Jaren later: Ow! Daar ligt de Q dusquote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nou ja... het toetsenbord was wél mooi schoon, natuurlijk
Het halve alfabet ligt beneden nu.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jaren later: Ow! Daar ligt de Q dus
wij zijn een ietwat apart slag volkquote:
Haha wat een mafkezen.quote:
Ik wilde het niet hardop zeggenquote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
wij zijn een ietwat apart slag volk
Heb geen vaatwasser helaas.quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik typte het daarom ook heel stilletjesquote:
Piet schrikt wakker nu.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:40 schreef Elfletterig het volgende:
Na de volgende plaat een nog niet eerder gedraaide track, die nogal experimenteel en vernieuwend is.
Ik ben heel normaal hoor.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergeet altijd opnames te maken bij nieuwe experimenten.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:42 schreef Tuned22 het volgende:
Zodra je je kunstgebit met de hogedrukspuit gaat reinigen Piet, film je het dan even?
quote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben heel normaal hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben heel normaal hoor.
Probeer het eens door de mic te doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Denk dat het best zou scoren op youtube eigenlijk.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vergeet altijd opnames te maken bij nieuwe experimenten.
Dat zou deze moeten zijnquote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Waar blijft dat experimentele nummer?
ik heb het experimentele erin niet gehoordquote:
Dat merkwaardige ritme. Ik vond het wel eigenaardig en anders.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:49 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
ik heb het experimentele erin niet gehoord
Verderop in de show nog een pogingquote:
Ben grote fan van Rochelle, die gaat lekker.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deze formatie is nog Nederlands ook. Maakt goede muziek.
Klonk best geinigquote:
Is ook wel oké, ja. Zag haar bij DWDD.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben grote fan van Rochelle, die gaat lekker.
Had wel ergens wat van twostep ritme wegquote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat merkwaardige ritme. Ik vond het wel eigenaardig en anders.
[..]
Verderop in de show nog een poging
Roosevelt is inderdaad ook goed ja. Onderdeel van zo'n scene van leuke indiepop-bands. Ik noem het maar indiepop, dat dekt de lading het beste. Beetje tegenstrijdige term, trouwens.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:55 schreef Sfeermaker het volgende:
die Roosevelt bij DWDD, da was pas goed spul
lekkere synthpop met een 80's disco sausje in ieder gevalquote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Roosevelt is inderdaad ook goed ja. Onderdeel van zo'n scene van leuke indiepop-bands. Ik noem het maar indiepop, dat dekt de lading het beste. Beetje tegenstrijdige term, trouwens.
Ik kijk DWDD zelden of nooit, aangezien ik die presentator nogal irritant vind, maar Roosevelt kon ik ook wel waarderen.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:58 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
lekkere synthpop met een 80's disco sausje in ieder geval
Verderop in de show nog een remix gemaakt door Real Lies. Past ook in dat rijtje.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:58 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
lekkere synthpop met een 80's disco sausje in ieder geval
Gelukkig dat je dat vindtquote:
lekkere breakbeat welquote:Op woensdag 12 oktober 2016 20:06 schreef Elfletterig het volgende:
De volgende track lijkt weggelopen uit de eerste helft van de jaren 90. Slaat totaal niet aan, dit nummer. Amper 8.000 streams op Spotify; schande
Geef 'm even door aan Riazop. Die weet er wel raad meequote:Op woensdag 12 oktober 2016 20:06 schreef Elfletterig het volgende:
De volgende track lijkt weggelopen uit de eerste helft van de jaren 90. Slaat totaal niet aan, dit nummer. Amper 8.000 streams op Spotify; schande
quote:Op woensdag 12 oktober 2016 20:09 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Geef 'm even door aan Riazop. Die weet er wel raad meebinnen no time zit ie op 876320291938573920 biljoen kliks..!!
De funky drummer. Duizenden keren gesampletquote:Op woensdag 12 oktober 2016 20:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
lekkere breakbeat wel
Doet me denken aan Olive?
Riazop is bijna net zo vermoeiend als sommige figuren in POL.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 20:09 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Geef 'm even door aan Riazop. Die weet er wel raad meebinnen no time zit ie op 876320291938573920 biljoen kliks..!!
quote:
Past niet in het straatje van het klapvee?quote:Op woensdag 12 oktober 2016 20:14 schreef Elfletterig het volgende:
Big South van Rocky mag op hetzelfde lijstje als Colorblind van Sean Bradford. Uitstekende nummers die totaal niet scoren. En ik begrijp er niks van.
Worden gewoon - ten onrechte - niet opgepikt. Sneeuwen onder in het massale aanbod. De afgelopen weken waren gewoon bizar, wat dat betreft. Heb meer dan 100 nummers in mijn map van nieuwe muziek geknikkerd, in twee weken tijd.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 20:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Past niet in het straatje van het klapvee?
Ja, vind ik ookquote:
ja dit is totaal anders dan Employmentquote:Op woensdag 12 oktober 2016 20:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook
Wat je nu hoort, is een track van het nieuwe album van de Kaiser Chiefs. Die hebben een compleet andere sound omarmd dan waar we ze van kennen.
quote:Op woensdag 12 oktober 2016 20:20 schreef Elfletterig het volgende:
Dus wat heb ik gedaan? Ik heb die rapper er gewoon uit geknipt.![]()
Zo blijft een nummer over dat bijna een minuut korter is - en ineens een stuk beter.
Nu ben ik wel benieuwd naar de originele versiequote:Op woensdag 12 oktober 2016 20:20 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna iets controversieels.... nou ja, niet zozeer het nummer zelf, maar wat ik ermee heb uitgehaald. Er doet namelijk een rapper op mee, maar die richt meer schade aan dan dat het nummer erbij gebaat is.
Dus wat heb ik gedaan? Ik heb die rapper er gewoon uit geknipt.![]()
Zo blijft een nummer over dat bijna een minuut korter is - en ineens een stuk beter.
Zenders als BBC Radio 2 doen dat wel vaker hoor. Soms leveren artiesten zelf een no rap-versie aan. Voor dit nummer heb ik 'm maar vast in elkaar geknutseld. Ik kon die rapper gewoon niet aanhoren.quote:
Staat wel op YouTube.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 20:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd naar de originele versie
quote:Op woensdag 12 oktober 2016 20:29 schreef Tuned22 het volgende:
Ik moet er vandoor peepsfijne avond allemaal en bedankt.
TunedOut22, dusquote:Op woensdag 12 oktober 2016 20:29 schreef Tuned22 het volgende:
Fijne avond en bedankt voor het meeluisteren Tunedquote:Op woensdag 12 oktober 2016 20:29 schreef Tuned22 het volgende:
Op zich wel, als ik het heb of als iemand mij eraan kan helpen. En dan moet ik het zien in te passen in de show (vrij strakke planning). DM gerust ietsquote:Op woensdag 12 oktober 2016 20:33 schreef Sfeermaker het volgende:
doe je ook aan verzoeknummers, 11?
quote:Op woensdag 12 oktober 2016 20:40 schreef Elfletterig het volgende:
In het verzoeknummer van Sfeermaker is al voorzien
Of The City doet me denken aan het allereerste nummer van Tame Impala - It's not meant to bequote:Op woensdag 12 oktober 2016 20:57 schreef Elfletterig het volgende:
Young Dreams.
Norway galore. Ook in deze show zit weer veel muziek uit Noorwegen. Geen doel op zich hoor, maar er komt gewoon zo veel goeds vandaan.
Ben ik minder bekend mee. Een band die ook wat als Tame Impala klinkt bij vlagen, is Jagwar Ma. Zou ik zeker eens checken als ik jou wasquote:Op woensdag 12 oktober 2016 20:58 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Of The City doet me denken aan het allereerste nummer van Tame Impala - It's not meant to be
Succes met schrobben en boenenquote:Op woensdag 12 oktober 2016 21:00 schreef just me het volgende:
* just me is ondertussen de babykamer aan het schoonmaken
maar ik luister wel
Zo erg is het ook weer niet hoor, gewoon stoffigquote:Op woensdag 12 oktober 2016 21:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Succes met schrobben en boenen
Ja dat dusquote:Op woensdag 12 oktober 2016 20:51 schreef Elfletterig het volgende:
Van dit nummer krijg ik steeds zo'n Peter Gabriel / Kate Bush-gevoel. Puur door de zangstem van die kerel.
The Throw vind ik n vet nummer van die groepquote:Op woensdag 12 oktober 2016 20:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ben ik minder bekend mee. Een band die ook wat als Tame Impala klinkt bij vlagen, is Jagwar Ma. Zou ik zeker eens checken als ik jou was
Jagwar Ma bedoel je? Ik kende ze nog niet, maar heb ze door de nummers O B 1 en Give Me A Reason leren kennen. Hun nieuwe album komt deze week uit. De track Slipping is ook niet verkeerd. Had eigenlijk best in deze show gekund, maar ja... - volgende keer.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 21:10 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
The Throw vind ik n vet nummer van die groep
quote:Op woensdag 12 oktober 2016 21:02 schreef Elfletterig het volgende:
Röyksopp feat. Susanne Sundfør - Never Ever
De mp3-tag wordt een rommeltje...
Sterkte, bedankt voor het meeluisteren en tot de volgende keerquote:Op woensdag 12 oktober 2016 21:14 schreef knokkels het volgende:
sorry, dit wordt niets.. Mijn nek is keihard aan het opspelen. Dank voor de deuntjes tot zover Elf. Ik ga toch even wat anders doen
Wel handig, alle hopeloze NL rap in 1 topicquote:Op woensdag 12 oktober 2016 20:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Riazop is bijna net zo vermoeiend als sommige figuren in POL.
Dat zou inderdaad zo zijn. Als het waar was.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 21:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wel handig, alle hopeloze NL rap in 1 topic
In MUZ kom ik verder alleen maar in Reggae topicsquote:Op woensdag 12 oktober 2016 21:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad zo zijn. Als het waar was.
Ik ga altijd rekenen ongeveer 10 minuten voor eind.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 21:25 schreef Elfletterig het volgende:
Ik lig trouwens zo'n 3 minuten voor op schema. Opvallend hoe veel tijd je inloopt tijdens de show
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |