twitter:maximhartman twitterde op dinsdag 11-10-2016 om 13:52:21Korte film. De duif en de drol. https://t.co/sKnfo7Tlaw reageer retweet
Eng, eng, eng.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:36 schreef luxerobots het volgende:
Of zouden ze eens een positief fragmentje van Trump laten zien?
Pauw begon ermee.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
Interessant dat Schippers hier zelf over begint. Het zit haar kennelijk echt hoog.
Ja heel interessant.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
Interessant dat Schippers hier zelf over begint. Het zit haar kennelijk echt hoog.
Telekids mega blubber powerracegenotquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Toen keek ik kindernet en cartoon network
Ja dat ookquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:41 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Telekids mega blubber powerracegenot
Ze wil de naam van haar man zuiveren. Ze krijgt die gelegenheid en slaagt daar aardig in.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:38 schreef Szura het volgende:
Ik snap niet dat ze hier zo uitgebreid op terugkomt
Zaadbank flashbackquote:
Oja? Hoezo? Omdat Schippers zegt dat het niet waar is. Waar verdiende die man dan zijn centen mee?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze wil de naam van haar man zuiveren. Ze krijgt die gelegenheid en slaagt daar aardig in.
Hoezo is ze daarin geslaagd? "Hij heeft het niet gedaan, echt jullie moeten me allemaal geloven!"quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze wil de naam van haar man zuiveren. Ze krijgt die gelegenheid en slaagt daar aardig in.
Geen idee. Ik kom weinig in het DWDD-topic. Ik kijk het programma sowieso weinig. Vanavond was ik bij m'n ouders, waar het aan stond. Ik heb me kapot zitten ergeren aan de zwakzinnige rappers. Wat een stel kneuzen, die hun onverstaannbare teksten staan op te lezen uit hun mobiele telefoons...quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Of als Sylvana Simons ergens te gast is, dan mag er opeens wel racistisch gedaan worden. Anders zogenaamd niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |