Het pad der rijkdom is nu eenmaal besmeurd met verspild bloed.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:22 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Laat de foute kant van de familie dit maar niet lezen, straks vallen er nog doden.
Kan ik zeker doen, maar 1: Het is weekend.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 01:05 schreef Stratotanker het volgende:
Kan je niet beter op een normale tijd naar je nest gaan?
Die fietsers hebben haaientanden, en neem het niet zo serieus, tuurlijk zou ik niet doorrijden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 02:59 schreef praadje het volgende:
Beetje raar om te zeggen dat je gewoon door zou rijden omdat de ander zou moeten wachten.
Volgens mij is het nog steeds een kwestie van voorrang krijgen i.p.v. nemen.
Maar ze is wel lekker of niet ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 03:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
Dat was de saxofoniste waar ik het over had.
Beelden van haar bijdragen komen later deze week op het kanaal van de band zelf en niet op mijn kanaal.
Inderdaad heel vervelend maar dat het wel duidelijk is dat je moet stoppen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 03:17 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Die fietsers hebben haaientanden, en neem het niet zo serieus, tuurlijk zou ik niet doorrijden.
Zou ik schade hebben aan mijn auto, en dat is nog niet eens het ergste, maar dan zou ik ook een fietser in het ziekenhuis rijden/aanrijden, en dat wil ik al helemaal niet op m`n geweten hebben, ik stop gewoon.
Vind het alleen stront vervelend dat fietsers denken dat ze alles maar kunnen maken. Dan zien ze dat je er aan komt, ben je op +- 15 meter afstand, en dan gaan ze op hun dooie gemakkie nog ff voor je langs waardoor je onnodig moet afremmen, nergens voor nodig, wacht dan ook nog ff, want anders hinder je andere mensen ook nog he..
Bradge, vrijdag is nog een gewone werkdag.... daarna is het pas weekend.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 01:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Kan ik zeker doen, maar 1: Het is weekend.
2: Ik ben niet moe.
3: Had nog afgesproken om Tantrums and Tiara's te kijken vanavond, dus no can do
Dit dus.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 08:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik ben niet zo onder de indruk van het laatste dashcam filmpje. Iedere keer koekoek roepen als er ergens een auto stil staat binnen de bebouwde kom slaat precies nergens op. Ik hoop niet dat je je daar echt zo druk over maakt?
Nee dat doet hij speciaal voor de filmpjes.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 08:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik ben niet zo onder de indruk van het laatste dashcam filmpje. Iedere keer koekoek roepen als er ergens een auto stil staat binnen de bebouwde kom slaat precies nergens op. Ik hoop niet dat je je daar echt zo druk over maakt?
Het is geen weekend. Maar prima toch, moet kunnen. Voor 10 uur is de deal, dus je wekker kan nu ieder moment afgaan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 01:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Kan ik zeker doen, maar 1: Het is weekend.
2: Ik ben niet moe.
3: Had nog afgesproken om Tantrums and Tiara's te kijken vanavond, dus no can do
Ok, maar wat is de toegevoegde waarde?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 08:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat doet hij speciaal voor de filmpjes.
Ja weet niet, zoiets zei hij een keer. Hij denkt dat hij de filmpjes er minder saai mee maakt of zo.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 08:58 schreef starla het volgende:
[..]
Ok, maar wat is de toegevoegde waarde?
Dan blijf je koekoek roepen binnen de bebouwde kom want elke 100 meter is er wel een fietser die door rood rijdt, een voetganger die oversteekt zonder te kijken, een auto/busje/vrachtwagen die ff snel laadt en lost in een éénrichtingsweggetje etc. etc.
De 'koekoek' gaat dan snel op 's mens zenuwen werken
Was toch bij het vorige filmpje ook al. Er gebeurt helemaal niks, hij rijdt alleen rondjes binnen Hilversum en iedereen die zijn auto niet in een parkeervak heeft krijgt commentaar.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 08:58 schreef starla het volgende:
[..]
Ok, maar wat is de toegevoegde waarde?
Dan blijf je koekoek roepen binnen de bebouwde kom want elke 100 meter is er wel een fietser die door rood rijdt, een voetganger die oversteekt zonder te kijken, een auto/busje/vrachtwagen die ff snel laadt en lost in een éénrichtingsweggetje etc. etc.
De 'koekoek' gaat dan snel op 's mens zenuwen werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |