Gewoon met z'n 11e thuisblijvenquote:Op maandag 10 oktober 2016 22:43 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Klaassen Bruma Wijnaldum volgende keer graag thuis blijven
Volgens mij is het gewoon een test om te zien wie het leest.quote:
Wijnaldum speelde degelijk. Propper speelde 1ste helft kut met dubbel t, evenals Strootman. Maar binnen 1-2 jaar zien we Bazoer op die plek. Veel meer inzicht, vermogen etc.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:43 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Klaassen Bruma Wijnaldum volgende keer graag thuis blijven
Ja. Zonder tie-rips blijft hij niet liggen trouwens.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus je sleept zo je kat het bed in?
Blind speelde zeer goed zelfs. Liep veel gaten dicht en gaf paar prachtige crossballen etc.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:43 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Blind speelde toch niet zo heel slecht? Heb hem wel een paar mooie passes zien maken.
okquote:Op maandag 10 oktober 2016 22:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat Karsdorp geschikt is voor de PL op dit moment.
En Klaassen, en Bruma, en Depay.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:44 schreef inslagenreuring het volgende:
Die propper heeft ook niks goed gedaan. Net als Strootman.
Bijna net zo lang als het kampioenschap van Feyenoord.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
"Voor Oranje eindigt een reeks van 34 wk-kwalificatieduels zonder nederlaag. Het is het 1e verlies sinds de 1-0 bij Ierland op 1 sep 2001"
Nou da's best een tijd geleden.
Dat maakt niet uit, het gaat erom dát je hem leest. Meedoen is belangrijker dan winnen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:44 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik was de eerste die de OP echt gelezen heeft.
Depay speelde prima. Was zeer dreigend. Scoorde dan wel niet maar dat kan tegen een top land. Die laatste bal ging er nog bijna in. Viel me alleszins mee.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En Klaassen, en Bruma, en Depay.
Toen waren de meeste hier nog niet geboren.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:44 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Bijna net zo lang als het kampioenschap van Feyenoord.
EU nog meer geld geven zodat je nog meer geld uit kan geven aan kansloze pre order rommel, tyf opquote:Op maandag 10 oktober 2016 22:44 schreef Vatta het volgende:
Ik ga nog effe Rainbow Six Siege laterz. Allemaal BF 1 kopen by the way. Loetersss
Dat er nog vele mogen volgen! Oh wacht..quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
"Voor Oranje eindigt een reeks van 34 wk-kwalificatieduels zonder nederlaag. Het is het 1e verlies sinds de 1-0 bij Ierland op 1 sep 2001"
Nou da's best een tijd geleden.
Ik heb je nog niets zien schrijven over Klaassen. Wat toch wel met afstand de slechtste was vandaag. Of ja slecht; deed hij überhaupt wel mee?quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:44 schreef inslagenreuring het volgende:
Die propper heeft ook niks goed gedaan. Net als Strootman.
Goed verhaal.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Iedereen is meteen negatief. Kreeg zelfs een push bericht van RTL met WK ver weg voor Oranje
http://teletekst-data.nos.nl/webtekst?p=819quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Toen waren de meeste hier nog niet geboren.
De goednieuwsshow van vrijdag valt in duigen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Iedereen is meteen negatief. Kreeg zelfs een push bericht van RTL met WK ver weg voor Oranje
Rusland is toch al gauw zo'n 3000 km hoor.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het grootste verschil is natuurlijk: De Kuip.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De goednieuwsshow van vrijdag valt in duigen.
Hier waarschuwde ik vanmiddag al voor.
Bidden dat Sneijder en Robben er zijn dan komt het goed.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja, beetje jammer.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De goednieuwsshow van vrijdag valt in duigen.
Hier waarschuwde ik vanmiddag al voor.
Klaassen rent zich nog de schompes en heeft altijd een soort torinstinct. Ook kleine handigheidjes. Propper heeft 0 passieve skills en is gewoon bang. Jammer want het is wel een speler met klasse.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb je nog niets zien schrijven over Klaassen. Wat toch wel met afstand de slechtste was vandaag. Of ja slecht; deed hij überhaupt wel mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |