Voor dit soort mensen, en dat worden er steeds meer, werkt 'democratie' niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:08 schreef DrDentz het volgende:
Wat hebben opstapelende schulden met democratie te maken?
Het is heel simpel.quote:
Wat houdt dat precies in?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:17 schreef Klopkoek het volgende:
Hoort allemaal bij het onteigenings- en knechtingsproces.
Welke topics?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:19 schreef sjorsie1982 het volgende:
Wat valt er nog meer over armoede te zeggen dan wat er in de vorige triljoen aan topics over is gezegd?
topics op fok, die je kan vinden via de zoekoptie.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:20 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Welke topics?
Dit is gwn schandalig.
Dat vroeg ik toch niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:20 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
topics op fok, die je kan vinden via de zoekoptie.
Jawel, je vroeg welke topics. Ik geef antwoord: die kan je vinden via de zoekoptie.quote:
Ja, leuk.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:21 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Jawel, je vroeg welke topics. Ik geef antwoord: die kan je vinden via de zoekoptie.
Ik geef juist een aanwinst. Je kan de triljoen vorige topics lezen, dan weet je meer over armoede. Tenminste, dat is hoop ik en denk ik wat je wilt met dit topic.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:23 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ja, leuk.
Als je niks zinnigs te zeggen hebt flikker je maar weer op.
Gr.
Gap, ik ga dat niet allemaal nalezen.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:24 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik geef juist een aanwinst. Je kan de triljoen vorige topics lezen, dan weet je meer over armoede. Tenminste, dat is hoop ik en denk ik wat je wilt met dit topic.
Waarom niet?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:27 schreef BoneThugss het volgende:
Gap, ik ga dat niet allemaal nalezen.
Dat kan. Meningen verschillen, die je onderbouwd in de vorige topics kan lezen.quote:Mijn punt staat als een huis, mensen in Nederland lijden armoede.
Zie dit artikel uit 2015, http://www.nu.nl/weekend/(...)nederland-eruit.html
Waar heb jij het in godsnaam over?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:27 schreef GSbrder het volgende:
Ik zie sigaretten en hoor over een auto. Dure kostenposten als je 300 euro per maand hebt om uit te geven.
Als het een boete is, is het handiger om je gewoon aan de regels te houden.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:29 schreef hmmmz het volgende:
Ze hadden gewoon die 39 euro moeten betalen.
Ik vind het helemaal prima dat je een mening hebtquote:
Het UWV e.d. verwacht zelfs dat je vervoer hebt.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:28 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Waar heb jij het in godsnaam over?
Het filmpje in de OP.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:28 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Waar heb jij het in godsnaam over?
Het UWV verwacht niet dat je een auto hebt.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:15 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Het UWV e.d. verwacht zelfs dat je vervoer hebt.
Alles wordt maar als luxe gezien, totdat je bij water en brood uit komt.
Sigaretten helpen tegen stress.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:27 schreef GSbrder het volgende:
Ik zie sigaretten en hoor over een auto. Dure kostenposten als je 300 euro per maand hebt om uit te geven.
Vind het wel moeilijk om dat soort filmpjes te bekijken. Die mensen zien er niet echt gelukkig uit.quote:
Gratis? Nee, ook budgetsigaretten kosten centen.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:46 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Sigaretten helpen tegen stress.
En het zijn ook budget sigaretten. Een pot droge tabak, en lege filters.
Eens hoor, zou niet willen ruilen.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:46 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Vind het wel moeilijk om dat soort filmpjes te bekijken. Die mensen zien er niet echt gelukkig uit.
Natuurlijk niet gratis. Maar je ziet dat ze daar ook flink op bezuinigd hebben.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gratis? Nee, ook budgetsigaretten kosten centen.
Niet waar, sigaretten zorgen voor stress. Die opluchting die je hebt zodra je er een opsteekt komt alleen maar omdat het de ontwenningsverschijnselen weer ff opheft.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:46 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Sigaretten helpen tegen stress.
En het zijn ook budget sigaretten. Een pot droge tabak, en lege filters.
Armoede is iets wat altijd blijft bestaan. Je moet alleen proberen het verschil tussen armoede en modaal zo klein mogelijk te krijgen. Vergeleken met de geschiedenis is dat ook gewoon een progressie en trend die standhoudt.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:49 schreef Janneke141 het volgende:
Zo lang er mensen zijn die niet met geld om kunnen gaan, zal armoede blijven bestaan.
Okquote:Op donderdag 13 oktober 2016 22:42 schreef Perrin het volgende:
[..]
Niet waar, sigaretten zorgen voor stress. Die opluchting die je hebt zodra je er een opsteekt komt alleen maar omdat het de ontwenningsverschijnselen weer ff opheft.
Dat is voor iedereen de beste vraagquote:Op donderdag 13 oktober 2016 22:43 schreef Perrin het volgende:
Maar wat is dan beter dan democratie?
Een communistische dictatuur. Daar is iedereen even rijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 22:43 schreef Perrin het volgende:
Maar wat is dan beter dan democratie voor deze mensen?
Hongersnoden in Noord Korea zijn ook geen feestje andersquote:Op donderdag 13 oktober 2016 22:44 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Een communistische dictatuur. Daar is iedereen even rijk.
Definieer armoedequote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:05 schreef BoneThugss het volgende:
POL, goedenavond.
Ik lees dit vaak, ''er is geen armoede in NL''. Daar ben ik het dus niet mee eens, ter ondersteuning:
Dit is toch schrijnend man. Er zijn ook zoveel voorbeelden en ik kan daar echt boos om worden.
Dit heeft niks te maken met ''Henk en Ingrid'', misschien is Henk wel een goede vrachtwagenchauffeur en maakt Ingrid de toiletten schoon. I don't fucking care, die mensen moet geholpen worden.
Stemt Uw allen PvDA of VVD.![]()
Ik heb boete's van 45 euro magisch zien veranderen in 575 euro, man man.
En dat noemt men 'democratie', laat me niet lachen.
Het causale verband loopt echter ook andersom... Armoede is schadelijk voor het brein.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:49 schreef Janneke141 het volgende:
Zo lang er mensen zijn die niet met geld om kunnen gaan, zal armoede blijven bestaan.
Komt het wel op neer hèquote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het UWV verwacht niet dat je een auto hebt.
Wat is jouw definitie van armoede?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:03 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Het causale verband loopt echter ook andersom... Armoede is schadelijk voor het brein.
Dit is de enige waarheid. Maar goed, ook dergelijke figuren zullen we tot op een zekere hoogte wel een beetje moeten helpen.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:49 schreef Janneke141 het volgende:
Niet dus. Het causale verband loopt dikwijls andersom.quote:
Maar wat hebben deze mensen nodig dan? Meer geld? Ondersteuning bij hun levensloop?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:47 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Niet dus. Het causale verband loopt dikwijls andersom.
Vooruitgang is sowieso mogelijk, bewijst de geschiedenis. Achteruitgang natuurlijk ook.
Lekker interessant wat een extremist ervan vindt.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:47 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Niet dus. Het causale verband loopt dikwijls andersom.
Vooruitgang is sowieso mogelijk, bewijst de geschiedenis. Achteruitgang natuurlijk ook.
Dat ben jij net zo goed. Extremistisch in elitisme en dedain. Pot en ketel. Ik onderbouw het tenminste.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Lekker interessant wat een extremist ervan vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |