joh.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 16:07 schreef JeMoeder het volgende:
Fernandes
Ik wist voordat ik Fernandes had geprobeerd niet dat het mogelijk was zoveel suiker in water op te lossen.
die zijn wel te hachelenquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 00:52 schreef Amarantha het volgende:
Zo 2 kaasbroodjes van de Action in de oven schuiven. Hopelijk zijn ze beetje te eten.
jij moet zo ondrhand wel 200 kg wegenquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 01:14 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de verandering maar weer eens deze aloude combo op het buitenterras
terwijl het plenst en ik lekker droog zit met deze gin-tonic i.c.m. spareribs.
dus je bent eigenlijk gewoon een jonge Godquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 01:18 schreef Iwanius het volgende:
Nee, ik zit iets boven mijn gewicht dat ik mag hebben met mijn lengte en leeftijd. Maar begrijp wat je bedoelt. Wat de meesten niet zien is dat ik veel wandel,loop of fiets en dus vrij veel verbrand op een dag waardoor ik geen michellin figuur heb zoals die 'bolle'.
Veel plezier en werkze daarquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 18:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Komende periode t/m volgend weekend alleen 'thuis' ontbijten en verder buiten de deur. Paris
Dit ziet er lekker uit zeg.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 23:12 schreef Bluezz het volgende:
Broodje pulled pork van de Thrill grill in Haarlem.
Leuke zaak lekkere broodjes, maar wel prijzig met 9.50 per broodje.
[ afbeelding ]
Ja wij aten vanavond de nieuwste smaak: Umami. Wel wat zout, maar best lekker als je ook een biertje erbij hebtquote:Op zondag 16 oktober 2016 00:25 schreef Amarantha het volgende:
Dit ziet er lekker uit zeg.Dat soort patat/friet vind ik ook erg lekker!
Noted, thanks!quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 23:12 schreef Bluezz het volgende:
Broodje pulled pork van de Thrill grill in Haarlem.
Leuke zaak lekkere broodjes, maar wel prijzig met 9.50 per broodje.
[ afbeelding ]
Op de website staat dat de umami-friet 5,95 is.quote:Op zondag 16 oktober 2016 09:56 schreef RobinOok het volgende:
9,50 alleen voor het broodje of inclusief de friet?
(klik even thrill grill aan, is een linkje)quote:Op zondag 16 oktober 2016 09:56 schreef RobinOok het volgende:
9,50 alleen voor het broodje of inclusief de friet?
Het is wel afzien voor je daar in Parijs, hè?quote:Op maandag 17 oktober 2016 00:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Gisteren vooraf gedeeld: preibeignets, spinaziebollen met kaas en tomaat, 2 jaar oude ham, liguine met gegrilde groenten.
Daarna soort stoofvlees met o.a. zilveruien.
Vanavond vooraf foie gras op toast. Daarna heerlijke steak met pepersaus. Toe grand dessert gedeeld; creme brulee, chocoladefondant, appelcrumble, peer met kaneel, echte vanilleijs.
quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:19 schreef Thezappa het volgende:
zelfgemaakte pasta met garnalen en bosui en gerookte zalm
iwanusquote:Op maandag 17 oktober 2016 17:55 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Yup..maar weer eens deze aloude combo van weleer genomen bestaande uit licht gefrituurde
gamba’s met kousenband, in een pittige saus met nasi goreng naturel en een frisje.
Is en blijft gewoon erg lekker hapje bij de 'glurinamer.'
was lekker , alleen mijn vriendin ging dood van de pepers hehequote:
Ik neem aan dat je over het lichamelijk hebt? Ja, ben een stevige 'Hollandse' jongen zoals dat heet die van volume houdt als het eten betreft. Hoe raar het ook klinkt: Liflafjes (Sjiek eten e.d.). vind ik wel leuk allemaal, maar eigenlijk ben ik in de basis een type van stevige kost zoals men dat op het platteland je voorschotelt. Daarom waren de moeders van al mijn vriendinnen door de jaren heen, altijd erg in hun nopjes met mij aan tafel.quote:Op maandag 17 oktober 2016 18:07 schreef Pietverdriet het volgende:
iwanus
Als ik zie wat je eet, kan het zijn dat je een grote meneer bent?
Ik had wat wild zwijn door mijn stoofje gedaan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:37 schreef Myraela het volgende:
Zelfgebakken witte broodjes met pulled wild zwijn en rodekool.
Kan ik als ik thuis ben plaatsen.quote:
Aangezien de vietnamese noedeltoer op 8 oktober gefotografeerd is duurt het wel lang voor je het opgegeten hebt i-spy.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:36 schreef Iwanius het volgende:
Avondeten
[ afbeelding ]
Als avondhap even op de Vietnamese noedel toer voor de verandnering.
[ afbeelding ]
Lekker aan het acclimatiseren.
"Deze bowl nuttigde ik inderdaad op 8 oktober. Op de 19e at ik echter precies hetzelfde dus vond ik het niet nodig een nieuwe foto te maken."quote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:48 schreef Mainport het volgende:
[..]
Aangezien de vietnamese noedeltoer op 8 oktober gefotografeerd is duurt het wel lang voor je het opgegeten hebt i-spy.
Sowieso dat dit gezegd gaat worden.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:19 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
"Deze bowl nuttigde ik inderdaad op 8 oktober. Op de 19e at ik echter precies hetzelfde dus vond ik het niet nodig een nieuwe foto te maken."
Was da?quote:
*druip*quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 01:02 schreef FutureFairytale het volgende:
gebakken krieltjes met knoflook.
Altijd goed als mensen hun pappenheimers kennen. Ik wil niet in herhaling vallen,geen tijd voor.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:21 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso dat dit gezegd gaat worden.
Geldt toevallig ook voor je gebakken eieren van 8 oktober?quote:Op maandag 17 oktober 2016 09:26 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Huiselijk ham-kaas ontbijtje voor deze maandagochtend alvorens we mooven.
Open er een topic over ofzo, het zit je dwars hè?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:46 schreef Mainport het volgende:
[..]
Geldt toevallig ook voor je gebakken eieren van 8 oktober?
nog iets gegeten of gedronken vandaag?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:22 schreef Mainport het volgende:
Het zit me dwars dat iemand die aanwijsbaar de boel belazert gefaciliteerd wordt
Ziet er best zwaar uit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:35 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Altijd goed als mensen hun pappenheimers kennen. Ik wil niet in herhaling vallen,geen tijd voor.
Lunch
[ afbeelding ]
Luxe vleesplateau die je snel moet opeten wil het niet met dit weer te snel afkoelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |