Sorry, maar ik proef het wel.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had een keer keftedes balletjes gemaakt toen ik visite kreeg en nee ze merkten het niet![]()
Lekker!!! was alles wat ik hoorde
Doe ik niet, maar ik proef wel of iets wel of geen vlees is, zonder te oordelen over of het wel of niet lekker is, zoals ik al zei falafel is heerlijk maar geen vlees.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet het niet vergelijken met je dure biefstukjes...
Ik denk het ook wel eigenlijk hoor, in het allerbegin toen er van die vleesvervangers op de marktquote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:05 schreef chufi het volgende:
Ik denk dat het tegenwoordig beter te eten is dan 10 jaar terug..
Dat groen erop zou je moeten doen eten, dat maakt het helemaal af.quote:
quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Vegetarische Turkse gehaktballetjes zijn dat
Wat is het nu?quote:
straks verse snijboontjesquote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat groen erop zou je moeten doen eten, dat maakt het helemaal af.![]()
Aardappels, spinazie en cordon blue.quote:
Een konijn is er dol op.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat groen erop zou je moeten doen eten, dat maakt het helemaal af.![]()
Spinazie eet ik altijd met kaassouflequote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Aardappels, spinazie en cordon blue.
Ik heb liever wat jus bij mijn bal, met uitjes.quote:
Ik met zalmquote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Spinazie eet ik altijd met kaassoufle![]()
verkeerde smiley![]()
![]()
De lekkerste ballen zijn die van mezelfquote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb liever wat jus bij mijn bal, met uitjes.
op zoek naar liefde en aandachtquote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
Pixel is blijkbaar behoorlijk in de war, ze is zomaar tegen me aan komen liggen.
Ze is de knuffelpoesquote:
Imagine it ....quote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze is de knuffelpoesen Iggy is de wilde, ondeugende speelse.
het klinkt alsof je super poezen hebtquote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze is de knuffelpoesen Iggy is de wilde, ondeugende speelse.
dan maak je voor Symph iets klaar dat de volgende dag nog opgewarmd kan worden, kun jij je vega etenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik eet minder vaak vega dan vroeger, bij vaker dan een keer per week gaat Symph steigeren.
Wow die Symph tochquote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik eet minder vaak vega dan vroeger, bij vaker dan een keer per week gaat Symph steigeren.
Water en wijn over en weer bij jullie.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Geen last van ze.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:54 schreef just me het volgende:
[..]
het klinkt alsof je super poezen hebt
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Het blijft goeie shit blijkbaar wat Mo rookt
Een warmes grog met rum en bruinesuikerquote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:11 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zeg altijd alleen het hoognodige
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:11 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zeg altijd alleen het hoognodige
dat hoort zoquote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:14 schreef FANN het volgende:
en als een echte Boer prak ik alles doorelkaar![]()
[ afbeelding ]
http://oestersenuien.nl/?p=84quote:
Bij HP prak ik ook graag, maar ik wil wel jus erbij.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Bij de Hollandsche Pot vind ik dat ook
Vandaag zijn mn cartridges verzondenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bij HP prak ik ook graag, maar ik wil wel jus erbij.
2e zending?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Vandaag zijn mn cartridges verzonden
Zit er ook doorheen...quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bij HP prak ik ook graag, maar ik wil wel jus erbij.
Ja, maar had je er al ontvangen?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee.. Status nu is verzonden
oe... dan krijg je ze misschien toch dubbelquote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee.. Status nu is verzonden
Klopt.. Ook geen tracking mail ontvangen btw..quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, maar had je er al ontvangen?
Ook lekkerquote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:21 schreef just me het volgende:
Vanavond boerenkool met braadworst en dus jus
ik kan mijn vlees niet braden zoals mijn moeder dat konquote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Ook lekkerboerenkool kan ik gewoon met Vegabraadworst eten, die vind ik zelfs lekkerder
dan rookworst![]()
lijken op de saucijsjes die mijn moeder vroeger maakte
jep dat heb ikquote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:24 schreef chufi het volgende:
Just me ! Heb jij volgende week ook herfstvakantie
Mijn Pa kookte beter dan mijn moeder, maar pas toen hij in de W.A.O. kwamquote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:24 schreef just me het volgende:
[..]
ik kan mijn vlees niet braden zoals mijn moeder dat kon
rookalarm wil nog wel eens afgaan
![]()
ik heb nog wel mijn poetswerk volgende week maar ik probeer e.e.a. te combineren zodat ik het gevoel heb echt vrij te zijn. Ik ga sowieso 'n dagje iets leuks doen met de kabouters en Junior komt ook nog n dagje gezellig hier !quote:
ik ga ook de keuken in en zet meteen koffie, kan ik daarna naar de golden oldies van Melting luisterenquote:
Ik ga zo film kijken....quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:27 schreef just me het volgende:
[..]
ik ga ook de keuken in en zet meteen koffie, kan ik daarna naar de golden oldies van Melting luisteren
Had je die serie al gezien die ik eerder poste?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah heel misschien na de maaltijd of anders sla ik overquote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, dus 3 koffie als je zelf ook wil
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Had je die serie al gezien die ik eerder poste?Nee, maar ik heb het NU even doorgegeven aan die GriekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar hij zegt dat hij niet zeker weet of we die gezien hebben en mij zegt het helemaal niks![]()
dus ik denk het niet...
Oké ga ik het zelf even doen....quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Nah heel misschien na de maaltijd of anders sla ik over
als het maar niet teveel is...quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Het blijft goeie shit blijkbaar wat Mo rookt
Die een kattenmens isquote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:11 schreef FANN het volgende:
[..]
als het maar niet teveel is...
GC / Rook ik te veel wiet?
Goeie Filmptim voor Mo trouwens ...
https://nl.wikipedia.org/wiki/Hachiko
zo praat je niet tegen usersquote:
Sascha is geen userquote:
oops je hebt haar naam niet goed geschreven, maar ik ben wel een usertquote:
Ach shit verdomme Ik wilde juist zeggen dat je een user bentquote:
Spoeling is dun. Prima hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:29 schreef sacha het volgende:
Bob Dylan wint de Nobelprijs voor de literatuur, echt écht waar
ik heb nergens een probleem meequote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:32 schreef sacha het volgende:
maar eh, wat is deze, hebben jullie een probleem ergens mee?
Neequote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:32 schreef sacha het volgende:
Bob is een beetje overdrevenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:32 schreef sacha het volgende:
Dat denk jij dan weerquote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:34 schreef FANN het volgende:
en verschil tussen Vleesch en geen Vleesch
Kut modquote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:34 schreef sacha het volgende:
[..]
oh dat dacht ik een milliseconde, my bad
en wat zou je aan het probleem doen als er al een probleem was?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:34 schreef sacha het volgende:
[..]
oh dat dacht ik een milliseconde, my bad
ja, ben ik ook benieuwd naarquote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:35 schreef FANN het volgende:
[..]
en wat zou je aan het probleem doen als er al een probleem was?
mijn honden deed het geen f*ck dat ik een week weg was, MiepMiep de kat daarin tegen, heeft een week lopen mauwen en niet gegetenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee
gewoon een discussie, verschil tussen honden en katten, geen problemen...
Er is geen probleem, wat wil je dan wetenquote:
rare hond....quote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:37 schreef sacha het volgende:
[..]
mijn honden deed het geen f*ck dat ik een week weg was, MiepMiep de kat daarin tegen, heeft een week lopen mauwen en niet gegeten
Ja een boerderij is wat anders he?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:37 schreef sacha het volgende:
[..]
mijn honden deed het geen f*ck dat ik een week weg was, MiepMiep de kat daarin tegen, heeft een week lopen mauwen en niet gegeten
Zeik wijfquote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:39 schreef sacha het volgende:
[..]
dan verzoek ik je naar de dm/pm te gaan, kunnen we alles op een rijtje krijgen
of jij problemen zoektquote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Er is geen probleem, wat wil je dan weten
doek dan het hele zooitje maar op, zit je strak alleen nog maar te dmmenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:39 schreef sacha het volgende:
[..]
dan verzoek ik je naar de dm/pm te gaan, kunnen we alles op een rijtje krijgen
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:40 schreef FANN het volgende:
[..]
doek dan het hele zooitje mar op, zit je strak alleen nog maar te dmmen
heb ik helemaal geen trek in
nou zegquote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:40 schreef FANN het volgende:
[..]
doek dan het hele zooitje maar op, zit je strak alleen nog maar te dmmen
heb ik helemaal geen trek in
quote:
jij gebruikt die stomme pijltjes of dat lampjequote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Alleen oversight is nog erger.
Als mensen ergens niet tegen kunnen moeten ze het niet roken ipv erover gaan zeuren.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:11 schreef FANN het volgende:
[..]
als het maar niet teveel is...
GC / Rook ik te veel wiet?
Goeie Filmptim voor Mo trouwens ...
https://nl.wikipedia.org/wiki/Hachiko
Dit gaat te verquote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Alleen oversight is nog erger.
Nee klopt, nooit een hond gezien.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja daarom juist.... hij weet niet zoveel van honden denk ik...
jij gebruikt ook die stomme pijltjesquote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als mensen ergens niet tegen kunnen moeten ze het niet roken ipv erover gaan zeuren.![]()
Wat mot ik met een hondenfilm![]()
Dat je een kut mod bentquote:
Daar heb ik schijt aan.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:45 schreef FANN het volgende:
[..]
jij gebruikt die stomme pijltjes of dat lampje
vind ik ook stom
Nah, zie je.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:37 schreef sacha het volgende:
[..]
Welke pijltjes?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:46 schreef FANN het volgende:
[..]
jij gebruikt ook die stomme pijltjes
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
En ik gebruik niks, ik nuttig wel.
Ow ja, die gebruik ik indd veel.quote:
en is deze voor als iets écht dringend is?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ow ja, die gebruik ik indd veel.
Ah........quote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Meestal als ik je ergens op wil wijzen.![]()
Die gebruik ik niet veel, alleen bij een sporadisch helder moment.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:52 schreef FANN het volgende:
[..]
en is deze voor als iets écht dringend is?
[ afbeelding ]
of gaat er dan een lichie op?
Nooit dusquote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die gebruik ik niet veel, alleen bij een sporadisch helder moment.
Het gaat je niet lukken Moquote:
Mij wel, het klonk als een griepje zei ik al...quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:00 schreef sacha het volgende:
mededeling, ik ben ziek
boeit het iemand?
nee![]()
dan klopt het weer, helemaal gelukkig
Klopt, het zal me worst zijnquote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:00 schreef sacha het volgende:
mededeling, ik ben ziek
boeit het iemand?
nee![]()
dan klopt het weer, helemaal gelukkig
Maar dan ook écht NERGENS OVER ....quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:05 schreef sacha het volgende:
dat bedoel ik, lang leve de sc waar het gelukkig nergens over gaat
Jou schuld.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar dan ook écht NERGENS OVER ....
en dat al 619 delen lang
autisten hebben helegaar geen lulquote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:05 schreef FANN het volgende:
Volgens mij is dit een autisten verzamelplek, iedereen lult langs elkaar heen
quote:
Welneewquote:
paardenworstquote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als het maar geen vega worsten zijn.
Kusje en sterkte met je griep.quote:
Dat is echt lekkerquote:
dat bedoel ikquote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:09 schreef FANN het volgende:
[..]
en zo is dat!
geen idee waar het over gaat maar dat dondert niet
Turkse ezelworstquote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Turkse ezelworst is nog beter.
na tien jaar ben jij niet zo speciaalquote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:12 schreef FANN het volgende:
Als er mensen lurken denken ze dat we gek zijn...
quote:
We keten wel door zonder jouquote:
Nietusquote:
Ik hou het wel in de gaten, ga lekker slapenquote:
dit is de langzaamste SC die er is denk ik ...quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:19 schreef chufi het volgende:
Het hier tegenwoordig weer veels te snel soms
Brr ok en kijkt om de hoekquote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:19 schreef chufi het volgende:
Het hier tegenwoordig weer veels te snel soms
Zo is datquote:
Hetquote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:22 schreef FANN het volgende:
[..]
nou en wat? dat het te snel gaat of juist niet?
Voel je vooral niet aangesprokenquote:
Je bent een kloon van oversightquote:
Nee doe maar nietquote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:32 schreef FANN het volgende:
[..]
geen flauw idee wie oversight is, moet ik die kennen?
Heel Holland bakt valt al af.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:34 schreef chufi het volgende:
Nou wie gaat de Gouden Televisier Ring winnen dit jaar ?
tussen welke programma's gaat die onzin?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:34 schreef chufi het volgende:
Met met volle mond praten al zeker nietquote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:36 schreef sacha het volgende:
oh jee, mag ik niet eten als ik ziek ben?
Wie wel?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Want die dingen niet mee, misschien volgend jaar
ja maar toastje klinkt zo feestlijkquote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:36 schreef sacha het volgende:
oh jee, mag ik niet eten als ik ziek ben?
Beschuit heb ik al geen honderd jaar in huis. Gelukkig ben ik nooit ziekquote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:37 schreef FANN het volgende:
[..]
ja maar toastje klinkt zo feestlijkje verwacht eerder een beschuitje,
maar jij bent ook speciaal
Who cares?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:34 schreef chufi het volgende:
ik wel, lekker met Nutella of hagelslagquote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Beschuit heb ik al geen honderd jaar in huis. Gelukkig ben ik nooit ziek
Ik vind KvW interessanter en leuker.quote:
wat is KvW?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind KvW interessanter en leuker.
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind KvW interessanter en leuker.
wat zeggen ze?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee.. Volkoren brood nu bij de Keuringsdienst op 3
Keuringsdienst van Waarde op NPO3quote:
ahquote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Keuringsdienst van Waarde op NPO3
Gaat over:
Kaf van het (vol)koren scheiden
Eet je volkoren, dan eet je gezond. Of dit altijd het geval is, is maar de vraag. Producten worden vaak in een volkoren jasje gestopt, terwijl de kans bestaat dat je niet eens volkoren eet. De Keuringsdienst van Waarde spreekt Jaap Seidell, hoogleraar voeding en overgewicht aan de VU.
Jesus dat meen je niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Keuringsdienst van Waarde op NPO3
Gaat over:
Kaf van het (vol)koren scheiden
Eet je volkoren, dan eet je gezond. Of dit altijd het geval is, is maar de vraag. Producten worden vaak in een volkoren jasje gestopt, terwijl de kans bestaat dat je niet eens volkoren eet. De Keuringsdienst van Waarde spreekt Jaap Seidell, hoogleraar voeding en overgewicht aan de VU.
Dan toch liever HHBBquote:
Poepie lekkerquote:
Ahh de postbode is erquote:
Maar Bos woont er bovenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Jumbo heeft niet zulk lekker brood hoor
Is de zeik hoek niks voor jequote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:53 schreef chufi het volgende:
Ik heb volkorenbroodjes van volkorentarwemeel.... is dat tarwe of volkoren meel ....?
Die driehoekies van de Lidl moet je hebben...quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:53 schreef chufi het volgende:
Ik heb volkorenbroodjes van volkorentarwemeel.... is dat tarwe of volkoren meel ....?
Ik hou niet van grof, ik prefereer fijn.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Die driehoekies van de Lidl moet je hebben...
Bruine met van die zaadjes erop
Het staat nog net niet onder je naamquote:
van die vieze witte bolletjes?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hou niet van grof, ik prefereer fijn.
Ben je blindquote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:56 schreef FANN het volgende:
Ze zijn op anders ging ik effe kijken wat erop stond
Zeker, ik hoef alleen maar de lift te nemen. (hoewel ik er in principe niet echt boven woon, maar ik kijk als ik een beetje schuin naar beneden kijk,vanaf mijn balkon wel het dak van de Jumboquote:
Ik eet geen witte bolletjes, alsof er niets anders bestaat.quote:
wat is fijn brood dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik eet geen witte bolletjes, alsof er niets anders bestaat.
Ik moet toch zeker 5 minuten lopenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zeker, ik hoef alleen maar de lift te nemen. (hoewel ik er in principe niet echt boven woon, maar ik kijk als ik een beetje schuin naar beneden kijk,vanaf mijn balkon wel het dak van de Jumbo
croissantjes en pistoltetjesquote:
die zijn wél lekker pistoletjes uit de oven dan, van die afbakdingenquote:
430 meter.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zeker, ik hoef alleen maar de lift te nemen. (hoewel ik er in principe niet echt boven woon, maar ik kijk als ik een beetje schuin naar beneden kijk,vanaf mijn balkon wel het dak van de Jumbo
Ja, ik hoopte dat ze hem zouden laten staan, maar nee hoor...quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Met de sail had je een brug voor je deur ...
Ik hoef minder dan een minuut of zo
Grapje ivm maanzaad bolletjesquote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Huh?
Ik heb nooit de verpakking gelezen bedoel ik, géén flauw idee wat er in zit...
Ik van mijn voordeur tot de voordeur van de Jumbo.quote:
is áltijd lekkerquote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:02 schreef chufi het volgende:
Verse stok van de bakker als je om 5 uur de kroeg uit komt
Dat deed ik sowieso al.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:02 schreef FANN het volgende:
[..]
fijn volkoren?
alles is dus gewoon onzin, gewoon het brood eten dat je lekker vindt
https://www.rtvnh.nl/nieu(...)-ergens-anders-wonenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:02 schreef chufi het volgende:
Verse stok van de bakker als je om 5 uur de kroeg uit komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |