Willems heeft een goed voorzet, dus die moet Dost bereiken.. Zo moeiljk is dat nietquote:Op maandag 10 oktober 2016 22:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
twitter:wilfredgenee twitterde op maandag 10-10-2016 om 22:33:48Wat is nu precies de gedachte achter de wissel van @JetroWillems_15 ? Dan kun je toch beter @jenstoornstra inbrengen? #nedfra reageer retweet
en blind en klaassenquote:Op maandag 10 oktober 2016 22:39 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ieder balcontact van Willems was gewoon slecht
Maar dat ligt aan de ballen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:39 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ieder balcontact van Willems was gewoon slecht
The gap is closing.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:39 schreef Evertjan het volgende:
1 jaar geleden hadden we dit potje verloren met 4-0
Eens. Schandalig.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:40 schreef Caland het volgende:
Walgelijk dat de OP van Stijn, waar die jongen gewoon erg veel tijd in steekt ondanks dat niemand het leest, niet meer te lezen is.
Bazoer > Strootmanquote:Op maandag 10 oktober 2016 22:40 schreef inslagenreuring het volgende:
Door een fout van die Stootman en steek verloren.
En dan zat je hem op rechts...quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Willems heeft een goed voorzet, dus die moet Dost bereiken.. Zo moeiljk is dat niet
ik denk eerder Brumaquote:Op maandag 10 oktober 2016 22:40 schreef inslagenreuring het volgende:
Door een fout van die Stootman en steek verloren.
Willems is toch links?quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Willems heeft een goed voorzet, dus die moet Dost bereiken.. Zo moeiljk is dat niet
wordtquote:Op maandag 10 oktober 2016 22:41 schreef badschaap het volgende:
Dat word op z'n hoogst weer eens in 2020 aan een eindtoernooi meedoen jongens.
we spelen thuis he.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:40 schreef Durmada het volgende:
Heus geen schande om van Frankrijk te verliezen
lekker ballen in Bakuquote:Op maandag 10 oktober 2016 22:41 schreef badschaap het volgende:
Dat word op z'n hoogst weer eens in 2020 aan een eindtoernooi meedoen jongens.
Die ex-PSV ers en PSVers gewoon een permaban geven voor oranje.quote:
Ik was geen fan van Fatima maar ze was wel een verdomd goede analyst tijdens de Spelenquote:
Misschien toch maar eens een onderzoekje raadplegen hoeveel mensen het daadwerkelijk lezen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:40 schreef Caland het volgende:
Walgelijk dat de OP van Stijn, waar die jongen gewoon erg veel tijd in steekt ondanks dat niemand het leest, niet meer te lezen is.
Ik absoluut niet. Ik drink even mijn heerlijke thee op en dan gaat deze jongen in zijn bedje liggen.quote:
Een jaar geleden speelde Frankrijk ook een stuk beter...quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:39 schreef Evertjan het volgende:
1 jaar geleden hadden we dit potje verloren met 4-0
Iedereen lezen ditquote:Op zondag 9 oktober 2016 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Opportunisme is een prachtig iets. De Kuip was een toneel van jolijt afgelopen vrijdag. Er werd met 4-1 gewonnen. Nadat Wit-Rusland verslagen is, is er toch weer hoop voor Nederland. De Telegraaf schreef in de zaterdagkrant zelfs dat Promes zijn belofte had ingelost. Al het azijn was opeens uit de keukens verdwenen en het kon allemaal niet op. Maar ja, volgens de statistiekjes waren die vele schoten voor de sier en creëerden de Wit-Russen toch de betere kansen. Defensief valt er nog een hoop te doen en dan komen ook nog eens de Fransen naar de Amsterdam ArenA.
Frankrijk is geen onbekende tegenstander voor het Nederlands Elftal. Een dag na het overlijden van Johan Cruijff werd er gespeeld tegen de Fransen. In deze oefenwedstrijd zorgden Griezmann en Giroud al snel voor een 0-2 voorsprong. In de tweede helft leek de achterstand gerepareerd maar Blaise Matuidi gooide roet in het eten. Zodoende verloor Nederland met 0-3. De uitdaging is in de afgelopen maanden niet minder groot geworden, misschien juist groter.
Terwijl Nederland Wit-Rusland bij de kraag vatte, versloeg Frankrijk Bulgarije met 4-1. Gameiro mocht twee keer het net doen bollen, Payet scoorde en ook Griezmann deed een duit in het zakje. Dit werd voorafgegaan door een penalty die door Aleksandrov werd gescoord in de zesde minuut. Payet, Gameiro en Griezmann zullen de grootste gevaren zijn. Payet is nog bezig om er weer te geraken, maar Griezie en Gameiro zijn inmiddels op volle toeren. Simeone zal blij zijn dat Deschamps hen ook samen laat spelen in het Franse elftal. Onze vriend Pogba blijkt voorlopig toch niet zo geweldig als gedacht. Hij speelt vooralsnog een grap van een seizoen bij Manchester United.
Maandag 10 oktober 2016, Nederland - Frankrijk, 20:45, Amsterdam ArenA
[..]
[..]
V Dijk wel een beest achterin bohhhquote:Op maandag 10 oktober 2016 22:42 schreef Vasion het volgende:
Laatste interland van Bruma ook trouwens?
Ik hoop het wel jaquote:Op maandag 10 oktober 2016 22:42 schreef Vasion het volgende:
Laatste interland van Bruma ook trouwens?
Slaap lekker! Slaapt je kat ook bij jou in bed?quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik absoluut niet. Ik drink even mijn heerlijke thee op en dan gaat deze jongen in zijn bedje liggen.
Ik had in topic 3 en 4 je tekst vervangen door dat genante dart-verhaal, maar het viel niemand op.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien toch maar eens een onderzoekje raadplegen hoeveel mensen het daadwerkelijk lezen.
Al schrijf ik toch verwoed door.
Brinkman was beterquote:Op maandag 10 oktober 2016 22:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik was geen fan van Fatima maar ze was wel een verdomd goede analyst tijdens de Spelen
Waarom doe jij geen opleiding journalistiek?quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien toch maar eens een onderzoekje raadplegen hoeveel mensen het daadwerkelijk lezen.
Al schrijf ik toch verwoed door.
Ja.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Slaap lekker! Slaapt je kat ook bij jou in bed?
Wat ben je ook een kansloos geval.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had in topic 3 en 4 je tekst vervangen door dat genante dart-verhaal, maar het viel niemand op.
Bert is geen knappe man.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:42 schreef Caland het volgende:
Waarom durft Strootman de vraagsteller niet aan te kijken
Zijn neus zit ervoorquote:Op maandag 10 oktober 2016 22:42 schreef Caland het volgende:
Je zou eerder zeggen dat het andersom zou zijn.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:42 schreef Caland het volgende:
De fout staat er gewoon nog altijd in.quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat ben je ook een kansloos geval.
Zeikerd.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
De fout staat er gewoon nog altijd in.
Niet 0-3 maar 2-3.
Ik gok op gelijkspel.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:42 schreef badschaap het volgende:
Maar volgende wedstrijd wordt echt dè klapper! Luxemburg uit, altijd lastig
9 november tegen belgië, boh, hier kijk ik naar uitquote:Op maandag 10 oktober 2016 22:42 schreef badschaap het volgende:
Maar volgende wedstrijd wordt echt dè klapper! Luxemburg uit, altijd lastig
Gewoon met z'n 11e thuisblijvenquote:Op maandag 10 oktober 2016 22:43 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Klaassen Bruma Wijnaldum volgende keer graag thuis blijven
Volgens mij is het gewoon een test om te zien wie het leest.quote:
Wijnaldum speelde degelijk. Propper speelde 1ste helft kut met dubbel t, evenals Strootman. Maar binnen 1-2 jaar zien we Bazoer op die plek. Veel meer inzicht, vermogen etc.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:43 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Klaassen Bruma Wijnaldum volgende keer graag thuis blijven
Ja. Zonder tie-rips blijft hij niet liggen trouwens.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus je sleept zo je kat het bed in?
Blind speelde zeer goed zelfs. Liep veel gaten dicht en gaf paar prachtige crossballen etc.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:43 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Blind speelde toch niet zo heel slecht? Heb hem wel een paar mooie passes zien maken.
okquote:Op maandag 10 oktober 2016 22:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat Karsdorp geschikt is voor de PL op dit moment.
En Klaassen, en Bruma, en Depay.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:44 schreef inslagenreuring het volgende:
Die propper heeft ook niks goed gedaan. Net als Strootman.
Bijna net zo lang als het kampioenschap van Feyenoord.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
"Voor Oranje eindigt een reeks van 34 wk-kwalificatieduels zonder nederlaag. Het is het 1e verlies sinds de 1-0 bij Ierland op 1 sep 2001"
Nou da's best een tijd geleden.
Dat maakt niet uit, het gaat erom dát je hem leest. Meedoen is belangrijker dan winnen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:44 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik was de eerste die de OP echt gelezen heeft.
Depay speelde prima. Was zeer dreigend. Scoorde dan wel niet maar dat kan tegen een top land. Die laatste bal ging er nog bijna in. Viel me alleszins mee.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En Klaassen, en Bruma, en Depay.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |