Waarom leg jij mij een probleem in de mond?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ook al zou Braddie een zwakbegaafde autistische uitkeringstrekker zijn, dan is dat toch alsnog niet jouw probleem?
Een plasje? Het zijn notabene onderwerpen die Brad zelf in zijn vlogs aanhaalt. Daar wordt gewoon op gereageerd.quote:Of het probleem van mensen die het allemaal zo nodig vinden om hun plasje erop te doen? Er is ook met de mensen die reageren geen probleem mits er niet beledigd of afgezeken wordt. Verneukt het topic, verneukt de sfeer, en is gewoon niet gewenst.
Welnee, jij erkent hier even boven nog dat ik Brad een zwakbegaafde autistische uitkeringstrekker vind.quote:Niet per se, ik gebruik 'je' in algemene context.
Heb hem morgen, eind van de middag waarschijnlijk, enne:quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:35 schreef Chr1st1aan het volgende:
Wanneer heb je je draadloze stuff? Review time zou ik zeggen!
En heb je een linkje van wat je wilt kopen? Ben wel benieuwd.
Weet je man, dat ben ik al zo lang gewend dat doet mij niets meer.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:35 schreef Sked het volgende:
Wel lullig dat ze je op Dumpert allemaal doodwensen, Braddie. Dat gun ik je nou ook weer niet.
Oh noes, vreemden die hem doodwensen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:35 schreef Sked het volgende:
Wel lullig dat ze je op Dumpert allemaal doodwensen, Braddie. Dat gun ik je nou ook weer niet.
Allright, helemaal goed jongen. Mooi geweest. Ons punt is gemaakt, iedereen mag hier prima blijven reageren, maar beledigingen en afzeiken wordt gewoon weggehaald/genote. Klaaaaar.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:38 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Waarom leg jij mij een probleem in de mond?
[..]
Een plasje? Het zijn notabene onderwerpen die Brad zelf in zijn vlogs aanhaalt. Daar wordt gewoon op gereageerd.Of je hebt oogkleppen op, of je hebt niet opgelet, of je geniet er enorm van dat Brad zijn eigen doelstellingen niet behaald.
[..]
Welnee, jij erkent hier even boven nog dat ik Brad een zwakbegaafde autistische uitkeringstrekker vind.
Maar prima, einde discussie hoor.
Denk wel dat het een impact op je leven zal hebben als al die 7 miljard vreemdelingen ineens dood gaanquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:40 schreef starla het volgende:
[..]
Oh noes, vreemden die hem doodwensen.
Van mij part gaat iedereen hartstikke dood behalve de mensen waarvan ik hou. Wat boeit me nu die 7 miljard vreemdelingen die niet een impact op mijn leven zullen hebben en waarvan mijn leven nooit die van hen zal beïnvloeden.
Ik denk dat 7 miljard doden best veel impact op je leven zal hebbenquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:40 schreef starla het volgende:
[..]
Oh noes, vreemden die hem doodwensen.
Van mij part gaat iedereen hartstikke dood behalve de mensen waarvan ik hou. Wat boeit me nu die 7 miljard vreemdelingen die niet een impact op mijn leven zullen hebben en waarvan mijn leven nooit die van hen zal beïnvloeden.
Kost wat maar dan kun je wel mooi marcheren over het podium.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:38 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Heb hem morgen, eind van de middag waarschijnlijk, enne:
http://www.bax-shop.nl/dr(...)steem#productreviews
Ik loop echt heel erg veelquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:53 schreef Rectum het volgende:
[..]
Kost wat maar dan kun je wel mooi marcheren over het podium.
Is het dan geen idee om iedereen op een kilometer afstand te zetten? Dan loop je veel, terwijl je bezig bent met je hobby.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik loop echt heel erg veelDan weer van de drummer naar de gitarist, dan weer naar de zanger, dan duckwalk ik weer daar heen, dan doe ik weer daar wat, houd niet op
Dus dan word het tijd voor een draadloos setje he
Als dat zou kunnen in een oefenruimte van 4 bij 4quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:11 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Is het dan geen idee om iedereen op een kilometer afstand te zetten? Dan loop je veel, terwijl je bezig bent met je hobby.
quote:
Ik.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:35 schreef Sked het volgende:
quote:
Ja wil ik wel een keertje doenquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:36 schreef KoningPils het volgende:
Braddie wil je binnenkort een filmpje maken over jouw toekomst? Wat denk je over tien jaar te doen? Kinderen, vrouwtje etc.?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:55 schreef DoubleDip het volgende:
Goed idee, ben ik nou wel benieuwd naar.
QFTquote:
Heb er nu 55quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:06 schreef Sodeknetters het volgende:
Vind de vlogs van Braddie wel grappig soms, dus ook geabonneerd.
Ik heb 1 vraagquote:
Van wat?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:27 schreef Leonos het volgende:
Bradgod, ik kijk veel dumpert reeten en #boos.
Kan je ook niet een compilatie uploaden? Gewoon eentje per week?
Waarvan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:27 schreef Leonos het volgende:
Bradgod, ik kijk veel dumpert reeten en #boos.
Kan je ook niet een compilatie uploaden? Gewoon eentje per week?
Be my guest Paulquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:43 schreef Paul het volgende:
Dumpert blijf van ons Braddie af![]()
Pas op hoor want anders ga ik weer Braddie op de frontpage plaatsen
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:36 schreef KoningPils het volgende:
Braddie wil je binnenkort een filmpje maken over jouw toekomst? Wat denk je over tien jaar te doen? Kinderen, vrouwtje etc.?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:55 schreef DoubleDip het volgende:
Goed idee, ben ik nou wel benieuwd naar.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:24 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik heb 1 vraag
Maak NU een vlog en doe de groeten aan die goeie ouwe BoneThugss
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:16 schreef starla het volgende:
Ik verwacht vannacht nog steeds een vlog. Anders heb ik niet voor niets een 8-ball C in huis gehaald potvolkoffie
Ja jonge, dat lukt me nog welquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:37 schreef BoneThugss het volgende:
Wat een ongeloofelijke baas!!
Bradgod in da building!!!11
Ook nog mijn 'naam' goed uitspreken, wat een god.😃😃
Leuk hoor, maar weinig ambitieus.quote:
Echt tof man!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:39 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja jonge, dat lukt me nog wel
Ben er gewoon voor de mensen hier die serieuze voorstellen doen zoals dit!
Thanks manquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:41 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Echt tof man!!
Keep up the good work.
Man man, waren er maar meer bazen zoals bradgod. Het is dat ik dit op de telefoon moet typen maar je komt er wel G.
Enzo Knolquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Leuk hoor, maar weinig ambitieus.
Over tien jaar hoor je Enzo Knol de vergetelheid in gemept te hebben met aan iedere teen minstens tien mooie vrouwen die je vervoert in je niet witte, maar elke andere kleurige Panamera.
Go for it!
💪💪quote:
Hey pikkebal. Ik had nog 10 muzikale filosofische vragen openstaan voor je!quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:39 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja jonge, dat lukt me nog wel
Ben er gewoon voor de mensen hier die serieuze voorstellen doen zoals dit!
quote:
Ik was eerst:squote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:50 schreef starla het volgende:
[..]
Hey pikkebal. Ik had nog 10 muzikale filosofische vragen openstaan voor je!
Echte hersenkrakers!
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:50 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
💪💪
Srry zit mobiel.
Maar echt supertof G.😄
Begin dertig ofzoquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 00:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wut?
Hoe oud dacht je dat ik was dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 00:41 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Begin dertig ofzo
Begin 30?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blij dat ik nog 4 jaartjes moet voor de "Begin 30" Fase van mijn leven.
Zal denk ik wel door de extra kilo's komen dat ik er wat ouder uitzie denk ik dan?
Ik zou graag willen weten wat je van Fokker vliegtuigen vind.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 00:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
Wil sowieso wel weer een Q&A doen.
Nee, meer kapsel etcquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 00:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Begin 30?
Zal denk ik wel door de extra kilo's komen dat ik er wat ouder uitzie denk ik dan?
Wanneer mogen wij vragen insturen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 00:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
Wil sowieso wel weer een Q&A doen.
BAASquote:
24 toch ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 00:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Begin 30?
Eh, nuquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 00:53 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Wanneer mogen wij vragen insturen?
Apart, heb juist absoluut niet het idee dat ik zo`n oud (lees: Getekend) Gezicht hebquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 00:49 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Nee, meer kapsel etc
(Misschien telt gewicht een beetje mee, je lijkt qua gezicht gewoon oud)
Wat zijn die rare zwarte dingen aan de muur waar jullie oefenen ?quote:
- Ben je gelovig?quote:
Om het terug te lezen??quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 01:21 schreef KoningPils het volgende:
[..]
- Ben je gelovig?
- Ben je fan van Jamai?
- Waarmee kan je niet zonder?
- 1 week zonder mobiele telefoon/televisie/computer/radio en auto. Wat zou je dan doen in die week?
- Mocht FOK! ooit verdwijnen. Welk topic print je dan uit om ooit terug te lezen? Waarom?
Zou jij, met al je ervaring voor de camera en affiniteit met automobielen, niet bij uitstek geschikt zijn als autotester / redactielid bij autoweek.nl?quote:
Nee, hij heeft een concurrentiebeding.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 10:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Zou jij, met al je ervaring voor de camera en affiniteit met automobielen, niet bij uitstek geschikt zijn als autotester / redactielid bij autoweek.nl?
Heb je zijn video over zijn toekomst perspectief niet gezien?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 10:09 schreef DoubleDip het volgende:
Wanneer ga je het huis uit? En hoe (en waar) zou je dan willen wonen?
die eerste is 230.000 keer bekeken en die van gisteren ook al 83.000 keerquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 11:21 schreef KoningPils het volgende:
http://www.dumpert.nl/floppers/
Braddie staat twee keer in de top 10
Dat is iets voor jou, zoveel aandacht!quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:18 schreef IDkaart het volgende:
[..]
die eerste is 230.000 keer bekeken en die van gisteren ook al 83.000 keer
Jeetje!!!!!!!!!!!!!!!!!
haha braddie kan wrs niet eens meer normaal op straat lopenquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:20 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Dat is iets voor jou, zoveel aandacht!
Jawel, maar hij heeft alleen gezegd wat hij over tien jaar doet, niet hoe lang hij dan uitwonend is of waar hij woont.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 11:45 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Heb je zijn video over zijn toekomst perspectief niet gezien?
Dan heb je je antwoord toch gekregen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:27 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Jawel, maar hij heeft alleen gezegd wat hij over tien jaar doet, niet hoe lang hij dan uitwonend is of waar hij woont.
Niet volledig. Ik bedoel, voor het zelfde geld blijft hij nog tien jaar thuiswonen en woont tegen de tijd die hij noemde net op zichzelf. Of hij woont niet meer in Hilversum ofzo. Of hij gaat over vijf jaar het huis uit, of 3 jaar. Dat is nooit gezegd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:28 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dan heb je je antwoord toch gekregen?
oké danquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 17:19 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Als je alleen maar te klagen hebt kun je hier net zo goed niet komen. Dit is Braddie zijn topic
Over twee dagen is iedereen het weer vergeten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:22 schreef IDkaart het volgende:
[..]
haha braddie kan wrs niet eens meer normaal op straat lopen
Wrs wordt hij dan wel gestimuleerd om op zichzelf te gaan wonen elders in het land
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 14:01 schreef Chai het volgende:
Lees in KLB dat je kanaal weer offline is. Neem aan dat de Q&A nu ook niet meer doorgaat?
Edit: nvm was gewoon een troll.
Had zelf ook wel het idee dat er een kanaalverwijdering aan zat te komen, dus verder niet nagekeken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 14:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]![]()
Ook echt geloofwaardig dat topic
Was gewoon een trollquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 14:01 schreef Chai het volgende:
Lees in KLB dat je kanaal weer offline is. Neem aan dat de Q&A nu ook niet meer doorgaat?
Edit: nvm was gewoon een troll.
"Je gaat maar op de stoep staan met je kut"quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 11:21 schreef KoningPils het volgende:
http://www.dumpert.nl/floppers/
Braddie staat twee keer in de top 10
Komen er nog wat langere vlogs aan komende tijd?quote:
Zit best wel afwisseling in solo's per nummer hoor.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 14:36 schreef starla het volgende:
Persoonlijk hou ik wel van die dubbelsnarige solo's à la Chuck Berry. Ook deze weer lekker gespeeld hoor, misschien een tíkkie meer afwisseling de volgende keer. Ik weet dat je het minimalistisch wilde houden, maar een echte lekkere lick hoorde ik niet.
De eerste keer overigens dat jullie drummer fills doet. Gelukkig maar, want instrumenten horen elkaar te complementeren. Zonder een paar fills was het wel wat saai geweest (mag ie alsnog wat vaker doen overigens, veel ritmische diversiteit zit er niet in).
Ja oke op zo`n manier.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 14:52 schreef starla het volgende:
Als hij té vaak fills deed, dan was het toch wel eerder opgevallen lijkt me. Dit is echte de eerste keer dat ik het hem hoor doen, voor de rest is het drummen 101 (bass op beat, snare op afterbeat en maar de high hat in 8ste rammen met open high hat om de maat af te sluiten)
Ik bedoelde trouwens niet de diversiteit in jouw gitaarspel, die is uiteraard aanwezig, maar specifiek in dat laatste solootje
Kanaalverwijdering?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 14:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Had zelf ook wel het idee dat er een kanaalverwijdering aan zat te komen, dus verder niet nagekeken.
Eerdere kanaalverwijderingen volgden ook vaak na filmpjes over alle haters en hoe sneu ze wel niet zijn.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 15:03 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Kanaalverwijdering?
Gaat niet gebeuren. Ik ben nu juist weer goed op weg naar de 100 Abonnees en laat mij door Dumpert niet uit het veld slaan.
Kijk, dit heet op de goede weg zijn!quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 15:03 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Kanaalverwijdering?
Gaat niet gebeuren. Ik ben nu juist weer goed op weg naar de 100 Abonnees en laat mij door Dumpert niet uit het veld slaan.
Haterquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 15:32 schreef DerRabbit het volgende:
Wel uitkijken dat je feedback niet verward met haat comments.
Klopt, behalve nuquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 15:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Eerdere kanaalverwijderingen volgden ook vaak na filmpjes over alle haters en hoe sneu ze wel niet zijn.
- Als je een instrument mocht zijn van een artiest, welk instrument van welke artiest wil je dan zijn?quote:
Ga zo kijkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 16:23 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ben hem nu aan't editen, verwacht hem rond 5 uur op YouTube.
Sowieso is bradgetv altijdquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 17:10 schreef Azpilicueta het volgende:
Het wachten op Bradley's producties is hetzelfde alsof je weer voor het eerst verliefd wordt op iemand
quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 17:10 schreef Azpilicueta het volgende:
Het wachten op Bradley's producties is hetzelfde alsof je weer voor het eerst verliefd wordt op iemand
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 16:12 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
We wachten met smart op het eindresultaat.
quote:
Dit is gewoon pure regressie naar de tijd dat je als 8-jarige in je pyjamaatje onder de kerstboom langzaam het cadeaupapier eraf scheurde om te kijken wat eronder zitquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 17:10 schreef Azpilicueta het volgende:
Jouw cadeautje is er alquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 17:33 schreef starla het volgende:
[..]
Dit is gewoon pure regressie naar de tijd dat je als 8-jarige in je pyjamaatje onder de kerstboom langzaam het cadeaupapier eraf scheurde om te kijken wat eronder zit
Echt?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 18:01 schreef starla het volgende:
[..]
Dankjewel Santa Boss!![]()
Haha, ik wist dat je Bob Dylan zou zeggen
RabbitGodquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 18:23 schreef DerRabbit het volgende:
Leuk filmpje over je hondje!
En zeer strakke Q&A!
Samengevat: BradgeGod
Danku.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 18:28 schreef MissionPhailed het volgende:
Interessante Q&ALegt de Twingo het tóch af tegen Slagharen
Yup, want dat nobelprijs-gebeuren bracht me op het idee voor die vraag en ik ben het helemaal met je eens: je kunt het haast geen zingen meer noemen man.quote:
Hij heeft nog wel momenten dat hij een noot zuiver zingt, maar hij is al zeker 30 jaar over z`n hoogtepunt heen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 18:32 schreef starla het volgende:
[..]
Yup, want dat nobelprijs-gebeuren bracht me op het idee voor die vraag en ik ben het helemaal met je eens: je kunt het haast geen zingen meer noemen man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:34 schreef Azpilicueta het volgende:
Bohhh, het is een puppy topic gewordenPuppytopicsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Ghehe, maakt niet uitt tochquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 20:02 schreef HPLC het volgende:
Wel geinig gedaan
Wist eigenlijk de antwoorden op mijn vragen al, maar de overige fans niet natuurlijk.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:34 schreef Azpilicueta het volgende:
Bohhh, het is een puppy topic gewordenwelk ras is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat verwachten er meer, maar weet je, die Twingo is een fijne auto, maar niet onvervangbaar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 20:35 schreef DoubleDip het volgende:
Schattig hondje heb je.
Q&A was leuk, ik had alleen verwacht dat je je Twingo zou verkiezen boven Slagharen.
Twee goede rassenquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 20:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Kruising tussen Shiba Inus en een Boerenfox
Gaat wel lekker met de getallen.quote:
Meer manquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 21:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gaat wel lekker met de getallen.
45 videos en 45 subs
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 21:07 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Meer man
62 subs en 50 video's geloof ik.
Ik zie enige gelijkenis met Gizmo.quote:
Ergens welquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 21:33 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik zie enige gelijkenis met Gizmo.
Die komt er ook wel weerquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 21:28 schreef KoningPils het volgende:
Ik kan niet wachten op een nieuwe 'toerist uithangen in ...'-serie
Doe dan deze:quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 21:45 schreef Paul het volgende:
![]()
![]()
![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)keyboard_cover_.html
Ik wist niet dat je al zolang beroempt was op dumpertquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 21:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Doe dan deze:
Net even wat beter gespeeld en iets langzamer.
Op dumpert is hij wel het mannetje!quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 21:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je al zolang beroempt was op dumpertdaarom deed ik hem plaatsen
Op dit tempo kun je idd beter fappenquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 21:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Doe dan deze:
Net even wat beter gespeeld en iets langzamer.
Word wel behoorlijk uitgelachen en bespot, maar boeiendquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Op dumpert is hij wel het mannetje!
Ja precies, snel genoegquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:05 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Op dit tempo kun je idd beter fappen
Uiteraard, in 2 weken tijd +- 60 abonneesquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:10 schreef DeBaba het volgende:
Weer een hoop gemist.
Lekker bezig meneer Bradge !
Drop hier nog wat vragen danquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:21 schreef DeBaba het volgende:
Weer te laat voor die q&a, kan je daar geen speciaal topic voor openen, zodat fans daar vragen kunnen achterlaten ?
Pas je op Braddie. Op je vorige kanaal kregen je kijkers 5 Q&A's aangereikt in drie dagen en op dag 4 was je kanaal weg.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:49 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Drop hier nog wat vragen dan
Misschien komt er morgen wel een nieuw deel.
Ja, maar ik kijk nou wel uitquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:51 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Pas je op Braddie. Op je vorige kanaal kregen je kijkers 5 Q&A's aangereikt in drie dagen en op dag 4 was je kanaal weg.
quote:
Ik leer het welquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:56 schreef BoneThugss het volgende:
De groeten doen aan die goeie ouwe BoneThugss.![]()
Wat een god.![]()
NEEEE.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
[..]
Ik leer het wel
Het enige waar ik mee stop is De Zeurende Chauffeur.
Als je zegt dat je overdreven reageert in de filmpjes om het wat leuker te maken, maak het dan gewoon extreem overdreven, bijna tegen het kansloze aan. Dat zou misschien gewoon leuk zijn. Iemand fiets iets te veel aan de linkerkant en jij gaat helemaal los op die persoon, dat iedereen denkt "WTF heeft hij geslikt" enz. enz.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
[..]
Ik leer het wel
Het enige waar ik mee stop is De Zeurende Chauffeur, MAAR! Ook de 3 delen die er op staan BLIJVEN er gewoon op staan
DSN is inderdaad wel écht helemaalquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 23:10 schreef DieselTank het volgende:
Het leek geen eens op een parodie van DSN, DSN is veel erger.
Laat het gewoon voor wat het is dan, geen filmpjes meer over 'de Zeurende Chauffeur'.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 23:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
Nah, kijk weet je.
De Zeurende Chauffeur was bedoeld om een beetje een parodie te worden op DriveSafeNetherlands, maar ik werd naarmate ik meer filmpjes op nam steeds meer bijna de broer van die kerel. En het was grappig bedoeld maar sneed alleen mezelf er maar mee in m`n vingers.
Dus de filmpjes die er nog op staan van DZC blijven er op staan, maar stop er verder wel mee.
Kanaal blijft ook gewoon nog ongewijzigd behalve die dashcam beelden dus.
Maar muziek / vlog verzoekjes mogen altijdquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 23:21 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Laat het gewoon voor wat het is dan, geen filmpjes meer over 'de Zeurende Chauffeur'.![]()
; .
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 23:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Maar muziek / vlog verzoekjes mogen altijd
Dat laatste vind ik alleen niet zo. "Als dat niet zo is is dat niet zo, je kan er niks aan veranderen, het leven loopt zoals het leven loopt".quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 23:08 schreef BoneThugss het volgende:
Dit filmpje.![]()
Niet verwijderen man!
Nee man, ik stop daar mee, gaat alleen maar tegen mij werken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 23:26 schreef BoneThugss het volgende:
[..]![]()
Wat een baas.![]()
Ga er nou gewoon mee door man, beetje zeiken op het verkeer.
Ja oke, dat kan je wel beinvloeden maar de dingen daar omheen niet echt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 23:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik alleen niet zo. "Als dat niet zo is is dat niet zo, je kan er niks aan veranderen, het leven loopt zoals het leven loopt".
Want de dingen waar het om gaat, zoals een huis, een baan, een auto en een vriendin zijn juist dingen waar je zelf invloed op hebt en die je kunt veranderen
Oke.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 23:30 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee man, ik stop daar mee, gaat alleen maar tegen mij werken.
Maar ja dat dus
Sommige factoren niet, maar de meeste factoren wel waardoor je alsnog die zaken kunt bereiken als je er zelf naar handeltquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 23:30 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja oke, dat kan je wel beinvloeden maar de dingen daar omheen niet echt.
Het leven is kut, maarja als je genoeg wiet rookt is het nog enigszins te behappen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 23:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik alleen niet zo. "Als dat niet zo is is dat niet zo, je kan er niks aan veranderen, het leven loopt zoals het leven loopt".
Want de dingen waar het om gaat, zoals een huis, een baan, een auto en een vriendin zijn juist dingen waar je zelf invloed op hebt en die je kunt veranderen
whehe, maar als je te veel rookt verkloot je 't weer voor jezelfquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 23:33 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Het leven is kut, maarja als je genoeg wiet rookt is het nog enigszins te behappen.
Je kan nooit te veel wiet roken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 23:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
whehe, maar als je te veel rookt verkloot je 't weer voor jezelf
Balans, thats the key in allesquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 23:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
whehe, maar als je te veel rookt verkloot je 't weer voor jezelf
Dat wijf van hem ook altijd ernaastquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 23:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
Nah, kijk weet je.
De Zeurende Chauffeur was bedoeld om een beetje een parodie te worden op DriveSafeNetherlands, maar ik werd naarmate ik meer filmpjes op nam steeds meer bijna de broer van die kerel. En het was grappig bedoeld maar sneed alleen mezelf er maar mee in m`n vingers.
Dus de filmpjes die er nog op staan van DZC blijven er op staan, maar stop er verder wel mee.
Wat doe je het liefst thuis?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 23:38 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, eerst ff wat vragen verzamelen.
Tokkies gonna tokquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 23:40 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Dat wijf van hem ook altijd ernaast
Ik zag trouwens een keer in de reflectie in z'n voorruit een tattoo op z'n hand, dus dat zegt wel genoeg.
Staan er inquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 23:42 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Wat doe je het liefst thuis?
Wat gaat je momenteel heel erg?
Wat is je lievelings film?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 23:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Staan er in
Maar, wat gaat je momenteel heel erg?
Wat een bazenkanaal is datquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 23:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
Nah, kijk weet je.
Ja, ik zag het. Wat een vierkante homo!quote:
Rare vraag Gquote:Op zondag 16 oktober 2016 01:05 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
- Wanneer ga je je youtube kanaal weer verwijderen binnenkort?
Wat een verschrikkelijke content heeft dat kanaal, gaarne zo snel als mogelijk opheffen en vernietigen.quote:
Sja, dan word er wat gezegd over de zeurende chauffeur, maar dit zijn gewoon Ria en Cor die in hun Opel Corsa rond rijden en echt op alles ZEAAUUXXX roepen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 02:24 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijke content heeft dat kanaal, gaarne zo snel als mogelijk opheffen en vernietigen.
Topquote:Op zondag 16 oktober 2016 03:02 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Nee, nu niet. Morgen maar eens wat vlogs kijken, want ik heb wat in te halen.
ja echt hequote:Op zondag 16 oktober 2016 03:18 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Wat een teringkneus. Hopelijk knalt hij een keertje tegen een boom.
Kansloos figuur zeg hahaquote:
Bradge je woont met je moeder in één huis, dus waarom hou je haar ritme niet aan.quote:
Godsamme wat een lul. Ja, kut dat die Mercedes A niet doorreed... Maar kom op, dan ga je ernaast staan, peuk erbij en trek je je scheur nog open ook met dat je die auto wel even zou rammen. Droeftoeter.quote:
Misschien welquote:Op zondag 16 oktober 2016 11:32 schreef Paul het volgende:
Braddie ga je vandaag een zonnige video maken?
Ik heb het al vaker geroepen, maar ik ga mijzelf vanavond gewoon dwingen om vroeg m`n bed in te duiken.quote:Op zondag 16 oktober 2016 11:30 schreef DoubleDip het volgende:
5000 is echt weinig.
10.000 wordt aangeraden als je wilt afvallen.
En wat gezegd wordt: hou het ritme van je moeder aan. Gewoon voor 12 uur in je bed en uurtje of 8 er weer uit.
Ik begrijp het ook niet, maar weet je het is wel prima zo.quote:Op zondag 16 oktober 2016 09:10 schreef starla het volgende:
[..]
Kansloos figuur zeg haha![]()
Dus je bent dezelfde persoon als 2 jaar geleden, toen jullie ook gewoon vrienden waren...jaja. De logica ontgaat me hier even.
En nu heeft meneertje een baantje en huisje en vindt hij zichzelf te goed ineens?
Kijk, iedereen heeft vriendschappen die verwateren. No biggie joh
Je kan beter jezelf dwingen morgenochtend vroeg op te staan. Gedwongen in slaap vallen wil niet, wakker worden daarentegen wel.quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik heb het al vaker geroepen, maar ik ga mijzelf vanavond gewoon dwingen om vroeg m`n bed in te duiken.
Wekker staat op 9 uurquote:Op zondag 16 oktober 2016 13:56 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Je kan beter jezelf dwingen morgenochtend vroeg op te staan. Gedwongen in slaap vallen wil niet, wakker worden daarentegen wel.
Dat zou overigens wel een leuke vlog zijn.. Waarin je jezelf een doel stelt en de kijker meeneemt in je struggels om ze te behalen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 14:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Andere kant van de slaapkamer dus ja, ik moet echt m`n bed uit
Onder de douche springen koffie derin en lekker stukkie lopen ??quote:Op zondag 16 oktober 2016 14:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Andere kant van de slaapkamer dus ja, ik moet echt m`n bed uit
Waarschijnlijk word het meerquote:Op zondag 16 oktober 2016 14:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Onder de douche springen koffie derin en lekker stukkie lopen ??
Jonguh je snapt het echt niet he je moet een kinderwagen kopen voor die hont en in een roze bodywarmer stoppen en dan de stad in daar soppen die chikies op gek elke dag 5 chikies neukon binnen 3 weken 10 kg kwijtquote:Op zondag 16 oktober 2016 14:30 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Waarschijnlijk word het meer
- Wekker uit zetten
- Kopje koffie drinken
- Ontwaken
- Douchen
- Chagrijnig zijn
Je kunt als je af wilt vallen beter ook wat energie steken in krachttraining. Dan verhoogt je metabolisme en verbrandt je in rust ook meer calorieën.quote:Op zondag 16 oktober 2016 14:30 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
- Wekker uit zetten
- Kopje koffie drinken
- Ontwaken
- Douchen
- Chagrijnig zijn
Dan niet...quote:Op zondag 16 oktober 2016 10:16 schreef Portomasso het volgende:
Bradge als je 8000 stappen per dag belooft stuur ik je een Mi band 2.
ja je moet het willen hequote:Op zondag 16 oktober 2016 14:30 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
- Wekker uit zetten
- Kopje koffie drinken
- Ontwaken
- Douchen
- Chagrijnig zijn
Oja de wekker staat om 9 uur, dus ik verwacht wel ergens voor 12 uur een filmpje.quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:12 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Tuurlijk, morgen is het maandag. Als het goed is nog lekker vroeg ook!
quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Bradge, ga elke vlog een andere drugs doen. Zou kijken
Fame kan natuurlijk ook niet uitblijven na het behalen van de 50+ milestonequote:Op zondag 16 oktober 2016 19:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik werd vanmiddag herkend trouwens
Rij ergens en opeens is het EEY ZEURCHAUFFEUR
Precies, vind het wel grappigquote:Op zondag 16 oktober 2016 19:07 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Fame kan natuurlijk ook niet uitblijven na het behalen van de 50+ milestone
Je staat ook hoog op mijn bucketlistquote:Op zondag 16 oktober 2016 19:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Precies, vind het wel grappig![]()
Zolang ze er lacherig om doen en niet boos worden (want dat kan) vind ik het allemaal wel leuk
Om een keer te zien?quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:14 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je staat ook hoog op mijn bucketlist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |