Echt hè. Die ster boven het logo van de KNVB. Ik zou er een mof voor kapot schieten.quote:
Mij doet een club minder. Veel te veel spelers/trainers die even passeren en dan weer weg zijn voor wat knaken etc.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat doet me weinig. Als ze paar leuke wedstrijdjes spelen op eindtoernooien vind ik het prima. Als ze er niet bij zijn vind ik het ook prima.
In de omschakeling waren ze slordig. Maar wel veel meer kansen en mogelijkheden dan Nederland.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Draai de vraag eens om; Hoeveel kansen heeft dit superieure Frankrijk gehad? Overhypt team dat Frankrijk.
Schalke noem ik nou niet echt een topclubquote:Op maandag 10 oktober 2016 23:03 schreef inslagenreuring het volgende:
Waren we 200 kilometer naar het oosten geboren was je nu wereldkampioen en supporter van een Europese topclub.
Ik heb geen Europees succes van Ajax meegemaakt. En Ajax gaat boven alles voor mij (qua voetbal dan)quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:00 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ajax heeft al de hoogst haalbare prijs.
Echte kansen hebben ze amper gehad. 2-3 kansen (kopbal Pogba), schot die Steek had en verder? Ik heb het over echte kansen he. Vrijwel niks.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:05 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
In de omschakeling waren ze slordig. Maar wel veel meer kansen en mogelijkheden dan Nederland.
https://mobile.twitter.co(...)s/785578567111417856
Terwijl Nederland dat dus echt liet liggen.
https://mobile.twitter.com/mixedknuts/status/785574973268226048
kkjoodquote:Op maandag 10 oktober 2016 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb geen Europees succes van Ajax meegemaakt. En Ajax gaat boven alles voor mij (qua voetbal dan)
Heerlijke club toch? Dortmund kan ook.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Schalke noem ik nou niet echt een topclub
Ik juich voor Duitsland bij eindtoernooien.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Echt hè. Die ster boven het logo van de KNVB. Ik zou er een mof voor kapot schieten.
Ik wel. WK 95 enz, CL etc maar ook al vind ik het mooi voor de club, 1 jaar later is de halve selectie weer pleite en bestuur blabla. Nee geef mij het land waar ik geboren ben maar.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb geen Europees succes van Ajax meegemaakt. En Ajax gaat boven alles voor mij (qua voetbal dan)
Jammer dit.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik juich voor Duitsland bij eindtoernooien.
Ook als Nederland in dat toernooi zit?quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik juich voor Duitsland bij eindtoernooien.
keeper fouten zijn altijd fataalquote:Op maandag 10 oktober 2016 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar slaat dat eeuwige gehak op keepers toch op. Zeker over een lange reeks wedstrijden keept Stekelenburg heel goed. Opeens een blunder en dan kan het mediaorgel weer van stal.
Zo gaat dat ook bij Ter Stegen..
Dat is het lot van een keeper.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar slaat dat eeuwige gehak op keepers toch op. Zeker over een lange reeks wedstrijden keept Stekelenburg heel goed. Opeens een blunder en dan kan het mediaorgel weer van stal.
waarom moest zoet eruit? die keept toch ook al een hele lang tijd goed? maarja dat is geen (ex)-ajacied he.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Houdt Steek zijn armen strak gaat die bal er nooit in. Snap het wel, het is gewoon een proces van aanwijzend verklaren. Hoort bij verwerken.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Zoet zak aardappelen. Nee dat is geen wereldkeeper.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:08 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
waarom moest zoet eruit? die keept toch ook al een hele lang tijd goed? maarja dat is geen (ex)-ajacied he.
Ja hoor. Zeker als ze leuker spelen zoals in 2010 & 2014quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:07 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ook als Nederland in dat toernooi zit?
Omdat Blind Stekelenburg hoger heeft zitten, denk ik zo.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:08 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
waarom moest zoet eruit? die keept toch ook al een hele lang tijd goed? maarja dat is geen (ex)-ajacied he.
Rot op met Mofrika. Zal de vlag in de fik steken van die Duitsers. JUICHEN doen we voor ITALIE TOERNOOIVOETBALLERSGENOTquote:Op maandag 10 oktober 2016 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja hoor. Zeker als ze leuker spelen zoals in 2010 & 2014
WK2010 was echt kut met Oranje wat weerzinwekkend voetbal speelde.
2010 was alsnog 2 klassen beter dan 2014quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Steek is ook een betere keeper. Simpele keuze.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat Blind Stekelenburg hoger heeft zitten, denk ik zo.
Het is maar een ideetje.
Dat zal inderdaad afhangen hoeveel binding je met een land hebt.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik wel. WK 95 enz, CL etc maar ook al vind ik het mooi voor de club, 1 jaar later is de halve selectie weer pleite en bestuur blabla. Nee geef mij het land waar ik geboren ben maar.
Moet hij wetenquote:Op maandag 10 oktober 2016 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, Pique stopt ook bij het Nationale Team omdat hij Marca zat is. Redelijk genot.
Gaat Spanje ook niets aan missen. Die verzaakt altijd als eerste voor Spanje.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, Pique stopt ook bij het Nationale Team omdat hij Marca zat is. Redelijk genot.
MWa het is meer dat NL al zo vaak genaaid is op cruciale momenten die ik zelf live heb gezien etc dat ik zoiets heb van godverdomme pak toch eens die beker johquote:Op maandag 10 oktober 2016 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zal inderdaad afhangen hoeveel binding je met een land hebt.
En als ze dan tegen elkaar moeten en Nederland maakt kans op de winst in de finale, ga je dan gillen voor Duitsland omdat Nederland betonvoetbal speelt en Duitsland leuk doet?quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is nu wel verder weg dan ooit Poepz0r.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
MWa het is meer dat NL al zo vaak genaaid is op cruciale momenten die ik zelf live heb gezien etc dat ik zoiets heb van godverdomme pak toch eens die beker joh
quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Gaat Spanje ook niets aan missen. Die verzaakt altijd als eerste voor Spanje.
Nee ouwe reus komt goed. Bazoer, Nouri, Fosu Mensah bohhhhh GENOTSTEAMquote:Op maandag 10 oktober 2016 23:11 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat is nu wel verder weg dan ooit Poepz0r.
Vind t niet echt een blunder. Gewoon een fout.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |