quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, kan je dan stoppen met posten van domme plaatjes
die rooiequote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha neee
Maar das wel lekker spul trouwens
Sowquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, ook niet. Misschien kun jij in plaats daarvan gewoon even je klep houden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
ik vond je vorige ui leuker. deze is kutter om hele tijd na te doen, krijg ik last van m'n nek-quote:
Jammer ditquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik vond je vorige ui leuker. deze is kutter om hele tijd na te doen, krijg ik last van m'n nek-
wie ben jijquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:07 schreef KREEFTx het volgende:
Hallo dames en heren van het goede leven
Kreeft mijn neger.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:07 schreef KREEFTx het volgende:
Hallo dames en heren van het goede leven
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee, ook niet. Misschien kun jij in plaats daarvan gewoon even je klep houden.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee, ook niet. Misschien kun jij in plaats daarvan gewoon even je klep houden.
quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2015 19:48 schreef deadprez het volgende:
dimens had die gemaakt toch, waar is die boi eigenlijk gebleven?
met viewsquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:52 schreef zeer het volgende:
[..]
al die yt veganisten zijn doorgeslagen als fuck want daar verdienen ze hun geld mee
zie het al helemaal voor je met je pijpekrullenquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:28 schreef jamesdeen het volgende:
De ideale avond om jezelf dood te snuiven
lolquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:28 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Vind die in Assen altijd nog het leukste.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zie het al helemaal voor je met je pijpekrullen
tt-nachtquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:28 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Vind die in Assen altijd nog het leukste.
...zijn de avonden maandag tot en met zondag.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:28 schreef jamesdeen het volgende:
De ideale avond om jezelf dood te snuiven
je hebt wel gewoon gegeven, neem ik aan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:37 schreef Crip het volgende:
ja mevrouw ik zit in een rolstol en ben blind aan een kant en heb epilepsie ik kan niet naar buiten om belwaarde te halen en ik ben helemaal alleen niemand kan wat voor mij halen.
ja hoor bitch hoe leef je dan
bledder
Ey. Jij zou iemand contacten waarmee je mij dan zou gaan interviewen. Heeft diegene al gereageerd?quote:
pff nee wat denk jij ben niet unicef ofzoquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je hebt wel gewoon gegeven, neem ik aan?
Keep on rolling...quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:37 schreef Crip het volgende:
ja mevrouw ik zit in een rolstol en ben blind aan een kant en heb epilepsie ik kan niet naar buiten om belwaarde te halen en ik ben helemaal alleen niemand kan wat voor mij halen.
bledder
wrm jou interviewen? Zijn veel interessantere kandidatenquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:38 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ey. Jij zou iemand contacten waarmee je mij dan zou gaan interviewen. Heeft diegene al gereageerd?
Hij heeft gesprokenquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:35 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
...zijn de avonden maandag tot en met zondag.
Bam! Dat zal d'r lerenquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:38 schreef Crip het volgende:
[..]
pff nee wat denk jij ben niet unicef ofzo
OMG wat ben jij gemeen zeg. Die vrouw moet al zo lijden in haar leven en dan ontzeg jij haar belwaarde...quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:37 schreef Crip het volgende:
bledder
Heb je dat gezegd?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:38 schreef Crip het volgende:
[..]
hoop dat je slecht slaapt vannacht, want dit kan je gewoon niet makenquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Opso had eerst een grap gemaakt dat zij mij zou interviewen die ik serieus had genomen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wrm jou interviewen? Zijn veel interessantere kandidaten
ober zal zo wel een boekje opendoenquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
inb4 mensen die hun beide kapot willen neuken in doggystijl
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ober zal zo wel een bRoekje opendoen
goed interviews kan geven of afnemenquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:45 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Opso had eerst een grap gemaakt dat zij mij zou interviewen die ik serieus had genomen.
Toen zei zij dat TARDIS goed interviews kan geven.
jij met 7 verschillende toch? Ook wel beetje sletterig, snap je whiteknight welquote:
Ja ik bedoelde ook afnemen. Tnx.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
goed interviews kan geven of afnemen
12 hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij met 7 verschillende toch? Ook wel beetje sletterig, snap je whiteknight wel
Inb4 white knight en noel die niet snapt
wat onzeg, ze wilt gewoon zielig doen en gratis belwaarde krijgen. Nee doei, gaan we niet doen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:42 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
OMG wat ben jij gemeen zeg. Die vrouw moet al zo lijden in haar leven en dan ontzeg jij haar belwaarde......
Ja. Heb er al 3 uitgepoept.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
jeetje alle rek is er inmiddels wel uit
hoop dat je mensenkennis afdoende isquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:49 schreef Crip het volgende:
[..]
wat onzeg, ze wilt gewoon zielig doen en gratis belwaarde krijgen. Nee doei, gaan we niet doen.
pff echt pussies die op zulke shit van klanten in gaan 9/10 keer liegen zequote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hoop dat je slecht slaapt vannacht, want dit kan je gewoon niet maken
dadelijk is het net die enequote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:49 schreef Crip het volgende:
[..]
pff echt pussies die op zulke shit van klanten in gaan 9/10 keer liegen ze
nee want ze werd meteen weer ff bitchy toen ik zei dat ik niet gratis kon toevoegen meteen nadat ze bijna ging huilen.quote:
'ik kom je NU opzoeken' - ' haha je zit in een rolstoel of nu ineens niet? doei!'quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:51 schreef Crip het volgende:
[..]
nee want ze werd meteen weer ff bitchy toen ik zei dat ik niet gratis kon toevoegen meteen nadat ze bijna ging huilen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |