Oe, dit klinkt gevaarlijk hoor.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nope, dit ging over de FP. In het F1 topic gebeurt het minder prominent. Maar ik daag GGMM uit om daar zijn vrije mening te geven. Ik sta niet in voor mogelijke sancties van de moderatoren.
Uurtje voor de wedstrijd meestalquote:Op zondag 16 oktober 2016 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is de opstelling van Ajax al bekend?
Je bent zelf een genot (maar waarschijnlijk niet in Nijmegen)quote:
Opa Dirktwitter:OptaJohan twitterde op zondag 16-10-2016 om 15:22:1963% - Dirk Kuyt is the outfield player with the lowest passing accuracy in the first half of N.E.C. - Feyenoord (63% of 19 passes). Spilled. reageer retweet
Ja, je wordt in SPT tenslotte al gestraft als je een foto van je poes plaatst, heb ik vernomen.quote:
Van je kat, dat is wel een rullevant onderscheidquote:Op zondag 16 oktober 2016 15:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, je wordt in SPT tenslotte al gestraft als je een foto van je poes plaatst, heb ik vernomen.
Ja, belachelijk.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, je wordt in SPT tenslotte al gestraft als je een foto van je poes plaatst, heb ik vernomen.
Oh het is een mannetje? Sorry voor deze verwarring.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Van je kat, dat is wel een rullevant onderscheid
Die mensen nemen het allemaal veel te serieus ben ik bang.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, een foto van je poes kan ook een en ander impliceren natuurlijk en daarvan snap ik nog wel dat het gemod wordtquote:Op zondag 16 oktober 2016 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh het is een mannetje? Sorry voor deze verwarring.
Tjaptjoep vindt dit niet leuk.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nouja, een foto van je poes kan ook een en ander impliceren natuurlijk en daarvan snap ik nog wel dat het gemod wordt
Al zal de opstelling van Ajax wel gewoon de bekende opstelling zijn. Misschien dat Dolberg gespaard wordt.quote:
Gelukkig is er altijd een mooie tussenvormquote:Op zondag 16 oktober 2016 15:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tjaptjoep vindt dit niet leuk.
Dat zou niet moeten.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:26 schreef Anoonumos het volgende:
Ik zie steeds "Arsenal heeft weinig moeite met Swansea" voorbij komen in die balk. Die heeft de wedstrijd niet gezien.
Ik mag toch hopen dat er niet al teveel meer gesleuteld wordt jaquote:Op zondag 16 oktober 2016 15:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al zal de opstelling van Ajax wel gewoon de bekende opstelling zijn. Misschien dat Dolberg gespaard wordt.
Ik vind dat een fijne meid.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gelukkig is er altijd een mooie tussenvorm
[ afbeelding ]
Daar is Bosz tevreden over want hij brengt ERVARINGquote:Op zondag 16 oktober 2016 15:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat er niet al teveel meer gesleuteld wordt ja
Alhoewel Viergever nog wel even weg mag wezen
Ja ik krijg nu pas hongerquote:
Dit is om je vingers bij af te likken.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou, omdat jij haar zo leuk vindt dan
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |