Cool, en onmisbaar voor die hard fans lijkt me.quote:Op verzoek van een trouwe fan heeft de Legofabriek de vier leden van The Beatles in de kleurrijke bouwsteentjes ontworpen. Ze zijn te koop met een versie van de Yellow Submarine, de gele onderzeeër waarover in 1968 een avondvullende animatiefilm werd gemaakt.
ik ben geen diehard fan maar die vind ik coolquote:Op donderdag 13 oktober 2016 12:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Cool, en onmisbaar voor die hard fans lijkt me.
Dito.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 12:24 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik ben geen diehard fan maar die vind ik cool
Is weer eens iets anders dan al dat oorlogstuig.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 12:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Die Lego is tof. Ik ben meer van de Playmobil, maar dit is echt leuk gedaan
Helaas lukt me dat niet, omdat ik de benodigde gegevens daarvoor niet bij me heb...quote:Op donderdag 13 oktober 2016 12:02 schreef tailfox het volgende:
Is er een roosteraar die mij op rooster wilt zetten om even te testen? Uur of 1
snackbar wordt het hier. Als het aan Symph ligt minimaal een keer per week, ik probeerde het deze week te voorkomen, maar dat is misluktquote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:12 schreef just me het volgende:
de pieper zijn geschild, ik kan op tijd eten
ik had mijn snackbar beurt al gehadquote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
snackbar wordt het hier. Als het aan Symph ligt minimaal een keer per week, ik probeerde het deze week te voorkomen, maar dat is mislukt
jep, straat oversteken en dan ben ik er bijnaquote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:56 schreef Fogel het volgende:
Jullie hebben tenminste een snackbar...
Ik kan de straat oversteken, bergaf sjouwen tot ik bij het fjord ben en dan naar Nederland zwemmen...quote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:58 schreef just me het volgende:
[..]
jep, straat oversteken en dan ben ik er bijna
dan doe je dat, krijg je van mij een patatjequote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik kan de straat oversteken, bergaf sjouwen tot ik bij het fjord ben en dan naar Nederland zwemmen...
Hoe lang doe je er dan over tot aan Nederland?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik kan de straat oversteken, bergaf sjouwen tot ik bij het fjord ben en dan naar Nederland zwemmen...
En ben je dan bij een snackbar, staat er een Chinees.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hier vooral Turken...quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En ben je dan bij een snackbar, staat er een Chinees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |