Benoemt gelukkig wel die Klaassenquote:Op maandag 10 oktober 2016 22:56 schreef Sunri5e het volgende:
Blind is tevreden na een verliespartij....
Gras is groen....
6jes cultuurquote:Op maandag 10 oktober 2016 22:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik zou ook tevreden zijn. Kijk eens paar maanden terug en nu? Ze spelen naar behoren hadden zichzelf bijna beloond met 1 punt.
2008 ook als je zo speelt dan moet je de finale halen. Dat ze het weggaven tja,.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland had in 98 en 00 de finale moeten halen, verder niet hoor
Yep, meer zit er denk ik niet in tenzij Frankrijk een misstap maakt, maar denk dat Nederland dat eerder gebeurtquote:Op maandag 10 oktober 2016 22:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
2de is playoff, geen directe kwalificatie.
De volledige pot staat op YouTube. Ik raad de nieuwe realist aan deze te gaan kijken. Dat is NEDERLAND.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Onterecht afgekeurde goal ook nog in de verlenging
Of je moet uit winnen, wat niet onmogelijk is. Lastig wel maar niet onmogelijk.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:58 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Yep, meer zit er denk ik niet in tenzij Frankrijk een misstap maakt, maar denk dat Nederland dat eerder gebeurt :,(
Ah gossie. Dan mis je een behoorlijk stuk cultureel voetbalerfgoedquote:
kan ik weinig aan veranderen verderquote:Op maandag 10 oktober 2016 22:59 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ah gossie. Dan mis je een behoorlijk stuk cultureel voetbalerfgoed
Eerst Nederland dan Ajax. NL heeft veel te weinig gewonnen voor hetgeen we voortgebracht hebben.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Veel liever dat Ajax Europees succes heeft dan het Nederlands Elftal wereldkampioen wordt
quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Veel liever dat Ajax Europees succes heeft dan het Nederlands Elftal wereldkampioen wordt
Ajax heeft al de hoogst haalbare prijs.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Geeft ook niet joh.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
kan ik weinig aan veranderen verder
Weggeven? Je verloor volledig terecht van Rusland joh.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
2008 ook als je zo speelt dan moet je de finale halen. Dat ze het weggaven tja,.
Verander Ajax door PSV en ik ben het met je eensquote:Op maandag 10 oktober 2016 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Weggaven als in de zin van niet hetzelfde spel meer kunnen brengen als in de poule, tjaquote:Op maandag 10 oktober 2016 23:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Weggeven? Je verloor volledig terecht van Rusland joh.
Van Basten had dan ook niet die derde wedstrijd met een totaal ander team moeten spelen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Weggaven als in de zin van niet hetzelfde spel meer kunnen brengen als in de poule, tja
Geflatteerde overwinningen in de poule zeggen niks.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Weggaven als in de zin van niet hetzelfde spel meer kunnen brengen als in de poule, tja
Hoeveel kansen zijn er gecreëerd?quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik zou ook tevreden zijn. Kijk eens paar maanden terug en nu? Ze spelen naar behoren hadden zichzelf bijna beloond met 1 punt.
Of je begrijpt het niet. Komt vaker voor als in de zin van; Ze schieten wel vaker van die afstand op trainingen etc.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:02 schreef Sunri5e het volgende:
Blind over de blunder van Stekelenburg:
"Op trainingen komt dit vaker voor"
"Op trainingen pakt hij deze moeiteloos"
Oké!
En wat nu?quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:02 schreef Sunri5e het volgende:
Oké!
Tegen Frankrijk werd je ook 'weggespeeld' toen, maar elke bal van NL vloog in het net.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Weggeven? Je verloor volledig terecht van Rusland joh.
Draai de vraag eens om; Hoeveel kansen heeft dit superieure Frankrijk gehad? Overhypt team dat Frankrijk.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:02 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Hoeveel kansen zijn er gecreëerd?
oftewel blunder maar dat wil hij niet met zoveel woorden uitspreken tov stekelenburgquote:Op maandag 10 oktober 2016 23:02 schreef Sunri5e het volgende:
Oké!
Tegen Spanje hadden ze niet gewonnen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
2008 ook als je zo speelt dan moet je de finale halen. Dat ze het weggaven tja,.
Wat de fuck man.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat doet me weinig. Als ze paar leuke wedstrijdjes spelen op eindtoernooien vind ik het prima. Als ze er niet bij zijn vind ik het ook prima.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Eerst Nederland dan Ajax. NL heeft veel te weinig gewonnen voor hetgeen we voortgebracht hebben.
Echt hè. Die ster boven het logo van de KNVB. Ik zou er een mof voor kapot schieten.quote:
Mij doet een club minder. Veel te veel spelers/trainers die even passeren en dan weer weg zijn voor wat knaken etc.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat doet me weinig. Als ze paar leuke wedstrijdjes spelen op eindtoernooien vind ik het prima. Als ze er niet bij zijn vind ik het ook prima.
In de omschakeling waren ze slordig. Maar wel veel meer kansen en mogelijkheden dan Nederland.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Draai de vraag eens om; Hoeveel kansen heeft dit superieure Frankrijk gehad? Overhypt team dat Frankrijk.
Schalke noem ik nou niet echt een topclubquote:Op maandag 10 oktober 2016 23:03 schreef inslagenreuring het volgende:
Waren we 200 kilometer naar het oosten geboren was je nu wereldkampioen en supporter van een Europese topclub.
Ik heb geen Europees succes van Ajax meegemaakt. En Ajax gaat boven alles voor mij (qua voetbal dan)quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:00 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ajax heeft al de hoogst haalbare prijs.
Echte kansen hebben ze amper gehad. 2-3 kansen (kopbal Pogba), schot die Steek had en verder? Ik heb het over echte kansen he. Vrijwel niks.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:05 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
In de omschakeling waren ze slordig. Maar wel veel meer kansen en mogelijkheden dan Nederland.
https://mobile.twitter.co(...)s/785578567111417856
Terwijl Nederland dat dus echt liet liggen.
https://mobile.twitter.com/mixedknuts/status/785574973268226048
kkjoodquote:Op maandag 10 oktober 2016 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb geen Europees succes van Ajax meegemaakt. En Ajax gaat boven alles voor mij (qua voetbal dan)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |