Jij bent ook best gekleurd na deze maandenlange trump promo plaat.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:33 schreef luxerobots het volgende:
Wat! Hoe gekleurd kan je bril zijn?
Trump is een koorknaapje vergeleken met Bill.
Bedankt Hans, eindelijk iemand met feitenquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:33 schreef luxerobots het volgende:
Wat! Hoe gekleurd kan je bril zijn?
Trump is een koorknaapje vergeleken met Bill.
Wowzers, dit zet je wel even aan het denken!quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:35 schreef luxerobots het volgende:
Trump heeft mensen aangerand, Bill heeft slechts aantijgingen aan zijn broek hangen:
[ afbeelding ]
Aandoenlijk dat je zo voor Trump opkomt maar het is en het blijft een dorpsidioot 1e klas.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:35 schreef luxerobots het volgende:
Trump heeft mensen aangerand, Bill heeft slechts aantijgingen aan zijn broek hangen:
[ afbeelding ]
Trump is is een kleuter met een combover die nergens verstand van heeft en onschuldige burgers wil vermoorden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, maar ze komt wel minder over als dorpsidioot dan Trump.
Lekker waus doen op FOK!quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:36 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Aandoenlijk dat je zo voor Trump opkomt maar het is en het blijft een dorpsidioot 1e klas.
Een verademing met wat er de komende 4 jaar gaat komen (en wat er de jaren voor Obama was) maar sec heeft ie ook niet veel bereikt en de USA heeft ook veel aan aanzien verloren.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:38 schreef Szura het volgende:
De komende jaren gaan ervoor zorgen dat Obama als een van de beste presidenten uit de historie te boek komt te staan.
Dat weet jij dan weer. Vertel is ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:42 schreef Mani89 het volgende:
Deze vrouw is toch in haar kut gegrepen door Dirk Scheringa?
Ik zou de akkoorden met Cuba en Iran en het klimaatakkoord van Parijs, waar hij met China (een unieke combi!) de belangrijkste pijler onder is, niet niks noemen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:40 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Een verademing met wat er de komende 4 jaar gaat komen (en wat er de jaren voor Obama was) maar sec heeft ie ook niet veel bereikt en de USA heeft ook veel aan aanzien verloren.
Of zijn moeder.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:42 schreef monkyyy het volgende:
Wacht eens even, Rutte's rechterhand is nu onze first lady.
Mark is a-seksueel dus handjes boven de dekens.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:42 schreef monkyyy het volgende:
Jort Kelder is het ook wel een beetjequote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:42 schreef monkyyy het volgende:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jort Kelder is het ook wel een beetje
[ afbeelding ]
Ik denk dat Hillary door haar gehardheid en ervaring juist gevaarlijker is dan Trump.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:44 schreef Mani89 het volgende:
Ik snap dat je Donald Trump een ongelofelijk teringleijer vindt. Maar om dan Killery Clinton een fantastisch persoon te vinden is wel weer het andere uiterste.
Hij viel mij op doordat hij steeds aan z'n neus zatquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:45 schreef luxerobots het volgende:
Rechts van Pauw zit een jongen die BOOS is, waarschijnlijk vanwege het feministische gezeik.
Frank Underwood is de enige geschikte kandidaat.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:45 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik denk dat Hillary door haar gehardheid en ervaring juist gevaarlijker is dan Trump.
Boh goede poging, maar nee, obesitas is een ziekte wat leidt tot kanker en hart en vaat ziekten etcquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:45 schreef MakkieR het volgende:
Ben ik de enige als ik zeg dat ik Michelle Obama hypocriet vindt, Ze geeft een pleidooi dat ze zich gekrenkt voelt als vrouw door Trump. Maar zelf veracht ze ook de lelijkheid in een mens als ze strijdt tegen obesitas
Ik volg alleen Maxim's twitter.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:46 schreef Specularium het volgende:
Erik zijn twitter was een keer gehackt.
twitter:maximhartman twitterde op dinsdag 11-10-2016 om 13:52:21Korte film. De duif en de drol. https://t.co/sKnfo7Tlaw reageer retweet
Dolf is hard weggerend.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:48 schreef Pedroso het volgende:
Dolf Jansen is kaltgestellt door Jeroen ?
Dat is inderdaad het officiële verhaal waar je achter kunt verschuilen, maar de vraag is wat Michelle echt vind van dikke mensen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
Boh goede poging, maar nee, obesitas is een ziekte wat leidt tot kanker en hart en vaat ziekten etc
Ja die was goed omdat het expres totaal niet grappig wasquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:50 schreef Pedroso het volgende:
Ik vond de nep Mark Rutte gisteren leuker.
Er was niks mis met die Janmaat imitatie.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:50 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Erik's imitaties zijn ook altijd matig.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:50 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Erik's imitaties zijn ook altijd matig.
Demonen demoniseren, walgelijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:50 schreef WammesWaggel het volgende:
Demoniseren zoals bij Fortuyn, W Bush en Wilders
als we volgend jaar een rechtse meerderheid hebben moeten we alle vara programma's halverenquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:59 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat een slechte uitzending was dit. Heeft dit programma überhaupt een redactie ?
Nee dankje, ik ben al voorzien.quote:
uhhhohohhhahauhuhuhohuhhuhahouhequote:Op maandag 17 oktober 2016 23:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Benieuwd wat Connie vandaag heeft te melden.
Het is wel na elven iddquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
uhhhohohhhahauhuhuhohuhhuhahouhe
Zoiets
Niet dat ik weet.quote:
Ja.quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Staat er wel het beste voor toch
Dan zijn we wel van dat betweterige toontje van Samsom afquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:05 schreef Elfletterig het volgende:
Asscher en Samsom is van hetzelfde laken een pak. Ze zijn compleet inwisselbaar.
Het is als een slechte band die de frontzanger vervangt. De stem mag iets anders klinken, het blijft een slechte band.quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan zijn we wel van dat betweterige toontje van Samsom af
twitter:XandervdWulp twitterde op maandag 17-10-2016 om 18:59:35Samsom heeft ook geen verschillen gesignaleerd... https://t.co/zWRhX17zB6 reageer retweet
Knevel en Poephoofd?quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Monasch durft Lodewijk niet af te kraken. Ook al niet toen hij bij Poephoofd zat.
Daar schiet je niks mee op. Hij moet gewoon z'n eigen verhaal vertellen. En dat is superieur aan het verhaal van DiederikAsscherLodewijkSamsomquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Monasch durft Lodewijk niet af te kraken. Ook al niet toen hij bij Poephoofd zat.
Poephoofd zit tegenwoordig van maandag tot donderdag op Radio1. Vroeger van 18:00 tot 19:00 maar het is sinds begin dit jaar ingekort naar een half uur. Prima showtje wel. Zeer brede gastenlijn.quote:
Monasch zegt dat de PvdA arbeiders weggezet heeft als lageropgeleiden, wanneer dan?quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar schiet je niks mee op. Hij moet gewoon z'n eigen verhaal vertellen. En dat is superieur aan het verhaal van DiederikAsscherLodewijkSamsom
Mij zijn ze kwijt.quote:
Monasch is kamerlid en heeft een verleden als (pr-)strateeg. Hij stemt soms tegen de partijlijn in (bijvoorbeeld bij het Oekraïne-referendum), uit openlijk kritiek op de koers van de partij (en terecht) en bepleit een koerswijziging.quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:08 schreef monkyyy het volgende:
Waar komt die Monasch vandaan, ik heb hem alleen bij Pauw gezien.
pr-strateegquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Monasch is kamerlid en heeft een verleden als (pr-)strateeg. Hij stemt soms tegen de partijlijn in (bijvoorbeeld bij het Oekraïne-referendum), uit openlijk kritiek op de koers van de partij (en terecht) en bepleit een koerswijziging.
Mij in principe ook, TENZIJ Monasch lijsttrekker wordt en voor een duidelijke koerswijziging zorgt. Dan wil ik de PvdA opnieuw in overweging nemen. Op een PvdA geleid door AsscherSamsom stem ik sowieso niet meer.quote:
Te laat. Connie is teut.quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:15 schreef luxerobots het volgende:
Conny, wakker worden! Niet zo veel zuipen.
Bekaktquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:15 schreef tong80 het volgende:
Jaaaaaa ze spreekt. Is ze dronken of stoned ?
Asscher is Samsom is Asscher.quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:17 schreef Martinello het volgende:
Stiekem misschien best wel een hele goede kandidaat, die Monasch. Asscher is ook vlees noch vis.
Nee, die partij is er niet. Helaas. Want ik zou er anders meteen op stemmen. D66 is eurofiel en kijkt weg bij het onderwerp integratie / immigratie.quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:18 schreef monkyyy het volgende:
Waarom zit die man bij PvdA, is er niet een andere partij waar hij beter inpast?
Een gladjanus?quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:19 schreef Paxcon het volgende:
Die Wieringa vind ik maar een heel eng mannetje
ik ookquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:19 schreef Paxcon het volgende:
PvdA kijkt niet weg bij immigratie? Dan moet Monasch de hele partij grondig veranderen, daar is de PvdA teveel een instituut voor.quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, die partij is er niet. Helaas. Want ik zou er anders meteen op stemmen. D66 is eurofiel en kijkt weg bij het onderwerp integratie / immigratie.
Met zijn schnabbels voor Eye Wishquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:19 schreef Paxcon het volgende:
Ik moet zeggen dat ik zelden seriemoordenaars tegenkom dus ik kan er wat moeilijk over oordelenquote:
Het type seriemoordenaar uit seriesquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik zelden seriemoordenaars tegenkom dus ik kan er wat moeilijk over oordelen
Dat zijn vaak enge mannetjes jaquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het type seriemoordenaar uit series
Houd ons op de hoogte van deze spannende activiteitenquote:
Laat dat nou net zijn waartoe hij een poging doet.quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
PvdA kijkt niet weg bij immigratie? Dan moet Monasch de hele partij grondig veranderen, daar is de PvdA teveel een instituut voor.
Ze gedragen zich net als Gordon en dat soort figuren. Alles voor de kijkcijfers. Alles voor de aandacht en voor de verkoop van boeken.quote:
Inspreker van luisterboekenquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is dat Tommy Wieringa schrijver is, anders had ik hem als zuur culinair journalist gezien.
gezondheidquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:24 schreef Tagliano het volgende:
Ik niesde zojuist vier keer erg hard achter elkaar
Dus mensen die luisterboeken inspreken zijn per definitie geen zure lulquote:
dat duurt niet langquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:25 schreef Tagliano het volgende:
Conny's glas is opeens weer vol
Ik houd het in de gaten
Ik zie hem ook met een witte kat op schoot een griezelige villain spelen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is dat Tommy Wieringa schrijver is, anders had ik hem als zuur culinair journalist gezien.
quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Tommy de zure lul, Connie de alcoholiste en Adriaan als levendig mens.
Wat een trio.
Connie pakt zo de fles.quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:25 schreef Specularium het volgende:
Hopelijk slaat Adriaan zo die Tommy voor zijn bek.
Typisch vies schrijverspraat, wat een viezig volk, en ondertussen een beetje elitair doen.quote:
Dit dus.quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:27 schreef alors het volgende:
[..]
Typisch vies schrijverspraat, wat een viezig volk, en ondertussen een beetje elitair doen.
Soort van corpsballen eigenlijk
Hoe gaat Monasch de immigratie dan veranderen? Daar heb ik hem niet over gehoord.quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Laat dat nou net zijn waartoe hij een poging doet.
Ha ha haquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Tommy de zure lul, Connie de alcoholiste en Adriaan als levendig mens.
Wat een trio.
Onder de tafel heeft ze nog wat sterkers staan.quote:
scherpquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:27 schreef Tagliano het volgende:
Geheel toevallig staan er ook twee lege wijnglazen op de bar
Laat mij er buiten.quote:
Dan block ik vanaf nu al jouw postsquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt mooi pech, gewoon als UI.
Dat kan niet.quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan block ik vanaf nu al jouw posts
haten op schaaijGodquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:33 schreef Martinello het volgende:
Ik denk ineens aan die lul bij Harry Mens aan tafel met zijn treurige moppen.
Ik wou net zeggen... veel idioter moet het niet worden. Het lijkt wel een soort keuvelclubje waarbij de kijker er totaal niet meer toe doet.quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:33 schreef Tagliano het volgende:
Dit programma wordt wat absurdistisch
nog meer dronkenquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
In het Duits klinkt Connie nog beter.
Ik geniet met volle teugen, dat welquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen... veel idioter moet het niet worden. Het lijkt wel een soort keuvelclubje waarbij de kijker er totaal niet meer toe doet.
Hopelijk loopt haar nieuwe programma wel lekker.quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
En dan opeens Lucille in de show. Het kan raar lopen, mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hopelijk loop haar nieuwe programma wel lekker.Als de kijker maar geen loopje met haar neemt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ha ha haquote:
VI is vaak intelligenter en informatiever dan Studio Voetbal.quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:37 schreef Elfletterig het volgende:
Geweldig, dat dedain voor VI, terwijl ze wél verwachten dat hun gekeuvel interessant wordt gevonden.
Bijna middernacht, verboden te lachen. Dat kan alleen in Nederland.quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:38 schreef Tagliano het volgende:
Altijd een beetje treurig om met dit soort items te eindigen
Pauw me er niet op vastquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:38 schreef luxerobots het volgende:
[..]
VI is vaak intelligenter en informatiever dan Studio Voetbal.
Ik vind het helemaal niet zo erg om naar serieuze onderwerpen te kijken rond deze tijd maar ik kan moeilijk tegen dit soort treurigheid rond dit tijdstipquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:39 schreef Abed het volgende:
[..]
Bijna middernacht, verboden te lachen. Dat kan alleen in Nederland.
Hou jij de wijntjes ook een beetje in de gaten Tong?quote:
ik zap ff verderquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet zo erg om naar serieuze onderwerpen te kijken rond deze tijd maar ik kan moeilijk tegen dit soort treurigheid rond dit tijdstip
Dat zou wel een mooi gebaar zijn.quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:40 schreef luxerobots het volgende:
Mag die man dan zijn leuter voor de laatste keer in Lucille stoppen?
Je gaat je gang maar ouwe reusquote:
Eerst kijken we naar Borussia Dortmund.quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je gaat je gang maar ouwe reus
Al hoop ik je morgen wel te zien op En Pee Oo Een voor meester Reid
Maar natuurlijk, beste Stijnquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerst kijken we naar Borussia Dortmund.
misschien, al is dat niet echt mijn favoriete showtjequote:Op maandag 17 oktober 2016 23:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je gaat je gang maar ouwe reus
Al hoop ik je morgen wel te zien op En Pee Oo Een voor meester Reid
Zeker. Frans en Henk helemaal. Janus is al verloren van de Wijntjes.quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hou jij de wijntjes ook een beetje in de gaten Tong?
Hmm we zullen het zienquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:41 schreef luckass het volgende:
[..]
misschien, al is dat niet echt mijn favoriete showtje
MmmmBobquote:
Connie's boeken zijn in 28 talen vertaald, inclusief dronkenmansgelal.quote:
Fragment net.quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Of in dat fragment net
Patricia Paaij ?quote:
Ik zou echt niet weten waar te beginnenquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
Alles geregeld en dan "alleen nog muziek uitzoeken". Ik zou het precies andersom doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |