Past niet in het straatje van het klapvee?quote:Op woensdag 12 oktober 2016 20:14 schreef Elfletterig het volgende:
Big South van Rocky mag op hetzelfde lijstje als Colorblind van Sean Bradford. Uitstekende nummers die totaal niet scoren. En ik begrijp er niks van.
Worden gewoon - ten onrechte - niet opgepikt. Sneeuwen onder in het massale aanbod. De afgelopen weken waren gewoon bizar, wat dat betreft. Heb meer dan 100 nummers in mijn map van nieuwe muziek geknikkerd, in twee weken tijd.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 20:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Past niet in het straatje van het klapvee?
Ja, vind ik ookquote:
ja dit is totaal anders dan Employmentquote:Op woensdag 12 oktober 2016 20:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook
Wat je nu hoort, is een track van het nieuwe album van de Kaiser Chiefs. Die hebben een compleet andere sound omarmd dan waar we ze van kennen.
quote:Op woensdag 12 oktober 2016 20:20 schreef Elfletterig het volgende:
Dus wat heb ik gedaan? Ik heb die rapper er gewoon uit geknipt.![]()
Zo blijft een nummer over dat bijna een minuut korter is - en ineens een stuk beter.
Nu ben ik wel benieuwd naar de originele versiequote:Op woensdag 12 oktober 2016 20:20 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna iets controversieels.... nou ja, niet zozeer het nummer zelf, maar wat ik ermee heb uitgehaald. Er doet namelijk een rapper op mee, maar die richt meer schade aan dan dat het nummer erbij gebaat is.
Dus wat heb ik gedaan? Ik heb die rapper er gewoon uit geknipt.![]()
Zo blijft een nummer over dat bijna een minuut korter is - en ineens een stuk beter.
Zenders als BBC Radio 2 doen dat wel vaker hoor. Soms leveren artiesten zelf een no rap-versie aan. Voor dit nummer heb ik 'm maar vast in elkaar geknutseld. Ik kon die rapper gewoon niet aanhoren.quote:
Staat wel op YouTube.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 20:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd naar de originele versie
quote:Op woensdag 12 oktober 2016 20:29 schreef Tuned22 het volgende:
Ik moet er vandoor peepsfijne avond allemaal en bedankt.
TunedOut22, dusquote:Op woensdag 12 oktober 2016 20:29 schreef Tuned22 het volgende:
Fijne avond en bedankt voor het meeluisteren Tunedquote:Op woensdag 12 oktober 2016 20:29 schreef Tuned22 het volgende:
Op zich wel, als ik het heb of als iemand mij eraan kan helpen. En dan moet ik het zien in te passen in de show (vrij strakke planning). DM gerust ietsquote:Op woensdag 12 oktober 2016 20:33 schreef Sfeermaker het volgende:
doe je ook aan verzoeknummers, 11?
quote:Op woensdag 12 oktober 2016 20:40 schreef Elfletterig het volgende:
In het verzoeknummer van Sfeermaker is al voorzien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |