En als ze dan tegen elkaar moeten en Nederland maakt kans op de winst in de finale, ga je dan gillen voor Duitsland omdat Nederland betonvoetbal speelt en Duitsland leuk doet?quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja hoor. Zeker als ze leuker spelen zoals in 2010 & 2014
WK2010 was echt kut met Oranje wat weerzinwekkend voetbal speelde.
Dat is nu wel verder weg dan ooit Poepz0r.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
MWa het is meer dat NL al zo vaak genaaid is op cruciale momenten die ik zelf live heb gezien etc dat ik zoiets heb van godverdomme pak toch eens die beker joh
quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Gaat Spanje ook niets aan missen. Die verzaakt altijd als eerste voor Spanje.
Nee ouwe reus komt goed. Bazoer, Nouri, Fosu Mensah bohhhhh GENOTSTEAMquote:Op maandag 10 oktober 2016 23:11 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat is nu wel verder weg dan ooit Poepz0r.
Vind t niet echt een blunder. Gewoon een fout.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar slaat dat eeuwige gehak op keepers toch op. Zeker over een lange reeks wedstrijden keept Stekelenburg heel goed. Opeens een blunder en dan kan het mediaorgel weer van stal.
Zo gaat dat ook bij Ter Stegen..
Nee hoor. Houten klaas.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
Pique gaat flink gemist worden door Spanje.
Wat een onzin kraam je toch telkens uit.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Gaat Spanje ook niets aan missen. Die verzaakt altijd als eerste voor Spanje.
Denken dat Pique beter is dan mannen als Chiellini, Barzagli etcquote:Op maandag 10 oktober 2016 23:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat een onzin kraam je toch telkens uit.
2014 was leuker omdat het verrassender was (en het gehele toernooi was 100x vermakelijker)quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
2010 was alsnog 2 klassen beter dan 2014
Gewoon die bask achterin. Probleem opgelost.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat een onzin kraam je toch telkens uit.
Dit soort domme uitspraken Pique ik niet langer van je.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
Pique gaat flink gemist worden door Spanje.
Maar Shakiragodinquote:Op maandag 10 oktober 2016 23:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Denken dat Pique beter is dan mannen als Chiellini, Barzagli etc![]()
![]()
Pique kan alleen een man uitschakelen en de bal wegkoppen. Zelden zo'n slechte voetballer gezien.
Welke Bask?quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:13 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Gewoon die bask achterin. Probleem opgelost.
Het heeft ook wel zijn charme, dat Nederland er altijd net naast grijpt.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
MWa het is meer dat NL al zo vaak genaaid is op cruciale momenten die ik zelf live heb gezien etc dat ik zoiets heb van godverdomme pak toch eens die beker joh
Leuk spel boeit niet. Enige wat telt is die beker. Zie Italië die weten hoe dat werkt.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
2014 was leuker omdat het verrassender was (en het gehele toernooi was 100x vermakelijker)
Ja daar heb je wel gelijk in. Het was echt enorm onverwacht jaquote:Op maandag 10 oktober 2016 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
2014 was leuker omdat het verrassender was (en het gehele toernooi was 100x vermakelijker)
Wat is het verschil tussen een blunder of fout?quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind t niet echt een blunder. Gewoon een fout.
Nee dan ben ik wel neutraal en kan ik met beide ploegen als winnaar leven.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:11 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
En als ze dan tegen elkaar moeten en Nederland maakt kans op de winst in de finale, ga je dan gillen voor Duitsland omdat Nederland betonvoetbal speelt en Duitsland leuk doet?
Was met Spanje ook zo tot ze ineens EK kampioen werden.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het heeft ook wel zijn charme, dat Nederland er altijd net naast grijpt.
Dat staat er niet, dus ga jij eens even lekker iemand anders woorden in de mond leggen, mafkees.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Denken dat Pique beter is dan mannen als Chiellini, Barzagli etc![]()
![]()
![]()
Van Sociedadquote:
Mongooltje doe eens rustaaagghhh. Pique kan er niets vanquote:Op maandag 10 oktober 2016 23:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat staat er niet, dus ga jij eens even lekker iemand anders woorden in de mond leggen, mafkees.
Een blunder is een enorme fout, vaak tegen het lachwekkend slechte aan.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een blunder of fout?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |