Jij bent ook best gekleurd na deze maandenlange trump promo plaat.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:33 schreef luxerobots het volgende:
Wat! Hoe gekleurd kan je bril zijn?
Trump is een koorknaapje vergeleken met Bill.
Bedankt Hans, eindelijk iemand met feitenquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:33 schreef luxerobots het volgende:
Wat! Hoe gekleurd kan je bril zijn?
Trump is een koorknaapje vergeleken met Bill.
Wowzers, dit zet je wel even aan het denken!quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:35 schreef luxerobots het volgende:
Trump heeft mensen aangerand, Bill heeft slechts aantijgingen aan zijn broek hangen:
[ afbeelding ]
Aandoenlijk dat je zo voor Trump opkomt maar het is en het blijft een dorpsidioot 1e klas.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:35 schreef luxerobots het volgende:
Trump heeft mensen aangerand, Bill heeft slechts aantijgingen aan zijn broek hangen:
[ afbeelding ]
Trump is is een kleuter met een combover die nergens verstand van heeft en onschuldige burgers wil vermoorden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, maar ze komt wel minder over als dorpsidioot dan Trump.
Lekker waus doen op FOK!quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:36 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Aandoenlijk dat je zo voor Trump opkomt maar het is en het blijft een dorpsidioot 1e klas.
Een verademing met wat er de komende 4 jaar gaat komen (en wat er de jaren voor Obama was) maar sec heeft ie ook niet veel bereikt en de USA heeft ook veel aan aanzien verloren.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:38 schreef Szura het volgende:
De komende jaren gaan ervoor zorgen dat Obama als een van de beste presidenten uit de historie te boek komt te staan.
Dat weet jij dan weer. Vertel is ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:42 schreef Mani89 het volgende:
Deze vrouw is toch in haar kut gegrepen door Dirk Scheringa?
Ik zou de akkoorden met Cuba en Iran en het klimaatakkoord van Parijs, waar hij met China (een unieke combi!) de belangrijkste pijler onder is, niet niks noemen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:40 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Een verademing met wat er de komende 4 jaar gaat komen (en wat er de jaren voor Obama was) maar sec heeft ie ook niet veel bereikt en de USA heeft ook veel aan aanzien verloren.
Of zijn moeder.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:42 schreef monkyyy het volgende:
Wacht eens even, Rutte's rechterhand is nu onze first lady.
Mark is a-seksueel dus handjes boven de dekens.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:42 schreef monkyyy het volgende:
Jort Kelder is het ook wel een beetjequote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:42 schreef monkyyy het volgende:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jort Kelder is het ook wel een beetje
[ afbeelding ]
Ik denk dat Hillary door haar gehardheid en ervaring juist gevaarlijker is dan Trump.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:44 schreef Mani89 het volgende:
Ik snap dat je Donald Trump een ongelofelijk teringleijer vindt. Maar om dan Killery Clinton een fantastisch persoon te vinden is wel weer het andere uiterste.
Hij viel mij op doordat hij steeds aan z'n neus zatquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:45 schreef luxerobots het volgende:
Rechts van Pauw zit een jongen die BOOS is, waarschijnlijk vanwege het feministische gezeik.
Frank Underwood is de enige geschikte kandidaat.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:45 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik denk dat Hillary door haar gehardheid en ervaring juist gevaarlijker is dan Trump.
Boh goede poging, maar nee, obesitas is een ziekte wat leidt tot kanker en hart en vaat ziekten etcquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:45 schreef MakkieR het volgende:
Ben ik de enige als ik zeg dat ik Michelle Obama hypocriet vindt, Ze geeft een pleidooi dat ze zich gekrenkt voelt als vrouw door Trump. Maar zelf veracht ze ook de lelijkheid in een mens als ze strijdt tegen obesitas
Ik volg alleen Maxim's twitter.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:46 schreef Specularium het volgende:
Erik zijn twitter was een keer gehackt.
twitter:maximhartman twitterde op dinsdag 11-10-2016 om 13:52:21Korte film. De duif en de drol. https://t.co/sKnfo7Tlaw reageer retweet
Dolf is hard weggerend.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:48 schreef Pedroso het volgende:
Dolf Jansen is kaltgestellt door Jeroen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |