Dit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 18:26 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Heisa? Sylvana Simons gaat de politiek in om ZP dood te maken, en de blanke medemens die geen racistische motieven ziet in ZP is heisa aan het maken volgens jou en moet niet zo zeiken.
Verder gaat het goed met je?
Juist wel. Kinderen zonder die kennis zien dat namelijk niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 15:27 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Je hoeft dan ook niet de exacte afkomst van Zwarte Piet te weten om te constateren dat de figuur Zwarte Piet een karikatuur van een neger is
Ik kijk graag naar haar als ze op tv is. Knap, intelligent, genuanceerd .quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:55 schreef Strani het volgende:
Sylvana Simons moet door zowel voor- als tegenstanders van Zwarte Piet worden genegeerd.
quote:
Wat een intens domme postquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:26 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik kijk graag naar haar als ze op tv is. Knap, intelligent, genuanceerd .
Haar politieke keuze is een verkeerd spoor. Misschien merkt ze dat nog wel.
Tjaaa.. die grote haat naar haar heeft ook te maken dat ze donker is . Vele mensen vinden dat Nederland vooral voor blanke mensen is en wie dat niet is , moet zich tweederangs opstellen.. mondje dicht enzo.
Hahaha, ik moest lachen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat een intens domme post. Dit topic blijft hilarisch.
Het is kennelijk niet jouw mening. En je kunt niet zinnig reageren dan wat arrogant doen ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat een intens domme post. Dit topic blijft hilarisch.
Ja .. ze is best wel knap.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:30 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Hahaha, ik moest lachen.![]()
Bovenstaande 'knap' noemen.![]()
Gaan we weer.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:34 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
discriminerende en sexistische mannen
Je zit vast in je blanke schoonheidsnormen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:39 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Gaan we weer.![]()
Gap, ik ben wel de laatste die racistisch zou zijn of zou discrimineren.
Ik vind haar haar echt gruwelijk lelijk en bijzonder dom, maar ieder zijn mening.
[ afbeelding ]
Ja, want ik ben blank.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:48 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je zit vast in je blanke schoonheidsnormen.
Je zit ook vast in blanke meningen , vandaar dat je ook arrogant doet.
Nogal wiedes dat 86% van de pestkoppen het ermee eens is dat het allemaal best wel meevalt met hun slachtoffers. Maar dat maakt in dit geval niks uit. Het zal je ongetwijfeld zeer teleurstellen, maar we leven niet in een fascistische maatschappij. In een democratie moet je daarom opkomen voor de zwakkeren, juist als meerderheid met de macht.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
86% is het oneens met jouw mening. En dat is het natuurlijk nog steeds he, een mening.
Lief dagboek, vandaag heb ik geleerd dat vuurtorens speciaal ontworpen zijn om roodharigen te beschimpen. Elk jaar halen we de vuurtorens in meest bonte verschijningsvormen naar buiten zodat de roodharigen eens lekker hun plek leren. Ies koeltoer. Ik ga er vanuit dat degene die me dit verteld heeft geen mongool is, dus bij dezen vind ik dat het misschien beter is als alle vuurtorens worden afgeschaft.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:40 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Tja een karikatuur kan kwetsend zijn voor sommigen.
Kinderen met rood haar worden uitgemaakt voor vuurtoren, alle vuurtorens maar afschaffen dan?
Juistemquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:55 schreef Strani het volgende:
Sylvana Simons moet door zowel voor- als tegenstanders van Zwarte Piet worden genegeerd.
Geef nou maar gewoon antwoord op mijn vraag.quote:
Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die haar niet serieus nemen omdat ze zwart is. Maar daarnaast zijn er ook veel mensen die haar niet serieus nemen vanwege haar constante zoektocht naar de slachtofferrol en haar politieke keuzes.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:26 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik kijk graag naar haar als ze op tv is. Knap, intelligent, genuanceerd .
Haar politieke keuze is een verkeerd spoor. Misschien merkt ze dat nog wel.
Tjaaa.. die grote haat naar haar heeft ook te maken dat ze donker is . Vele mensen vinden dat Nederland vooral voor blanke mensen is en wie dat niet is , moet zich tweederangs opstellen.. mondje dicht enzo.
Ik maar denken dat zwarte Piet bewijs genoeg was.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:48 schreef speknek het volgende:
[..]
Nogal wiedes dat 86% van de pestkoppen het ermee eens is dat het allemaal best wel meevalt met hun slachtoffers. Maar dat maakt in dit geval niks uit. Het zal je ongetwijfeld zeer teleurstellen, maar we leven niet in een fascistische maatschappij. In een democratie moet je daarom opkomen voor de zwakkeren, juist als meerderheid met de macht.
[..]
Lief dagboek, vandaag heb ik geleerd dat vuurtorens speciaal ontworpen zijn om roodharigen te beschimpen. Elk jaar halen we de vuurtorens in meest bonte verschijningsvormen naar buiten zodat de roodharigen eens lekker hun plek leren. Ies koeltoer. Ik ga er vanuit dat degene die me dit verteld heeft geen mongool is, dus bij dezen vind ik dat het misschien beter is als alle vuurtorens worden afgeschaft.
En zie hier de simplistische redenatie van alle anti-pieten met het IQ van een poffertje. Elke Nederlander die Sinterklaas viert met ZP is een pestkop, een fascist, een neonazi, een racist.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:48 schreef speknek het volgende:
[..]
Nogal wiedes dat 86% van de pestkoppen het ermee eens is
Bone is gekleurd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:48 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dat is NL ook niet. Sommigen willen dat wel geloven en zullen te pas en te onpas dat aanstippen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 01:14 schreef RobbieRonald het volgende:
Als Nederland echt zo racistisch is als sommige mensen hier willen doen geloven, zouden de grootste tokkies van het land niet massaal donkere voetbalspelers toejuichen. In het geval van Simons is het toch echt haar hele houding.
Zoals ik al zei: BD moet je gewoon echt niet serieus nemen..quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 00:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Bone is gekleurd.
Dag Blues, rot maar weer op met je aanvallen.
Als iemand Sylvana niet knap en slim vind,quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:48 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Denken dat BoneThugss blank isquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:48 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |