abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166213033
Ik zit nu pas bij aflevering 10. Ik hoop dat Amber die jurk voor school dan straks weer verkoopt voor een mooie prijs :+

Wat leuk dat Taylor meteen aangeeft dat hij denkt dat het belangrijk is dat Macy richting Ryan gaat. Goeie jongen is het O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_166232466
quote:
Aftermath of ‘Teen Mom OG’ Reunion Brawl: See How Each Cast Member is Reacting

It’s been a few days since the cast of Teen Mom OG got into an epic brawl while shooting the Season 6 Reunion show. (Read all about that here!) While the fists have stopped flying and the cast has all returned to their respective homes, the fight is still continuing via social media and jabs in the press!

Here, The Ashley reveals how each of the involved cast members of the brawl have reacted to what may be the most epic fight in ‘Teen Mom’ franchise history.

Farrah Abraham:

Farrah, whose salty comment that Amber Portwood‘s fiance, Matt Baier, “looks like a pedophile” reportedly started the whole on-stage fight, has taken to the press to announce that she will be pulling her daughter, Sophia, off the show. Farrah claimed that her three co-stars are dangerous.

“Due to the three stooges, I now will not have my child around an unsafe envirnoment,” she told Radar Online. “Production is just as much to blame as the girls.”

According to Real Mr. Housewife, Farrah did not show up to the taping of the “Ask the Moms” special that was taped the day after thr brawl.

“Due to the events that had taken place the day before, specifically with Maci screaming she wanted to kill her the day before, Farrah felt unsafe showing up the next day for filming,” a source told the site.

Simon Saran:

Since the fight, Simon has continued to tweet about the fight and cast. He has also called out the show’s executive producer, Morgan J. Freeman for “making criminals rich.”

Amber Portwood:

Amber, who has been criticized for allegedly trying to punch Farrah, has released a series of videos on her Instagram account in which she discusses the fight and insists that she is still a changed woman.

“I just want everybody to stay open-minded and understand that 90 percent of what you are reading isn’t true…I’m not really allowed to say things contractually about what happened on the show,” Amber says in the video. “Know that a lot of things you are reading from [Farrah’s] side are false and they are all negative and it is just not true….It’s just sad that when the video comes out they are going to look like nothing but liars which makes me kind of excited actually.”

Michael Abraham:

Farrah’s father inserted himself into the fight between Amber and Farrah (for some reason) and as a result was injured. According to an interview Michael did with Radar Online, he claims he attempted to get in between Farrah and Amber and was screaming at Amber to distract her from hitting his daughter. That’s when he claims Matt came after him.

“I was protecting myself,” Michael said. “I had a raging person coming after me. I was thrown into the audience.”

Michael claims he suffered bruises, burns, scrapes and an injury to his back. He also says his hearing aid was broken.

There are so many potential lawsuits here that The Ashley’s head is spinning! Stay tuned!
  Moderator/colorchick donderdag 27 oktober 2016 @ 06:54:43 #78
382129 crew  Donna
pi_166235025
:X
pi_166237860
loooool wat een trailertrash allemaal :')

farrah gaat sophia echt niet uit beeld houden, ze loopt dan teveel geld mis!
pi_166243387
En daar is de zoon van Matt, zo raar om te zien in gezelschap van Amber en hem.

Het lijkt erop dat de adoptieouders van Carly, Cate en Tyler negeren om een datum te prikken voor het jaarlijks bezoek om haar te mogen zien. Brandon en Terasa hadden al laten weten niets meer te maken willen hebben met MTV, doen heel moeilijk, ook al staan ze in hun recht. Wel zielig voor Cate en Tyler. Alsof met name Cate al niet genoeg te verduren heeft.

Deze kwam ik ook tegen, na de billen nu ook de tieten.

quote:
Kailyn Lowry may have undergone more plastic surgery than fans know! In addition to a Brazilian butt lift, tummy tuck, neck liposuction and lip injections, sources exclusively reveal to RadarOnline.com that the Teen Mom 2 star has also went under the knife for bigger boobs!
  Moderator/colorchick donderdag 27 oktober 2016 @ 16:56:45 #81
382129 crew  Donna
pi_166243509
Ik heb pas nog een artikel gelezen dat 'alle' operaties die Kailyn wilde ondergaan toen Javi weg was een van de grote redenen was voor hun problemen. Javi was het er niet mee eens.
pi_166244417
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 16:47 schreef Mylene het volgende:
En daar is de zoon van Matt, zo raar om te zien in gezelschap van Amber en hem.

Het lijkt erop dat de adoptieouders van Carly, Cate en Tyler negeren om een datum te prikken voor het jaarlijks bezoek om haar te mogen zien. Brandon en Terasa hadden al laten weten niets meer te maken willen hebben met MTV, doen heel moeilijk, ook al staan ze in hun recht. Wel zielig voor Cate en Tyler. Alsof met name Cate al niet genoeg te verduren heeft.

Deze kwam ik ook tegen, na de billen nu ook de tieten.

[ afbeelding ]

[..]

zielig? cate en met name ty zijn toch degene die zich steeds niet aan de afspraken houden? foto's van carly online plaatsen, inhoudelijk praten over de gesprekken die ze hebben met brandon en theresa etc.. en ty die on camera ook nog bijdehand loopt te doen dat hij doet wat hij wil en dat hij wou heeft dat ze andere adoptieouders hadden gekozen
tja, zo creëer je vijandigheid en ongemakkelijkheden
pi_166244625
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 18:02 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

zielig? cate en met name ty zijn toch degene die zich steeds niet aan de afspraken houden? foto's van carly online plaatsen, inhoudelijk praten over de gesprekken die ze hebben met brandon en theresa etc.. en ty die on camera ook nog bijdehand loopt te doen dat hij doet wat hij wil en dat hij wou heeft dat ze andere adoptieouders hadden gekozen
Dat.

Cate zei al eens dat dat straks consequenties zouden zijn. En kennelijk heeft Ty het zo ver laten komen. Hij geeft de voorkeur aan praten en publiceren ipv Carly zien.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pisces29 op 27-10-2016 18:54:22 ]
pi_166247629
btw; debra (de moeder van farrah) schijnt verloofd te zijn! met een dokter die ze sinds juli kent en waarmee ze pas enkele dates heeft gehad
want tja, waiting is for ugly girls!

farrah zou absoluut niet blij zijn met deze ontwikkelingen... t zou toch niet zijn dat d'r ma straks eerder trouwt dan haar?
pi_166248041
(Her)kennen we deze nog? :')

pi_166259333
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 18:02 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

dit ja

tyler blijft maar voor de camera over alles praten en blijft fotos posten, als je dat als ouders niet wilt zou ik ook toedeloe zeggen
pi_166259637
Ik vind hem ook altijd zo gescript klinken als hij die tirades zit te houden.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_166279265
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 18:16 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat.

Cate zei al eens dat dat straks consequenties zouden zijn. En kennelijk heeft Ty het zo ver laten komen. Hij geeft de voorkeur aan praten en publiceren ipv Carly zien.
Tyler was degene die foto's enzo wilde blijven plaatsen. Catelynn was het daar inderdaad niet mee eens vanwege de angst dat ze Carly niet meer zouden zien. Het zal blijken in de volgende aflevering, dan hebben zij een gesprek met de adoptiebemiddelaar.
pi_166357746
Het is al een paar keer aangehaald maar het viel niet op ofzo. Nu de aflevering dat Ryan in oma's huis zit. Die ogen, zo groot als schoteltjes :o
pi_166362251
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 22:16 schreef Hilzillah het volgende:
Het is al een paar keer aangehaald maar het viel niet op ofzo. Nu de aflevering dat Ryan in oma's huis zit. Die ogen, zo groot als schoteltjes :o
Hoe kan dát niet opvallen? :D
pi_166362264
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 07:26 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Hoe kan dát niet opvallen? :D
Bij mij moet meestal de misdaad voor mijn ogen gebeuren en er moet iemand op mijn schouder tikken en zeggen 'joh Hilz, zie je dat?' :D
pi_166362270
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 07:30 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Bij mij moet meestal de misdaad voor mijn ogen gebeuren en er moet iemand op mijn schouder tikken en zeggen 'joh Hilz, zie je dat?' :D
Vanaf nu; what has been seen....
pi_166362913
quote:

[..]

:D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_166370287
quote:

[..]

:D

Nu op MTV hele oude aflevering met Slome Kyle :')
Amber slank in rehab.
Farrah die gaat verhuizen en haar vader even dirigeert in 5 dagen naar Californië te reizen met haar spullen en auto en haar moeder afbekt.
Cate en Tyler in de tijd dat alles nog oké was met Brandon en Theresa.

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2016 15:12:54 ]
  woensdag 2 november 2016 @ 18:52:37 #95
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_166374261
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 22:16 schreef Hilzillah het volgende:
Ik kon ook nergens anders meer op focussen! Niet normaal die ogen.
pi_166376705
pi_166376833
En zo is het al ruim twee jaar. Alleen nu wel echt frontaal gefilmd :D
pi_166377750
quote:
Wow wtf
  Moderator woensdag 2 november 2016 @ 21:05:02 #99
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_166377966
Dat jullie dat nu pas opvalt :o vind hem er altijd uitzien of hij aan de speed zit _O-
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_166378075
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 21:05 schreef MaJo het volgende:
Dat jullie dat nu pas opvalt :o vind hem er altijd uitzien of hij aan de speed zit _O-
Ik roep al twee jaar dat het ritalin of speed is. Hij is ook echt een karakter dat ADHD kan hebben. Er is wel iets... die luiheid en bord voor het hoofd is er niet voor niks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')