joh.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 16:07 schreef JeMoeder het volgende:
Fernandes
Ik wist voordat ik Fernandes had geprobeerd niet dat het mogelijk was zoveel suiker in water op te lossen.
die zijn wel te hachelenquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 00:52 schreef Amarantha het volgende:
Zo 2 kaasbroodjes van de Action in de oven schuiven. Hopelijk zijn ze beetje te eten.
jij moet zo ondrhand wel 200 kg wegenquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 01:14 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de verandering maar weer eens deze aloude combo op het buitenterras
terwijl het plenst en ik lekker droog zit met deze gin-tonic i.c.m. spareribs.
dus je bent eigenlijk gewoon een jonge Godquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 01:18 schreef Iwanius het volgende:
Nee, ik zit iets boven mijn gewicht dat ik mag hebben met mijn lengte en leeftijd. Maar begrijp wat je bedoelt. Wat de meesten niet zien is dat ik veel wandel,loop of fiets en dus vrij veel verbrand op een dag waardoor ik geen michellin figuur heb zoals die 'bolle'.
Veel plezier en werkze daarquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 18:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Komende periode t/m volgend weekend alleen 'thuis' ontbijten en verder buiten de deur. Paris
Dit ziet er lekker uit zeg.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 23:12 schreef Bluezz het volgende:
Broodje pulled pork van de Thrill grill in Haarlem.
Leuke zaak lekkere broodjes, maar wel prijzig met 9.50 per broodje.
[ afbeelding ]
Ja wij aten vanavond de nieuwste smaak: Umami. Wel wat zout, maar best lekker als je ook een biertje erbij hebtquote:Op zondag 16 oktober 2016 00:25 schreef Amarantha het volgende:
Dit ziet er lekker uit zeg.Dat soort patat/friet vind ik ook erg lekker!
Noted, thanks!quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 23:12 schreef Bluezz het volgende:
Broodje pulled pork van de Thrill grill in Haarlem.
Leuke zaak lekkere broodjes, maar wel prijzig met 9.50 per broodje.
[ afbeelding ]
Op de website staat dat de umami-friet 5,95 is.quote:Op zondag 16 oktober 2016 09:56 schreef RobinOok het volgende:
9,50 alleen voor het broodje of inclusief de friet?
(klik even thrill grill aan, is een linkje)quote:Op zondag 16 oktober 2016 09:56 schreef RobinOok het volgende:
9,50 alleen voor het broodje of inclusief de friet?
Het is wel afzien voor je daar in Parijs, hè?quote:Op maandag 17 oktober 2016 00:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Gisteren vooraf gedeeld: preibeignets, spinaziebollen met kaas en tomaat, 2 jaar oude ham, liguine met gegrilde groenten.
Daarna soort stoofvlees met o.a. zilveruien.
Vanavond vooraf foie gras op toast. Daarna heerlijke steak met pepersaus. Toe grand dessert gedeeld; creme brulee, chocoladefondant, appelcrumble, peer met kaneel, echte vanilleijs.
quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:19 schreef Thezappa het volgende:
zelfgemaakte pasta met garnalen en bosui en gerookte zalm
iwanusquote:Op maandag 17 oktober 2016 17:55 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Yup..maar weer eens deze aloude combo van weleer genomen bestaande uit licht gefrituurde
gamba’s met kousenband, in een pittige saus met nasi goreng naturel en een frisje.
Is en blijft gewoon erg lekker hapje bij de 'glurinamer.'
was lekker , alleen mijn vriendin ging dood van de pepers hehequote:
Ik neem aan dat je over het lichamelijk hebt? Ja, ben een stevige 'Hollandse' jongen zoals dat heet die van volume houdt als het eten betreft. Hoe raar het ook klinkt: Liflafjes (Sjiek eten e.d.). vind ik wel leuk allemaal, maar eigenlijk ben ik in de basis een type van stevige kost zoals men dat op het platteland je voorschotelt. Daarom waren de moeders van al mijn vriendinnen door de jaren heen, altijd erg in hun nopjes met mij aan tafel.quote:Op maandag 17 oktober 2016 18:07 schreef Pietverdriet het volgende:
iwanus
Als ik zie wat je eet, kan het zijn dat je een grote meneer bent?
Ik had wat wild zwijn door mijn stoofje gedaan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:37 schreef Myraela het volgende:
Zelfgebakken witte broodjes met pulled wild zwijn en rodekool.
Kan ik als ik thuis ben plaatsen.quote:
Aangezien de vietnamese noedeltoer op 8 oktober gefotografeerd is duurt het wel lang voor je het opgegeten hebt i-spy.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:36 schreef Iwanius het volgende:
Avondeten
[ afbeelding ]
Als avondhap even op de Vietnamese noedel toer voor de verandnering.
[ afbeelding ]
Lekker aan het acclimatiseren.
"Deze bowl nuttigde ik inderdaad op 8 oktober. Op de 19e at ik echter precies hetzelfde dus vond ik het niet nodig een nieuwe foto te maken."quote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:48 schreef Mainport het volgende:
[..]
Aangezien de vietnamese noedeltoer op 8 oktober gefotografeerd is duurt het wel lang voor je het opgegeten hebt i-spy.
Sowieso dat dit gezegd gaat worden.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:19 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
"Deze bowl nuttigde ik inderdaad op 8 oktober. Op de 19e at ik echter precies hetzelfde dus vond ik het niet nodig een nieuwe foto te maken."
Was da?quote:
*druip*quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 01:02 schreef FutureFairytale het volgende:
gebakken krieltjes met knoflook.
Altijd goed als mensen hun pappenheimers kennen. Ik wil niet in herhaling vallen,geen tijd voor.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:21 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso dat dit gezegd gaat worden.
Geldt toevallig ook voor je gebakken eieren van 8 oktober?quote:Op maandag 17 oktober 2016 09:26 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Huiselijk ham-kaas ontbijtje voor deze maandagochtend alvorens we mooven.
Open er een topic over ofzo, het zit je dwars hè?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:46 schreef Mainport het volgende:
[..]
Geldt toevallig ook voor je gebakken eieren van 8 oktober?
nog iets gegeten of gedronken vandaag?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:22 schreef Mainport het volgende:
Het zit me dwars dat iemand die aanwijsbaar de boel belazert gefaciliteerd wordt
Ziet er best zwaar uit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:35 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Altijd goed als mensen hun pappenheimers kennen. Ik wil niet in herhaling vallen,geen tijd voor.
Lunch
[ afbeelding ]
Luxe vleesplateau die je snel moet opeten wil het niet met dit weer te snel afkoelen.
Nee, maar ken het wel. Maar jij bent er wel geweest?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:44 schreef Jiang153 het volgende:
Ziet er best zwaar uit.
Ey Iwa heb je Saigon in Rotterdam al gereviewed?
Nee maar wou als je daar al langs ben geweest graag een review van zien.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 13:00 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nee, maar ken het wel. Maar jij bent er wel geweest?
Lunch
[ afbeelding ]
Yup...weer langs de Surinamer geweest en zoals bij eerdere bezoeken opnieuw
deze welbekende combo van weleer genomen. Blijft heerlijk voor dat geld.
Opvolgend
[ afbeelding ]
Acclimatiseren met een verse paffert.
Je bent duidelijk dus weer thuis.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Kroketten met een paar patatjes en coleslaw
Jaquote:
Jij wint!quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:51 schreef MadMaster het volgende:
Vanmiddag een proeverijtje met lokale producten in Sintra, Portugal:
[ afbeelding ]
Mag ik een sneakpreview? Vind zelf rode kool maken nooit zo lekkerquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:46 schreef RobinOok het volgende:
Fucking lekkere rode kool (recept binnenkort op mijn site), gekruide aardappelpartjes uit de oven en hazenrugfilet.
Ja nog bedankt voor de tip... mede namens mijn grotere maten broekenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:45 schreef FutureFairytale het volgende:
Gisteren een halve zak skymix.. waarom heb ik die gekocht?
Vnv waarschijnlijk de andere helft..
Ik wou dat ik jou wasquote:Ik start een nieuwe "oude van dagen" trend: sigaar op je eten.[/sub]
Hierna even paffen en dan gaan we over op het echte werk: Lunch!
het was enigszins sarcastischquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 12:52 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Hij is mijn favoriete FOK!'er door zijn liefhebberij.
Ik niet. Vind het wel grappig om te zien, decadent leven to the max. Alles eten wat je maar wilt. 's Ochtends aan het bier en een sigaar.quote:
Daar zal je vriend blij mee zijn vanavond.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 18:06 schreef Mishu het volgende:
Biefstuk met champignons en zelfgemaakte scherpe knoflooksaus (rauwe knoflook geperst in Turkse yoghurt), snijbonen en verse krieltjes.
rauwe knoflook? ik heb mijn knoflook altijd het liefst medium-welldonequote:Op zaterdag 29 oktober 2016 18:06 schreef Mishu het volgende:
Biefstuk met champignons en zelfgemaakte scherpe knoflooksaus (rauwe knoflook geperst in Turkse yoghurt), snijbonen en verse krieltjes.
Droge worst van heel erg droog bij de zelfslachtende slager... echt zo vreselijk lekker!quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 23:39 schreef derLudolf het volgende:
Cola Zero en droge worst (met kruidnagel)
Tuurlijk. Hoewel ik ze redelijk vers ook lekker vind. Hard van buiten en zacht en vlezig van binnenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 23:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Droge worst van heel erg droog bij de zelfslachtende slager... echt zo vreselijk lekker!
Ik mag toch hopen dat je de naturel versie van die Bugles gebruikt?quote:Op zondag 30 oktober 2016 01:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Hé!
Daar zijn we al weken verslaafd aan en dan vullen we ze steeds met
[ afbeelding ]
kun je zelf niet koken dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 13:55 schreef Iwanius het volgende:
Wat eten en/of drinken we vandaag?
Lunch
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yup..weer bij de Surinamer geweest voor deze al eens eerder genomen en genoten Gamba’s met schil & rijst & kousenband & frisje.
Adres is inmiddels wel bekend.
quote:Op zondag 30 oktober 2016 17:57 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanmiddag uitsmijter met zonnetje op terras.
Vnv was de bedoeling tomatencrèmesoep maar ben net uitgenodigd te komen Chinezen
Chinezen nog welquote:Op zondag 30 oktober 2016 17:57 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanmiddag uitsmijter met zonnetje op terras.
Vnv was de bedoeling tomatencrèmesoep maar ben net uitgenodigd te komen Chinezen
stukje taart werd kop tomatensoepquote:Op dinsdag 1 november 2016 09:11 schreef FutureFairytale het volgende:
Kwark met muesli.
Straks stukje taart.
Vanmiddag sesamcrackers met leverworst en mandarijntjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Scoupy.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Een bakje dr. Oetker Lekker stel - kersen.
Alleen maar gekocht, omdat ik dit gratis kon proberen.
Het is wel lekker, maar ik denk niet dat ik het zal kopen.
Yes!quote:
Zal wel een explosieve smaak hebben?quote:Op donderdag 3 november 2016 19:10 schreef Prego het volgende:
Bier want weekend![]()
Straks pizza van de Irakees hier om de hoek
En het was lekkerquote:Op donderdag 3 november 2016 16:05 schreef emmyemmy het volgende:
Deeg voor hamburgerbroodjes gemaakt. Vanavond dus hamburgers met kastanjechampignons, ontbijtspek, echte cheddar, ijsbergsla, ui en ik maak een hartige whisky(laphroaig) karamelsaus voor erop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 november 2016 20:15 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
En het was lekkerKlinkt ook lekker en ziet er ook zo uit...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 november 2016 20:15 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
En het was lekkerOh wow!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe is de saus hartig geworden met whisky en caramel?
Ik had popeye pastaen een klein 'cheesecake' toetje van de Aldi toe
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Runderbouillon en tijmquote:Op donderdag 3 november 2016 20:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oh wow!
Hoe is de saus hartig geworden met whisky en caramel?
Ik had popeye pastaen een klein 'cheesecake' toetje van de Aldi toe
quote:Op donderdag 3 november 2016 19:55 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Zal wel een explosieve smaak hebben?
Oooohhhhhh dat is lekker!quote:Op donderdag 3 november 2016 21:18 schreef Prego het volgende:
[..]![]()
![]()
OT: citroenijs met vodka (ofwel, coupe colonel)
Klinkt goe-hoed!quote:Op donderdag 3 november 2016 20:52 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Runderbouillon en tijmen een sterke rokerige whisky
Klinkt goedquote:Op donderdag 3 november 2016 16:05 schreef emmyemmy het volgende:
Deeg voor hamburgerbroodjes gemaakt. Vanavond dus hamburgers met kastanjechampignons, ontbijtspek, echte cheddar, ijsbergsla, ui en ik maak een hartige whisky(laphroaig) karamelsaus voor erop
De befaamdequote:Op zaterdag 5 november 2016 09:04 schreef FANN het volgende:
Daggie gezond dus beginnen met een Groene Smoothie
quote:Op maandag 31 oktober 2016 12:25 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Voor de buitenstaander: "nee."
Update:
[ afbeelding ]
Met 'Miep'. samen eens lunchen op deze schitterende dag.
De volgende keer effe roeren, Iwanius!quote:Op woensdag 2 november 2016 13:02 schreef Iwanius het volgende:
Lunch
[ afbeelding ]
Meest bekend van mij en passend voor het weer van de komende dagen.
Als je pasta eet lust je ook alleen deze?quote:Op zondag 6 november 2016 16:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Zoiets. Ik denk dat het zoiets wordt:
[ afbeelding ]![]()
.
Neequote:Op zondag 6 november 2016 16:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als je pasta eet lust je ook alleen deze?![]()
[ afbeelding ]
Foto doet het niet meer.quote:Op zondag 6 november 2016 13:55 schreef Anne het volgende:
Wow. Die tent weet gewoon twee keer exact hetzelfde kommetje te maken!
Die zijn lekker en krokant!quote:Op zondag 6 november 2016 17:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee.
As said; de vriezer moet leeg. We eten deze week wat daar uit komt. En toevallig hebben we ook een zak met smileys.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |