Ik houd me afzijdig van deze kansloze discussie.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het grootste verschil is natuurlijk: De Kuip.
quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
"Voor Oranje eindigt een reeks van 34 wk-kwalificatieduels zonder nederlaag. Het is het 1e verlies sinds de 1-0 bij Ierland op 1 sep 2001"
Nou da's best een tijd geleden.
Speelt niet eens bij ajax johquote:Op maandag 10 oktober 2016 22:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gewoon hopen dat Bazoer er snel bij gaat komen. Die jongen is een missende schakel op het middenveld. Beetje de Pogba der lage Landen.
We hadden gewonnen als we in de Kuip hadden gespeeld vanavond, ik geef het je op een briefje.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik houd me afzijdig van deze kansloze discussie.
Dit weekend weer clubvoetbalquote:Op maandag 10 oktober 2016 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik houd me afzijdig van deze kansloze discussie.
kees kwakmanquote:Op maandag 10 oktober 2016 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Als we iedereen afschrijven op vandaag, kunnen we net zo goed Hans Hateboer selecteren.
Pröpper speelde geen onverdienstelijke tweede helft. Eerste helft was kut. Klaassen is gewoon helemaal niet voorgekomen in het stuk.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:48 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Klaassen rent zich nog de schompes en heeft altijd een soort torinstinct. Ook kleine handigheidjes. Propper heeft 0 passieve skills en is gewoon bang. Jammer want het is wel een speler met klasse.
HAHAHA!!!!quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Valt mee, kom uit het jaar van de CL voor PSV en het EK voor NL
Pröpper moet wat dominanter zijn. Zoals vandaag heb je er helemaal niets aan. Dan zie ik nog liever Toornstra.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pröpper speelde geen onverdienstelijke tweede helft. Eerste helft was kut. Klaassen is gewoon helemaal niet voorgekomen in het stuk.
Liever Vilhena dan als we toch moeten kiezen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Pröpper moet wat dominanter zijn. Zoals vandaag heb je er helemaal niets aan. Dan zie ik nog liever Toornstra.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |