Normaal nooit maar iemand vroeg erom.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 02:02 schreef chufi het volgende:
Grappig, plaatsen jullie tegenwoordig de playlisten?
quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 09:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nog een keer die wekker zo godsgruwelijk vroeg
Jaaaaquote:
Jaquote:Op donderdag 13 oktober 2016 09:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nog een keer die wekker zo godsgruwelijk vroeg
kun je dat niet anders instellenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 09:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en hij gaat altijd twee keer, twee keer die vreselijke piepjes.
Symph valt niet anders in te stellen, zegt hij. Ik vind snoozen een heel nare gewoonte.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 10:00 schreef just me het volgende:
[..]
kun je dat niet anders instellen
Tja, dan kan het niet andersquote:Op donderdag 13 oktober 2016 10:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Symph valt niet anders in te stellen, zegt hij. Ik vind snoozen een heel nare gewoonte.
zijn moeder heeft ooit ingesteld dat een keer snoozen mag en dat is helaas in zijn systeem vast komen te zitten. Misschien dat slaan helpt. Ik ben trouwens zelf van de Wake-uplight, veel prettiger wakkerworden.quote:
Wake-up is idd prima, lekker wakker worden. Mijn 1e alarm op mijn mobiel is rustig, 2e is iets dwingenderquote:Op donderdag 13 oktober 2016 10:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zijn moeder heeft ooit ingesteld dat een keer snoozen mag en dat is helaas in zijn systeem vast komen te zitten. Misschien dat slaan helpt. Ik ben trouwens zelf van de Wake-uplight, veel prettiger wakkerworden.
Cool, en onmisbaar voor die hard fans lijkt me.quote:Op verzoek van een trouwe fan heeft de Legofabriek de vier leden van The Beatles in de kleurrijke bouwsteentjes ontworpen. Ze zijn te koop met een versie van de Yellow Submarine, de gele onderzeeër waarover in 1968 een avondvullende animatiefilm werd gemaakt.
ik ben geen diehard fan maar die vind ik coolquote:Op donderdag 13 oktober 2016 12:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Cool, en onmisbaar voor die hard fans lijkt me.
Dito.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 12:24 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik ben geen diehard fan maar die vind ik cool
Is weer eens iets anders dan al dat oorlogstuig.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 12:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Die Lego is tof. Ik ben meer van de Playmobil, maar dit is echt leuk gedaan
Helaas lukt me dat niet, omdat ik de benodigde gegevens daarvoor niet bij me heb...quote:Op donderdag 13 oktober 2016 12:02 schreef tailfox het volgende:
Is er een roosteraar die mij op rooster wilt zetten om even te testen? Uur of 1
snackbar wordt het hier. Als het aan Symph ligt minimaal een keer per week, ik probeerde het deze week te voorkomen, maar dat is misluktquote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:12 schreef just me het volgende:
de pieper zijn geschild, ik kan op tijd eten
ik had mijn snackbar beurt al gehadquote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
snackbar wordt het hier. Als het aan Symph ligt minimaal een keer per week, ik probeerde het deze week te voorkomen, maar dat is mislukt
jep, straat oversteken en dan ben ik er bijnaquote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:56 schreef Fogel het volgende:
Jullie hebben tenminste een snackbar...
Ik kan de straat oversteken, bergaf sjouwen tot ik bij het fjord ben en dan naar Nederland zwemmen...quote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:58 schreef just me het volgende:
[..]
jep, straat oversteken en dan ben ik er bijna
dan doe je dat, krijg je van mij een patatjequote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik kan de straat oversteken, bergaf sjouwen tot ik bij het fjord ben en dan naar Nederland zwemmen...
Hoe lang doe je er dan over tot aan Nederland?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik kan de straat oversteken, bergaf sjouwen tot ik bij het fjord ben en dan naar Nederland zwemmen...
En ben je dan bij een snackbar, staat er een Chinees.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hier vooral Turken...quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En ben je dan bij een snackbar, staat er een Chinees.
Is dat gewenst dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:03 schreef just me het volgende:
Melting krijgen we Bob Dylon ook nog
nou uh... Bob Dylan heeft de Nobelprijs voor de Literatuur gewonnen.quote:
Deze was het.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Maar dan anders gespeld. Of waren het de Small Faces?
Ik vond het niet slecht klinken.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Nooit begrepen wat daar nou zo geweldig aan was
niets is wat het lijktquote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Niet googelen op recente foto's van haar, niet doen!
Voor de liefhebbers van horrorclowns:quote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Niet googelen op recente foto's van haar, niet doen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Voor de liefhebbers van horrorclowns:dan moet ze maar niet naar Delft komen waar een 14-jarig jongetje de clown in elkaar getrapt heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
[..]
Voor de liefhebbers van horrorclowns:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
[..]
Voor de liefhebbers van horrorclowns:ik ken ergere beelden van haar, zag haar vorig jaar ofzo ergens op tvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kon het gewoon niet laten hè?quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:15 schreef just me het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)rijgt_klappen__.html
Dat is juist een compliment !!quote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:17 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik zei tegen een vriendin dat ik wel de horrorclown in haar dorp wilde spelen.
Zegt ze: al probeer je nog zo hard, eng zul je er nooit uitzien.
how cutequote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:17 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik zei tegen een vriendin dat ik wel de horrorclown in haar dorp wilde spelen.
Zegt ze: al probeer je nog zo hard, eng zul je er nooit uitzien.
Maar jij bent ook goehoed !quote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:18 schreef Symphonic het volgende:
Deze hoorde ik bij het eerste akkoord
Jij bent beterderquote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben veel beter, en type sneller
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |