De enige juist reactie, ik moet meer roken.quote:
Nee, ik kom nooit stoned op het werk.quote:
Bietje tv loeren in de coffeeshop.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:32 schreef Jopie78 het volgende:
Hangt ervan af wat je verder nog wil bereiken in je leven...
... Het helpt je in ieder geval niet verder.
Dat is niet te zeggen zo.. hoeveel gram gaat daar in?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:28 schreef BoneThugss het volgende:
Maar goed, ik dwaal af, ik rook denk ik 4 haze jonko's ofzo per dag. Is dat veel?
Nogmaals, ik vraag die ekte stoners dit.
Gr.
Grote meit!quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:33 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Nee, ik kom nooit stoned op werk.
Rook denk ik 2 gram per dag ofzo.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:34 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Dat is niet te zeggen zo.. hoeveel gram gaat daar in?
Als dat je streven is, dan is 4 nog weinig.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:34 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Bietje tv loeren in de coffeeshop.
quote:
Godverkk dat is ongv 20 euriquote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:35 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Rook denk ik 2 gram per dag ofzo.
19 jaar haha.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:35 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Als dat je streven is, dan is 4 nog weinig.![]()
Toch, na 19 jaar blowen, ben ik blij dat ik er mee gestopt ben. Het leven is zoveel simpeler zonder.
Klopt.quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:37 schreef jamesdeen het volgende:
ik rook ongv een 5je per week en dat vind ik al veel
Had nierkanker en moest een nier laten verwijderen.. Leek me beter om te stoppen met roken/blowen daarna.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:36 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
19 jaar haha.![]()
Waarom ben je dan gestopt?
Jezus, wat een verhaal.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:38 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Had nierkanker en moest een nier laten verwijderen.. Leek me beter om te stoppen met roken/blowen daarna.
Maar wilde het daarvoor ook al veel langer. Was ooit best slim en sociaal, daar was op een gegeven moment nog maar weinig van over.
Misschien beter 2 x per maand, dan 2 gr (quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:40 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Jezus, wat een verhaal.![]()
Duidelijk verhaal, man man.
Nooit eigenlijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:40 schreef Frits_Teddy het volgende:
Je zit toch niet in de shop te fokken hè?
Ja, als je in 'de shop' zit is dat echt niet zo veel, haha.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:41 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Misschien beter 2 x per maand, dan 2 gr () p/d.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |