Tjaptjoep vindt dit niet leuk.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nouja, een foto van je poes kan ook een en ander impliceren natuurlijk en daarvan snap ik nog wel dat het gemod wordt
Al zal de opstelling van Ajax wel gewoon de bekende opstelling zijn. Misschien dat Dolberg gespaard wordt.quote:
Gelukkig is er altijd een mooie tussenvormquote:Op zondag 16 oktober 2016 15:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tjaptjoep vindt dit niet leuk.
Dat zou niet moeten.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:26 schreef Anoonumos het volgende:
Ik zie steeds "Arsenal heeft weinig moeite met Swansea" voorbij komen in die balk. Die heeft de wedstrijd niet gezien.
Ik mag toch hopen dat er niet al teveel meer gesleuteld wordt jaquote:Op zondag 16 oktober 2016 15:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al zal de opstelling van Ajax wel gewoon de bekende opstelling zijn. Misschien dat Dolberg gespaard wordt.
Ik vind dat een fijne meid.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gelukkig is er altijd een mooie tussenvorm
[ afbeelding ]
Daar is Bosz tevreden over want hij brengt ERVARINGquote:Op zondag 16 oktober 2016 15:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat er niet al teveel meer gesleuteld wordt ja
Alhoewel Viergever nog wel even weg mag wezen
Ja ik krijg nu pas hongerquote:
Dit is om je vingers bij af te likken.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou, omdat jij haar zo leuk vindt dan
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |