Sorry, maar ik proef het wel.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had een keer keftedes balletjes gemaakt toen ik visite kreeg en nee ze merkten het niet![]()
Lekker!!! was alles wat ik hoorde
Doe ik niet, maar ik proef wel of iets wel of geen vlees is, zonder te oordelen over of het wel of niet lekker is, zoals ik al zei falafel is heerlijk maar geen vlees.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet het niet vergelijken met je dure biefstukjes...
Ik denk het ook wel eigenlijk hoor, in het allerbegin toen er van die vleesvervangers op de marktquote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:05 schreef chufi het volgende:
Ik denk dat het tegenwoordig beter te eten is dan 10 jaar terug..
Dat groen erop zou je moeten doen eten, dat maakt het helemaal af.quote:
quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Vegetarische Turkse gehaktballetjes zijn dat
Wat is het nu?quote:
straks verse snijboontjesquote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat groen erop zou je moeten doen eten, dat maakt het helemaal af.![]()
Aardappels, spinazie en cordon blue.quote:
Een konijn is er dol op.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat groen erop zou je moeten doen eten, dat maakt het helemaal af.![]()
Spinazie eet ik altijd met kaassouflequote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Aardappels, spinazie en cordon blue.
Ik heb liever wat jus bij mijn bal, met uitjes.quote:
Ik met zalmquote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Spinazie eet ik altijd met kaassoufle![]()
verkeerde smiley![]()
![]()
De lekkerste ballen zijn die van mezelfquote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb liever wat jus bij mijn bal, met uitjes.
op zoek naar liefde en aandachtquote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
Pixel is blijkbaar behoorlijk in de war, ze is zomaar tegen me aan komen liggen.
Ze is de knuffelpoesquote:
Imagine it ....quote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze is de knuffelpoesen Iggy is de wilde, ondeugende speelse.
het klinkt alsof je super poezen hebtquote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze is de knuffelpoesen Iggy is de wilde, ondeugende speelse.
dan maak je voor Symph iets klaar dat de volgende dag nog opgewarmd kan worden, kun jij je vega etenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik eet minder vaak vega dan vroeger, bij vaker dan een keer per week gaat Symph steigeren.
Wow die Symph tochquote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik eet minder vaak vega dan vroeger, bij vaker dan een keer per week gaat Symph steigeren.
Water en wijn over en weer bij jullie.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Geen last van ze.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:54 schreef just me het volgende:
[..]
het klinkt alsof je super poezen hebt
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Het blijft goeie shit blijkbaar wat Mo rookt
Een warmes grog met rum en bruinesuikerquote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:11 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zeg altijd alleen het hoognodige
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:11 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zeg altijd alleen het hoognodige
dat hoort zoquote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:14 schreef FANN het volgende:
en als een echte Boer prak ik alles doorelkaar![]()
[ afbeelding ]
http://oestersenuien.nl/?p=84quote:
Bij HP prak ik ook graag, maar ik wil wel jus erbij.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Bij de Hollandsche Pot vind ik dat ook
Vandaag zijn mn cartridges verzondenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bij HP prak ik ook graag, maar ik wil wel jus erbij.
2e zending?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Vandaag zijn mn cartridges verzonden
Zit er ook doorheen...quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bij HP prak ik ook graag, maar ik wil wel jus erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |