Denk dat Loveless mijn eerste Shoegaze plaat was, krijg je wel meteen een goede indruk van het genre, ik kon hem wel redelijk direct waarderen volgens mij.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:33 schreef Gehenna het volgende:
[..]
[..]
Loveless kan wel redelijk afschrikken denk ik, geen makkelijke plaat om in te komen (voor mij toen iig). Zou zelf #2 Souvlaki eerder aanraden
Oh ik was wel vreemde muziek gewend (Coil, Nurse With Wound enz.), maar werd vooral heel duizelig van Loveless in het beginquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:20 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Denk dat Loveless mijn eerste Shoegaze plaat was, krijg je wel meteen een goede indruk van het genre, ik kon hem wel redelijk direct waarderen volgens mij.
En weer wat dromeriger ipv upbeatquote:
Lekker weerquote:
En de comments stellen ook niet teleur.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:15 schreef Maxerazzi het volgende:
Verrek, RTJ hebben een nieuwe track online gepleurd twee dagen terug.
Ja dit is heel chill.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:58 schreef DO2 het volgende:
Zo. Die Kevin Morby rijgt de pareltjes kennelijk moeiteloos aan mekaar:.
Hard hardquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:15 schreef Maxerazzi het volgende:
Verrek, RTJ hebben een nieuwe track online gepleurd twee dagen terug.
Morby is in bloedvorm jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:58 schreef DO2 het volgende:
Zo. Die Kevin Morby rijgt de pareltjes kennelijk moeiteloos aan mekaar:.
Nightcrawler zet ik nog steeds elke week wel een keer opquote:Op zondag 30 oktober 2016 17:10 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Nice! De vorige redelijk grijs gedraaid
Fijn plaatje ja.quote:
Had ik een paar pagina's terug ook geplaatst, fijn albumquote:Op woensdag 2 november 2016 22:52 schreef Moody het volgende:
Al een tijdje bezig, maar nu echt aan de weg aan het timmeren:
Solly, gemistquote:Op woensdag 2 november 2016 22:55 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Had ik een paar pagina's terug ook geplaatst, fijn albumAlleen gaat het me over de helft wat tegenstaan. Vooral dit nummer en Long Way Home bevallen me prima.
Fuck it, volledig gemistquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:53 schreef Felagund het volgende:
Doen we allemaal nog even leuk een lijstje hier?
MUZ / [doe mee] FOK! album top 100 allertijden 2016
Deadline is volgens mij morgen.
Ik vond het al vreemd dat er van jou geen lijstje was.quote:
quote:Op donderdag 3 november 2016 11:51 schreef MCH het volgende:
Ik zoek dat covertje van Scarlett Johansson waar ze Just Like Honey zingt, die is![]()
Yep. Zijn werk laat zich ms nog het beste vergelijken met abstracte schilderijen waar je nooit op uitgekeken raakt.quote:Op donderdag 3 november 2016 12:19 schreef Maxerazzi het volgende:
The Field, iedere keer als ik 'm opzet, welke van zijn platen dan ook, sjongejongejonge, wat schandalig goed.
Jaquote:Op donderdag 3 november 2016 12:41 schreef DO2 het volgende:
[..]
Yep. Zijn werk laat zich ms nog het beste vergelijken met abstracte schilderijen waar je nooit op uitgekeken raakt.
Ik ga bij The Field voor Anselm Kiefer, denk ik.quote:Op donderdag 3 november 2016 12:41 schreef DO2 het volgende:
[..]
Yep. Zijn werk laat zich ms nog het beste vergelijken met abstracte schilderijen waar je nooit op uitgekeken raakt.
Uitstekende keus. Ik kom ( vanwege het herhalende karakter, wellicht ) al gauw bij Twombly terecht:quote:Op donderdag 3 november 2016 13:02 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik ga bij The Field voor Anselm Kiefer, denk ik.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |