twitter:maximhartman twitterde op dinsdag 11-10-2016 om 13:52:21Korte film. De duif en de drol. https://t.co/sKnfo7Tlaw reageer retweet
Eng, eng, eng.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:36 schreef luxerobots het volgende:
Of zouden ze eens een positief fragmentje van Trump laten zien?
Pauw begon ermee.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
Interessant dat Schippers hier zelf over begint. Het zit haar kennelijk echt hoog.
Ja heel interessant.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
Interessant dat Schippers hier zelf over begint. Het zit haar kennelijk echt hoog.
Telekids mega blubber powerracegenotquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Toen keek ik kindernet en cartoon network
Ja dat ookquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:41 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Telekids mega blubber powerracegenot
Ze wil de naam van haar man zuiveren. Ze krijgt die gelegenheid en slaagt daar aardig in.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:38 schreef Szura het volgende:
Ik snap niet dat ze hier zo uitgebreid op terugkomt
Zaadbank flashbackquote:
Oja? Hoezo? Omdat Schippers zegt dat het niet waar is. Waar verdiende die man dan zijn centen mee?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze wil de naam van haar man zuiveren. Ze krijgt die gelegenheid en slaagt daar aardig in.
Hoezo is ze daarin geslaagd? "Hij heeft het niet gedaan, echt jullie moeten me allemaal geloven!"quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze wil de naam van haar man zuiveren. Ze krijgt die gelegenheid en slaagt daar aardig in.
Geen idee. Ik kom weinig in het DWDD-topic. Ik kijk het programma sowieso weinig. Vanavond was ik bij m'n ouders, waar het aan stond. Ik heb me kapot zitten ergeren aan de zwakzinnige rappers. Wat een stel kneuzen, die hun onverstaannbare teksten staan op te lezen uit hun mobiele telefoons...quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Of als Sylvana Simons ergens te gast is, dan mag er opeens wel racistisch gedaan worden. Anders zogenaamd niet.
Rochelle is wel goed.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kom weinig in het DWDD-topic. Ik kijk het programma sowieso weinig. Vanavond was ik bij m'n ouders, waar het aan stond. Ik heb me kapot zitten ergeren aan de zwakzinnige rappers. Wat een stel kneuzen, die hun onverstaannbare teksten staan op te lezen uit hun mobiele telefoons...
Schippers gaat de boot op met Pauwquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het is wel een lekkere mokkel die Schippers.
Zo gaat dat .quote:Op woensdag 12 oktober 2016 00:00 schreef Elfletterig het volgende:
Het kwam uitgebreid aan bod in DWDD, daarna in het Journaal en nu weer in PAUW....
Soms komen mensen onafhankelijk van elkaar tot dezelfde ideeën.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 00:03 schreef luxerobots het volgende:
Die grap ging al rond op twitter, waar Sander dan een filmpje bij gemaakt heeft.
[ afbeelding ]
We weten inderdaad niet hoe hij erbij gekomen is. Maar dat zingen was al een meme.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 00:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Soms komen mensen onafhankelijk van elkaar tot dezelfde ideeën.
Je kunt niet alles weten.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 00:52 schreef MakkieR het volgende:
Ik vind als Schippers zegt dat sommige mensen het niet breed hebben ze deze groep wel erg bagatelliseert. Want dan spreekt ze over de groep mensen die genoodzaakt naar de voedselbank moeten gaan, De groep waarvan de ouders het avondeten overslaan om de kinderen fatsoenlijk te kleden, de groep die enkel de kringloopwinkel bezoekt voor nieuw meubilair of witgoed. Dat noem ik zelf armoede in Nederland i.p.v niet breed hebben.
Dat is peanuts, vergeleken met Amerika en Canadaquote:Op woensdag 12 oktober 2016 00:00 schreef Elfletterig het volgende:
Het kwam uitgebreid aan bod in DWDD, daarna in het Journaal en nu weer in PAUW....
Als je een necrofiel bentquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het is wel een lekkere mokkel die Schippers.
Als je kleine kinderen hebt, dan is het kopen van kleding duur, neem bijvoorbeeld kinderschoenen, daar betaal je bijna net zoveel voor als voor volwassenen, met het verschil dat kinderen uit hun kleren groeien, dus ja na een maand kun je rustig weer nieuwe inkopen gaan doen want dan past niks meer. En dan hebben we het echt niet over merk kleding.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 00:55 schreef DrDentz het volgende:
Die mevrouw die zegt zorgkosten te mijden omdat haar kinderen er wel fatsoenlijk bij moeten lopen neem ik ook niet echt serieus. Moeten die kinderen dan echt iedere maand nieuwe Nikes hebben en Adidas trainingspakjes omdat ze anders gepest worden ofzo? Je kunt ook wat minder dure kledij kopen, bezoek eens een Scapino of Zeeman, of 2e hands overnemen of kleding van broer op broertje over laten gaan zoals wij dat ook deden.
Is een Theo Maassen grapjequote:Op woensdag 12 oktober 2016 01:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb je dat woord al opgezocht?
Kinderen krijgen is ook wel een flinke investering, ik denk dat je dat in je leven toch wel een ton gaat kosten. Dat wordt dan maar even tussen de lakens in een geile bui beslist. Denk erover na mensen voordat je je zorgkosten niet meer kunt betalen.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 01:00 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Als je kleine kinderen hebt, dan is het kopen van kleding duur, neem bijvoorbeeld kinderschoenen, daar betaal je bijna net zoveel voor als voor volwassenen, met het verschil dat kinderen uit hun kleren groeien, dus ja na een maand kun je rustig weer nieuwe inkopen gaan doen want dan past niks meer. En dan hebben we het echt niet over merk kleding.
Politici he? volgens mij behoort dat tot de functieomschrijvingquote:Op woensdag 12 oktober 2016 01:02 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat kan die Schippers glashard en schaamteloos liegen zeg.
Hoe weet jij dat ze liegt?quote:Op woensdag 12 oktober 2016 01:02 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat kan die Schippers glashard en schaamteloos liegen zeg.
Ik voel mij niet aangesproken hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2016 01:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ah, dan is het wel ok, zak in de stront achterlijke kut mongool. ( Hans Teeuwen grapje )
Je lult gewoon dom verder.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 01:04 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik voel mij niet aangesproken hoor
Dan moet je je maar even inlezen in het onderwerp. Dat nieuws omtrent de werkwijze van haar man is voldoende onderbouwd en gestaafd met feiten.quote:
Vrouwen in de politiek zijn niet te vertrouwen.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 01:08 schreef Tamabralski het volgende:
Als Schippers liegt hoor je d'r stem trillen. Die vieze slang.
Paar keer een goede beurt en die luistert wel.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 01:23 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen, dat je op haar geilt
Ons pijpt ons heet datquote:Op woensdag 12 oktober 2016 00:00 schreef Elfletterig het volgende:
Stijn is fan van Jandino.quote:Live vanuit Amsterdam,presentatie:
Jeroen Pauw.Te gast:
* Rondom Judeska heeft acteur,stand-up
comedian en tv-presentator Jandino
Asporaat een theatershow gemaakt.
* Monic Hendrickx (Penoza) en Floortje
Dessing (Floortje naar het einde van
de wereld) schuiven aan.Ze maken kans
op de Gouden Televizier-ring.
* Nadia Rashid en haar advocaat Peter
Plasman over de ontvoering van het
2-jarige dochtertje van Nadia.
Je bent een mongool?quote:Op woensdag 12 oktober 2016 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit vind ik geen leuke opmerking want je weet heel goed hoe het zit.
Blij dat eindelijk iemand het met mij eens is.quote:
Tuurlijk wist hij het, hij probeert gewoon weer terug te komen.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:02 schreef monkyyy het volgende:
Kon hij dat niet vooraf zien dan, dat ze mensen afmaken alsof het niets is?
Dat is wel waar ja.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:08 schreef DrDentz het volgende:
Deze bitches van tegenwoordig zijn te independent
Geld en bad boy ..quote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:12 schreef jamesdeen het volgende:
Hoe de fuck komt zo een welbespraakte chimeid aan zo een loser
vast geld
9/10x gaat het om geld idd, zeker in die culturen.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:12 schreef jamesdeen het volgende:
Hoe de fuck kont zo een welbespraakte chimeid aan zo een loser
vast geld
En ze is zelf op hem gevallen.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
9/10x gaat het om geld idd, zeker in die culturen.
Achterlijk schepsel dus , meer nietquote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:13 schreef luxerobots het volgende:
Pluk ik van haar facebook.
https://www.facebook.com/(...)ce_ref=pb_friends_tl
[ afbeelding ]
Voor haar zou ik mij bekeren.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:13 schreef luxerobots het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:13 schreef luxerobots het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is algemeen bekend. Vrouwen en mannen met status, geld en 'macht'...quote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:14 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En ze is zelf op hem gevallen.
Vast interessant zo'n alfa-mannetje.
Die reactie van Johan.quote:
Ze zullen op redactie wel zeggen:quote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:21 schreef jamesdeen het volgende:
Waarom doen ze dat amber alert gesprek niet op het laatst? nu heb je zo een genante overgang van emotie
quote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:23 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ze zullen op redactie wel zeggen:
[ afbeelding ]
Boeiend!
Een maand is echt onzin. Kinderschoenen zijn duur maar ze gaan een stuk langer mee dan dat, toch zeker wel een half jaar en langer als je ze op de groei koopt. Bovendien krijg je daar kinderbijslag voor en als je weinig inkomen hebt ook nog eens kindgebonden budget.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 01:00 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Als je kleine kinderen hebt, dan is het kopen van kleding duur, neem bijvoorbeeld kinderschoenen, daar betaal je bijna net zoveel voor als voor volwassenen, met het verschil dat kinderen uit hun kleren groeien, dus ja na een maand kun je rustig weer nieuwe inkopen gaan doen want dan past niks meer. En dan hebben we het echt niet over merk kleding.
Gewoon zorgen dat je meerdere kinderen krijgt, kan je het hergebruiken.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:25 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Een maand is echt onzin. Kinderschoenen zijn duur maar ze gaan een stuk langer mee dan dat.
Zo pluk je ze van de boom.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:39 schreef monkyyy het volgende:
Hoe krijg je een hoofd zo glad, moet je dat iedere dag scheren?
Ei, ei ei, iedereen blij.quote:
#viesdikquote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:53 schreef monkyyy het volgende:
Zolang de kruidnootjes maar blijven! Vandaag weer een zak gehaald.
#Zelfbeheersingquote:
Ja dat was geniale tv 😀.quote:
Inderdaad en helemaal hoe trouw zij bleven aan hun rebelsheid op live tv. Je zag de afgunst in de zaal van Carre toen VI de prijs wegkaapte.quote:
Nieuwsuur?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:06 schreef monkyyy het volgende:
Niets over die zelfdoding wet? Flopshow.
Ik begrijp wel waarom Pauw het niet wil. Een paar suïcidale bejaarden aan tafel is ook niet leuk.quote:
Ik mag toch hopen van wel, wordt weer eens tijd om de boel op te schudden hierquote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit topic moet de show dan maar redden.
Dit zijn rake teksten mensen.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen van wel, wordt weer eens tijd om de boel op te schudden hier
Ik hoop dan vooral op een leuke LuckyTVquote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:12 schreef marcodej het volgende:
Als Willy dood gaat ga ik ook zo huilen.
alweer? *zapquote:
Stem als een grindpadquote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:15 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Bob Dylan heeft een jengelende zeik-stem.
hoooooooooooooquote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:16 schreef Mani89 het volgende:
Volgens mij is Bob Dylan echt kut. Ik ga er niet naar luisteren.
Wel doen Mani.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:16 schreef Mani89 het volgende:
Beter zet je Bob Marley op.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:16 schreef Mani89 het volgende:
Gewoon atheneumgodquote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:18 schreef monkyyy het volgende:
Homerus, dat moest ik leren voor mijn eindexamen Latijn. Afschuwelijke tijden.
Nee maar ik haat kinderen. Belandt hij op het spoor?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Mani, ken je dat kleine kutjoch met die NS-reclame en die sleutels die hij van mama steelt?
verdomme, nee.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee maar ik haat kinderen. Belandt hij op het spoor?
Of Bob de Rooyquote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:17 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Beter zet je Bob Marley op.
Z'n laatste album is best wel aardig.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:16 schreef borisz het volgende:
Lucky. Zeer aardige vent
![]()
Maar hij moet niet gaan zingen.
Wedden van niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Z'n laatste album is best wel aardig.
Waar moeten wij deze backbencher precies van kennen?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Hup Monasch.
Valse hoop, maar toch.
Moest van m'n moederquote:
LutzGodinquote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:21 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik hoop dat Lutz Jacobi weer meedoet.
Staat al langer bekend als een kritisch man op de PvdA.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waar moeten wij deze backbencher precies van kennen?
Ik wist het.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
bij het radioprogramma van Erik de Vlieger.
Ik was toen nog havo/vwo twijfelgevalquote:
Samsom zou de domste keuze zijn, maar hij heeft blijkbaar veel aanhang bij zijn leden.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:23 schreef Martinello het volgende:
Monasch en Asscher, Joods complot tegen Samsom.
Inderdaad.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik was toen nog havo/vwo twijfelgeval
Gelukkig meer dan uitstekend terechtgekomen
Als je ooit in je leven in Groningen terechtkomt is het eigenlijk sowieso wel goedquote:
Mee eens, Samsom moet echt opstappen, heeft zijn kans gehad. Ik zie het liefst Asscher als opvolger.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Samsom zou de domste keuze zijn, maar hij heeft blijkbaar veel aanhang bij zijn leden.
''joe, we verliezen vier keer op rij de verkiezingen BUT WE STILL LOVE YOU''.
Echt, wat is dat in godsnaam.
Dat vind jij alleen maar omdat ze soms op het Sassemse station isquote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:26 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind dat Mei Li Vos lijsttrekker is.
Terechte constatering.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:26 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind dat Mei Li Vos lijsttrekker is.
Voor de comeback van Job Cohen. Ik stem voor.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:25 schreef Mani89 het volgende:
Die man van Tsjernobyl met kaal haar moet echt gewoon plaats gaan maken.
Samen met Arie Ribbens.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voor de comeback van Job Cohen. Ik stem voor.
Dat deed Samsom wel goed, analyse geven over de kernramp in Japan bij P&W.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:25 schreef Mani89 het volgende:
Die man van Tsjernobyl met kaal haar moet echt gewoon plaats gaan maken.
Het is Samson.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:28 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat deed Samsom wel goed, analyse geven over de kernramp in Japan bij P&W.
Laten we in ieder geval hopen dat het Spekman-bewind daar gaat vallen. Niet dat ik een of andere linkse agenda heb, maar liever een sterke politiek dan een boel met allemaal rare slapjanussen en halvegaren die niet weten hoe een auto in elkaar zit.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:26 schreef Martinello het volgende:
[..]
Mee eens, Samsom moet echt opstappen, heeft zijn kans gehad. Ik zie het liefst Asscher als opvolger.
GroenLinksquote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:28 schreef Arthur_Spooner het volgende:
De PvdA moet gewoon fuseren met GL. Totaal overbodige partij geworden.
Spekman kan beter bruine truien gaan breien.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we in ieder geval hopen dat het Spekman-bewind daar gaat vallen. Niet dat ik een of andere linkse agenda heb, maar liever een sterke politiek dan een boel met allemaal rare slapjanussen en halvegaren die niet weten hoe een auto in elkaar zit.
twitter:MelanieSvH twitterde op donderdag 13-10-2016 om 15:45:13👍😊 Prima leus van Jacques Monasch #Nieuwe wegen! reageer retweet
Geen redelijke partij die zich eerst focust op de binnenlandse problemen voordat ze gaan kijken of ze vluchtelingen toe willen laten. Dat wordt bikkelen op 15 maart.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:27 schreef luxerobots het volgende:
Ach, hij verpakt dezelfde politiek wat anders.
Asielzoekers komen hier in kansarme wijken in de bijstand.
Dan lijkt het me het slimst geen asielzoekers meer toe te laten, hoef je ook niet eerder aan taalles, begeleiding naar werk, of aan meer geld naar de veiligheidsdiensten te beginnen.
Ja past toch goed bij de holle retoriek van de PvdA.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GroenLinks.
Die hebben al helemaal geen verhaal met Jesse Trudeau. Het is zo hol bij die partij dat je een klap op z'n kop kunt geven en je het nog vijf uur lang hoort nagalmen.
Die griezel heeft vast een kelder in Charleroi.quote:
Yep...ze spreekt alleen het woord dedain al met dedain uit.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:30 schreef luxerobots het volgende:
Ow wat erg. Dat toontje van Femke Halsema.
Met het huidige partijbestuur gaan ze het niet ver schoppen, ja. Maar met hervormingen zoals Monasch het wil, kan er prima wat van komen.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:30 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ja past toch goed bij de holle retoriek van de PvdA.
En Lutz.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Alleen SpekGod kan de PvdA nog redden.
De past beter bij de SP.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Alleen SpekGod kan de PvdA nog redden.
TE LAAT!quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:34 schreef WammesWaggel het volgende:
Monasch doet denken aan Robert ten Brink.
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:32 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
En Lutz.
No Lutz no glory.
Afvalligen van hardcorelinks moeten gestraft worden hé. De zonde daalt op u neer.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:34 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wordt onder vuur genomen door zijn linkse vrienden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |