abonnement Unibet Coolblue
pi_165894776



Eerst was er op MTV 16 & Pregnant en toen waren daar de geweldige spin-offs Teen Mom, Teen Mom 2, Teen Mom 3 en inmiddels Teen Mom OG! Teen Mom OG is het vervolg op Teen Mom.
Inmiddels heeft 16 & Pregnant het vijfde (en laatste?) seizoen gehad. Van Teen Mom OG wordt nu seizoen vijf uitgezonden en van Teen Mom 2 wordt het zesde seizoen op dit moment opgenomen. Van Teen Mom 3 is er één seizoen uitgezonden.
Echter, de (voormalig) zwangere dames en jonge moeders zorgen nog steeds voor heel wat ophef en drama, :9. Precies waar wij in SHO van houden. Tijd voor een topic!

Teen Mom sterren!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Teen Mom 2 sterren!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Teen Mom 3 sterren!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meekijken? Hier het uitzendschema van MTV US
Op dit moment geen Teen Mom OG :Y).
Teen Mom 2 iedere maandag!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_165894810
die tt :D
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 15:39:30 #3
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_165895007
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 15:23 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

zoals die ouders van ryan er over spraken had ik de indruk dat oma zelf er niet meer woont
zijn moeder en haar broer en zus hebben het in beheer zei ze
Dat kan ook, dan kunnen ze hem goedkoop uit huis krijgen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_165895187
Woont hij dan ook gratis? :') Hij heeft in 7-8 jaar best kunnen cashen met het geld van Mtv.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_165895220
Ik denk dat hij een stuk minder krijgt dan de moeders, hij heeft ook veel minder airtime. Ik denk dat hij daarnaast niet werkt (Maci: en de t-shirt lijn EN een baan...), EN hij moet natuurlijk een alimentatie betalen die in verhouding staat... dan gaat het hard...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_165895287
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 15:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik denk dat hij een stuk minder krijgt dan de moeders, hij heeft ook veel minder airtime. Ik denk dat hij daarnaast niet werkt (Maci: en de t-shirt lijn EN een baan...), EN hij moet natuurlijk een alimentatie betalen die in verhouding staat... dan gaat het hard...
Ah ja daar heb je een punt. Moeders krijgen vast meer.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator dinsdag 11 oktober 2016 @ 18:01:09 #7
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_165897279
Alweer de live uitzending gemist in the US ;( Volgende week maar even naar op zoek gaan! Gisteren hadden we helaas geen tv.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_165900906
Godsamme :') Dat die ouders Farrah niet voorgoed de rug toekeren :r Of haar gewoon eens een keiharde vuistslag midden in dr gezicht geven :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_165900959
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 21:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Godsamme :') Dat die ouders Farrah niet voorgoed de rug toekeren :r Of haar gewoon eens een keiharde vuistslag midden in dr gezicht geven :')
Ik vraag me vooral af wat voor opvoeding die ouders zelf hebben gehad.
Je laat je kind toch niet over twee mensen heenlopen..
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_165901592
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 21:15 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik vraag me vooral af wat voor opvoeding die ouders zelf hebben gehad.
Je laat je kind toch niet over twee mensen heenlopen..
wie weet komen we er binnenkort achter

quote:
WEtv just did a Teen Mom switcharoo!

Last month The Ashley broke the story that Teen Mom 2 star Jenelle Evans was going to star on a new reality show on WEtv that would involve Jenelle, along with her soulmate David Eason and mother Barbara Evans, getting family counseling on-camera. The show is essentially WEtv’s answer to VH-1’s Family Bootcamp.

As The Ashley told you, Jenelle & Co. had signed contracts this summer for the show and filming was set to begin in October. However, Jenelle and her family will no longer be appearing on the show. Instead, Farrah Abraham and her family will be appearing!

Today, Farrah’s father, Michael Abraham, announced that he and Farrah were heading to Los Angeles to begin filming a new show that, according to a source for Real Mr. Housewife, is a “new show concept and it’s something that’s never done before.”

Michael told Real Mr. Housewife that he and Farrah will be on lock-down for a few weeks while filming the “mystery” show.

From what The Ashley hears, that show is, indeed, the same show that Jenelle was supposed to be on. Farrah and her family, who are never ones to turn down any reality show, will take the ‘Teen Mom’ slot left open by Jenelle’s absence.
pi_165906342
beetje jammer dat ze farrah niet gewoon van de tv halen ipv weer een nieuwe show gevrn
pi_165909175
Ik zit nu bij aflevering 5. Catelynn is nog weg.

Het enige wat ik al een poosje denk; die 2 halen niet het beste uit elkaar en met elkaar bereiken ze niks, behalve 10 jaar op de bank zitten, in een rommelig huis. Met een klein kind, hun eerste kind missend.

Ze houden zielsveel van elkaar, daar zit het hem ook niet in. Maar 2 luie mensen, allebei half depri, dat is geen goeie match.
Zet Catelynn met een frisse gezonde energieke jongen, die haar stimuleert (voor haar een goed niveau uiteraard, geen onrealistische verwachtingen), en ze komt verder.
Tyler komt ook niet verder met een vriendin die liever onder de deken ligt dan met hun baby/dreumes bezig is. Zet hem naast een werkende vrolijke meid en hij wil vast ook meer dan nu.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_165914629
Ik snap trouwens echt niet wat al die meiden doen met van die grote honden om ze vervolgens op te sluiten in een stukje van het huis. Zo matig om te zien hoe de meeste met hun dieren omgaan, gelukkig snappen macy en chelsea wel hoe het moet, die laten hun beestjes lekker rondlopen
pi_165915684
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 11:57 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit nu bij aflevering 5. Catelynn is nog weg.

Het enige wat ik al een poosje denk; die 2 halen niet het beste uit elkaar en met elkaar bereiken ze niks, behalve 10 jaar op de bank zitten, in een rommelig huis. Met een klein kind, hun eerste kind missend.

Ze houden zielsveel van elkaar, daar zit het hem ook niet in. Maar 2 luie mensen, allebei half depri, dat is geen goeie match.
Zet Catelynn met een frisse gezonde energieke jongen, die haar stimuleert (voor haar een goed niveau uiteraard, geen onrealistische verwachtingen), en ze komt verder.
Tyler komt ook niet verder met een vriendin die liever onder de deken ligt dan met hun baby/dreumes bezig is. Zet hem naast een werkende vrolijke meid en hij wil vast ook meer dan nu.
Ze zijn van elkaar zo'n beetje de enige stabiele factor in hun leven en hebben daardoor een veel te grote afhankelijkheid van elkaar ontwikkeld. Uit elkaar gaan dan staan ze er veel te erg alleen voor dus zie ik helaas niet snel gebeuren
pi_165916379
Volgens mij zijn Maci en de Slowe Kyle uit elkaar omdat hij veel met andere meiden chatte en daar volgens Maci te ver in ging.
Aids.
pi_165924068

Die ogen van Ryan.....Hij is echt niet goed...
pi_165926043
Wat ik wel heel prettig vind, de gesprekken tussen Maci en Taylor. Altijd zo rustig, ze praten rustig, ze stralen rust uit, ondanks alle hectiek en plannen en vragen die ze hebben.

Geweldig ook dat Taylor het een goed idee vindt dat Ryan bij de bruiloft komt, juist voor Bentley. _O_

Die honden van Cate en Tyler, een Doberman met van die grote geknakte oren is wel heel cute O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_165926181
Ik zit te denken hè, als Ryan nu niet zo'n enorme sufferd was geweest, zouden Maci en Ryan dan nu nog samen zijn geweest?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_165926201
Ryan lijkt wel bipolair ofzo. Soms zo open en cheery opgewekt, en andere momenten haast een zombie....
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_165926265
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 09:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ryan lijkt wel bipolair ofzo. Soms zo open en cheery opgewekt, en andere momenten haast een zombie....
Ik heb roep altijd AD(H)D, maar dat zou me ook niks verbazen, nee.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_165926283
Ryan had wel naar het feestje van Jade willen gaan :') Maar Bentley vaste prik volgens schema zien, nee dat kan niet.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_165927842
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 09:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ryan lijkt wel bipolair ofzo. Soms zo open en cheery opgewekt, en andere momenten haast een zombie....
kan zoveel zijn, kan ook zijn dat hij bepaalde middelen gebruikt waardoor hij in normale staat anders is als wanneer hij iets gebruikt, of met zichzelf zo in de knoop zit dat hij zich kut voelt en alleen opgewekt is wanneer is een chick in zijn leven is etc
pi_165947936
Wat leuk dat Michael een vriendin heeft, ik ben reuze benieuwd wat Farrah daar van vindt. Of misschien andersom, wat zij van Farrah vindt.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_165948854
Ik zit naar aflevering 9 te kijken, die ogen van Ryan... dat is ook niet bipolair. Ik zie maar 1 ding in zijn ogen; drugs of ritalin.
En iemand met ADHD heeft gewoon veel moeite met plannen. En hij kan het niet alleen.

Wat goed dat het nog met Butch gaat, dat had ik niet verwacht.
Waar is de moeder van Catelynn eigenlijk?

Ik vraag me ook af hoe het met Nova gaat worden later, als ze opgroeit in dit gezin.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 14 oktober 2016 @ 12:56:09 #25
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_165950841
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 09:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit te denken hè, als Ryan nu niet zo'n enorme sufferd was geweest, zouden Maci en Ryan dan nu nog samen zijn geweest?
Ik persoonlijk denk van wel. Heb soms het idee dat hij Maci nog wel leuk vindt. Of in ieder geval nog van d'r houdt.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_165965110
Ryan is eerder ook in opspraak gekomen vanwege zijn hobby, het afschieten van katten en vervolgens erover opscheppen op Instapgram.





Stomme sukkel.

Tyler haakt op zijn Twitter in op een tweet van user die het opgevallen is dat MTV een edit heeft uitgevoerd in de laatste uitzending. Hij zegt dat hij enkel clips kijkt en dat MTV er tegenwoordig een gewoonte van maakt. Het gaat kennelijk om een fragment van hem naar Catelynn over einde relatie. Dit zou voordat zij naar rehab zijn gezegd en er niet na.

Jenelle zegt op Twitter dat ze Teen Mom OG saai vindt. Ze wil ook graag geroast worden door Simon die de rest van Teen Mom OG opnieuw afkraakte in een Snapchat roast. Over o.a. Maci dat ze de kleine wast in gootsteen waarin ze ook kotst van het vele bier drinken dat ze doet.

Ik vraag me ook af wat Gerry gaat doen nu Matt's oudste zoon, verslaafd, bij Amber inwoont. Hij zal zich vast wel zorgen om Leah.

Het kapsel van Farrah nu, niet mooi, oude kop.

pi_165966093
Dammnz. Sophia is zo mogelijk nog enger dan in de serie 😂
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_165966127
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 01:25 schreef Mylene het volgende:
Ryan is eerder ook in opspraak gekomen vanwege zijn hobby, het afschieten van katten en vervolgens erover opscheppen op Instapgram.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Stomme sukkel.

Tyler haakt op zijn Twitter in op een tweet van user die het opgevallen is dat MTV een edit heeft uitgevoerd in de laatste uitzending. Hij zegt dat hij enkel clips kijkt en dat MTV er tegenwoordig een gewoonte van maakt. Het gaat kennelijk om een fragment van hem naar Catelynn over einde relatie. Dit zou voordat zij naar rehab zijn gezegd en er niet na.

Jenelle zegt op Twitter dat ze Teen Mom OG saai vindt. Ze wil ook graag geroast worden door Simon die de rest van Teen Mom OG opnieuw afkraakte in een Snapchat roast. Over o.a. Maci dat ze de kleine wast in gootsteen waarin ze ook kotst van het vele bier drinken dat ze doet.

Ik vraag me ook af wat Gerry gaat doen nu Matt's oudste zoon, verslaafd, bij Amber inwoont. Hij zal zich vast wel zorgen om Leah.

Het kapsel van Farrah nu, niet mooi, oude kop.

[ afbeelding ]
Wat een leuke post met zoveel updates!

Wtf Ryan zijn hobby :X


En wat jammer als die zoon van Matt verslaafd is. In een van de laatste afleveringen zegt Gary juist een voorstel te willen doen voor een etentje samen, met iedereen bij elkaar voor Amber.
Komt er nu weer drama.
Hoe zwaar zou een rechter daaraan tillen als Amber zelf wel lang clean is? Misschien doet het er ook niet toe, zolang zij dingen op de rit heeft.

En ik ben benieuwd of het echt zo is dat dat fragment van Tyler van voor de rehab is.
En hoe sneu het ook is, ik kan niet in haar hoofd kijken hoe depressief ze is, maar hij is beter af zonder haar.

Jenelle moet haar mond eens houden met drie kinderen van drie mannen :')

[ Bericht 2% gewijzigd door Pisces29 op 15-10-2016 06:36:02 ]
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_165966139
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 05:46 schreef mascara-klodder het volgende:
Dammnz. Sophia is zo mogelijk nog enger dan in de serie 😂
Looks van haar vader.
Ik vind het wel meevallen, heb eerder medelijden met haar, door de voorbeelden die ze elke dag thuis ziet. Mama haar prinsessengedrag en geruzie.

En die 5% die ze op mama leek, zie je niet meer, want mama is zichzelf niet meer :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zondag 16 oktober 2016 @ 21:10:11 #30
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_165999623
Wat ziet Farrah eruit idd.
En Tyler die Nova Lee met die twee (bastaard) Dobermans achter het hek heeft lopen terwijl hij in een andere ruimte is.
Als zij staat en die honden zitten dan is hun kop nog steeds hoger dan haar hoofd, dat is vragen om problemen in de categorie "doet ie anders nooit".
En die Matt die Amber wel even vertelt dat ze dezelfde klasse mensen zijn als die daar in je chiqueste wijk van Indianapolis wonen.
Droom rustig verder Matt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_165999717
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 21:10 schreef Leandra het volgende:
En die Matt die Amber wel even vertelt dat ze dezelfde klasse mensen zijn als die daar in je chiqueste wijk van Indianapolis wonen.
Droom rustig verder Matt.
Hij probeert het wel, dat is bijna een puntje waard :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator maandag 17 oktober 2016 @ 09:18:08 #32
382129 crew  Donna
pi_166006753
Haha dat was gisteren op TV. :D
  Moderator maandag 17 oktober 2016 @ 20:12:06 #33
382129 crew  Donna
pi_166019974


Nog een fotootje
pi_166020019
Mooie kleuren :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator maandag 17 oktober 2016 @ 21:32:37 #35
382129 crew  Donna
pi_166022889
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar Butch zit weer in de gevangenis.

http://www.theashleysreal(...)nd-bars-get-details/
pi_166023901
En ik riep net dat het goed ging, ik had nog mijn twijfels of het zou lukken, maar het zag er goed uit. Wat zonde..
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_166031389
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 21:32 schreef DonnaRush het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar Butch zit weer in de gevangenis.

http://www.theashleysreal(...)nd-bars-get-details/
neeee wat zonde
pi_166031493
Illegaal rondrijden, iig beter dan weer aan de drank/drugs. Maar het blijft zonde inderdaad..
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 10:31:05 #39
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_166031547
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 10:26 schreef Poesopstokje het volgende:
Illegaal rondrijden, iig beter dan weer aan de drank/drugs. Maar het blijft zonde inderdaad..
Het is gewoon ronduit dom om zonder rijbewijs toch te gaan rijden, en als je nog in je proeftijd zit helemaal.
En het is niet een of ander onbekend crimineeltje, ook zonder Teen Mom kent nagenoeg iedere agent in de regio hem zo'n beetje, maar als je ook nog eens zoveel airtime hebt gehad weet je op voorhand dat je betrapt gaat worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_166032157
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 10:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het is gewoon ronduit dom om zonder rijbewijs toch te gaan rijden, en als je nog in je proeftijd zit helemaal.
En het is niet een of ander onbekend crimineeltje, ook zonder Teen Mom kent nagenoeg iedere agent in de regio hem zo'n beetje, maar als je ook nog eens zoveel airtime hebt gehad weet je op voorhand dat je betrapt gaat worden.
Mee eens, máár, ik ben allang blij dat hij nog clean is. :Y
  Moderator dinsdag 18 oktober 2016 @ 11:10:31 #41
382129 crew  Donna
pi_166032249
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 11:04 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Mee eens, máár, ik ben allang blij dat hij nog clean is. :Y
True.
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 12:41:40 #42
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_166034025
Butch O+ ( ;( )
Blood for breakfast, blood for lunch
pi_166034129
Ik gun het Butch om niet meer in de bak te komen, maar dat lijkt me welhaast onmogelijk met zijn leven en levensstijl.

Ik geloof dat hij het niet eens zo'n probleem vind om weer even vast te zitten... Als hij maar nuchter weet te blijven!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_166054208
Mijn god een jurk van 900 dollar voor de eerste dag van school? Ik had het van Farrah verwacht maar niet van Amber!

En jezus wat kan die moeder van Farrah toch slijmen
pi_166054384
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 11:59 schreef HyrulePrincess het volgende:
Mijn god een jurk van 900 dollar voor de eerste dag van school? Ik had het van Farrah verwacht maar niet van Amber!

En jezus wat kan die moeder van Farrah toch slijmen
en vervolgens wordt debra alsnog als een stuk drol behandeld
pi_166054498
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 12:07 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

en vervolgens wordt debra alsnog als een stuk drol behandeld
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 12:07 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

en vervolgens wordt debra alsnog als een stuk drol behandeld
yeeeeeep, eigen schuld als je steeds over je heen laat lopen
  Moderator woensdag 19 oktober 2016 @ 12:14:50 #47
382129 crew  Donna
pi_166054528
Teen Mom OG krijgt een nieuw seizoen heeft Catelynn gezegd. Wisten we eigenlijk al he? :P
pi_166054639
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 12:13 schreef HyrulePrincess het volgende:

[..]

[..]

yeeeeeep, eigen schuld als je steeds over je heen laat lopen
precies
voor whatever michael geldt het zelfde
pi_166054803
quote:
One person on Twitter pointed out Simon’s negativity towards Amber by tweeting to her:
“Why ever week @SimonSaran always got something bad to say about y’all?”
Amber replied: “He’ll get his don’t worry.”

SIMON: I’m not worried.

SIMON: Lmfao 😂😂😂 I’m shaking

AMBER: Simon your a little bitch who lets a girl talk mad sh!t to you. Your weak and irrelevant. Your a little boy toy puppet

SIMON: @AmberLPortwood you let a pedophile into your house congratulations

AMBER: how is he a pedophile lol.. Where does that even come from? Stfu and be the little boy toy weak ass person you are

SIMON: lol you win!! 😂😂😂

AMBER: awe thanks honey..sending love
:')
pi_166108299
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 11:59 schreef HyrulePrincess het volgende:
Mijn god een jurk van 900 dollar voor de eerste dag van school? Ik had het van Farrah verwacht maar niet van Amber!

En jezus wat kan die moeder van Farrah toch slijmen
Niet enkel het jurkje toch? Ik dacht alles bij elkaar. Het gezicht van Kristina ook toen ze het hoorde. Volgens mij had ze zelf iets voor 14 dollar gekocht.
pi_166108427
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 16:49 schreef Mylene het volgende:

[..]

Niet enkel het jurkje toch? Ik dacht alles bij elkaar. Het gezicht van Kristina ook toen ze het hoorde. Volgens mij had ze zelf iets voor 14 dollar gekocht.
Haha, 14 dollar, het andere uiterste.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_166108515
Het was alles bij elkaar en ook wel echt veel hoor.

Ik geloof best dat je een meer dan prima jurkje kunt kopen voor 14 piek hoor.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_166108549
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 17:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het was alles bij elkaar en ook wel echt veel hoor.

Ik geloof best dat je een meer dan prima jurkje kunt kopen voor 14 piek hoor.
Oh ik koop ze ook voor die prijs bij H&M, maar grappig dat het meteen de uitersten zijn.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_166108562
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 17:04 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oh ik koop ze ook voor die prijs bij H&M, maar grappig dat het meteen de uitersten zijn.
Ik koop vaak kinderkleertjes voor een euro bij de kringloop :D Nog erger.

Waar komt die yoghurttoko nou toch ineens vandaan? Heb ik niet opgelet? Nog nooit iets over gehoord en ineens was die er vorige ep?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_166108605
"Luckily I have made you guys amazing."

Dudewaitwhat?!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_166109051
Toch gaat Gary wel goed om met de delicate situatie waar hij in zit met Leah. Had ik een paar jaar geleden niet verwacht zo!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_166109416
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 17:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Toch gaat Gary wel goed om met de delicate situatie waar hij in zit met Leah. Had ik een paar jaar geleden niet verwacht zo!
Eens :Y
Al verdenk ik er sommigen van dat ze mooi weer spelen als de camera er is.

Maar dat hij laatst Amber uitnodigde voor iets van een BBQ, dat vond ik wel erg leuk.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_166109492
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 18:13 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Eens :Y
Al verdenk ik er sommigen van dat ze mooi weer spelen als de camera er is.

Maar dat hij laatst Amber uitnodigde voor iets van een BBQ, dat vond ik wel erg leuk.
Mja, hij zal ook wel eens iets fout doen en volgens mij heeft hij lang nodig gehad om Amber ook weer te vertrouwen. Wat logisch is. En ik snap het met zo'n uitkaaier in huis wel dat hij de situatie nog niet helemaal vertrouwt. Toch probeert hij daar vrij rustig tussendoor te navigeren zonder de veiligheid van Leah uit het oog te verliezen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_166113693
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 16:49 schreef Mylene het volgende:

[..]

Niet enkel het jurkje toch? Ik dacht alles bij elkaar. Het gezicht van Kristina ook toen ze het hoorde. Volgens mij had ze zelf iets voor 14 dollar gekocht.
oh zou kunnen in dacht dat amber bij gary ook zei dat het 900 dollar was, maar ook voor alles bij elkaar is het duur. En leah mocht zelf kiezen en koos dus de goedkopere outfit :)
pi_166117838
Waarom gaat Amber niet weg bij die creep...
I solemnly swear i'm up to no good
pi_166117856
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 23:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Waarom gaat Amber niet weg bij die creep...
Te labiel ;( Sneu, ze verdient beter.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_166142424
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 17:05 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik koop vaak kinderkleertjes voor een euro bij de kringloop :D Nog erger.

Waar komt die yoghurttoko nou toch ineens vandaan? Heb ik niet opgelet? Nog nooit iets over gehoord en ineens was die er vorige ep?
Ik kocht ook af en toe bij de kringloop voor mijn dochter. Liep ze dan in haar Donna Karan rok van wel 2 hele euro's :+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_166142586
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 10:51 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ik kocht ook af en toe bij de kringloop voor mijn dochter. Liep ze dan in haar Donna Karan rok van wel 2 hele euro's :+
Dat is wel gaaf.

Hier zie je bij de kringloop H&M spul liggen, waar ze 75% van de nieuwprijs van vragen. 8)7
Of Zeeman meuk. Voor 3 euro :') Het is nog geen kwartje waard.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_166142650
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 11:04 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat is wel gaaf.

Hier zie je bij de kringloop H&M spul liggen, waar ze 75% van de nieuwprijs van vragen. 8)7
Of Zeeman meuk. Voor 3 euro :') Het is nog geen kwartje waard.
Dat is idd wel heel triest maar heb je bij elke kringloop. Je moet gewoon af en toe mazzel hebben en hopen dat de kringloopmedewerkers geen merken kennen :P
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_166142699
Zoals laatst Wedgwood ovenschalen voor anderhalve euro en ovenschaal van Emile Henry voor ¤0,50 _O_

Maar daar is dit topic niet voor :P
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_166198658
Jezus, Farrah vliegt weer lekker uit de bocht :r :')
En het wordt nu echt eng hoe haar ouders haar ophemelen :X Debra zag er trouwens vreselijk opgepufft uit, die heeft vast weer wat laten spuiten, niet dat ze er beter van wordt ofzo..

En Maci en Taylor blijven O+ Wat een ontzettend leuk gezin hebben/zijn zij!
pi_166199037
quote:
Physical Fight Breaks Out at ‘Teen Mom OG’ Season 6 Reunion Taping (Report)

The cast of Teen Mom OG is currently in Los Angeles filming the Season 6 Reunion show and, apparently, things got downright crazy during yesterday’s shoot, with things ending in a physical altercation between multiple cast members!

Let’s get ready to RUMBLE!

Sources for Real Mr. Housewife have stated that ‘Teen Mom OG’ cast members Amber Portwood and Matt Baier got into a brawl with Farrah Abraham and her father, Michael, as well as Simon Saran.

As you do.

According to Real Mr. Housewife, the hi-jinks started when Dr. Drew Pinsky was talking to Farrah and Simon onstage about comments Simon recently made about Matt. (In a series of Snapchats, Simon made fun of all of the ‘Teen Mom OG’ cast members while watching several episodes of the show. He basically called Matt a pedophile in one of the Snaps.)

“When Dr. Drew mentioned Simon had called Matt a pedophile, it seemed like he was heading in the direction of an apology, claiming it was all in fun,” the insider continued. “However, Farrah piped in and said, ‘Well [Matt] does kind of look like a pedophile.’”

Amber, who was watching from the sidelines, apparently stormed onstage and got in Farrah’s face. Naturally, Farrah’s dad, Michael, decided to insert himself into the brawl as well.

"At that point things got out of hand…Michael, Farrah’s dad, got out of his seat and got in between Farrah and Amber and was yelling at Amber and calling her a bitch,” the site’s insider claims.

Next, Matt stepped in to separate Amber and Michael. When Michael allegedly put his hand on Matt’s throat, things turned physical.

“Michael went flying into the audience and Farrah was yelling at Amber to punch her,” the source stated. “Amber tried [to punch Farrah] and just missed hitting her.”

Of course, the brawl caused complete pandemonium on the set. Since Farrah is none-too-popular with Maci Bookout and Catelynn Lowell, it’s no surprise that they were trying to jump in and help Amber deliver a whoopin’ to Farrah.

Seriously…you can’t make this stuff up!

“The other cast members were trying to get onstage,” the source stated. “You could hear Maci screaming that she wanted to come on and was going to f**king kill Farrah. They didn’t get on, though, as security seemed to hold them back.”

Eventually, Matt and Amber were removed from the stage by security. Real Mr. Housewife reached out to a rep for Farrah and Michael, who stated that the scene was the result of “Michael defending himself.”

As unbelievable as this story sounds, several cast members who were on-set yesterday have basically confirmed that an altercation occurred.

When Maci’s husband, Taylor McKinney, tweeted “Mic drop” in reference to the brawl, Simon piped up.

“Lol. Amber you should work on your aim. And Matt should have came after me. Pu**y,” Simon tweeted, later tweeting to Amber, “Thanks for the good laughs. Your clown act matched your makeup last night.”

On Sunday, Simon discussed the fight in another tweet.

“Recap of reunion: @amberportwood trotting around like a hippo,” Simon wrote. Matt and another senior citizen in a small scuffle. #teenmomog”

(In case you’re not catching on here, Simon is calling Michael the other ‘senior citizen.’)

This is not the first time Amber has feuded with Farrah and Michael. There have been several incidents in the past that have caused issues between the cast members. However, in recent months, Farrah and Amber seemed to have come to an understanding and were getting along better. That truce is apparently over, though, judging from the alleged events from yesterday.

The Ashley will post more details when she gets them! This is the most exciting thing that’s happened at a ‘Teen Mom’ reunion since Leah Messer yelled “MONKEY!”
pi_166199573
Is daar beeldmateriaal van? :9
Aids.
pi_166201684
Die Simon is ook niet helemaal fris. Iemand een pedofiel noemen vind ik vrij ver gaan.
pi_166209051
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 20:19 schreef Reismeis het volgende:
Die Simon is ook niet helemaal fris. Iemand een pedofiel noemen vind ik vrij ver gaan.
hij weet ook wel dat als hij stil is hij niet bekend wordt, nu blijft hij steeds aandacht krijgen op nieuwssites met zijn rare snaps en tweets
pi_166209733
is de bovenlip van farrah in eps 11 nou nog erger geworden?!?
  woensdag 26 oktober 2016 @ 00:05:26 #72
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_166209735
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 23:36 schreef HyrulePrincess het volgende:

[..]

hij weet ook wel dat als hij stil is hij niet bekend wordt, nu blijft hij steeds aandacht krijgen op nieuwssites met zijn rare snaps en tweets
Ik denk dat z'n hele "relatie" met Farrah als doel heeft zelf bekend te worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_166209760
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 00:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk dat z'n hele "relatie" met Farrah als doel heeft zelf bekend te worden.
dat sowieso!
pi_166212332
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 00:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk dat z'n hele "relatie" met Farrah als doel heeft zelf bekend te worden.
En dan zoiets als, 'negatieve publiciteit is OOK publiciteit?'
  Moderator woensdag 26 oktober 2016 @ 08:44:26 #75
382129 crew  Donna
pi_166212548
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 19:24 schreef Mss het volgende:
Is daar beeldmateriaal van? :9
Vast wel, maar of we het ook te zien krijgen? :P
pi_166213033
Ik zit nu pas bij aflevering 10. Ik hoop dat Amber die jurk voor school dan straks weer verkoopt voor een mooie prijs :+

Wat leuk dat Taylor meteen aangeeft dat hij denkt dat het belangrijk is dat Macy richting Ryan gaat. Goeie jongen is het O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_166232466
quote:
Aftermath of ‘Teen Mom OG’ Reunion Brawl: See How Each Cast Member is Reacting

It’s been a few days since the cast of Teen Mom OG got into an epic brawl while shooting the Season 6 Reunion show. (Read all about that here!) While the fists have stopped flying and the cast has all returned to their respective homes, the fight is still continuing via social media and jabs in the press!


Here, The Ashley reveals how each of the involved cast members of the brawl have reacted to what may be the most epic fight in ‘Teen Mom’ franchise history.

Farrah Abraham:

Farrah, whose salty comment that Amber Portwood‘s fiance, Matt Baier, “looks like a pedophile” reportedly started the whole on-stage fight, has taken to the press to announce that she will be pulling her daughter, Sophia, off the show. Farrah claimed that her three co-stars are dangerous.

“Due to the three stooges, I now will not have my child around an unsafe envirnoment,” she told Radar Online. “Production is just as much to blame as the girls.”

According to Real Mr. Housewife, Farrah did not show up to the taping of the “Ask the Moms” special that was taped the day after thr brawl.

“Due to the events that had taken place the day before, specifically with Maci screaming she wanted to kill her the day before, Farrah felt unsafe showing up the next day for filming,” a source told the site.

Simon Saran:

Since the fight, Simon has continued to tweet about the fight and cast. He has also called out the show’s executive producer, Morgan J. Freeman for “making criminals rich.”

Amber Portwood:

Amber, who has been criticized for allegedly trying to punch Farrah, has released a series of videos on her Instagram account in which she discusses the fight and insists that she is still a changed woman.

“I just want everybody to stay open-minded and understand that 90 percent of what you are reading isn’t true…I’m not really allowed to say things contractually about what happened on the show,” Amber says in the video. “Know that a lot of things you are reading from [Farrah’s] side are false and they are all negative and it is just not true….It’s just sad that when the video comes out they are going to look like nothing but liars which makes me kind of excited actually.”

Michael Abraham:

Farrah’s father inserted himself into the fight between Amber and Farrah (for some reason) and as a result was injured. According to an interview Michael did with Radar Online, he claims he attempted to get in between Farrah and Amber and was screaming at Amber to distract her from hitting his daughter. That’s when he claims Matt came after him.

“I was protecting myself,” Michael said. “I had a raging person coming after me. I was thrown into the audience.”

Michael claims he suffered bruises, burns, scrapes and an injury to his back. He also says his hearing aid was broken.



There are so many potential lawsuits here that The Ashley’s head is spinning! Stay tuned!
  Moderator donderdag 27 oktober 2016 @ 06:54:43 #78
382129 crew  Donna
pi_166235025
:X
pi_166237860
loooool wat een trailertrash allemaal :')

farrah gaat sophia echt niet uit beeld houden, ze loopt dan teveel geld mis!
pi_166243387
En daar is de zoon van Matt, zo raar om te zien in gezelschap van Amber en hem.

Het lijkt erop dat de adoptieouders van Carly, Cate en Tyler negeren om een datum te prikken voor het jaarlijks bezoek om haar te mogen zien. Brandon en Terasa hadden al laten weten niets meer te maken willen hebben met MTV, doen heel moeilijk, ook al staan ze in hun recht. Wel zielig voor Cate en Tyler. Alsof met name Cate al niet genoeg te verduren heeft.

Deze kwam ik ook tegen, na de billen nu ook de tieten.



quote:
Kailyn Lowry may have undergone more plastic surgery than fans know! In addition to a Brazilian butt lift, tummy tuck, neck liposuction and lip injections, sources exclusively reveal to RadarOnline.com that the Teen Mom 2 star has also went under the knife for bigger boobs!
  Moderator donderdag 27 oktober 2016 @ 16:56:45 #81
382129 crew  Donna
pi_166243509
Ik heb pas nog een artikel gelezen dat 'alle' operaties die Kailyn wilde ondergaan toen Javi weg was een van de grote redenen was voor hun problemen. Javi was het er niet mee eens.
pi_166244417
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 16:47 schreef Mylene het volgende:
En daar is de zoon van Matt, zo raar om te zien in gezelschap van Amber en hem.

Het lijkt erop dat de adoptieouders van Carly, Cate en Tyler negeren om een datum te prikken voor het jaarlijks bezoek om haar te mogen zien. Brandon en Terasa hadden al laten weten niets meer te maken willen hebben met MTV, doen heel moeilijk, ook al staan ze in hun recht. Wel zielig voor Cate en Tyler. Alsof met name Cate al niet genoeg te verduren heeft.

Deze kwam ik ook tegen, na de billen nu ook de tieten.

[ afbeelding ]

[..]

zielig? cate en met name ty zijn toch degene die zich steeds niet aan de afspraken houden? foto's van carly online plaatsen, inhoudelijk praten over de gesprekken die ze hebben met brandon en theresa etc.. en ty die on camera ook nog bijdehand loopt te doen dat hij doet wat hij wil en dat hij wou heeft dat ze andere adoptieouders hadden gekozen
tja, zo creëer je vijandigheid en ongemakkelijkheden
pi_166244625
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 18:02 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

zielig? cate en met name ty zijn toch degene die zich steeds niet aan de afspraken houden? foto's van carly online plaatsen, inhoudelijk praten over de gesprekken die ze hebben met brandon en theresa etc.. en ty die on camera ook nog bijdehand loopt te doen dat hij doet wat hij wil en dat hij wou heeft dat ze andere adoptieouders hadden gekozen
tja, zo creëer je vijandigheid en ongemakkelijkheden
Dat.

Cate zei al eens dat dat straks consequenties zouden zijn. En kennelijk heeft Ty het zo ver laten komen. Hij geeft de voorkeur aan praten en publiceren ipv Carly zien.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pisces29 op 27-10-2016 18:54:22 ]
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_166247629
btw; debra (de moeder van farrah) schijnt verloofd te zijn! met een dokter die ze sinds juli kent en waarmee ze pas enkele dates heeft gehad
want tja, waiting is for ugly girls!

farrah zou absoluut niet blij zijn met deze ontwikkelingen... t zou toch niet zijn dat d'r ma straks eerder trouwt dan haar?
pi_166248041
(Her)kennen we deze nog? :')

pi_166259333
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 18:02 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

zielig? cate en met name ty zijn toch degene die zich steeds niet aan de afspraken houden? foto's van carly online plaatsen, inhoudelijk praten over de gesprekken die ze hebben met brandon en theresa etc.. en ty die on camera ook nog bijdehand loopt te doen dat hij doet wat hij wil en dat hij wou heeft dat ze andere adoptieouders hadden gekozen
tja, zo creëer je vijandigheid en ongemakkelijkheden
dit ja

tyler blijft maar voor de camera over alles praten en blijft fotos posten, als je dat als ouders niet wilt zou ik ook toedeloe zeggen
pi_166259637
Ik vind hem ook altijd zo gescript klinken als hij die tirades zit te houden.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_166279265
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 18:16 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat.

Cate zei al eens dat dat straks consequenties zouden zijn. En kennelijk heeft Ty het zo ver laten komen. Hij geeft de voorkeur aan praten en publiceren ipv Carly zien.
Tyler was degene die foto's enzo wilde blijven plaatsen. Catelynn was het daar inderdaad niet mee eens vanwege de angst dat ze Carly niet meer zouden zien. Het zal blijken in de volgende aflevering, dan hebben zij een gesprek met de adoptiebemiddelaar.
pi_166357746
Het is al een paar keer aangehaald maar het viel niet op ofzo. Nu de aflevering dat Ryan in oma's huis zit. Die ogen, zo groot als schoteltjes :o
pi_166362251
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 22:16 schreef Hilzillah het volgende:
Het is al een paar keer aangehaald maar het viel niet op ofzo. Nu de aflevering dat Ryan in oma's huis zit. Die ogen, zo groot als schoteltjes :o
Hoe kan dát niet opvallen? :D
pi_166362264
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 07:26 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Hoe kan dát niet opvallen? :D
Bij mij moet meestal de misdaad voor mijn ogen gebeuren en er moet iemand op mijn schouder tikken en zeggen 'joh Hilz, zie je dat?' :D
pi_166362270
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 07:30 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Bij mij moet meestal de misdaad voor mijn ogen gebeuren en er moet iemand op mijn schouder tikken en zeggen 'joh Hilz, zie je dat?' :D
Vanaf nu; what has been seen....
pi_166362913
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 07:30 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Bij mij moet meestal de misdaad voor mijn ogen gebeuren en er moet iemand op mijn schouder tikken en zeggen 'joh Hilz, zie je dat?' :D
:D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_166370287
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 07:30 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Bij mij moet meestal de misdaad voor mijn ogen gebeuren en er moet iemand op mijn schouder tikken en zeggen 'joh Hilz, zie je dat?' :D
:D

Nu op MTV hele oude aflevering met Slome Kyle :')
Amber slank in rehab.
Farrah die gaat verhuizen en haar vader even dirigeert in 5 dagen naar Californië te reizen met haar spullen en auto en haar moeder afbekt.
Cate en Tyler in de tijd dat alles nog oké was met Brandon en Theresa.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  woensdag 2 november 2016 @ 18:52:37 #95
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_166374261
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 22:16 schreef Hilzillah het volgende:
Het is al een paar keer aangehaald maar het viel niet op ofzo. Nu de aflevering dat Ryan in oma's huis zit. Die ogen, zo groot als schoteltjes :o
Ik kon ook nergens anders meer op focussen! Niet normaal die ogen.
pi_166376705
pi_166376833
En zo is het al ruim twee jaar. Alleen nu wel echt frontaal gefilmd :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_166377750
quote:
Wow wtf
  Moderator woensdag 2 november 2016 @ 21:05:02 #99
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_166377966
Dat jullie dat nu pas opvalt :o vind hem er altijd uitzien of hij aan de speed zit _O-
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_166378075
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 21:05 schreef MaJo het volgende:
Dat jullie dat nu pas opvalt :o vind hem er altijd uitzien of hij aan de speed zit _O-
Ik roep al twee jaar dat het ritalin of speed is. Hij is ook echt een karakter dat ADHD kan hebben. Er is wel iets... die luiheid en bord voor het hoofd is er niet voor niks.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 2 november 2016 @ 21:27:10 #101
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_166378655
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 21:08 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik roep al twee jaar dat het ritalin of speed is. Hij is ook echt een karakter dat ADHD kan hebben. Er is wel iets... die luiheid en bord voor het hoofd is er niet voor niks.
Die gozer zit gewoon aan de drugs en er is helemaal niets... niets behalve dat Jen hem als een babytje behandeld. Ik vraag me af wat er in die grote shopper zat toen ze Bentley kwam brengen op vaderdag, zeker zijn weekboodschapjes.
pi_166380769
quote:
Dafuq :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_166384658
Ze moeten hem keihard laten vallen. Zn vader zn moeder en MTV. Als je steeds van alle kanten geholpen word als het mis dreigt te gaan, dan is er ook geen noodzaak ja 'act together' te krijgen.
pi_166385563
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 21:27 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Die gozer zit gewoon aan de drugs en er is helemaal niets... niets behalve dat Jen hem als een babytje behandeld. Ik vraag me af wat er in die grote shopper zat toen ze Bentley kwam brengen op vaderdag, zeker zijn weekboodschapjes.
Een jongen zonder enkele drive, zonder verantwoordelijkheid, zonder werk (dacht ik, vaak althans), daar zit toch wel meer achter. Hij is al lang geen 18 meer.
Er zijn toch weinig volwassenen die zo functioneren en geen doel of drive hebben, zonder dat er niet sprake van iets is.
Maar we zullen het zien, het zou mij verbazen als hij echt enkel verwend is ;)
Als je verwend bent, dan kun je nog wel je inzetten voor je zoontje, dat doet hij ook niet, hij ziet dingen gewoon niet.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator donderdag 3 november 2016 @ 09:08:19 #105
382129 crew  Donna
pi_166385633
Ryan doet me altijd zo denken aan m`n broer. Die heeft ook ADHD, nog wat aandoeningen en gebruikt veel drugs. Ze doen en reageren echt precies hetzelfde.
pi_166385999
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 09:08 schreef DonnaRush het volgende:
Ryan doet me altijd zo denken aan m`n broer. Die heeft ook ADHD, nog wat aandoeningen en gebruikt veel drugs. Ze doen en reageren echt precies hetzelfde.
Ik zag vorige week een stukje van een programma van Anita Witzier over jongeren die verslaafd zijn en in een kliniek zitten.
Volgens mij is er niemand die niet terugvalt. En is er nagenoeg altijd sprake van een iets. Borderliner, ADHD, etc. En met "hij is verwend en iedereen moet hem laten vallen" komen dit soort mensen er gewoon niet.
De gewone mens wel, mensen zoals Ryan vermoedelijk niet.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_166386744
Dat enge mens van Gary, ik blijf het een eng wijf vinden. :{
Wat zit ze nu aan te dikken dat Leah gezegd heeft dat zij minder thuis bij Gary en dat mens is, dan haar halfzus. Ja joh, ze is een kind van gescheiden ouders.
Dat wijf heeft toch zelf ook nog een zoon of dochter, die woont daar ook niet permanent? :?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_166387828
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 10:17 schreef Pisces29 het volgende:
Dat enge mens van Gary, ik blijf het een eng wijf vinden. :{
Wat zit ze nu aan te dikken dat Leah gezegd heeft dat zij minder thuis bij Gary en dat mens is, dan haar halfzus. Ja joh, ze is een kind van gescheiden ouders.
Dat wijf heeft toch zelf ook nog een zoon of dochter, die woont daar ook niet permanent? :?
Christelijke Kristina :+
Net zo'n eng mens als Miranda van Corey
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_166387959
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 11:23 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Christelijke Kristina :+
Net zo'n eng mens als Miranda van Corey
Precies dat!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_166389560
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 10:17 schreef Pisces29 het volgende:
Dat enge mens van Gary, ik blijf het een eng wijf vinden. :{
Wat zit ze nu aan te dikken dat Leah gezegd heeft dat zij minder thuis bij Gary en dat mens is, dan haar halfzus. Ja joh, ze is een kind van gescheiden ouders.
Dat wijf heeft toch zelf ook nog een zoon of dochter, die woont daar ook niet permanent? :?
Ja,een dochter, ze mag alleen niet in beeld worden gebracht door MTV.

quote:
As Radar previously reported, Shirley’s wife, Kristina Anderson, went through a custody battle with her former husband Greg over their 9-year-old daughter Karly in 2014. Greg filed papers to prevent Karly from filming Teen Mom OG or any other related productions, so the little girl has never appeared on camera despite her mom, stepfather and baby sister Emilee‘s constant presence on the MTV show.

But two years later, Kristina and her ex went through another fight that resulted in a September 27 court order and agreement banning the mom from bringing MTV cameras anywhere near her oldest daughter, even if she’s not being filmed.

According to Indiana’s Madison County Circuit Court documents exclusively obtained by Radar, “Karly shall not be present during filming by a third party, New Remote Productions, Inc., MTV or any other company or its affiliates.”

THE PROOF! READ THE SHOCKING COURT DOCUMENTS

If Kristina cannot find someone to watch her child during filming, “Karly shall be returned to father immediately,” the court papers continue.
bron

Ondertussen is Jeremy in opspraak gekomen vanwege deze foto.



quote:
'Teen Mom 2' Star Slams Criticism of Photo of Daughter Holding Rifle
'TEEN MOM 2' STAR
SCREW THE CRITICISM ... 'NRA ALL THE WAY'

"Teen Mom 2" star Jeremy Calvert gave a shout-out to the NRA while defending himself after posting a photo of his 3-year-old daughter holding a large rifle.
Jeremy referred to critics as idiots in his response to the backlash he received following a photo he posted with a caption, "Better watch out boys she wont miss lol haha." He also noted the gun was not loaded.
Jeremy pressed the point, saying how secure his weapons are in his home, but adding, "you hate guns i honestly dont give a s***. "
Jeremy ended his rant, "NRA all the way."
bron

:N
  donderdag 3 november 2016 @ 17:11:52 #111
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_166393940
Ik vind Kristina van Gary eigenlijk heel erg sympathiek overkomen :D

VIDEO Ryan Edwards responds to rumors of drug abuse:


http://starcasm.net/archives/360046
pi_166394036
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 17:11 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik vind Kristina van Gary eigenlijk heel erg sympathiek overkomen :D

VIDEO Ryan Edwards responds to rumors of drug abuse:


http://starcasm.net/archives/360046
Ik moet het filmpje nog kijken, maar "high" had ik het niet over, met die amfetamine-ogen :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_166394085
Ik vind het goed dat Maci en Taylor altijd zo kalm over Ryan spreken. Misschien is het anders als de camera's weg zijn. Maar toch, voor Bentley later niet erg om terug te zien (voor zover het leuk is). Zijn moeder maakt er het beste van.

Erg lief ook die verhalen van Taylor, dat hij zijn jeugd en verhalen en opvoeding gebruikt voor Bentley. Nooit meer loslaten Maci :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_166395919
Taylor is echt een goed ventje O+ Z'n schaambaard nemen we wel voor lief!
pi_166396017
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 09:31 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik zag vorige week een stukje van een programma van Anita Witzier over jongeren die verslaafd zijn en in een kliniek zitten.
Volgens mij is er niemand die niet terugvalt. En is er nagenoeg altijd sprake van een iets. Borderliner, ADHD, etc. En met "hij is verwend en iedereen moet hem laten vallen" komen dit soort mensen er gewoon niet.
De gewone mens wel, mensen zoals Ryan vermoedelijk niet.
Ik denk dat je niet helemaal begrijpt wat het hebben van een verslaving en het bestrijden daarvan inhoud.

Als je als naaste van een verslaafde zijn handje vast vast blijft houden is er geen enkele reden on te stoppen. Je moet eerst de grond bereiken voordat je zelf de noodzaak ziet van stoppen. Ik heb de Anita afleveringen allemaal gezien en diegene die eruit gekickt zijn of zelf opgestapt zijn bijna allemaal nog niet diep genoeg gezonken of hebben bij het opgeven nog een plek om naartoe te gaan.

Edit: er vanuit gaande dat hij verslaafd is. Misschien doet hij wel gewoon een Crazy Eyes act :')
pi_166396185
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2016 19:07 schreef Hilzillah het volgende:

Edit: er vanuit gaande dat hij verslaafd is. Misschien doet hij wel gewoon een Crazy Eyes act :')
Ik heb nergens gezegd dat hij verslaafd is, ik vergeleek het met verslaafden, omdat die er ook een potje van maken. Mensen met adhd of borderline. Ik geloof er niks van dat Ryan niks mankeert verder.

Daarbij verschillen we van mening. Ik heb genoeg junks gezien, die de bodem bereikt hebben, maar het nooit zullen redden, ze komen nergens meer uit (zonder hulp, maar ook niet met vaak).

Wie weet horen we nog eens wat hij mankeert.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_166400222
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 19:14 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik heb nergens gezegd dat hij verslaafd is, ik vergeleek het met verslaafden, omdat die er ook een potje van maken. Mensen met adhd of borderline. Ik geloof er niks van dat Ryan niks mankeert verder.

Daarbij verschillen we van mening. Ik heb genoeg junks gezien, die de bodem bereikt hebben, maar het nooit zullen redden, ze komen nergens meer uit (zonder hulp, maar ook niet met vaak).

Wie weet horen we nog eens wat hij mankeert.
Mijn :') en bijbehorende regel sloeg op mezelf :D ik dacht of eigenlijk denk dat hij niet vies is van een drugsje hier en daar.

En ik bedoelde ook niet dat als ze rock bottom geraakt hebben je ze dan niet mag helpen. Tuurlijk wel. Dan heb je onderaan gezeten en weet je wat het is. Dat is een motivatie om zelf te stoppen. Maar handje vast houden huisje betalen boodschapjes brengen geeft geen reden om te willen stoppen.
pi_166402294
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 11:23 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Christelijke Kristina :+
Net zo'n eng mens als Miranda van Corey
ik vind kristina en miranda niet zo erg, kristina is gewoon heel stil en praat heel zacht en is misschien de camera niet zo gewend, miranda komt wel leuk over en is ook niet veel in beeld, ik denk dat zij een hoop te verduren krijgt met dat gezeik van leah altijd.
pi_166407232
Ik moest er een beetje van huilen O+
pi_166407245
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 06:47 schreef Hilzillah het volgende:
Ik moest er een beetje van huilen O+
2 bijzondere dingen:

Taylor met alle mannen op een rij en Bentley vooraan O+ O+

Maci, Taylor en de ouders van Ryan... wat onwijs fijn voor Bentley, zijn opa en oma er ook bij _O_

Heel mooi allemaal!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator vrijdag 4 november 2016 @ 07:14:54 #121
382129 crew  Donna
pi_166407300
Javi en Kailyn zouden nu bij Wetv's marriage bootcamp zijn voor opnames.
http://starcasm.net/archives/360117
pi_166407902
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 06:57 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

2 bijzondere dingen:

Taylor met alle mannen op een rij en Bentley vooraan O+ O+

Maci, Taylor en de ouders van Ryan... wat onwijs fijn voor Bentley, zijn opa en oma er ook bij _O_

Heel mooi allemaal!
Die foto van de jongens met Bentley vooraan was wel heel O+ idd!
pi_166408012
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 06:47 schreef Hilzillah het volgende:
Ik moest er een beetje van huilen O+
wat een prachtige foto's
pi_166408324
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 08:57 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

wat een prachtige foto's
Traantje wegpinkt hier :@
Wat heeft zij dit verdiend. Wat zag ze er prachtig en gelukkig uit.

Ik kan alleen niet wennen aan al die mannen met schaamhaarbaarden.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  vrijdag 4 november 2016 @ 09:41:07 #125
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_166408547
En nu ben ik ook een sucker for romance.

Goffer.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_166408569
Wat heerlijk ook dat ze een goeie fotografe heeft gekozen. Maakt het allemaal nog toffer dat het mooi in beeld is gebracht.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_166409427
quote:
12s.gif Op vrijdag 4 november 2016 09:24 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Traantje wegpinkt hier :@
Wat heeft zij dit verdiend. Wat zag ze er prachtig en gelukkig uit.

Ik kan alleen niet wennen aan al die mannen met schaamhaarbaarden.
Ja! ik gun het haar ook echt! ze bleef bijna altijd classy en vooral een hele lieve en leuke moeder! En taylor is gewoon een gouden gast!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_166409980
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 november 2016 09:41 schreef Copycat het volgende:
En nu ben ik ook een sucker for romance.

Goffer.
Ik kan niet wachten op de foto's van Chelsea haar bruiloft O+
Dat gaat waarschijnlijk tranen met tuiten worden hier :')
Zij is mijn favoriete teen mom O+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator vrijdag 4 november 2016 @ 15:10:45 #129
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_166414263
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 06:47 schreef Hilzillah het volgende:
Ik moest er een beetje van huilen O+
Mooie foto's maar dat in- en uitgezoom op die foto's is echt vreselijk :X
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  zondag 6 november 2016 @ 14:58:54 #130
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_166453286
Prachtige fotos en inderdaad die van de mannen met Bentley erbij is te cute!!
pi_166469789
Chelsea krijgt een jongen!
Aids.
  Moderator maandag 7 november 2016 @ 07:48:27 #132
382129 crew  Donna
pi_166470028
Jaaaaa! O+
pi_166500594
Ik snap die brillen van Farrah niet helemaal, hoe kun je nu met zo'n draaikolk op je glazen werken, of kun je er wel doorheen zien, maar mensen jouw niet? :D

Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  roze donderdag 10 november 2016 @ 00:56:59 #134
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_166553553
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 14:42 schreef Pisces29 het volgende:
Ik snap die brillen van Farrah niet helemaal, hoe kun je nu met zo'n draaikolk op je glazen werken, of kun je er wel doorheen zien, maar mensen jouw niet? :D

[ afbeelding ]
Ik gok van wel. Ik kijk dit niet meer dus ik beoordeel het maar even snel op deze printscreen. :9 Maar denk wel dat ze er zelf niks/weinig van merkt met kijken.

Ik volg dit nog wel om de roddels te lezen. :9~
Your beauty never ever scared me.
pi_166553577
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 14:42 schreef Pisces29 het volgende:
Ik snap die brillen van Farrah niet helemaal, hoe kun je nu met zo'n draaikolk op je glazen werken, of kun je er wel doorheen zien, maar mensen jouw niet? :D

[ afbeelding ]
Ze is wel een fijne/gezellige baas he :D
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_166553935
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 06:47 schreef Hilzillah het volgende:
Ik moest er een beetje van huilen O+
O+ O+ Wat een mooie foto's, en wat een leuk stel vind ik hun. En die foto van Maci en Bentley samen en die foto van Taylor en Bentley samen.... O+ O+
pi_166555260
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2016 00:59 schreef RipCity het volgende:

[..]

Ze is wel een fijne/gezellige baas he :D
Nogal ja :D

Wat me fascineert, hoe fanatiek ze is met carriere, ze blijft maar doorgaan. Zoveel plannen, grote plannen ook. Als je het naast Catelynn zet, die zit al 7 jaar op de bank. :X
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_166555318
Ryan die een nieuwe vriendin heeft en die ook meteen samenwoont :')


De moeder van Ryan die ook op de bridal shower is O+

[ Bericht 34% gewijzigd door Pisces29 op 10-11-2016 09:39:16 ]
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_166555641
Ryan's moeder is lief O+

Farrah was weer ronduit onbeschoft :r Dat ze dat mens een podium blijven geven. Lekker hypocriet ook bij Dereck's ouders :N

Catelynn was wel sneu vandaag, dat ze nu tegen de gemaakte afspraken van 2009 aanloopt.. Ik was ook in de veronderstelling dat ze een jaarlijkse reünie met Carly zouden hebben, maar dat hangt dus helemaal af van haar ouders.
pi_166556271
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 10:02 schreef Poesopstokje het volgende:
Ryan's moeder is lief O+

Farrah was weer ronduit onbeschoft :r Dat ze dat mens een podium blijven geven. Lekker hypocriet ook bij Dereck's ouders :N

Catelynn was wel sneu vandaag, dat ze nu tegen de gemaakte afspraken van 2009 aanloopt.. Ik was ook in de veronderstelling dat ze een jaarlijkse reünie met Carly zouden hebben, maar dat hangt dus helemaal af van haar ouders.
Ja die moeder is echt leuk O+ Heeft Ryan eigenlijk nog een broer of zus?

Dat Tyler zo lekker bezig is zal de ouders van Carly ook niet aanmoedigen om iets te doen. :X
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_166556386
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 10:42 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja! ik gun het haar ook echt! ze bleef bijna altijd classy en vooral een hele lieve en leuke moeder! En taylor is gewoon een gouden gast!
Ik keek veel toen Bentley echt nog klein was en zij en Ryan net uit elkaar waren. Toen vond ik Bentley ook zon lieve, zachte jongen.
Ze lijkt mij inderdaad een goede moeder. :)
pi_166556599
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 10:41 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ja die moeder is echt leuk O+ Heeft Ryan eigenlijk nog een broer of zus?

Dat Tyler zo lekker bezig is zal de ouders van Carly ook niet aanmoedigen om iets te doen. :X
Volgens mij niet, daarom is z'n moeder vast ook zo beschermend ;)

En Tyler heeft het inderdaad flink verneukt.. :N
Ergens wel triest dat het leven wat ze Carly niet wouden geven nu het leven van Nova wordt.. en Cate die over méér kinderen begint. Lijkt me niet verstandig.
pi_166557137
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 11:01 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Volgens mij niet, daarom is z'n moeder vast ook zo beschermend ;)

En Tyler heeft het inderdaad flink verneukt.. :N
Ergens wel triest dat het leven wat ze Carly niet wouden geven nu het leven van Nova wordt.. en Cate die over méér kinderen begint. Lijkt me niet verstandig.
Als Catelynn sommige dagen niet uit bed wil... ik ben benieuwd hoe ze dat gaat doen als Nova naar school moet, of komt het dan op Tyler neer.

Ik vond de keuze voor nu al zwanger worden al snel (voor zover ik er iets over te zeggen heb ;) ). Ze hebben tussen de geboorte van Carly en Nova niks gedaan, behalve misschien de middelbare afgemaakt.

Enige verschil: met Carly waren ze wellicht niet meer samen geweest of nog onverantwoordelijker (want jonger).
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_166557513
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 11:33 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Als Catelynn sommige dagen niet uit bed wil... ik ben benieuwd hoe ze dat gaat doen als Nova naar school moet, of komt het dan op Tyler neer.

Ik vond de keuze voor nu al zwanger worden al snel (voor zover ik er iets over te zeggen heb ;) ). Ze hebben tussen de geboorte van Carly en Nova niks gedaan, behalve misschien de middelbare afgemaakt.

Enige verschil: met Carly waren ze wellicht niet meer samen geweest of nog onverantwoordelijker (want jonger).
En de band met hun ouders is nu beter, vergeet die ruzie met Butch nooit weer :X

Heb nu al het idee dat Tyler voornamelijk de zorg voor Nova draagt.

Ik snap niet dat MTV niet ingrijpt en hulp biedt.
pi_166558624
Boh, dat fotofilmpje terug zitten kijken. Eerder zag ik slechts 1 foto en vond ik de jurk van Maci echt afschuwelijk, maar dat valt toch mee. Vind hem mooi zo!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_166559282
MTV bied hulp, maar als catelyn te laat op afspraken komt schiet het natuurlijk niet op. Ze heeft dr drew, ze heeft genoeg geld en ze heeft alle tijd om het aan te pakken maar ze doet er veel te weinig mee. Ze voelde zich zo goed nadat ze weg was geweest om vervolgens niet naar de afspraken daarna te gaan, gewoon weer wiet te roken en alleen maar thuis op de bank te gaan hangen. Er is maar 1 iemand die haar situatie kan veranderen en dat is cait zelf.
pi_166559611
Toch zonde want bij hun had ik eigenlijk als enige het idee van die gaan nog wat van de toekomst maken. Maar helaas.
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator donderdag 10 november 2016 @ 14:03:47 #148
382129 crew  Donna
pi_166560026
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 13:26 schreef HyrulePrincess het volgende:
MTV bied hulp, maar als catelyn te laat op afspraken komt schiet het natuurlijk niet op. Ze heeft dr drew, ze heeft genoeg geld en ze heeft alle tijd om het aan te pakken maar ze doet er veel te weinig mee. Ze voelde zich zo goed nadat ze weg was geweest om vervolgens niet naar de afspraken daarna te gaan, gewoon weer wiet te roken en alleen maar thuis op de bank te gaan hangen. Er is maar 1 iemand die haar situatie kan veranderen en dat is cait zelf.
Inderdaad, best veel ook. MTV let echt wel goed op, maar ze moeten het zelf doen.
pi_166560451
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 13:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Toch zonde want bij hun had ik eigenlijk als enige het idee van die gaan nog wat van de toekomst maken. Maar helaas.
Nou inderdaad. Vol goede plannen om dit hun leven niet te veel te laten beïnvloeden en bladibla.

Extra zuur dat ze Carly hebben opgegeven omdat ze hadden verwacht haar geen goede toekomst te kunnen bieden. Juist door het succes van Teen Mom hadden ze dat dus wel gekund. Vraag me af of ze dan ook (als enige?) nog als stelletje bij elkaar zouden zijn geweest en hoe hun leven er nu dan had uitgezien...

Vraag me OOK af of zij wel zouden zijn geselecteerd voor Teen Mom als ze het kindje "gewoon" hadden gehouden... Ik vind (ok vond meer) hen wel altijd het liefste koppeltje en ze hebben an sich natuurlijk ook wel een bijzonder verhaal. Zeker in het begin met Butch en die moeder van Tyler of weet ik hoe het zat allemaal...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_166561351
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 14:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Nou inderdaad. Vol goede plannen om dit hun leven niet te veel te laten beïnvloeden en bladibla.

Extra zuur dat ze Carly hebben opgegeven omdat ze hadden verwacht haar geen goede toekomst te kunnen bieden. Juist door het succes van Teen Mom hadden ze dat dus wel gekund. Vraag me af of ze dan ook (als enige?) nog als stelletje bij elkaar zouden zijn geweest en hoe hun leven er nu dan had uitgezien...

Vraag me OOK af of zij wel zouden zijn geselecteerd voor Teen Mom als ze het kindje "gewoon" hadden gehouden... Ik vind (ok vond meer) hen wel altijd het liefste koppeltje en ze hebben an sich natuurlijk ook wel een bijzonder verhaal. Zeker in het begin met Butch en die moeder van Tyler of weet ik hoe het zat allemaal...
Als Catelynn 6,5 jaar na het krijgen van Carly al moeite heeft met Nova, dan kan ik me niet voorstellen dat ze met Carly wel fris en fruitig in de weer met Carly was geweest. Geld of niet :N
Toen waren ze nog heel erg jong. Hing niet enkel van geld af, maar het milieu.
En een milieu verandert niet 5 of 10 jaar later, zeker omdat ze beide uit de ellende komen.
Of had ze toen nog geen depressies?

Tyler doet ook niet veel, maar hangt meer uit luiheid op de bank, probeert er wel wat van te maken, Catelynn heeft echt wel grote problemen. Ze voeden elkaar er ook nog in.
Tyler zou met een leuke spontane gezonde meid ook wel véél meer uit zichzelf halen en misschien part-time werken.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_166561386
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 13:26 schreef HyrulePrincess het volgende:
MTV bied hulp, maar als catelyn te laat op afspraken komt schiet het natuurlijk niet op. Ze heeft dr drew, ze heeft genoeg geld en ze heeft alle tijd om het aan te pakken maar ze doet er veel te weinig mee. Ze voelde zich zo goed nadat ze weg was geweest om vervolgens niet naar de afspraken daarna te gaan, gewoon weer wiet te roken en alleen maar thuis op de bank te gaan hangen. Er is maar 1 iemand die haar situatie kan veranderen en dat is cait zelf.
Wat jammer, ik was altijd bang dat ze ook geen hulp kregen.
Nu blijkt van wel, maar heeft het geen nut. ;(
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator donderdag 10 november 2016 @ 15:12:26 #152
382129 crew  Donna
pi_166561423
MTV stuurde Leah toen ook naar 'rehab', ze hebben voor Jenelle al meermaals de politie gebeld en helpen afkicken, Cate naar 'rehab'.
pi_166562230
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 15:12 schreef DonnaRush het volgende:
MTV stuurde Leah toen ook naar 'rehab', ze hebben voor Jenelle al meermaals de politie gebeld en helpen afkicken, Cate naar 'rehab'.
Wat goed!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_166562496
MTV doet natuurlijk wat ze "moeten doen", als ze die meiden helemaal ten onder laten gaan dan krijgen zij het ook op hun dak, maar ze doen natuurlijk ook niet teveel en laten bepaalde dingen beetje op zijn beloop gaan want anders hebben ze geen show.

Ik denk dat het nog steeds goed is dat Cait en Tyler hun eerste dochter hebben opgegeven voor adoptie. Ze hadden niet van te voren kunnen weten dat ze hier zoveel mee zouden verdienen en dat de serie zo goed zou gaan lopen. Juist die mensen die hun kindje houden en "wel zien" hoe het gaat terwijl ze geen goede leefomgeving, geld etc voor hun kindje hebben vind ik echt om te janken. Ze hebben op dat moment de beste beslissing genomen, ik heb alleen het idee wel dat Cait er spijt van heeft omdat ze nu geld heeft en liever Carly ook bij haar had gehad. Toch vind ik wel dat ze niet heel veel met Nova doet, heeft ze eindelijk een dochter zie je nog steeds elke keer haar moeder of tyler of wie dan ook met de baby, maargoed we zien natuurlijk maar een klein gedeelte van de dag dus dat kan misschien ook heel erg meevallen.
pi_166562894
Maar hebben ze het dan echt vanwege gebrek aan geld gedaan? Ik herinner me die praatjes dat ze Carly ook trots wilden maken, dat ze voor haar een beter leven kozen, en omdat ze zelf te jong waren en nog op school zaten, ze zouden voor opleiding en werk gaan.
Voor alleen gebrek aan geld geef je je kind toch niet op?

Oh en ik denk dat ze ook goed aan die adoptie hebben gedaan. Wbt hun ouders leek het jaren terug ook meer een puinhoop.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_166562935
Ze hadden het toen inderdaad over een goede opleiding enzo.

Jammer
I solemnly swear i'm up to no good
pi_166562974
De moeder van Tyler zou nu ook een prima oppas zijn voor Nova. Dan kon Tyler (en Cate misschien) ook iets van werk doen.
Maar ze verdienen dan amper wat en MTV spekt wel.
Zo jammer.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_166566090
Wat was Farrah haar moeder weer aan het afsnauwen zeg.
pi_166566111
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 19:22 schreef Mylene het volgende:
Wat was Farrah haar moeder weer aan het afsnauwen zeg.
Ik skip de laatste drie afleveringen veel van Farrah, die gesprekken zijn zoveel van hetzelfde ;(
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_166569869
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 19:22 schreef Mylene het volgende:
Wat was Farrah haar moeder weer aan het afsnauwen zeg.
Wat vond je van mam's dr sexy outfit? :D _O-
pi_166572854
Staan de afleveringen op YouTube?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_166577989
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 21:17 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Wat vond je van mam's dr sexy outfit? :D _O-
Een corset met zwart glimmend lak toch? Het staat haar niet nee wat ze vaak aanheeft.
pi_166578075
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 22:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Staan de afleveringen op YouTube?
Vast ook wel, anders Daily Motion. Of je gebruikt een VPN programma en kijk op de Amerikaanse MTV en log in met een FB account bij Xfinity om toegang te krijgen.
pi_166578138
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 09:37 schreef Mylene het volgende:

[..]

Vast ook wel, anders Daily Motion. Of je gebruikt een VPN programma en kijk op de Amerikaanse MTV en log in met een FB account bij Xfinity om toegang te krijgen.
Thanks voor de tips.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_166579960
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 09:31 schreef Mylene het volgende:

[..]

Een corset met zwart glimmend lak toch? Het staat haar niet nee wat ze vaak aanheeft.
Nee dat spanx broekje toen ze met de vrachtwagen op pad gingen _O-
pi_166580019
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2016 11:48 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Nee dat spanx broekje toen ze met de vrachtwagen op pad gingen _O-
O god ja! De fuck was daaaaaaaaaat?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_166582106
die moeder heeft altijd van die foute tienerkleding aan uuuugh, maargoed ze praat ook als een baby
pi_166582201
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 13:46 schreef HyrulePrincess het volgende:
die moeder heeft altijd van die foute tienerkleding aan uuuugh, maargoed ze praat ook als een baby
En ze gedraagt zich als een echte mean girl die de queen bee tevreden moet houden :') Kruipen en huichelen om dat delussional wicht maar tevreden te houden. Wat nooit gaat lukken natuurlijk :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_166582693
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 13:50 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

En ze gedraagt zich als een echte mean girl die de queen bee tevreden moet houden :') Kruipen en huichelen om dat delussional wicht maar tevreden te houden. Wat nooit gaat lukken natuurlijk :')
nou idd!!!! en farrah blijft haar maar als oud vuil behandelen en dan weer met piepstemmetje "who do you act like this babyyyy"
pi_166676440
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2016 14:12 schreef HyrulePrincess het volgende:

[..]

nou idd!!!! en farrah blijft haar maar als oud vuil behandelen en dan weer met piepstemmetje "who do you act like this babyyyy"
Season finale al gekeken? Vreselijk! :r ___!
pi_166687911
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 19:04 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Season finale al gekeken? Vreselijk! :r ___!
ff kopje thee pakken en broodje maken, en dan gaat hij aan :9
  Moderator woensdag 16 november 2016 @ 09:49:16 #172
382129 crew  Donna
pi_166688106
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2016 09:32 schreef HyrulePrincess het volgende:

[..]

ff kopje thee pakken en broodje maken, en dan gaat hij aan :9
Ik ga vanmiddag even kijken!
pi_166688762
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 19:04 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Season finale al gekeken? Vreselijk! :r ___!
Huh, van Mom OG? Ik heb net pas de EP gekeken van Cate die een eigen paard moet hebben en Farah die haar moeder naar kamer stuurt, niet vanaf mag komen en diens nieuwe vriend niet wilt zien pas als ze meer dan een jaar bij elkaar zijn, veel oud zeer tijdens een hoogoplopende ruzie. De klap waarvan Debra beweerd Farrah niet gegeven te hebben. Matt met zijn eigen boek van wat wel en niet waar is :') .
pi_166689055
Craaap, daar gaat mn ochtendplanning :')

Waarom vind ik op youtube alleen maar versies waar iedereen klinkt alsof ze in een aquarium zitten :(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_166689121



Dat vond Farrah niet leuk om te horen. Terwijl ze zelf om feedback vroeg.
  Moderator woensdag 16 november 2016 @ 11:12:03 #176
382129 crew  Donna
pi_166689240
_O-
pi_166689263
Schoot ineens door m'n hoofd :@ :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_166689362
Er is gewoon echt NIKS ontspannen of warm aan de communicatie om Farrah heen :N Hoe kun je zo leven?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_166689736
Matt: Ik ga een boek schrijven met de echte waarheid: "Hier heb ik over gelogen, hier heb ik over gelogen, hier heb ik over gelogen."

Ok gast, nu je het zo zegt, lijk je me echt een goede gast! ^O^
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_166690046
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 10:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Craaap, daar gaat mn ochtendplanning :')

Waarom vind ik op youtube alleen maar versies waar iedereen klinkt alsof ze in een aquarium zitten :(
Ik vind ook altijd alleen maar die versies -O- en dan ben linde snel klaar mee. Heb al tijden geen hele ep gezien
pi_166691637
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 11:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Schoot ineens door m'n hoofd :@ :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze kennen zelf de structuur ook helemaal niet. Dus ze kunnen het niet geven en Cate helemaal niet.

Ik zou bijna zeggen dat ze beter geen kind hadden kunnen krijgen, maar dat is zo hard.
Ik denk dat ze gewoon 10 jaar hadden moeten wachten, en niet als beginnend twintiger alsnog zwanger te worden. 30+ was veel beter geweest (of misschien had het niks uitgemaakt).
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_166691950
Ik vind het zo jammer dat die loser van een zoon van Matt bij Amber en Matt moet wonen. Nu heeft Gary weer een (logische) reden om commentaar te geven. Zonde -O-


Gaat Catelynn echt zoveel uur per week aan een paard besteden? Lukt haar dat?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_166693657
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 13:36 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ze kennen zelf de structuur ook helemaal niet. Dus ze kunnen het niet geven en Cate helemaal niet.

Ik zou bijna zeggen dat ze beter geen kind hadden kunnen krijgen, maar dat is zo hard.
Ik denk dat ze gewoon 10 jaar hadden moeten wachten, en niet als beginnend twintiger alsnog zwanger te worden. 30+ was veel beter geweest (of misschien had het niks uitgemaakt).
maar zo is t wel, ze waren nog lang niet klaar om (opnieuw) aan kinderen te beginnen
in feite is er niks veranderd tov rond de geboorte van carly, behalve dat ze t financieel beter hebben en high school hebben afgemaakt

niks geen goede vervolgstudie en goed lopende carrières
niks geen stabiele leefomstandigheden
ze wilden toch dat carly trots zou zijn en het later zou begrijpen dat ze zich eerst nog (maatschappelijk) moesten ontwikkelen?
pi_166693786
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2016 15:32 schreef JaneDoe het volgende:

ze wilden toch dat carly trots zou zijn en het later zou begrijpen dat ze zich eerst nog (maatschappelijk) moesten ontwikkelen?
Ja.
Heel erg jammer, nu ziet ze later dat haar zusje in niks geen betere omstandigheid op is gegroeid.
Al zal ze het zelf wel veel beter hebben bij Brandon en Theresa.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_166693900
Grappig dat je ziet dat Cait nu al veranderd is naar "ik ga eeeecht geen paard huren ik wil er een voor mijzelf"

Dat bewijst wel weer dat ze teveel geld hebben. Ze werken allebei niet, ze koopt een varkentje omdat ze dan weer iets nieuws heeft, dat varkentje is nu al niet nieuw meer dus nu moet er een paard komen.

Als ze nou eens wat geld gaan sparen voor het moment dat Teen Mom stopt, want dan is de geldkraan dicht en zullen ze wss weer paard en alles moeten verkopen :')
pi_166694111
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2016 12:08 schreef Zo-is-dat het volgende:

[..]

Ik vind ook altijd alleen maar die versies -O- en dan ben linde snel klaar mee. Heb al tijden geen hele ep gezien
Zoals gezegd, met een unblock programma kun je gewoon op MTV US kijken. Met ondertiteling en af en toe reclame. Zie ook dit topic van Copycat: TV / Netflix wereldwijd: met geblokkeerde unblockservices voor unblock programma's. Ik gebruik zelf Hola, maar zet hem wel altijd uit voor de zekerheid.

Ik zag RuPaul's Drag Race All Stars ook een keer voorbij komen op YouTube. Ook met verdraaide stemmen en vergroot beeld. Is geen doen om te kijken.
pi_166694263
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 10:34 schreef Mylene het volgende:

[..]

Huh, van Mom OG? Ik heb net pas de EP gekeken van Cate die een eigen paard moet hebben en Farah die haar moeder naar kamer stuurt, niet vanaf mag komen en diens nieuwe vriend niet wilt zien pas als ze meer dan een jaar bij elkaar zijn, veel oud zeer tijdens een hoogoplopende ruzie. De klap waarvan Debra beweerd Farrah niet gegeven te hebben. Matt met zijn eigen boek van wat wel en niet waar is :') .
Ja klopt dat is ook de eps van deze week hoor :Y volgende eps is 21 nov dus het was niet de season finale
pi_166694363
Grappig ook om te zien dat Amber weer depressief is maar er verder niets mee doet, Leah blijkbaar weer niet ziet maar wel iemand in huis neemt die helemaal niet goed voor hun gesteldheid is. Ik vind niet dat ze die zoon moeten laten stikken maar om hem nou gelijk in huis te nemen met alle gevolgen van dien .... zucht

en Matt die een boek gaat schrijven :') ____________ alsof iemand zijn verhaal wilt horen. Hij ziet weer een kans om geld te verdienen hoor, ik hoop echt dat het flopt.
pi_166694772
Ja, volgens hoorde ik dat ze Leah een maand lang niet had gezien. Ik vond de vraag van die blogger wel grappig toen hij vroeg waarom Amber haar huwelijk met Matt heeft uitgesteld. Ze schrok even van de vraag. Als je zo graag wilt trouwen doe je dat gewoon of de tabloids nu wel of negatief over je schrijven.
pi_166694828
Onwijs jammer dat soort dingen, want ze houdt zich verder kranig. Amber dus.

Maar Matt en zijn zoon, bluh.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_166694965
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 16:05 schreef HyrulePrincess het volgende:
Grappig ook om te zien dat Amber weer depressief is maar er verder niets mee doet, Leah blijkbaar weer niet ziet maar wel iemand in huis neemt die helemaal niet goed voor hun gesteldheid is. Ik vind niet dat ze die zoon moeten laten stikken maar om hem nou gelijk in huis te nemen met alle gevolgen van dien .... zucht

en Matt die een boek gaat schrijven :') ____________ alsof iemand zijn verhaal wilt horen. Hij ziet weer een kans om geld te verdienen hoor, ik hoop echt dat het flopt.
ze hebben hem in huis genomen om het zo te laten lijken dat die verhalen over matt en z'n kinderen waar hij niet naar omkijkt niet kloppen, daar ben ik van overtuigd

erg jammer dat amber zich daar voor laat lenen, wie denk je dat t hele zooitje onderhoudt
  Moderator woensdag 16 november 2016 @ 16:59:22 #192
382129 crew  Donna
pi_166695512
Matt en Amber zijn nu steeds weer in het nieuws omdat Matt schijnbaar wel heeft gelogen over z'n sobriety. Er komt steeds meer boven.

Hopelijk valt het kwartje bij Amber :{
pi_166695539
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 16:59 schreef DonnaRush het volgende:
Matt en Amber zijn nu steeds weer in het nieuws omdat Matt schijnbaar wel heeft gelogen over z'n sobriety. Er komt steeds meer boven.

Hopelijk valt het kwartje bij Amber :{
Ik denk dat ze pas klaar is als ze een betere jongen ziet staan. -O- Met Gary was het jaren terug ook zo, dan had ze ineens een ander en kon ze het van zich afzetten.

Maar hoe gooi je er 2 volwassen mannen eruit? :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_166708964
de bart smit verkoopt nu zwangere tienerpoppen _O-
  Moderator donderdag 17 november 2016 @ 09:42:36 #195
382129 crew  Donna
pi_166709001
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 09:39 schreef HyrulePrincess het volgende:
de bart smit verkoopt nu zwangere tienerpoppen _O-
Toen Mattel (Barbie) begin 2000 de Happy Family serie uitbracht met zwangere Midge was daar ook nogal wat commotie over in Amerika. Midge zou veel te jong zijn om zwanger te zijn en daarbij droeg ze geen ring en was haar man in geen velden of wegen de bekennen. Ze werd uit de schappen gehaald, er werd een ring op de nieuwe poppen geschilderd en de nieuwe dozen kwamen met een kartonnen kerel erin. Toen was het wel goed. :')
pi_166709836
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 09:42 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Toen Mattel (Barbie) begin 2000 de Happy Family serie uitbracht met zwangere Midge was daar ook nogal wat commotie over in Amerika. Midge zou veel te jong zijn om zwanger te zijn en daarbij droeg ze geen ring en was haar man in geen velden of wegen de bekennen. Ze werd uit de schappen gehaald, er werd een ring op de nieuwe poppen geschilderd en de nieuwe dozen kwamen met een kartonnen kerel erin. Toen was het wel goed. :')
_O- mijn god waar mensen zich al druk om maken :')
pi_166712252
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 09:39 schreef HyrulePrincess het volgende:
de bart smit verkoopt nu zwangere tienerpoppen _O-
Dit is niet nieuw. Ik had begin jaren 90 als een semi-Barbiepop (ander merk) met een dikke buik en een baby erin.
Baby kon je eruit halen en de buik draaide je dan in dat holle gat weer naar binnen. :P
pi_166713641
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2016 13:17 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dit is niet nieuw. Ik had begin jaren 90 als een semi-Barbiepop (ander merk) met een dikke buik en een baby erin.
Baby kon je eruit halen en de buik draaide je dan in dat holle gat weer naar binnen. :P
ja ik ook, maar daar stond niet specifiek zwangere tienerpop bij :)
  Moderator donderdag 17 november 2016 @ 15:12:32 #199
382129 crew  Donna
pi_166714179
Haha tienerpop is ook een ouderwetse benaming zeg!
pi_166716137
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 15:12 schreef DonnaRush het volgende:
Haha tienerpop is ook een ouderwetse benaming zeg!
Zeker. Maar om daar nu zo over te vallen.
pi_166718280
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2016 16:56 schreef vencodark het volgende:

[..]

Zeker. Maar om daar nu zo over te vallen.
niemand valt er toch over?
pi_166721866
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2016 18:43 schreef HyrulePrincess het volgende:

[..]

niemand valt er toch over?
Nee, maar toen destijds met dat artikel :)
pi_166724339
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2016 20:55 schreef vencodark het volgende:

[..]

Nee, maar toen destijds met dat artikel :)
oh zo :)
pi_166828091
bentley heeft dezelfde lach als macy in eps 14
pi_166828181
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 17:31 schreef HyrulePrincess het volgende:
bentley heeft dezelfde lach als macy in eps 14
Bentley is toch al 7 jaar een mini-Macy? ;)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_166828386
Ik zit mobiel dus even snel het linkje.


Tyler en Catelynn gaan een programma presenteren.

http://www.tvgids.nl/teen(...)amma/artikel/121412/
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_166833078
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 17:47 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit mobiel dus even snel het linkje.


Tyler en Catelynn gaan een programma presenteren.

http://www.tvgids.nl/teen(...)amma/artikel/121412/
klopt
ze kunnen beter zichzelf helpen
zal je zien dat ze straks in dat programma ook weer sneren gaan uitdelen richting o zo gemene brandon en theresa
pi_166835191
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 20:47 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

klopt
ze kunnen beter zichzelf helpen
zal je zien dat ze straks in dat programma ook weer sneren gaan uitdelen richting o zo gemene brandon en theresa
Eens met alles.

En ze worden gretig. Zitten thuis en krijgen meer geld en een aanbod voorgeschoteld. Zonde.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_166860192
Ik vind die dochter van Maci zo cute O+
Aids.
pi_166890105
Het huis dat Tyler en Catelynn hebben gekocht, wat hebben ze daar eigenlijk voor betaald? Wat een armoede, van die plastic schroten op de muren buiten die vervangen moeten. Ik zag ook een close up van het deurkozijn en dat zag er ook niet best niet uit. Tyler helemaal in de stress door de extra kosten van 15.000 tot 20.000 dollar en Catelynn die meteen doodleuk zegt dat ze het gewoon moeten doen. Zij leeft ook echt in wereld dat alles maar zo makkelijk kan. Ook met een paard aanschaffen.
Netjes van Maci en Taylor om Ryan en zijn vriendin uit te nodigen voor een barbecue zodat ze zich niet ongemakkelijk hoeven te voelen op de bruiloft. En Bentley genoot zo, lief joch.
Volgens hoorde ik de moeder van Tyler zeggen dat hij zijn modellenwerk weer gaat oppakken.
pi_166890546
Moet de laatste zin over modellenwerk misschien Taylor zijn of gaat het echt om Tyler?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 25 november 2016 @ 16:36:44 #212
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_166893859
https://www.televizier.nl(...)n-gtst.2362849.lynkx

:')

Hopelijk komt Jeff terug _O_

Enne...

:') :') _O-
  Moderator vrijdag 25 november 2016 @ 16:38:10 #213
382129 crew  Donna
pi_166893874
Verkeerde topic? :P
pi_166897733
baggere geluidskwaliteit maar had ff geen zin om betere te zoeken:

dit is een aftershow ask the moms

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2016 20:31:57 ]
pi_166898028
heeft amber dr boobs laten doen? in die tussenclips zijn ze echt mega
pi_166979430
The New Trailer for "Teen Mom 2" Is Here ... And It is MESSY!

Laatste 2 afleveringen van Teen Mom OG nu te zien op MTV US.

quote:
season 6 · special
teen mom og finale special: check-up with dr. drew – part one
In Part 1 of the "Teen Mom OG" Finale Special, Dr. Drew talks to Catelynn about her battle with depression and anxiety, and when Amber gets upset over her battles with Farrah and Gary, she threatens to quit the show.
quote:
season 6, ep 15
i do!
Amber undergoes plastic surgery in an attempt to relieve her depression and negative self image issues, while Farrah and her mom try to reconcile their differences after an awkward encounter with Debra’s boyfriend.
pi_166982098
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 20:41 schreef HyrulePrincess het volgende:
heeft amber dr boobs laten doen? in die tussenclips zijn ze echt mega
Jep.. Ze is nu een soort Anna Nicole Smith wannabe Marilyn Monroe.. En volgens mij ook weer aan de drugs met die make over als excuus.
pi_166994349
Ah weer net een Teen Mom die nog niet haar borsten had laten doen, nu dus ook...
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_166997254
Jammer dat amber depressief is er te weinig aan doet en denkt dat ze met plastische chirurgie dat op kan lossen. Dat iemand boobs laat zetten geen probleem, maar het is niet de oplossing om je beter te gaan voelen als je depressief bent. Hopelijk ziet ze het snel in en gaat ze hulp zoeken

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2016 12:20:34 ]
pi_166997509
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 12:18 schreef HyrulePrincess het volgende:
Jammer dat amber depressief is er te weinig aan doet en denkt dat ze met plastische chirurgie dat op kan lossen. Dat iemand boobs laat zetten geen probleem, maar het is niet de oplossing om je beter te gaan voelen als je depressief bent. Hopelijk ziet ze het snel in en gaat ze hulp zoeken
Dit. Een beetje meer zelfvertrouwen en ze is ook van die engerd af :r Wat een vreselijke fotoshoot in de season finale, jakkes.

En trááánen met tuiten bij Maci :'( Ik vind ze zo geweldig samen O+

Farrah was cringy as ever.
pi_167000465
Dr Drew part 1 gekeken, Amber was zielig.. Maar ze had wel een enorm goed betoog over Farrah, haar gedrag, het handje boven haar hoofd van o.a. dr Drew e.d.
Volgende week part 2, inclusief die beelden dat Amber flipt en Farrah/Simon aanvalt.
  Moderator woensdag 30 november 2016 @ 15:21:11 #222
382129 crew  Donna
pi_167001048
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 14:49 schreef Poesopstokje het volgende:
Dr Drew part 1 gekeken, Amber was zielig.. Maar ze had wel een enorm goed betoog over Farrah, haar gedrag, het handje boven haar hoofd van o.a. dr Drew e.d.
Volgende week part 2, inclusief die beelden dat Amber flipt en Farrah/Simon aanvalt.
Amber heeft gezegd dat als ze niet volledig uitzenden wat Farrah tegen haar zei, dat ze dan stopt met de show.
pi_167001065
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 15:21 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Amber heeft gezegd dat als ze niet volledig uitzenden wat Farrah tegen haar zei, dat ze dan stopt met de show.
Ben benieuwd..
Is part 2 al beschikbaar trouwens? Of komt dat pas maandag uit in de USA?
pi_167001730
nieuwe seizoen van tm2 begint op 2 januari
leah was nooit bepaald mollig, maar in de trailer ziet ze er wel heel erg mager uit
pi_167017021
Poof
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_167017028
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 15:21 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Amber heeft gezegd dat als ze niet volledig uitzenden wat Farrah tegen haar zei, dat ze dan stopt met de show.
En dan gaat ze Matt onderhouden van..?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_167018006
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2016 08:30 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

En dan gaat ze Matt en zijn zoon onderhouden van..?
pi_167026320
De lover van Deborah die Farrah wel even de waarheid zei. En dan het ongemakkelijke moment dat hij het goed probeert te maken met een knuffel en kus, ze geen houding weet te geven, zich van hem afkeert en hij ook aan die zijde een knuffel en kus probeert geven. Grappig om te zien.
  Moderator donderdag 1 december 2016 @ 17:56:35 #229
382129 crew  Donna
pi_167026611
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2016 08:30 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

En dan gaat ze Matt onderhouden van..?
Die mooie huisjes die ze opknappen. Kuch.
pi_167027529
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 20:41 schreef HyrulePrincess het volgende:
heeft amber dr boobs laten doen? in die tussenclips zijn ze echt mega
Ze heeft een mommy makeover laten doen zoals Kailyn, alleen geen buikcorrectie omdat ze graag meer kinderen wil. In de laatste reguliere aflevering te zien.
pi_167027597
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2016 17:56 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Die mooie huisjes die ze opknappen. Kuch.
Dat kan op zich best winstgevend zijn. Ik kijk weleens Homes Under the Hammer op de BBC en daar maken de lui die dat doen aardig wat winst. Dus een huis in slechte staat op een veiling kopen, opknappen en doorverkopen of laten verhuren.
pi_167027631
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 18:41 schreef Mylene het volgende:

[..]

Ze heeft een mommy makeover laten doen zoals Kailyn, alleen geen buikcorrectie omdat ze graag meer kinderen wil. In de laatste reguliere aflevering te zien.
Ik hoop dat ze nog een jaar of 8 wacht voor ze zwanger wordt :X
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator donderdag 1 december 2016 @ 20:37:15 #233
382129 crew  Donna
pi_167030811
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 18:44 schreef Mylene het volgende:

[..]

Dat kan op zich best winstgevend zijn. Ik kijk weleens Homes Under the Hammer op de BBC en daar maken de lui die dat doen aardig wat winst. Dus een huis in slechte staat op een veiling kopen, opknappen en doorverkopen of laten verhuren.
Ja klopt, volgens mij doen ze het ook wel goed, maar dat ene huisje dat in de show voorbij kwam daar zag ik geen heil in haha.
pi_167031325
quote:
TEEN MOM EXPLOSION!
Amber Portwood Threatens To Give Farrah Abraham A ‘Black Eye’ After Miss Piggy Diss

Amber Portwood’s explosive feud with Farrah Abraham is only heating up. After Abraham compared her enemy’s appearance to Miss Piggy, Portwood fired back by threatening to punch her!

When Portwood ripped her co-star in a rant during part one of the Teen Mom OG (Watch on Hulu)Advertisement reunion, Abraham turned to Instagram to get revenge by posting a meme of Portwood saying, “I’m not Farrah Abraham.”

She captioned the post, “She’s sad that she’s not. I’ll pray for ya and everyone else like ya.”

She then posted a side-by-side image of Amber Portwood and Miss Piggy.

“I’m not Farrah,” the meme read. “Definitely not. You’re Miss Piggy!”

Portwood fired back by posting a Miss Piggy meme of her own.

“Beauty is in the eye of the beholder and it may be necessary from time to time to give a stupid or misinformed beholder a black eye,” the quote read.

The drama started when Portwood told reunion show host Dr. Drew Pinsky that she doesn’t like Abraham because of the way she treats people.

“I can’t just be mean to you for no reason,” she said. “But if you’re mean to me, I’m a woman, I’m going to stand up for myself.”

She then took a jab at Abraham’s porn star past.

PHOTOS: Drunken Hookups, Athlete Lovers & Public Sex: Farrah Abraham’s XXX Secrets Exposed

“When she makes the quote saying she’s the reason why this show’s doing well, I’m sorry, but when I went to prison this show wasn’t on and when I got out, it sure as hell was on,” she said. “She was selling her vagina while I was gone!”

As Radar readers know, Portwood stormed the stage moments later when Abraham made negative comments about her fiancé Matt Baier.

Abraham’s father Michael told Radar at the time, “From my point of view, I saw her hand touch my daughter’s face.”
bron







Wat een feeks is Farrah toch.
pi_167031564
Was Amber niet degene die nog mild bleef, toen Macy wilde dat Farrah uit de serie ging? Die bleef nog neutraal geloof ik. En kijk nu eens...

Even bijlezen, heb gemist waarom ze ruzie hebben.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_167047260
Het is ergens ook wel echt heel sneu voor Farrah. Zij is echt nooit gelukkig of zelfs maar blij geloof ik. Je ziet zelfs al tekenen dat ze met al haar goede bedoelingen richting de demon (daar ben ik echt wel van overtuigd) die ook van zich af begint te keren...

Zij zit zo vast in haar eigen fuckedupness dat ze gewoon niet meer weet waar ze zou moeten beginnen als ze het om zou willen keren.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_167056768
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
Was Amber niet degene die nog mild bleef, toen Macy wilde dat Farrah uit de serie ging? Die bleef nog neutraal geloof ik. En kijk nu eens...

Even bijlezen, heb gemist waarom ze ruzie hebben.
Check de laatste dr. Drew. Volgende week komt
het gevecht in de uitzending.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  roze vrijdag 2 december 2016 @ 23:43:25 #238
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_167062598
Dus ik kijk een filmpje op YouTube... Wie is dit????
Your beauty never ever scared me.
  roze vrijdag 2 december 2016 @ 23:45:04 #239
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_167062647
Nu pas hier boven berichten gelezen. :@ Het is dus Amber. Wauw ik herkende haar echt helemaal niet.

Ik vroeg mij af waarom ineens de crew zo duidelijk in beeld moet maar goed.

[ Bericht 29% gewijzigd door Ama op 03-12-2016 03:09:44 ]
Your beauty never ever scared me.
  roze zaterdag 3 december 2016 @ 00:37:23 #240
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_167063908
En waarom staat er een toilet bij Farrah buiten? #zoveelvragen
Your beauty never ever scared me.
pi_167064783
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 december 2016 00:37 schreef Amarantha het volgende:
En waarom staat er een toilet bij Farrah buiten? #zoveelvragen
Je loopt flink achter. Dat was omdat Farrah niet wil dat de crew van haar eigen toilet gebruik maakt dus moeten Ze allemaal buiten naar de wc.

En de interactie met crew in beeld heeft Teen Mom juist 3x zo goed gemaakt. Kom je nog wel achter. #larrygate etc.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  roze zaterdag 3 december 2016 @ 01:19:13 #242
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_167064834
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2016 01:16 schreef RipCity het volgende:
Je loopt flink achter. Dat was omdat Farrah niet wil dat de crew van haar eigen toilet gebruik maakt dus moeten Ze allemaal buiten naar de wc.
Oh wauw echt? :D _O- Ja ik zag wel iets in het begin over dat er iets speelt tussen Farrah en de crew/mtv. Ze zeiden ook wel wat over de wc, dat die er nog stond, maar wist niet dat die voor hun was. Wat een rare vrouw is Farrah. Wat is er gebeurd dan?

En ja loop flink achter maar geen zin om alles terug te kijken. Ik haak weer in bij seizoen 7 haha. :9
Your beauty never ever scared me.
  roze zaterdag 3 december 2016 @ 01:21:20 #243
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_167064871
En ik vind Amber haar vriend een enge man. Wel hier dingen gelezen over Matt dus weet het verhaal wel zo goed als.
Your beauty never ever scared me.
  roze zaterdag 3 december 2016 @ 03:04:33 #244
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_167065957
Ah ik zit er weer goed in. _O_ Na Teen Mom moet ik Teen Mom 2 ook even kijken!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 28% gewijzigd door Ama op 03-12-2016 03:54:51 ]
Your beauty never ever scared me.
  zaterdag 3 december 2016 @ 06:59:30 #245
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_167066220
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 december 2016 23:43 schreef Amarantha het volgende:
Dus ik kijk een filmpje op YouTube... Wie is dit????
[ afbeelding ]
Reba McEntire (ik neem aan dat je doelt op degene die volgen Amber de rol van Maci zou moeten spelen in een Teen Mom film).
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  roze zaterdag 3 december 2016 @ 12:10:22 #246
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_167069897
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2016 06:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Reba McEntire (ik neem aan dat je doelt op degene die volgen Amber de rol van Maci zou moeten spelen in een Teen Mom film).
Nee haha, ik doelde op Amber,
Your beauty never ever scared me.
  zaterdag 3 december 2016 @ 13:58:06 #247
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_167072108
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 december 2016 12:10 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Nee haha, ik doelde op Amber,
Dat zag ik later ook, het was nog vroeg ;)

Overigens weet ik ook niet of het wel een compliment was dat Reba de rol van Maci zou moeten spelen, ze is een uitstekende (comedy) actrice, maar ze is ook in 1955 geboren :X

Naar teen mom standaarden had ze de oma van Maci kunnen zijn :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  roze zondag 4 december 2016 @ 02:48:00 #248
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_167088387
Leuke filmpjes (vind ik).



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door Ama op 04-12-2016 03:02:10 ]
Your beauty never ever scared me.
  zondag 4 december 2016 @ 07:47:43 #249
403520 Sway-
La vie est belle
pi_167088756
Farrah is al jaren knettergek maar ondanks dat Amber wel een punt had, vond ik haar deze ronde ook vreemd. Die kop die ze naar dr Drew trok als die een 'moeilijke' vraag stelde en 20 x herhalen dat ze opgeeft omdat Leah doordeweeks (nog) niet mag blijven slapen.
  zondag 4 december 2016 @ 13:32:19 #250
16715 Mylene
*schatje*
pi_167093415
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 07:47 schreef Sway- het volgende:
Farrah is al jaren knettergek maar ondanks dat Amber wel een punt had, vond ik haar deze ronde ook vreemd. Die kop die ze naar dr Drew trok als die een 'moeilijke' vraag stelde en 20 x herhalen dat ze opgeeft omdat Leah doordeweeks (nog) niet mag blijven slapen.
Ik heb Amber in de ene laatste aflevering horen zeggen dat ze 3 weken lang alleen maar op bed lag, dat ze nu de juiste medicatie heeft en als ze die altijd al zou hebben gehad het er anders zou hebben uitgezien voor haar. Gary sprak daarvoor al dat ze Leah een maand lang niet had gezien. Gary heeft dus gegronde redenen om te zeggen dat hij een stabiele basis voor hun dochter wenst. Aan een moeder die op haar nest ligt heeft het kind niets. Ik geloof echt wel dat het vaker is voorgekomen dan die keer dat ze het zelf zei in die bewuste uitzending.
pi_167097270
Gosh Amber ziet er ook bizar uit hoor bij Dr. Drew op de bank.... Lijkt heel erg plastisch allemaal...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 4 december 2016 @ 16:08:05 #252
403520 Sway-
La vie est belle
pi_167097298
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 13:32 schreef Mylene het volgende:

[..]

Ik heb Amber in de ene laatste aflevering horen zeggen dat ze 3 weken lang alleen maar op bed lag, dat ze nu de juiste medicatie heeft en als ze die altijd al zou hebben gehad het er anders zou hebben uitgezien voor haar. Gary sprak daarvoor al dat ze Leah een maand lang niet had gezien. Gary heeft dus gegronde redenen om te zeggen dat hij een stabiele basis voor hun dochter wenst. Aan een moeder die op haar nest ligt heeft het kind niets. Ik geloof echt wel dat het vaker is voorgekomen dan die keer dat ze het zelf zei in die bewuste uitzending.
Nee precies. Dagen in bed liggen, met die kerel meegaan voor z'n boek ipv bij d'r dochter zijn die in het weekend wel mag blijven slapen en dan nog die operatie waardoor je ook ff niks kan. Die operatie die ze voor zichzelf deed maar wel de hele wereld laat meegenieten van d'r borstlift/flinke vergroting. Weet niet hoe t met d'r prioriteren zit, maargoed allemaal makkelijk praten als je zelf niet in zo'n situatie zit.
pi_167097415
En dat random onconstructieve gejank zodra Gary the voice of reason opzet, moet ze ook eens mee ophouden zeg :r
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 4 december 2016 @ 16:27:31 #254
403520 Sway-
La vie est belle
pi_167097664
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 16:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
En dat random onconstructieve gejank zodra Gary the voice of reason opzet, moet ze ook eens mee ophouden zeg :r
En dan zeggen dat het aan zijn manier van communiceren ligt, hmhm
pi_167099971
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2016 16:08 schreef Sway- het volgende:

[..]

Nee precies. Dagen in bed liggen, met die kerel meegaan voor z'n boek ipv bij d'r dochter zijn die in het weekend wel mag blijven slapen en dan nog die operatie waardoor je ook ff niks kan. Die operatie die ze voor zichzelf deed maar wel de hele wereld laat meegenieten van d'r borstlift/flinke vergroting. Weet niet hoe t met d'r prioriteren zit, maargoed allemaal makkelijk praten als je zelf niet in zo'n situatie zit.
Misschien moest het allemaal vastgelegd en gefilmd worden en kreeg ze in ruil die vergroting van een kliniek :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  roze maandag 5 december 2016 @ 03:14:57 #256
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_167110866
Oh god als je denkt dat het niet erger kan.. Ik ben nu bij de frozen yoghurt van Farrah met de afleveringen. Wat lijkt het mij vre-se-lijk om haar als mijn baas te hebben. :'( En Maci heeft gewoon op haar 24ste al 3 kinderen uitgepoept.. doet ze goed.

Lees trouwens op internet best wel slechte reviews over de Froco.

[ Bericht 5% gewijzigd door Ama op 05-12-2016 03:26:44 ]
Your beauty never ever scared me.
  roze maandag 5 december 2016 @ 18:04:39 #257
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_167123475
Waaorm hebben Farrah en haar moeder eigenlijk nog contact met elkaar? Omdat Farrah veel geld heeft?
Your beauty never ever scared me.
pi_167123822

Dit is de eerste keer dat ik enige emotie bij Ryan zie...
  roze maandag 5 december 2016 @ 19:08:03 #259
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_167124723

Wat belachelijk schattig is dit zeg O+ :'( En wat een onwijs leuke broer is Bentley voor zijn zusje en broertje!
Your beauty never ever scared me.
pi_167124986
Die tieten van Amber die ook half uit het shirt hangen :')

En zowel Farrah als Amber zijn niks als blondines.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  roze maandag 5 december 2016 @ 19:39:44 #261
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_167125598
Zoooo. Door naar Teen Mom 2. :D Moet alleen die extra afleveringen nog even checken, met Dr. Drew.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator maandag 5 december 2016 @ 22:52:46 #262
382129 crew  Donna
pi_167132756
quote:
2s.gif Op maandag 5 december 2016 18:04 schreef Amarantha het volgende:
Waaorm hebben Farrah en haar moeder eigenlijk nog contact met elkaar? Omdat Farrah veel geld heeft?
Ja anders loopt Debra haar operaties mis. En Farrah haar babysitter.
  roze maandag 5 december 2016 @ 23:02:15 #263
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_167133050
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2016 22:52 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ja anders loopt Debra haar operaties mis. En Farrah haar babysitter.
Ik word echt naar van binnen als Farrah om alles weer loopt te bitchen op haar moeder. Moeder zegt: Ik ga een paar dagen naar huis voor mijn eigen dingen. En meteen komt er drama vanaf Farrah haar kant. Kent dat meisje nou echt geen zelfrespect ofzo? Ik zou me kapot schamen tegenover de crew van MTV en die nagelstudio.
Your beauty never ever scared me.
pi_167136019
quote:
2s.gif Op maandag 5 december 2016 23:02 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ik word echt naar van binnen als Farrah om alles weer loopt te bitchen op haar moeder. Moeder zegt: Ik ga een paar dagen naar huis voor mijn eigen dingen. En meteen komt er drama vanaf Farrah haar kant. Kent dat meisje nou echt geen zelfrespect ofzo? Ik zou me kapot schamen tegenover de crew van MTV en die nagelstudio.
wat debra en michael ook haar hebben aangedaan of nagelaten in t verleden, t gedrag van farrah is echt stuitend
en niet alleen tegenover haar ouders, ze is werkelijk waar tegen iedereen respectloos en bot, zelfs sophia (uiteindelijk toch een kind) moet t regelmatig ontgelden

volgens mij gaat t echt om meer dan alleen het niet kunnen verwerken van de dood van daddy derek :') en haar ouders die hem niet accepteerden
  dinsdag 6 december 2016 @ 08:49:30 #265
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_167136635
Ik wil dr. Drew part 2 zien, maar ik kan niet vinden :'( :'( :'(

En Farrah is gewoon echt psychisch niet in orde, ik heb haar ook gevolgd in Celebrity BB... was ook leuke tv.
  Moderator dinsdag 6 december 2016 @ 09:28:16 #266
382129 crew  Donna
pi_167137120
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 08:49 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik wil dr. Drew part 2 zien, maar ik kan niet vinden :'( :'( :'(

En Farrah is gewoon echt psychisch niet in orde, ik heb haar ook gevolgd in Celebrity BB... was ook leuke tv.
Nog even geduld ben ik bang. Vanmiddag is het vast wel ergens te zien.
  Moderator dinsdag 6 december 2016 @ 09:29:32 #267
382129 crew  Donna
pi_167137138
De scheiding tussen Kailyn en Javi is voltooid.
Javi vierde dat met deze foto van hem en z`n nieuwe vriendin.
  dinsdag 6 december 2016 @ 09:53:21 #268
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_167137505
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 09:28 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Nog even geduld ben ik bang. Vanmiddag is het vast wel ergens te zien.
Vanmiddag duurt nog zo lang :D
2 Seizoenen geleden was het sochtends al te streamen ;(

Ik zag dat Reunited ook is geweest, heb trailer gezien en het lijkt me stom.
pi_167137921
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 09:29 schreef DonnaRush het volgende:
De scheiding tussen Kailyn en Javi is voltooid.
Javi vierde dat met deze foto van hem en z`n nieuwe vriendin.
[ afbeelding ]
Jee, wat zonde.
Van alle stellen had ik dit lang geleden toch echt niet verwacht ;(
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_167138818
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:23 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Jee, wat zonde.
Van alle stellen had ik dit lang geleden toch echt niet verwacht ;(
Idd. Ze waren wel flink ongeduldig met elkaar toen die voor paar maanden op missie moest. Was goede kerel opzich.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  dinsdag 6 december 2016 @ 13:33:06 #271
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_167141531
Jeej part 2 kijkuhh.
  roze dinsdag 6 december 2016 @ 13:43:26 #272
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_167141733
Maci is sowieso mijn favoriet van Teen Mom OG. (Omg en haar kinderen... O+ Wat een poepies!)
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 6 december 2016 @ 14:10:16 #273
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_167142467
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  roze dinsdag 6 december 2016 @ 14:11:17 #274
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_167142494
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 14:10 schreef SacreCoeur het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:9~ Omg moet zo echt kijken.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator dinsdag 6 december 2016 @ 14:11:27 #275
382129 crew  Donna
pi_167142498
Als je Amber mag geloven is er extreem geknipt in de ruzie.
  roze dinsdag 6 december 2016 @ 14:11:42 #276
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_167142503
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 14:11 schreef DonnaRush het volgende:
Als je Amber mag geloven is er extreem geknipt in de ruzie.
Zegt ze ook wat er is weg geknipt?
Your beauty never ever scared me.
  Moderator dinsdag 6 december 2016 @ 14:15:28 #277
382129 crew  Donna
pi_167142607
AmberLPortwood twitterde op dinsdag 06-12-2016 om 01:50:56 Fuck @MTV they cut half of what happened out!! reageer retweet
AmberLPortwood twitterde op dinsdag 06-12-2016 om 01:53:09 It doesn't show Michael in my face calling me a bitch which is why Matt came out and then he put his hands on Matt first reageer retweet
AmberLPortwood twitterde op dinsdag 06-12-2016 om 02:04:59 They cut out Michael literally screaming in my face calling me a bitch and him putting his hands on Matt's neck... disgusted reageer retweet
Ik weet niet wat er wel in de uitzending was, maar iemand noemde Matt een pedofiel?
  dinsdag 6 december 2016 @ 14:17:47 #278
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_167142670
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 14:15 schreef DonnaRush het volgende:
AmberLPortwood twitterde op dinsdag 06-12-2016 om 01:50:56 Fuck @MTV they cut half of what happened out!! reageer retweet
AmberLPortwood twitterde op dinsdag 06-12-2016 om 01:53:09 It doesn't show Michael in my face calling me a bitch which is why Matt came out and then he put his hands on Matt first reageer retweet
AmberLPortwood twitterde op dinsdag 06-12-2016 om 02:04:59 They cut out Michael literally screaming in my face calling me a bitch and him putting his hands on Matt's neck... disgusted reageer retweet
Ik weet niet wat er wel in de uitzending was, maar iemand noemde Matt een pedofiel?
Dat deed Simon via snapchat en daar begon dr. Drew over.
Je kunt zien dat er geknipt is, maar de rest is gissen natuurlijk.
  roze dinsdag 6 december 2016 @ 14:24:03 #279
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_167142848
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 14:15 schreef DonnaRush het volgende:
AmberLPortwood twitterde op dinsdag 06-12-2016 om 01:50:56 Fuck @MTV they cut half of what happened out!! reageer retweet
AmberLPortwood twitterde op dinsdag 06-12-2016 om 01:53:09 It doesn't show Michael in my face calling me a bitch which is why Matt came out and then he put his hands on Matt first reageer retweet
AmberLPortwood twitterde op dinsdag 06-12-2016 om 02:04:59 They cut out Michael literally screaming in my face calling me a bitch and him putting his hands on Matt's neck... disgusted reageer retweet
Ik weet niet wat er wel in de uitzending was, maar iemand noemde Matt een pedofiel?
Damn ging er wel heftig aan toe daar.
Your beauty never ever scared me.
  roze dinsdag 6 december 2016 @ 14:24:52 #280
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_167142872
AmberLPortwood twitterde op dinsdag 06-12-2016 om 04:25:17 If I was going out there to hit her than I would have. Just wanted her to say it to my face and of course she didn't...let's be honest😑 reageer retweet
Your beauty never ever scared me.
  roze dinsdag 6 december 2016 @ 15:54:13 #281
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_167145167

:') (x 100)
Your beauty never ever scared me.
pi_167145463
Iemand die me per dm een streamlinkje wil sturen?
  roze dinsdag 6 december 2016 @ 16:09:19 #283
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_167145561
Ik kijk via mtv.com met VPN.
Your beauty never ever scared me.
  roze dinsdag 6 december 2016 @ 16:20:53 #284
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_167145806
MACI _O_ _O_ _O_
Your beauty never ever scared me.
pi_167145929
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 december 2016 15:54 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
:') (x 100)
Is dat Barbara?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_167146079
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 december 2016 16:09 schreef Amarantha het volgende:
Ik kijk via mtv.com met VPN.
Ik ook altijd, VH1 is ook leuk, met Ru Paul Drage Race.
pi_167146295
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 december 2016 16:26 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Is dat Barbara?
Gok eerder Debra?
  Moderator dinsdag 6 december 2016 @ 16:42:55 #288
382129 crew  Donna
pi_167146309
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 16:42 schreef vencodark het volgende:

[..]

Gok eerder Debra?
Jup het is (was? :P ) Debra.
Volgens mij heeft ze een pruik op.
  roze dinsdag 6 december 2016 @ 17:12:04 #289
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_167146921
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 16:42 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Jup het is (was? :P ) Debra.
Volgens mij heeft ze een pruik op.
Klopt.
Your beauty never ever scared me.
pi_167147090
ik ben op zoek naar een aantal afleveringen van afgelopen seizoen
ze staan niet allemaal op de piratenbaai en wil niet aan de vp dinges

ben dus echt op zoek naar downloads
pm is lief!
pi_167148039
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 16:42 schreef vencodark het volgende:

[..]

Gok eerder Debra?
Oja die bedoelde ik :+
Wie is barbara ook al weer?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_167148111
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 17:57 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Oja die bedoelde ik :+
Wie is barbara ook al weer?
moeder van Jenelle
pi_167150629
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 december 2016 15:54 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
:') (x 100)
Ik heb het nog niet gezien maar op basis van de foto vind ik donker haar mooier staan dan dat lichte.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_167151444
Shiiiiiiit. Amber in the Ask the moms special. Holy shit.
pi_167151581
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 december 2016 15:54 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
:') (x 100)
Wow. :')))))). Sowieso Debra en haar outfits. Kleed je naar je leeftijd mens. :(
pi_167151739
Hèhè, part 2 kunnen kijken, was niet teleurgesteld :P
Maci haar speech was awesome, zij is zó leuk _O_
  dinsdag 6 december 2016 @ 20:43:56 #297
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_167152907
Alleen die broek van Catelynn :'(
Het leek wel een clown toen ze wegliep aan het einde.
  Moderator dinsdag 6 december 2016 @ 22:39:28 #298
382129 crew  Donna
pi_167157334
Vanavond begint in Amerika de show; Knocked Up.
Over single vrouwen die midden in het feestbeest leven staan tussen de 20 en 30 die per ongeluk zwanger raken.
Zelfde makers als TeenMom.

Lijkt me leuheuk!! :7
pi_167157498
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 20:43 schreef SacreCoeur het volgende:
Alleen die broek van Catelynn :'(
Het leek wel een clown toen ze wegliep aan het einde.
Ik vind haar zo vies. Dik, depressief en lui.
pi_167157652
http://www.usmagazine.com(...)iolent-brawl-w453356

heheheheh zie die smiecht vriend van Farrah daarachter lachen.
  Moderator woensdag 7 december 2016 @ 07:45:53 #301
382129 crew  Donna
pi_167161457
Farrah Abraham Claims MTV Hid Her ‘Teen Mom OG’ Co-Stars’ Faults For Years: Says ‘Teen Mom 2’ Needs to Be Cancelled
7 HOURS AGO by THE ASHLEY
"Whatever....everyone!"
“Whatever….everyone!”
Monday night’s Teen Mom OG Reunion turned into a Jerry Springer Show-esque brawl between stars Farrah Abraham and Amber Portwood. (The Ashley is about to recap that lil slice of heaven, so stay tuned!) The brawl, which The Ashley first told you about back in October, was featured on Monday’s episode, but the fight between Farrah and her cast mates rages on!


x
In a new interview with Too Fab, Farrah held nothing back when discussing ‘Teen Mom OG’ and her co-stars: Amber, Maci Bookout and Catelynn Lowell. She called for the end of the show, and blasted MTV and the show’s producers for covering up her co-stars’ bad behavior.

“Production can’t hide it anymore…I feel production has hid Catelynn, has hid Maci, and has hid Amber‘s behavior for — how many f**king years have I worked on this show? It’s been about eight years and I think it’s sad,” Farrah told the site.

The Ashley can confirm that Farrah is not exactly lying about this. Particularly in the early days of the show, much of the cast members’ bad behavior was “accidentally” left out of the show, or completely ignored. (For instance, Catelynn and Tyler were both heavy smokers all throughout the show, but they weren’t shown smoking on camera for years.)

Farrah stated that having the producers’ help in covering unsavory behavior has stunted Maci, Catelynn and Amber.

“If they just allowed themselves to show what’s really gong on in these women’s lives, then maybe they could grow out of this high school, stagnant, criminal behavior that they’re in,” Farrah said. “They cover up them going to jail, they cover up drug things, they cover up what’s really going on with their children and how they are as parents.”

“How many years to expect someone to be stuck around all this?” she added. “It gets stagnant and it gets boring. And I don’t want to be around it.”

Still, Farrah says she’s not leaving ‘Teen Mom OG,’ no matter how much she hates her co-stars.

“As far as I’m concerned, I will always be a part of something I started and no bullies, no criminals, no violent s**t is going to take me away from a show that I started,” she said. “When it’s my time to go, I’ll go, but the only time that’s going to be for ‘Teen Mom’ is when the network takes it off the air.”

She did want fans to know that, for the record, she feels she would win in a physical fight between herself and her three other co-stars.

"You do realize I could snag you like a plastic straw, right, Farrah?"
“You do realize I could snag you like a plastic straw, right, Farrah?”
“I’m not scared of [them], I’m not worried. I could probably slug all three of the Stooges in one breath and knock them all out. That’s how little they are compared to me,” she said. “I don’t have the energy or time, I’m working and I’m running businesses. If I’m ever concerned about something, I’ll have security deal with it.”

No ‘Teen Mom’ franchise cast member was safe from Farrah’s tirade, not even the girls from Teen Mom 2! She expressed her desire to have that show taken off the air.

“I’ve been pro-take it off the air for many years because I’m not OK with seeing women who are getting pregnant worried about being famous like Chelsea Houska, Kailyn Lowry,” Farrah said. “It’s sad to me that these women who I meet/see, so eager to be famous.”

UM!?

Kail and Chelsea (as well as Chelsea’s father Randy Houska) reacted to Farrah’s comments about them. Kail tweeted directly to Farrah, asking her, “Do you ever have anything nice to say about anyone?”

Farrah replied back to Kail on Twitter.

“Yes, real people who aren’t fake puppets of [Executive Producer Morgan J. Freeman]’s production company,” Farrah wrote. “Thanks for asking sweety hope you stay out of the drama.”

Kail pointed out that it was Farrah that had dragged her into the brawl, even though she (and the other ‘Teen Mom 2’ girls) had nothing to do with it.

“[It’s] hard to stay out of it when you bring my name into interviews and say I got pregnant to stay relevant,” Kail tweeted to Farrah.

Kail later told Real Mr. Housewife that Farrah has made it very hard for anyone in the casts to like her.

“The thing with Farrah is that she’s so negative all the time. She never has anything nice to say about anybody on the cast,” Kail told the site. “I see her doing big things- I would love to be able to support her doing those things- but when she’s constantly slamming me in the media and saying things that are so out of left field, it’s hard to find any kind of good in her.

“Her exact words were that Chelsea and I got pregnant again for fame…. but Chelsea and I were both married and in our mid-twenties [when we had second pregnancies],” Kail added.

Chelsea laughed off Farrah’s comments about her, but her dad Randy stuck up for his daughter.

“Hilarious. I wonder exactly which teen mom would do ANYTHING to be famous. Chelsea flies so far under the radar, MTV forgets about her,” Randy tweeted.

Stay tuned– this brawl seems to be a long ways from being over!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')