quote:Teams en haar managers
AFC Bournemouth - Eddie Howe
Arsenal - Arséne Wenger
Burnley - Sean Dyche
Chelsea - Antonio Conte
Crystal Palace - Alan Pardew
Everton - Ronald Koeman
Hull City - [interim] Mike Phelan
Leicester City - Claudio Ranieri
Liverpool - Jürgen Klopp
Manchester City - Josep Guardiola
Manchester United - José Mourinho
Middlesbrough - Aitor Karanka
Southampton - Claude Puel
Stoke City - Mark Hughes
Sunderland - David Moyes
Swansea City - Francesco Guidolin
Tottenham Hotspur - Mauricio Pochettino
Watford - Walter Mazzarri
West Bromwich Albion - Tony Pulis
West Ham United - Slaven Biliç
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes
Speelschema
Fantasy Premier League
Programma Ziggo Sport![]()
Dat zou wel een heel debiele reden zijn. Zal gewoon iets tactisch of CL-minded zijn.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 15:06 schreef Toto69 het volgende:
Pochettino wil gewoon laten zien dat hij vertrouwen heeft in Vincent.
Vind ik niet. Goed voor VJ z'n zelfvertrouwen en dat heeft hij nodig bij Tottenhamquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zou wel een heel debiele reden zijn. Zal gewoon iets tactisch of CL-minded zijn.
Wel een perfecte manier om Son uit zijn goede vorm te krijgen door hem als oud vuil te behandelen. Het zal inderdaad wel met de CL te maken hebbenquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 15:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vind ik niet. Goed voor VJ z'n zelfvertrouwen en dat heeft hij nodig bij Tottenham
Natuurlijk speelt CL ook een rol ja
Laat zelfvertrouwen niet het probleem van Janssen zijn momenteel. Hij heeft het gewoon erg zwaar om zich aan te passen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 15:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vind ik niet. Goed voor VJ z'n zelfvertrouwen en dat heeft hij nodig bij Tottenham
Natuurlijk speelt CL ook een rol ja
Van der Hoorn niet opstellen tsssquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Laten we hopen dat Swansea nu keihard ten onder gaat.
Je moet mij niet schreeuwenquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Laten we hopen dat Swansea nu keihard ten onder gaat.
Ja, nogal verwarrend. Gok op een 3-4-3 met ruit.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 15:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh laat maar, de opstelling volgorde is op elke keer anders zie ik
Wel de Bruyne centraal ipv rechts op de flank, lijkt me nogal gevaarlijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, nogal verwarrend. Gok op een 3-4-3 met ruit.
De Bruyne speelt fantastisch als 10.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 16:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wel de Bruyne centraal ipv rechts op de flank, lijkt me nogal gevaarlijk
Daarom, nu mag ie achter Bolasie gaan rennen op de flankquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Bruyne speelt fantastisch als 10.
Ja buiten het feit dat hij op 10 staat heb je helemaal gelijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 16:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daarom, nu mag ie achter Bolasie gaan rennen op de flank
Volgens het plaatje staat ie rechts naast Stonesquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 16:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja buiten het feit dat hij op 10 staat heb je helemaal gelijk
Waarquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 16:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgens het plaatje staat ie rechts naast Stones
Welk plaatje?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 16:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Log uit.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 16:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moeten zij weten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 16:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
oa hier
http://www.flashscore.nl/wedstrijd/hCMj1ZeG/#opstellingen;1
Ja ik ook, want dat plaatje van jou had ik niet gezien. Toen de wedstrijd begon was de opstelling ook anders..quote:
Oftewel, je bron is zeer matig wat betreft opstellingenquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 16:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja ik ook, want dat plaatje van jou had ik niet gezien. Toen de wedstrijd begon was de opstelling ook anders..
Iedereen interpreteert de opstelling anders.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 16:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja ik ook, want dat plaatje van jou had ik niet gezien. Toen de wedstrijd begon was de opstelling ook anders..
bronnen, want Ziggo deed het ookquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 16:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oftewel, je bron is zeer matig wat betreft opstellingen
Ook goedquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 16:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
bronnen, want Ziggo deed het ook
Ik vroeg het me ook af VOORdat de wedstrijd begon, niks meer niks minderquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 16:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ook goed
Ik had geen opstelling gezien maar keek gewoon naar de wedstrijd eerlijk gezegd
Ik ben weer naar nap-Rom gegaan. Dat was toffer vooralsnog.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Vierkantemetervoetbal op zijn best.
Dat laatste natuurlijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 16:34 schreef franske19 het volgende:
Wat is er met Walcott aan de hand? Gaat hij dan eindelijk de belofte inlossen of raakt hij weer geblesseerd.
Misschien kunnen we een dagexcursie naar De Herdgang houdenquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 16:44 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Balotelli en De Bruyne in een fantasy team
Hoe moeilijk is het om een penalty te scoren gvd
Ik vermaak me prima.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 16:51 schreef hafcfan het volgende:
Dit is echt de laatste keer dat ik met het idee 'dit wordt tof ga' zitten bij een pl pot. Man het is niet om aan te gluren. Jammer dat ze barca er nu niet opdoen.
Ik vind het lang geen slecht potjequote:Op zaterdag 15 oktober 2016 16:51 schreef hafcfan het volgende:
Dit is echt de laatste keer dat ik met het idee 'dit wordt tof ga' zitten bij een pl pot. Man het is niet om aan te gluren. Jammer dat ze barca er nu niet opdoen.
Hij zal wel weer door zijn harde werken nooit in scoringspositie komen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 16:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kunstgras is pure aids
Kieft is moe
Tactisch wel interessant daardoor, al had ik ook wel meer van Everton verwacht.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 16:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik niet. Everton doet niets en City kan er ook niet echt door komen.
Zo zie je maar dat een trainer zo goed is als zijn materiaalquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Alsof Barcelona nu iedere keer zo interessant is met flapdrol Enrique.
De voorste drie staan te ver van de defensievelingen af.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 16:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tactisch wel interessant daardoor, al had ik ook wel meer van Everton verwacht.
Ik trap hier niet in.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 16:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat een trainer zo goed is als zijn materiaal
(Los van je reactie zal ik hierna Guardiola aanvallen gewoon omdat het kan)
Ik kijk voetbal voor vermaak. Zoals jij altijd zegt. Dat worden we hier niet. Er moet snel een tooor vallen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 16:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tactisch wel interessant daardoor, al had ik ook wel meer van Everton verwacht.
Gisteren wel prima vermaakt met de Bundesligaquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 16:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik kijk voetbal voor vermaak. Zoals jij altijd zegt. Dat worden we hier niet. Er moet snel een tooor vallen.
Ik vermaak me wel, dus dit gaat niet op.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 16:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik kijk voetbal voor vermaak. Zoals jij altijd zegt. Dat worden we hier niet. Er moet snel een tooor vallen.
Dat was een echte topshow ja. Nu gladbach-hsv ook. 2 gemiste pingels en rood. Ze verneuken mijn bet nog.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 17:00 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Gisteren wel prima vermaakt met de Bundesliga
En vaak heel slordig als ze dan wel de bal voorin hebben.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 16:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De voorste drie staan te ver van de defensievelingen af.
Inzaghi werkte vroeger ook heel hard.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 16:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij zal wel weer door zijn harde werken nooit in scoringspositie komen.
Voor Aguero ook nuquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor Jagielka is de GGZ in het leven geroepen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Toch liever Zoet in Oranje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Xhakaquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 17:30 schreef Mykonos het volgende:
Arsenal maakt het zichzelf wel makkelijk, 3-2 en dan pakt Tsjakka ook nog rood.
Is het gezellig in je tuin vol huilstruiken?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 17:31 schreef franske19 het volgende:
Die rode kaart die Arsenal weer tegen krijgt. No way dat die ref daarvoor rood geeft als het andersom was geweest.
Die zijn allemaal al kaal.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is het gezellig in je tuin vol huilstruiken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |