Waarom leg jij mij een probleem in de mond?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ook al zou Braddie een zwakbegaafde autistische uitkeringstrekker zijn, dan is dat toch alsnog niet jouw probleem?
Een plasje? Het zijn notabene onderwerpen die Brad zelf in zijn vlogs aanhaalt. Daar wordt gewoon op gereageerd.quote:Of het probleem van mensen die het allemaal zo nodig vinden om hun plasje erop te doen? Er is ook met de mensen die reageren geen probleem mits er niet beledigd of afgezeken wordt. Verneukt het topic, verneukt de sfeer, en is gewoon niet gewenst.
Welnee, jij erkent hier even boven nog dat ik Brad een zwakbegaafde autistische uitkeringstrekker vind.quote:Niet per se, ik gebruik 'je' in algemene context.
Heb hem morgen, eind van de middag waarschijnlijk, enne:quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:35 schreef Chr1st1aan het volgende:
Wanneer heb je je draadloze stuff? Review time zou ik zeggen!
En heb je een linkje van wat je wilt kopen? Ben wel benieuwd.
Weet je man, dat ben ik al zo lang gewend dat doet mij niets meer.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:35 schreef Sked het volgende:
Wel lullig dat ze je op Dumpert allemaal doodwensen, Braddie. Dat gun ik je nou ook weer niet.
Oh noes, vreemden die hem doodwensen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:35 schreef Sked het volgende:
Wel lullig dat ze je op Dumpert allemaal doodwensen, Braddie. Dat gun ik je nou ook weer niet.
Allright, helemaal goed jongen. Mooi geweest. Ons punt is gemaakt, iedereen mag hier prima blijven reageren, maar beledigingen en afzeiken wordt gewoon weggehaald/genote. Klaaaaar.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:38 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Waarom leg jij mij een probleem in de mond?
[..]
Een plasje? Het zijn notabene onderwerpen die Brad zelf in zijn vlogs aanhaalt. Daar wordt gewoon op gereageerd.Of je hebt oogkleppen op, of je hebt niet opgelet, of je geniet er enorm van dat Brad zijn eigen doelstellingen niet behaald.
[..]
Welnee, jij erkent hier even boven nog dat ik Brad een zwakbegaafde autistische uitkeringstrekker vind.
Maar prima, einde discussie hoor.
Denk wel dat het een impact op je leven zal hebben als al die 7 miljard vreemdelingen ineens dood gaanquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:40 schreef starla het volgende:
[..]
Oh noes, vreemden die hem doodwensen.
Van mij part gaat iedereen hartstikke dood behalve de mensen waarvan ik hou. Wat boeit me nu die 7 miljard vreemdelingen die niet een impact op mijn leven zullen hebben en waarvan mijn leven nooit die van hen zal beïnvloeden.
Ik denk dat 7 miljard doden best veel impact op je leven zal hebbenquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:40 schreef starla het volgende:
[..]
Oh noes, vreemden die hem doodwensen.
Van mij part gaat iedereen hartstikke dood behalve de mensen waarvan ik hou. Wat boeit me nu die 7 miljard vreemdelingen die niet een impact op mijn leven zullen hebben en waarvan mijn leven nooit die van hen zal beïnvloeden.
Kost wat maar dan kun je wel mooi marcheren over het podium.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:38 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Heb hem morgen, eind van de middag waarschijnlijk, enne:
http://www.bax-shop.nl/dr(...)steem#productreviews
Ik loop echt heel erg veelquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:53 schreef Rectum het volgende:
[..]
Kost wat maar dan kun je wel mooi marcheren over het podium.
Is het dan geen idee om iedereen op een kilometer afstand te zetten? Dan loop je veel, terwijl je bezig bent met je hobby.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik loop echt heel erg veelDan weer van de drummer naar de gitarist, dan weer naar de zanger, dan duckwalk ik weer daar heen, dan doe ik weer daar wat, houd niet op
Dus dan word het tijd voor een draadloos setje he
Als dat zou kunnen in een oefenruimte van 4 bij 4quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:11 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Is het dan geen idee om iedereen op een kilometer afstand te zetten? Dan loop je veel, terwijl je bezig bent met je hobby.
quote:
Ik.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:35 schreef Sked het volgende:
quote:
Ja wil ik wel een keertje doenquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:36 schreef KoningPils het volgende:
Braddie wil je binnenkort een filmpje maken over jouw toekomst? Wat denk je over tien jaar te doen? Kinderen, vrouwtje etc.?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:55 schreef DoubleDip het volgende:
Goed idee, ben ik nou wel benieuwd naar.
QFTquote:
Heb er nu 55quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:06 schreef Sodeknetters het volgende:
Vind de vlogs van Braddie wel grappig soms, dus ook geabonneerd.
Ik heb 1 vraagquote:
Van wat?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:27 schreef Leonos het volgende:
Bradgod, ik kijk veel dumpert reeten en #boos.
Kan je ook niet een compilatie uploaden? Gewoon eentje per week?
Waarvan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:27 schreef Leonos het volgende:
Bradgod, ik kijk veel dumpert reeten en #boos.
Kan je ook niet een compilatie uploaden? Gewoon eentje per week?
Be my guest Paulquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:43 schreef Paul het volgende:
Dumpert blijf van ons Braddie af![]()
Pas op hoor want anders ga ik weer Braddie op de frontpage plaatsen
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:36 schreef KoningPils het volgende:
Braddie wil je binnenkort een filmpje maken over jouw toekomst? Wat denk je over tien jaar te doen? Kinderen, vrouwtje etc.?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:55 schreef DoubleDip het volgende:
Goed idee, ben ik nou wel benieuwd naar.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:24 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik heb 1 vraag
Maak NU een vlog en doe de groeten aan die goeie ouwe BoneThugss
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:16 schreef starla het volgende:
Ik verwacht vannacht nog steeds een vlog. Anders heb ik niet voor niets een 8-ball C in huis gehaald potvolkoffie
Ja jonge, dat lukt me nog welquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:37 schreef BoneThugss het volgende:
Wat een ongeloofelijke baas!!
Bradgod in da building!!!11
Ook nog mijn 'naam' goed uitspreken, wat een god.😃😃
Leuk hoor, maar weinig ambitieus.quote:
Echt tof man!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:39 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja jonge, dat lukt me nog wel
Ben er gewoon voor de mensen hier die serieuze voorstellen doen zoals dit!
Thanks manquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:41 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Echt tof man!!
Keep up the good work.
Man man, waren er maar meer bazen zoals bradgod. Het is dat ik dit op de telefoon moet typen maar je komt er wel G.
Enzo Knolquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Leuk hoor, maar weinig ambitieus.
Over tien jaar hoor je Enzo Knol de vergetelheid in gemept te hebben met aan iedere teen minstens tien mooie vrouwen die je vervoert in je niet witte, maar elke andere kleurige Panamera.
Go for it!
💪💪quote:
Hey pikkebal. Ik had nog 10 muzikale filosofische vragen openstaan voor je!quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:39 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja jonge, dat lukt me nog wel
Ben er gewoon voor de mensen hier die serieuze voorstellen doen zoals dit!
quote:
Ik was eerst:squote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:50 schreef starla het volgende:
[..]
Hey pikkebal. Ik had nog 10 muzikale filosofische vragen openstaan voor je!
Echte hersenkrakers!
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:50 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
💪💪
Srry zit mobiel.
Maar echt supertof G.😄
Begin dertig ofzoquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 00:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wut?
Hoe oud dacht je dat ik was dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 00:41 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Begin dertig ofzo
Begin 30?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blij dat ik nog 4 jaartjes moet voor de "Begin 30" Fase van mijn leven.
Zal denk ik wel door de extra kilo's komen dat ik er wat ouder uitzie denk ik dan?
Ik zou graag willen weten wat je van Fokker vliegtuigen vind.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 00:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
Wil sowieso wel weer een Q&A doen.
Nee, meer kapsel etcquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 00:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Begin 30?
Zal denk ik wel door de extra kilo's komen dat ik er wat ouder uitzie denk ik dan?
Wanneer mogen wij vragen insturen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 00:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
Wil sowieso wel weer een Q&A doen.
BAASquote:
24 toch ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 00:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Begin 30?
Eh, nuquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 00:53 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Wanneer mogen wij vragen insturen?
Apart, heb juist absoluut niet het idee dat ik zo`n oud (lees: Getekend) Gezicht hebquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 00:49 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Nee, meer kapsel etc
(Misschien telt gewicht een beetje mee, je lijkt qua gezicht gewoon oud)
Wat zijn die rare zwarte dingen aan de muur waar jullie oefenen ?quote:
- Ben je gelovig?quote:
Om het terug te lezen??quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 01:21 schreef KoningPils het volgende:
[..]
- Ben je gelovig?
- Ben je fan van Jamai?
- Waarmee kan je niet zonder?
- 1 week zonder mobiele telefoon/televisie/computer/radio en auto. Wat zou je dan doen in die week?
- Mocht FOK! ooit verdwijnen. Welk topic print je dan uit om ooit terug te lezen? Waarom?
Zou jij, met al je ervaring voor de camera en affiniteit met automobielen, niet bij uitstek geschikt zijn als autotester / redactielid bij autoweek.nl?quote:
Nee, hij heeft een concurrentiebeding.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 10:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Zou jij, met al je ervaring voor de camera en affiniteit met automobielen, niet bij uitstek geschikt zijn als autotester / redactielid bij autoweek.nl?
Heb je zijn video over zijn toekomst perspectief niet gezien?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 10:09 schreef DoubleDip het volgende:
Wanneer ga je het huis uit? En hoe (en waar) zou je dan willen wonen?
die eerste is 230.000 keer bekeken en die van gisteren ook al 83.000 keerquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 11:21 schreef KoningPils het volgende:
http://www.dumpert.nl/floppers/
Braddie staat twee keer in de top 10
Dat is iets voor jou, zoveel aandacht!quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:18 schreef IDkaart het volgende:
[..]
die eerste is 230.000 keer bekeken en die van gisteren ook al 83.000 keer
Jeetje!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |