Vanaf maandag 3 oktober, 19:19, RTL5.quote:Nicolette Kluijver presenteert deze dagelijkse realitygameshow waarin honderd mensen de strijd met elkaar aangaan. Ze verblijven in een woning die bedoeld is voor slechts vier personen. Het gebrek aan ruimte en faciliteiten zorgt meteen voor de nodige ontberingen: schaarste aan voedsel, gebrek aan hygiëne en privacy zetten het deelnemersveld van het begin af aan onder druk. In deze snelkookpan vindt een overlevingsstrijd plaats die bol staat van geheime opdrachten, uitdagingen verleidingen en het wegsturen van deelnemers. Degene die na vijftig dagen als laatste overblijft, wint de pot met het overgebleven huishoudgeld. De deelnemers krijgen een huishoudpot van 100.000 euro. Hoe zuiniger de groep leeft, hoe meer geld er overblijft... voor the last (wo)man standing.
en aan dr leuter sjorrenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:29 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik ben voor Angelique. Lekker sjek roken!
Er wordt gepoept, omygod!quote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:31 schreef rubbereend het volgende:
Er liggen een paar dingen op het aanrechtmevrouw flipt
Nee ze zei t alleen, liet t niet zienquote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Vorige keer ook toch? Toen trok Marcel dik de hoogste
Jaquote:
in elk doosje 22 dusquote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:36 schreef Urb het volgende:
Zou me iig niks verbazen als het vorige week niet snel genoeg ging en ze er hoppa ff 22 wegmoffelden .
Iddquote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:36 schreef Urb het volgende:
Zou me iig niks verbazen als het vorige week niet snel genoeg ging en ze er hoppa ff 22 wegmoffelden .
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:36 schreef Urb het volgende:
ik heb wat gemist denk ik...wat was dat?quote:
ja....ik zeg het verkeerd....klein vrouwtje...ahhh sneu ik vind het wel schattigquote:
klein tandenborsteltjequote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:37 schreef KoningPils het volgende:
Heeft Miranda allemaal kleine spulletjes in haar doos?
Een kleine doos heeft ze sowiesoquote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:37 schreef KoningPils het volgende:
Heeft Miranda allemaal kleine spulletjes in haar doos?
Drugsbaasquote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:38 schreef Prisha het volgende:
Voormalig hoofdagent....wat is ze nu dan?
Koos Werkeloosquote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:38 schreef Prisha het volgende:
Voormalig hoofdagent....wat is ze nu dan?
yep klopt,maar ik heb hanae 2 afl. niet gezienquote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja....ik zeg het verkeerd....klein vrouwtje...ahhh sneu ik vind het wel schattig
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:39 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Een kleine doos heeft ze sowieso
is ze weg? Ik heb deze week niet gekeken.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
yep klopt,maar ik heb hanae 2 afl. niet gezien
geweldigquote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik heb wat gemist denk ik...wat was dat?
"MAAR IK MIS MIJN KINDJE VAN 1!"quote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:41 schreef Fylax het volgende:
Pas 6 dagen weg en nu al willen bellen
iedereen die nog niet eerder in beeld is gekomen is nieuwquote:
sexlijntje bellenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:41 schreef Fylax het volgende:
ach, wat stellen 300 ekkies nou voorquote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:41 schreef Fylax het volgende:
Jaquote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
iedereen die nog niet eerder in beeld is gekomen is nieuw
deze nicolette is niet sympatisch by robinson ook nietquote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:46 schreef Prisha het volgende:
Zit Nicolette met zo'n papiertje te wapperen
iemand stort in..oh Dave heet hij.....helemaal out..quote:
nee ik moet haar niet. Vanavond Expeditie Robinsonquote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
deze nicolette is niet sympatisch by robinson ook niet
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:47 schreef Najieto het volgende:
Nog ff en Boy haalt zn pikt uit zn broek en duikt er vol op
gevallen?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
iemand stort in..oh Dave heet hij.....helemaal out..
soort van flauw vallenquote:
Vast wel.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:47 schreef F1gamer het volgende:
mogen die boy en die ander het huis weer in?
halverwege pas kwam ik er een beetje in...quote:
weet je wat Afleveringen op Gemist van Robinson zijn moelijk te kijken stopt altijd naar 5 minuttquote:
Zag net de reclame voorbij komen en lijkt idd op Mous, wel jammer op zich wel boeiend ventje.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:48 schreef Rockiejj het volgende:
En volgens mij ontsnapt Mous morgen..
Echt? Met zijn halal eten al klagen na een dag of zo.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:28 schreef Urb het volgende:
[..]
Zag net de reclame voorbij komen en lijkt idd op Mous, wel jammer op zich wel boeiend ventje.
Dat was geen klagen, er was van alles besteld, iedereen kon eten, maar overal zat varkensvlees is. Hij had een terecht punt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 00:11 schreef ato het volgende:
[..]
Echt? Met zijn halal eten al klagen na een dag of zo.
Rob is een schatje, mag voor mij zo winnen.
Boy vliegt alle kanten op, is geen stabiele jongen ( wie wel :-))
Verder erger ik mij aan diverse vrouwen bv dat mens die haar kind mist.
Tessa lult ook met alle kanten mee.
Marcel wat is dat een sukkel zeg met zijn grote bek, letterlijk en figuurlijk.
Hij loopt ook erg vaak in z'n boxer rondquote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:52 schreef Poesopstokje het volgende:
Serieus, dag 6 nog maar??![]()
En ik hoop wel dat Boy terug mag, hij is zo gruwelijk lekker om naar te kijken, dat accent en die lach![]()
![]()
Alles wat er uit z'n mond komt mag er blijven trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 44% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2016 00:43:11 ]
Dan ga je toch overleggen? Ipv met dreigen om eruit te gaan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 00:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat was geen klagen, er was van alles besteld, iedereen kon eten, maar overal zat varkensvlees is. Hij had een terecht punt.
Hij weet zelf ook wel dat ie lekker isquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 00:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij loopt ook erg vaak in z'n boxer rond
Dan heb je toch bij elkaar meer dan 300.000 kijkers :-)quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 10:28 schreef DKUp het volgende:
Donderdag 13 oktober 2016
19:17
GET THE FCK OUT OF MY HOUSE
Kijkcijfers: 195.000
Marktaandeel: 4,0
Kijkdichtheid: 1,2
23:11
Kijkcijfers: 143.000
Marktaandeel: 4,4
Kijkdichtheid: 0,9
Herhalingen tellen niet mee voor adverteerders. Dat is leuk, maar niet relevant...quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 10:28 schreef DKUp het volgende:
Donderdag 13 oktober 2016
19:17
Kijkcijfers: 195.000
Marktaandeel: 4,0
Kijkdichtheid: 1,2
23:11
Kijkcijfers: 143.000
Marktaandeel: 4,4
Kijkdichtheid: 0,9
dat denk ik nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 11:31 schreef Awsom het volgende:
Wat voert die dave voor toneelstukje op dan
lekker gescript dit![]()
![]()
Ok helder :-)quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 14:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Herhalingen tellen niet mee voor adverteerders. Dat is leuk, maar niet relevant...
Is Dave die aandachttrekker ofwel zogenaamd Barbier?quote:
degene die out ging? Wat daar nu mee was....of zien we dat vandaag.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 17:56 schreef ato het volgende:
[..]
Is Dave die aandachttrekker ofwel zogenaamd Barbier?
Pleur die er ook uit.
Ik, lekker wijf man. Zou ik wel de badkamer schoon voor maken.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 00:35 schreef Paxcon het volgende:
Oh wtf, ik zie nu in de herhaling dat ze gewoon z'n lul in beeld brengenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 00:35 schreef Paxcon het volgende:
Oh wtf, ik zie nu in de herhaling dat ze gewoon z'n lul in beeld brengenOmgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(she/her)
ja dat wil ik nou ook wel wetenquote:
iddquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:19 schreef richolio het volgende:
Ja hoor, buiten het lint geweest dus je ligt eruit blablablaEven lekker spannend maken, want iedereen weet natuurlijk dat ze gewoon blijven.
Ditquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:19 schreef richolio het volgende:
Ja hoor, buiten het lint geweest dus je ligt eruit blablablaEven lekker soortvan spannend maken, want iedereen weet natuurlijk dat ze gewoon blijven.
+1quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 18:26 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik, lekker wijf man. Zou ik wel de badkamer schoon voor maken.
ja dat ook nogquote:
''zenuwinzinking''quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:23 schreef SLP_ het volgende:
Heb eerste 2 minuten gemist, wat was er nou met dave?
Hij hoeft in elk geval niet meer te bellen..dat zal toch wel in het ziekenhuis gebeurd zijn?quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:26 schreef ato het volgende:
Het kan op een ander manier, lekker zogenaamd flauw vallen.
blijkbaarquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:27 schreef KoningPils het volgende:
Voor deze toespraak moesten wij 24 uur wachten?
Ik heb sla neigingen :-)quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:28 schreef Prisha het volgende:
hij wil een inspiratiebron zijn...ok dan
quote:
wie Marcel?quote:
Nee Davequote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
wie Marcel?
is er nu gebeld trouwens?
ze heeft het zelf in elk geval doorquote:
zij is de pispaalquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:33 schreef KoningPils het volgende:
Heeft Angelique een pispaal of is zij/hij een pispaal? Ik verstond het niet.
hij denkt na zijn speech dat ie zo populair is....quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:39 schreef Inca het volgende:
[..]
schup hem deruit hij is buiten het lint geweest
en hoe voel je je erbijquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:39 schreef Straatverlichting het volgende:
ik kijk hier al 10 dagen naar..
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |