden opgepakt. In Nederland zou je er niet mee wegkomen.
quote:
twitter:0HOUR1__ twitterde op maandag 17-10-2016 om 01:13:05Getting word Jullian Assange is dead not a 100% conformed but a ANON said they got him #Anonymous PAMELA ANDERSON m… https://t.co/fkT35cHW2j reageer retweet
Wat een manier om te gaan.quote:PAMELA ANDERSON may have poisoned him
Door Pamela Anderson.quote:Op maandag 17 oktober 2016 02:22 schreef skysherrif het volgende:
gedoe met assange, wordt geclaimed dat hij gedood is...
Heb hem vaker zien langskomen met info over wikileaks, was ook degene die claimde dat hij de 33000 emails heeft gestuurd naar wikileaks of iig dat ze nu in handen van hen zijn.quote:Op maandag 17 oktober 2016 02:29 schreef Broomer het volgende:
[..]
Op grond waarvan is dit geloofwaardig?
Ghehhehe inderdaadquote:Op maandag 17 oktober 2016 02:29 schreef monkyyy het volgende:
[..][..]twitter:0HOUR1__ twitterde op maandag 17-10-2016 om 01:13:05Getting word Jullian Assange is dead not a 100% conformed but a ANON said they got him #Anonymous PAMELA ANDERSON m… https://t.co/fkT35cHW2j reageer retweet
Wat een manier om te gaan.
Op de wikileaks twitter zijn ook 3 codes.quote:Op maandag 17 oktober 2016 02:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heb hem vaker zien langskomen met info over wikileaks, was ook degene die claimde dat hij de 33000 emails heeft gestuurd naar wikileaks of iig dat ze nu in handen van hen zijn.
Anders moet je gewoon assange intypen op twitter en checken op latest nieuws, staat helemaal vol
[..]
Ghehhehe inderdaad
Is sowieso een uur later dan de eerste speculatie:quote:Op maandag 17 oktober 2016 02:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Lijkt me dat men een capabeler persoon stuurt inderdaad haha
twitter:JacquelynBaker8 twitterde op maandag 17-10-2016 om 00:15:12@209twitch @wikileaks believe it's "a dead man switch" means we maybe getting John Kerry emails later reageer retweet
Dat zijn Hash codes voor downloads, daarmee kan je bijvoorbeeld controleren of je de juiste torrent hebt en de data niet corrupt is. Wikileaks zal waarschijnlijk later wat online gooien en hiermee kan je controleren of de data klopt.quote:Op maandag 17 oktober 2016 02:33 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Op de wikileaks twitter zijn ook 3 codes.
D'r was toch ook een documentaire waaruit bleek dat ze met een reporter uit Kazachstan aanrommelde? Dat land is wel bevriend met Poetin. Was Poetin bang voor wat Assange wist over de hacks?quote:Op maandag 17 oktober 2016 02:43 schreef Tweek het volgende:
Zou wel wat zijn Assange vermoorden op het grond gebied van Ecaudor. Terwijl ze Snowden niet kunnen pakken en Manning in leven laten.
Overigens Pamela Anderson is wel in het Verenigd Koninkrijk: https://www.theguardian.c(...)P=Share_iOSApp_Other
Zou het dan toch?
ghehehequote:Op maandag 17 oktober 2016 02:53 schreef Ulx het volgende:
[..]
D'r was toch ook een documentaire waaruit bleek dat ze met een reporter uit Kazachstan aanrommelde? Dat land is wel bevriend met Poetin. Was Poetin bang voor wat Assange wist over de hacks?
Daar dreigen ze ook met een kern oorlog als Trump het niet wordt, dus die kant zie ik het niet op spelen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 02:53 schreef Ulx het volgende:
[..]
D'r was toch ook een documentaire waaruit bleek dat ze met een reporter uit Kazachstan aanrommelde? Dat land is wel bevriend met Poetin. Was Poetin bang voor wat Assange wist over de hacks?
Misschien blijkt ze het wel fantastisch te doen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 02:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die muts gaat het worden zeer waarschijnlijk, 4 jaar denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |