Deze aids zit toch niemand op te wachten man man manquote:
Daar gaan ze niet beter van spelen hoor.quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:19 schreef Tagliano het volgende:
Ik kijk de eerste helft maar verder zonder topic denk ik
Dat gun ik ze.quote:
Mja, misschien maar serietje aanzetten en een appelflapje nuttigen zo dan.quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Deze aids zit toch niemand op te wachten man man man
Het potje op zich is wel acceptabel hoorquote:Op maandag 10 oktober 2016 21:21 schreef luckass het volgende:
[..]
Mja, misschien maar serietje aanzetten en een appelflapje nuttigen zo dan.
Ik heb er 2quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het potje op zich is wel acceptabel hoor
Al is met een appelflapje zelden iets mis
Ja dusquote:Op maandag 10 oktober 2016 21:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doen ze nou net de wave daar achter
Wave-AIDSquote:Op maandag 10 oktober 2016 21:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doen ze nou net de wave daar achter
Jawel, voor de rest erg matige tegenstanders dus dat moet wel lukkenquote:Op maandag 10 oktober 2016 21:21 schreef KingRadler het volgende:
als we zo doorgaan halen we het WK niet
Ruud Gullit over Nederland-Frankrijkquote:
Ik ga niet kijkenquote:Op maandag 10 oktober 2016 21:24 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ruud Gullit over Nederland-Frankrijk
Vanavond neemt Oranje het op in de Amsterdam ArenA tegen Frankrijk in het kader van de kwalificatie voor het WK 2018 in Rusland. Afgelopen vrijdag won Nederland met 4-1 van Wit-Rusland, dus de selectie van Danny Blind heeft alle vertrouwen in vanavond. Met Ruud Gullit beschouwen we de wedstrijd van vanavond en we praten met hem over zijn leven als voetbalanalist en liefhebber.
snoeks rukt zichzelf af als er een tegenpartij scoort.quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens Snoeks zou Nederland er goed aan doen om geen tweede tegengoal te krijgen.
Die man heeft er ECHT verstand van.
Zijquote:
Haar naar?quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zij(k ben haar naar kwijt)
Wist je dat Typisch en ik weten dat zij ook een seizoen in 24 heeft gespeeld?(Typisch en ik vinden dat een vermakelijke serie)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |