Nee. Feyenoord wist gewoon niet meer wat winnen was, en wat er nodig is om alles uit je carrière te halen. Daarom ben ik ook blij met de jorg en bottegod; echt geen wereldklasse, maar wel 110%quote:
PSV die 17x won achter elkaar in 1987/1988.quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:50 schreef RvLaak het volgende:
Wat is eigenlijk de beste seizoensstart ooit in de ere?
Jezus... Dan moeten ze nog een tijdjequote:Op zondag 16 oktober 2016 17:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
PSV die 17x won achter elkaar in 1987/1988.
Dergelijke records zijn helaas nog wel even weg:quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:50 schreef RvLaak het volgende:
Wat is eigenlijk de beste seizoensstart ooit in de ere?
12, eind vorig seizoen ook nog 2.quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:49 schreef TC03 het volgende:
Volgende week de tiende overwinning op rij behalen tegen Ajax.
Dank, maar als ze zo blijven spelen is "minste doelpunten tegen" nog wel te doen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:01 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dergelijke records zijn helaas nog wel even weg:
Meeste overwinningen op rij in een seizoen - 19 - Ajax (1971/1972)
Meeste overwinningen op rij vanaf de seizoensstart - 17 - PSV (1987/1988)
Minste tegengoals in een seizoen - 13 - FC Twente (1971/1972)
Hoogste doelsaldo in een seizoen - +90 (112-22) - Ajax (1997/1998)
Meeste overwinningen in een seizoen - 30 - Ajax (1971/1972), Ajax (1972/1973)
Meeste winstpunten in een seizoen - 63 (93) - Ajax (1971/1972) (tussen haakjes omgerekend naar 3-puntensysteem)
Als we dit seizoen al een eredivisierecord halen dan is het waarschijnlijk dat van meeste eigen doelpunten in de eredivisie voor 1 speler. Dat staat momenteel op 6. Met Beekgod bijna weer fit moet dat te doen zijn.
De clubrecords zijn al uitdagend genoeg.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:01 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dergelijke records zijn helaas nog wel even weg:
Meeste overwinningen op rij in een seizoen - 19 - Ajax (1971/1972)
Meeste overwinningen op rij vanaf de seizoensstart - 17 - PSV (1987/1988)
Minste tegengoals in een seizoen - 13 - FC Twente (1971/1972)
Hoogste doelsaldo in een seizoen - +90 (112-22) - Ajax (1997/1998)
Meeste overwinningen in een seizoen - 30 - Ajax (1971/1972), Ajax (1972/1973)
Meeste winstpunten in een seizoen - 63 (93) - Ajax (1971/1972) (tussen haakjes omgerekend naar 3-puntensysteem)
Als we dit seizoen al een eredivisierecord halen dan is het waarschijnlijk dat van meeste eigen doelpunten in de eredivisie voor 1 speler. Dat staat momenteel op 6. Met Beekgod bijna weer fit moet dat te doen zijn.
Laat Kuyt maar jeugdtrainers worden dat is wel iets voor hem.quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:51 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nee. Feyenoord wist gewoon niet meer wat winnen was, en wat er nodig is om alles uit je carrière te halen. Daarom ben ik ook blij met de jorg en bottegod; echt geen wereldklasse, maar wel 110%
Kuyt moet sowieso, in wat voor rol dan ook, een contract voor het leven krijgen, en als je ooit nog eens de kans krijgt De Koe op wat voor manier dan ook aan je club te verbinden dan moet je dat ook met beide handen aanpakken
Met Jones? Alle 3 de doelpunten tegen waren zijn schuld. Ik vind 'm nog altijd een stuntelaar.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dank, maar als ze zo blijven spelen is "minste doelpunten tegen" nog wel te doen.
die hashtag slaat op mijn éigen opportunisme in geval van een puike pot komende zondag.quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:28 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ik zei dit ook tijdens de wedstrijd met die 1-0 achterstand, dus die hashtag kun je achterwege laten als je op de uitslag van vandaag doelde.
En toch zou ik 'm laten staanquote:Op zondag 16 oktober 2016 18:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met Jones? Alle 3 de doelpunten tegen waren zijn schuld. Ik vind 'm nog altijd een stuntelaar.
Die veroorzaakt er nog wel meer.
Ga je nooit een seizoen lang volhouden. Sterker, het is al bizar dat ze het zo lang volhouden. Genoeg wedstrijden gehad dat je er zo 3 om de oren had kunnen krijgen. Als ze het onder de 20 weten te houden moet je tevreden zijn en heb je een hele goede kans op een top 2 positie.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dank, maar als ze zo blijven spelen is "minste doelpunten tegen" nog wel te doen.
Als ie 1x in de 3 wedstrijden een goal incasseert die zijn schuld is en verder niets vind ik het prima.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met Jones? Alle 3 de doelpunten tegen waren zijn schuld. Ik vind 'm nog altijd een stuntelaar.
Die veroorzaakt er nog wel meer.
Statistiek levert geen kennis over individuele wedstrijden.quote:Op maandag 19 september 2016 18:48 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Gemiddeld aantal punten uit laatste tien uitwedstrijden per club (tegen Go Ahead het gemiddelde uit zeven, daar er nooit tien uitwedstrijden gespeeld zijn tegen deze club)
Willem II - gemiddeld 2 punten per wedstrijd
Go Ahead - gemiddeld 1.29 punten per wedstrijd
NEC - gemiddeld 1.2 punten per wedstrijd
Komt neer op een minder dan 1,5 punten gemiddeld. Trek je dit door naar deze drie wedstrijden is betekent dat dat je gemiddeld meer dan 4,5 verliespunten voor de kiezen krijgt...
Groeten.
Oke excuus, dan heb ik niks gezegd.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:14 schreef Gert het volgende:
[..]
die hashtag slaat op mijn éigen opportunisme in geval van een puike pot komende zondag.
Wat bedoel je precies?quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Statistiek levert geen kennis over individuele wedstrijden.
Groeten.
Feyenoord - PEC is misschien nog iets gemakkelijker.quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:10 schreef De_Pel het volgende:
Trouwens nu wel een kutzwaar programma tot de winter. Alleen Sparta is een "zekerheidje". Hoeft geen probleem te zijn, maar er gaan echt wel de nodige punten verspeeld worden nog...
Als het tegen Oss niet zo slecht ging had ik geopperd de hele bank er maar in te zetten...quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:17 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in donderdag. Liever gewoon door naar zondag.
Oh nee, dat niet. Ik zou gewoon met je normale 11 spelen. Maar ik had ook niet zoveel gewisseld toen tegen Oss.quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:20 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Als het tegen Oss niet zo slecht ging had ik geopperd de hele bank er maar in te zetten...
Een plaagstootje omdat jij zo triomfantelijk deed alsof je uit een gemiddeld aantal punten tegen een bepaalde tegenstander kunt afleiden hoe veel verliespunten je gaat halen dit seizoen, wat natuurlijk kolder is.quote:
Een plaagstootje kan ik wel hebben hoor, maar uiteraard kan je er niet uit afleiden hoeveel (verlies)punten je gaat halen. Ik liet er alleen mee zien dat de kans om ze alle drie te winnen (en nee, natuurlijk klopte het niet precies) veel kleiner dan dat je ze wel allemaal wint.quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een plaagstootje omdat jij zo triomfantelijk deed alsof je uit een gemiddeld aantal punten tegen een bepaalde tegenstander kunt afleiden hoe veel verliespunten je gaat halen dit seizoen, wat natuurlijk kolder is.
Diep respect voor wat Feyenoord laat zien hoor. Ik kijk uit naar de Klassieker
Gelijk heb je, ik dacht even dat die pot uit was. Thuis moet je aan het doelsaldo werken.quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:15 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Feyenoord - PEC is misschien nog iets gemakkelijker.
Hopelijk komen we die wedstrijd zonder kleerscheuren door. Helemaal ideaal als we 3-0 voorkomen en wat spelers kunnen wisselen. Hoewel, tegen Loehansk is dan nog niets zekerquote:Op zondag 16 oktober 2016 19:17 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in donderdag. Liever gewoon door naar zondag.
Lijkt me niet. In deze poule met deze resultaten maak je normaal gesproken gewoon goeie kans om door te gaan. Zou een beetje dom zijn om dan een B-team op te stellen. Want waarom zouden we niet verder willen komen? Allemaal extra geld.quote:Op zondag 16 oktober 2016 20:46 schreef PIETR het volgende:
Gewoon een B-teampje opstellen donderdag, jatoch? Niet dan?
Idd, uit kan je gevoegelijk al als verliespartij incalculeren.quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:46 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Gelijk heb je, ik dacht even dat die pot uit was. Thuis moet je aan het doelsaldo werken.
Maar met dit 'B-team' pakken we die gasten uit Oekraine ook gewoon:quote:Op zondag 16 oktober 2016 20:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lijkt me niet. In deze poule met deze resultaten maak je normaal gesproken gewoon goeie kans om door te gaan. Zou een beetje dom zijn om dan een B-team op te stellen. Want waarom zouden we niet verder willen komen? Allemaal extra geld.
Daarbij denk ik dat een Europese overwinning als voorbereiding op Ajax een hele goede mentale steun is. Zie ook PSV.
Hier ga je niet mee winnenquote:Op zondag 16 oktober 2016 20:56 schreef PIETR het volgende:
[..]
Maar met dit 'B-team' pakken we die gasten uit Oekraine ook gewoon:
Jones
Karsdorp - Van Beek - Kongolo - Woudenberg
Tapia - Vejinovic
Toornstra
Berghuis - Kramer - Elia
Ongezond spannende wedstrijd. Tyfus, wat heb ik lopen stressen die wedstrijd.quote:Op zondag 16 oktober 2016 20:58 schreef Grifte het volgende:
Zorya Luhansk, heerlijke herinneringen
Van:
[ afbeelding ]
naar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waaruit blijkt dat dan? In het interview bij de NOS corrigeerde hij zichzelf namelijk direct nadat het woord "eerlijk" viel.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Lol. Kramer vindt dat de strijd tussen hem en Jørgensen oneerlijk was.
Hij zegt dat net bij Rondo op Ziggo Sport. Het heeft hem dwars gezeten.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat dan? In het interview bij de NOS corrigeerde hij zichzelf namelijk direct nadat het woord "eerlijk" viel.
Die comments zijn wel weer sneuheid ten top. Maar ja da's Dumpert hè.quote:
Ah oké. Moet hij maar beter voetballen en trainen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij zegt dat net bij Rondo op Ziggo Sport. Het heeft hem dwars gezeten.
Is ook niet eerlijk, hij is veel minder goed en kan daar niks aan doen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij zegt dat net bij Rondo op Ziggo Sport. Het heeft hem dwars gezeten.
Jørgensen die en meer scoort en meer bijdraagt aan het spel.quote:Op zondag 16 oktober 2016 22:06 schreef H.FR het volgende:
[..]
Is ook niet eerlijk, hij is veel minder goed en kan daar niks aan doen.
Inderdaad, ik vermoed ook een complot.quote:Op zondag 16 oktober 2016 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jørgensen die en meer scoort en meer bijdraagt aan het spel.
Zo oneerlijk, misschien zelfs walgelijk.
quote:Op zondag 16 oktober 2016 22:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Met matig spel weer een zwaarbevochten overwinning.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |