Ze zien er lekkerder uit op je bord hequote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:21 schreef jamesdeen het volgende:
Op 3 op reis vastgebonde varkens, wat een walgelijk aangezicht
Was ook voor het eerst in een half jaar weeniequote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:24 schreef Catkiller het volgende:
Sjonge jonge die Aber doet ook haar benen voor iedereen open.
Voor iedereen die wil dan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:25 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Was ook voor het eerst in een half jaar weenie
identificeer jij je met Gary Yourofsky?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:21 schreef jamesdeen het volgende:
Op 3 op reis vastgebonde varkens, wat een walgelijk aangezicht
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:24 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ze zien er lekkerder uit op je bord he
Alsof ik een frikandel in een gang gooide.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:24 schreef Catkiller het volgende:
Sjonge jonge die Aber doet ook haar benen voor iedereen open.
Ik beide, op FOK! als het wat slechter weer begint te worden buiten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Sommigen verkopen hun kont op centraal, anderen op FOK!
Moet je maar een frikandel xxl hebben.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Alsof ik een frikandel in een gang gooide.
liep vandaag over markt, zag 7 kippen in een kattenhok zitten, nek helemaal kaal gepiktquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:27 schreef zeer het volgende:
[..]
identificeer jij je met Gary Yourofsky?
hoezo zo snel makkelijk seksquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:20 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Was afgelopen nacht. Moet nu weer een week zonder
Ik eet geen varkensvleesquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:24 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ze zien er lekkerder uit op je bord he
Haha wat een vieze hoerenloperquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je al eens onbetaalde seks gehad?
oh lolquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:27 schreef zeer het volgende:
[..]
identificeer jij je met Gary Yourofsky?
Doe maar zo, tegen betaling kan Dima het, net als jij, prima doen hoor.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
liep vandaag over markt, zag 7 kippen in een kattenhok zitten, nek helemaal kaal gepikt
Twijfelde of ik zou kopen en vrijlaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |