Dit heb jij volgens mij heel erg vaak.quote:
Ga doorquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dit heb jij volgens mij heel erg vaak.
Wil je de deur de volgende keer dichttrekken herrieschopperquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja ff appen en je kan erop haha
al die yt veganisten zijn doorgeslagen als fuck want daar verdienen ze hun geld meequote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:42 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
zijn boodschap is goed aangeslagen in Israel en is best interessant maar hij is doorgeslagen imo
41 kilometer file op de A2, heb gehoord dat die allemaal naar de zoon van God gingen in Zaltbommel.quote:
Hij is jarig vandaagquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
41 kilometer file op de A2, heb gehoord dat die allemaal naar de zoon van God gingen in Zaltbommel.
Ja maar dat is begrijpelijk, die man krijgt honderden quote alerts per dag, ik zou ze ook niet allemaal bekijken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij is jarig vandaag
Heb hem twee keer gefeliciteerd en hij heeft me geen 1 keer bedankt.
Dan is mijn download klaar haha, het is niet zoals in Suriname dat ze maar beperkte stroom hebben. :Squote:
gwm Nederlandse stopcontacten hier hoor en goede stroom, goed water en goede temperaturenquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dan is mijn download klaar haha, het is niet zoals in Suriname dat ze maar beperkte stroom hebben. :S
Denk best lastigquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hoe zou seks in een hangmat zijn?
Gekke koekhapper ben je toch ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gwm Nederlandse stopcontacten hier hoor en goede stroom, goed water en goede temperaturen
wat is zoquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gekke koekhapper ben je toch ook
haha geld is hier schaarsquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:57 schreef Catkiller het volgende:
Zeker allemaal met subsidiegeld gekocht
Smaakt naar Fernandes zeker?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat is zo
Water uit kraan is hier echt lkkr hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |