Mij benieuwdquote:Op donderdag 13 oktober 2016 12:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
deel 1 staat online. Maar denk dat er morgen een deel 2 komt
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 12:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
deel 1 staat online. Maar denk dat er morgen een deel 2 komt
Of je eigen merchandisequote:Op donderdag 13 oktober 2016 15:27 schreef Mister-Bradge het volgende:
de nieuwste is dat ik een dashcam kreeg.
en Twitter heb ik niet.
Wel een goed idee. Ook zo'n shirt of trui met gewoon een blok kaas er op of een tosti.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Of je eigen merchandise
[ afbeelding ]
Als muziekliefhebber moet je nu natuurlijk wel een vlog maken over de Nobelprijs voor Bob Dylan.quote:
Ik hoor het Bradge zo zeggen: 'Ik moet HELEMAAL NIKS!quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:54 schreef RonnieJamesDio het volgende:
Hoewel moet, klinkt weer zo onaardig.
Ik vind Bob Dylan helemaal niksquote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:54 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Als muziekliefhebber moet je nu natuurlijk wel een vlog maken over de Nobelprijs voor Bob Dylan.
Nee, het is een beetje stillig.quote:
Ook leuk materiaal, dat je liever de Rolling Stones de prijs zag winnen.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:29 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik vind Bob Dylan helemaal niksEen aantal goede nummers heeft hij wel! Maar heb verder echt niets met z`n muziek, hoor liever de Stones.
Ik denk dat de uploader niet beseft wat voor bindend effect zijn materiaal heeft op de consument. Drugsbaronnen zouden een moord plegen voor zulk verslavend spul.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 22:31 schreef chroestjov het volgende:
Weinig nieuwe content, jammer dat het bandje ten koste moet gaan van nieuwe content.
Laat de foute kant van de familie dit maar niet lezen, straks vallen er nog doden.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 22:40 schreef PleadingTheFifth het volgende:
[..]
Ik denk dat de uploader niet beseft wat voor bindend effect zijn materiaal heeft op de consument. Drugsbaronnen zouden een moord plegen voor zulk verslavend spul.
Het pad der rijkdom is nu eenmaal besmeurd met verspild bloed.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:22 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Laat de foute kant van de familie dit maar niet lezen, straks vallen er nog doden.
Kan ik zeker doen, maar 1: Het is weekend.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 01:05 schreef Stratotanker het volgende:
Kan je niet beter op een normale tijd naar je nest gaan?
Die fietsers hebben haaientanden, en neem het niet zo serieus, tuurlijk zou ik niet doorrijden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 02:59 schreef praadje het volgende:
Beetje raar om te zeggen dat je gewoon door zou rijden omdat de ander zou moeten wachten.
Volgens mij is het nog steeds een kwestie van voorrang krijgen i.p.v. nemen.
Maar ze is wel lekker of niet ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 03:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
Dat was de saxofoniste waar ik het over had.
Beelden van haar bijdragen komen later deze week op het kanaal van de band zelf en niet op mijn kanaal.
Inderdaad heel vervelend maar dat het wel duidelijk is dat je moet stoppen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 03:17 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Die fietsers hebben haaientanden, en neem het niet zo serieus, tuurlijk zou ik niet doorrijden.
Zou ik schade hebben aan mijn auto, en dat is nog niet eens het ergste, maar dan zou ik ook een fietser in het ziekenhuis rijden/aanrijden, en dat wil ik al helemaal niet op m`n geweten hebben, ik stop gewoon.
Vind het alleen stront vervelend dat fietsers denken dat ze alles maar kunnen maken. Dan zien ze dat je er aan komt, ben je op +- 15 meter afstand, en dan gaan ze op hun dooie gemakkie nog ff voor je langs waardoor je onnodig moet afremmen, nergens voor nodig, wacht dan ook nog ff, want anders hinder je andere mensen ook nog he..
Bradge, vrijdag is nog een gewone werkdag.... daarna is het pas weekend.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 01:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Kan ik zeker doen, maar 1: Het is weekend.
2: Ik ben niet moe.
3: Had nog afgesproken om Tantrums and Tiara's te kijken vanavond, dus no can do
Dit dus.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 08:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik ben niet zo onder de indruk van het laatste dashcam filmpje. Iedere keer koekoek roepen als er ergens een auto stil staat binnen de bebouwde kom slaat precies nergens op. Ik hoop niet dat je je daar echt zo druk over maakt?
Nee dat doet hij speciaal voor de filmpjes.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 08:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik ben niet zo onder de indruk van het laatste dashcam filmpje. Iedere keer koekoek roepen als er ergens een auto stil staat binnen de bebouwde kom slaat precies nergens op. Ik hoop niet dat je je daar echt zo druk over maakt?
Het is geen weekend. Maar prima toch, moet kunnen. Voor 10 uur is de deal, dus je wekker kan nu ieder moment afgaan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 01:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Kan ik zeker doen, maar 1: Het is weekend.
2: Ik ben niet moe.
3: Had nog afgesproken om Tantrums and Tiara's te kijken vanavond, dus no can do
Ok, maar wat is de toegevoegde waarde?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 08:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat doet hij speciaal voor de filmpjes.
Ja weet niet, zoiets zei hij een keer. Hij denkt dat hij de filmpjes er minder saai mee maakt of zo.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 08:58 schreef starla het volgende:
[..]
Ok, maar wat is de toegevoegde waarde?
Dan blijf je koekoek roepen binnen de bebouwde kom want elke 100 meter is er wel een fietser die door rood rijdt, een voetganger die oversteekt zonder te kijken, een auto/busje/vrachtwagen die ff snel laadt en lost in een éénrichtingsweggetje etc. etc.
De 'koekoek' gaat dan snel op 's mens zenuwen werken
Was toch bij het vorige filmpje ook al. Er gebeurt helemaal niks, hij rijdt alleen rondjes binnen Hilversum en iedereen die zijn auto niet in een parkeervak heeft krijgt commentaar.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 08:58 schreef starla het volgende:
[..]
Ok, maar wat is de toegevoegde waarde?
Dan blijf je koekoek roepen binnen de bebouwde kom want elke 100 meter is er wel een fietser die door rood rijdt, een voetganger die oversteekt zonder te kijken, een auto/busje/vrachtwagen die ff snel laadt en lost in een éénrichtingsweggetje etc. etc.
De 'koekoek' gaat dan snel op 's mens zenuwen werken
Ja, het is wel minder saai, want zonder commentaar denkt iedereen: 'wat maakt de verkeerssituatie zo speciaal om dit überhaupt te posten?'quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 09:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja weet niet, zoiets zei hij een keer. Hij denkt dat hij de filmpjes er minder saai mee maakt of zo.En hij dus meer views kan krijgen.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 09:09 schreef starla het volgende:
[..]
Ja, het is wel minder saai, want zonder commentaar denkt iedereen: 'wat maakt de verkeerssituatie zo speciaal om dit überhaupt te posten?'![]()
Dus zonder 'koekoek' is het niet echt upload-waardig. Ik bedoel, iemand die parkeert zonder richting aan te geven, terwijl er 30 meter tussen zit en diegene lekker vlot inparkeert. Tsja...welkom in het verkeer zou ik zeggen i.p.v. utopia.
Ok, dus het gaat om de 'koekoeks'.
Misschien wordt het volgende filmpje dan wel Brad die op de stoep staat voor zijn huis en gewoon elke 10 seconden 'koekoek' roept...
Ik denk dat het op een gegeven moment wel een leuke vlog wordt nadat iemand de politie heeft gebeld met de mededeling dat er een verwarde man op straat staat
Misschien moet je ook eens met je luie bolle reet op een fiets gaan zitten dan was je er ook gewoon voorlangs gefietst.quote:
en het is tenslotte al weekend in bradgeworldquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 09:48 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
'Vroeg' opstaan is heerlijk, maar het moet natuurlijk niet te vaak gebeuren.
Zeven dagen weekend op kosten van moeder en de belastingbetaler.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 09:54 schreef Awsom het volgende:
[..]
en het is tenslotte al weekend in bradgeworld
Tja, dan is het iedere dag weekend in bradgeworldquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 09:54 schreef Awsom het volgende:
[..]
en het is tenslotte al weekend in bradgeworld
dank wat betreft de Solo!quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 08:42 schreef starla het volgende:
Zeer lekker solootje weer Brad, props bro!
Ik weet niet wat die bassiste zei maar het klonk iets in de trant van: 'klonk echt vet'.
Dat gezegd hebbende....
JEZUS WAT KUN JE ZEIKEN IN HET VERKEER MAN!![]()
Ik had denk ik ook in mezelf gezeikt bij die auto die superkut geparkeerd stond in de bocht, maar de rest was niet eens close tot ook maar enige mate van zeiken lol![]()
Als je wat langer je rijbewijs hebt, verdwijnt het vanzelf en word je relaxter in het verkeer. Dan begin je ook te beseffen dat soms iemand voor laten gaan terwijl jij voorrang hebt, alleen maar leidt tot een betere doorstroom van het verkeer.
Die fietser bijvoorbeeld die je 'dood wilde rijden'...tsja, je kon gas bijgeven om vervolgens flink in de remmen te gaan, gevolg: hij staat uit schrik stil midden op de weg (als je langer rijdt weet je dat dit de gemiddelde reactie is van een fietser ipv sneller door te fietsen; als het besef komt bij die fietser dat het écht te laat is dan bevriezen ze allemaal en moet je er niet vanuit gaan dat hij nóg sneller gaat fietsen), jij moet flink in de remmen en daardoor heb je geen tijd om nog ff snel in de binnenspiegel te kijken en als je dat binnen de bebouwde kom 15 seconden niet hebt gedaan, kan er opeens prima een vrachtwagen achter je rijden die bij jou erachter klapt omdat 'reactietijd + inertie'.
Of je rijdt idd gewoon die fietser aan omdat je per se jouw voorrang wilde opeisen: jij bent aansprakelijk want zoals je terecht zegt 'fietser' en op video staat dat je niet echt anticipeerde met voldoende zicht en daar gaat je premie + zelfvertrouwen.
Dus chillen Brad! Foei!
Anders had hij in zijn driving ASMR fimpjes ook wel een paar keer koekoek geroepen!quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 12:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
dank wat betreft de Solo!
Wat betreft de zeurende chauffeur. ik neem het totaal niet serieus en dat zeuren in het verkeer is alleen omdat de camera staat te draaien. normaal ben ik al zeer relaxed.
Je bent al lekker productief zo vroeg in de middag.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 12:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
Er komt een zeer speciaal vlogje aan
Ik maak helemaal niet meer zoveel kilometers.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 12:42 schreef PimD het volgende:
Ik vraag me altijd af waar Bradley in z'n auto allemaal heen gaat. Schijnbaar maakt ie nogal wat kilometers, maar buiten Slagharen en de repetitie van de Bromkattten zou ik niet weten waar ie allemaal heen moet. Helemaal niet nu de keyboards de deur uit gaan, hoeven er geen nieuwe (lees: kapotte tweedehandse) te worden gehaald.
Meestal rij ik inderdaad 10-20 minuten rond, maar dat is voornamelijk om m`n kop even leeg te maken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 12:46 schreef PimD het volgende:
Stap je dan echt in de auto om een minuut of 10 rond te rijden, doelloos? Gewoon een rondje door de buurt maken?
Ik vind het een beetje jammer dat je niet door hebt hoe ontiegelijk belachelijk je jezelf maaktquote:
Klopt zeer zeker, dat ga ik ook wel wat vaker doen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 12:48 schreef PimD het volgende:
Je zou ook kunnen gaan wandelen of fietsen, frisse lucht en calorieën verbranden.
En jouw voornemens tot afvallen of eerder opstaan, is dat allemaal wel serieus? Even uit interesse hoor, het is namelijk belangrijk dat de kijker ervan op de hoogte is dat mogelijk alle vlogs gefingeerd of gescript zijn. Ik dacht namelijk dat ik naar de echte Bradley zat te kijken en hij niets beter maakt dan het is. Maar dit is mij nu niet duidelijk meer.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 12:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
dank wat betreft de Solo!
Wat betreft de zeurende chauffeur. ik neem het totaal niet serieus en dat zeuren in het verkeer is alleen omdat de camera staat te draaien. normaal ben ik al zeer relaxed.
Hier geloof ik helemaal niks van. En dat weet je zelf ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 12:49 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt zeer zeker, dat ga ik ook wel wat vaker doen.
Heb mezelf gisteren teruggezien op de beelden die ik van de band maakte en ik had echt vaker wel dan niet het gevoel van![]()
![]()
Dus de auto blijft wat vaker stil staan.
Het enige wat ik een beetje aan dikte (hihi hij zei dik) Voor de camera was De Zeurende Chauffeur, maar verder zie ik niet in waarom ik mijzelf anders zou voor doen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 12:49 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
En jouw voornemens tot afvallen of eerder opstaan, is dat allemaal wel serieus? Even uit interesse hoor, het is namelijk belangrijk dat de kijker ervan op de hoogte is dat mogelijk alle vlogs gefingeerd of gescript zijn. Ik dacht namelijk dat ik naar de echte Bradley zat te kijken en hij niets beter maakt dan het is. Maar dit is mij nu niet duidelijk meer.
Dan geloof je het niet man..quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 12:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hier geloof ik helemaal niks van. En dat weet je zelf ook
Ik kan voorbeelden geven maar dat wordt dan m'n langste post ooit dus jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 12:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dan geloof je het niet man..
Ja nee lijkt mij geen goed idee danquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 12:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik kan voorbeelden geven maar dat wordt dan m'n langste post ooit dus ja
Die thumbnailquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 12:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
De speciale vlog is af
Dat ik dit nog serieus heb gedaan ook![]()
![]()
Je zou jezelf bijvoorbeeld eens anders voor kunnen doen door de afspraken die je met jezelf en anderen om je heen maakt structureel na te komen. Goede reden om jezelf anders voor te doen toch?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 12:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Het enige wat ik een beetje aan dikte (hihi hij zei dik) Voor de camera was De Zeurende Chauffeur, maar verder zie ik niet in waarom ik mijzelf anders zou voor doen.
Afspraken die ik met andere maak kom ik altijd na.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 13:00 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Je zou jezelf bijvoorbeeld eens anders voor kunnen doen door de afspraken die je met jezelf en anderen om je heen maakt structureel na te komen. Goede reden om jezelf anders voor te doen toch?
Klopt, en had ook een andere ingesteld, maar die was blijkbaar nog niet verwerkt toen ik hem hier postte.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 13:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Die kan je toch zelf selecteren ergens? of iig dat je uit drie verschillende keuze hebt.
Ik krijg in elk geval wel de indruk dat je daar moeite voor doet. Zonde dat je de afspraken met jezelf zo laat verslonzen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 13:12 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Afspraken die ik met andere maak kom ik altijd na.
Die met mezelf is een ander verhaal ja.
Dat vind ik nou zelf ook, maar het komt goed, hoe cliche het ook klinkt, na dit weekend ga ik er iig proberen dagelijks om 1 in te liggen en om 9 uit te komen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 13:16 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Ik krijg in elk geval wel de indruk dat je daar moeite voor doet. Zonde dat je de afspraken met jezelf zo laat verslonzen.
En welke dagen reken je dan tot het weekend?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 13:17 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat vind ik nou zelf ook, maar het komt goed, hoe cliche het ook klinkt, na dit weekend ga ik er iig proberen dagelijks om 1 in te liggen en om 9 uit te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |