O, dan is het geen probleem, moet sowieso een andere kleur worden dan de kast en laatjes zitten er nu nog niet in, dus daarvan is meteen alles nieuw. Als het maar in de oude kast past.quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij kun je er wel nieuwe fronten en laden in maken maar moet je voornamelijk rekening houden met kleurverschil. Wit is witter geworden bijvoorbeeld. Je kunt oude ladefronten niet combineren met nieuwe laden.
De hele serie voor de helft van het geld?quote:Op zaterdag 17 december 2016 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Besta is nu met 50% korting in duiven.
Of alleen de ladekasten? Heb niet zo goed opgelet want niet mijn interesse.quote:Op zaterdag 17 december 2016 16:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De hele serie voor de helft van het geld?
Als je laden achter een deur wilt plaatsen dan heb je die 153 graden scharnieren nodig. Hier zijn aparte dempers voor te krijgen.quote:Op woensdag 21 december 2016 12:11 schreef jaapio1984 het volgende:
Nu hebben wij een nieuwe method keuken..nu hebben wij een aantal keukenkasten met deurtjes met dempers. Nu willen we in 1 van die kasten toch laden gaan zetten (602.850.38). In de keukenplanner worden de schanieren ook ver vervangen door 153 graden schanieren.
Nu heb ik 2 vragen
- kan ik de deurdempers blijven gebruiken
- schuiven de laden langs de scharnieren of moet ik hier rekening mee houden bij het monteren
Als je de complete order annuleert, dan zouden ze verplicht moeten zijn de bezorgkosten terug te betalen. (dat is voor zover ik weet de wet koop op afstand).quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:38 schreef BoyTox het volgende:
Had pootjes besteld en thuis laten bezorgen. Ze passen niet... Het is langer dan 2 weken geleden, dus ik ga ze even zelf terugbrengen morgen. Zitten in verpakking, hebt de bonnen enzo
Mijn vraag is of ik ook mijn bezorgkosten terug krijg.
Meestal 2x per jaar 15% ofzo. Vaak in februari en september.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:06 schreef SacreCoeur het volgende:
Zijn de Pax kasten vaak in de aanbieding? of zijn er nog leuke acties te verwachten?
Laatste keer stonden alle manden in Zwolle in de uitverkoop. Meende dat de hele serie Komplement er uit ging ???quote:Op woensdag 28 december 2016 16:38 schreef Elleska het volgende:
eerder was het ongeveer 2x per jaar. maar de pax kast zelf is al een tijd niet in de aanbieding geweest. de komplement inrichting wel.
best kans dus dat er binnenkort weer een aanbieding is, maar kan ook nog een tijd duren.
De oude serie wel ja.quote:Op woensdag 28 december 2016 17:42 schreef jpajs het volgende:
[..]
Laatste keer stonden alle manden in Zwolle in de uitverkoop. Meende dat de hele serie Komplement er uit ging ???
Nee hoor, ik sta ook regelmatig "Hebben ze dat nou ook al niet meer!!" of "laat ik daar nog een paar van kopen, Oh Weer uit het assortimentquote:Op woensdag 28 december 2016 21:54 schreef faptist het volgende:
Ben ik de enige die altijd verliefd word op iets dat uit het assortiment gaat of is?
google eens ikea bartafel, misschien ze je bij de plaatjes wat je zoektquote:Op zondag 1 januari 2017 21:40 schreef Isane het volgende:
Hoe heet alweer de bartafel van de Ikea met aan de zijkant nog ruimte voor keukengerei ?
Was al druk bezigquote:Op zondag 1 januari 2017 21:47 schreef computergirl het volgende:
[..]
google eens ikea bartafel, misschien ze je bij de plaatjes wat je zoekt
ik zie dan verschillende hoge tafels met opbergopties, maar weet niet welke jij bedoelt natuurlijkquote:
Ik zag m een keer bij Ikea Hengelo staan, lang getwijfeld, niet gekocht. Ik zie m ook niet meer online staan.quote:Op zondag 1 januari 2017 22:04 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik zie dan verschillende hoge tafels met opbergopties, maar weet niet welke jij bedoelt natuurlijk
Een eiken bartafel met opbergruimte? Omschrijf em eens?quote:Op zondag 1 januari 2017 22:07 schreef Isane het volgende:
[..]
Ik zag m een keer bij Ikea Hengelo staan, lang getwijfeld, niet gekocht. Ik zie m ook niet meer online staan.
Was een eiken tafel.
Waarschijnlijk al lang uit de collectie
jaa eiken zei je er niet bijquote:Op zondag 1 januari 2017 22:07 schreef Isane het volgende:
[..]
Ik zag m een keer bij Ikea Hengelo staan, lang getwijfeld, niet gekocht. Ik zie m ook niet meer online staan.
Was een eiken tafel.
Waarschijnlijk al lang uit de collectie
Houten eiken blad. Wit stalen frame met aan de zijkant opbergruimte.quote:Op zondag 1 januari 2017 22:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Een eiken bartafel met opbergruimte? Omschrijf em eens?
Bedankt maar dat is m nietquote:Op zondag 1 januari 2017 22:14 schreef computergirl het volgende:
[..]
jaa eiken zei je er niet bij
Deze vond ik
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30305429/
en hoe groot dan ongeveer?quote:Op zondag 1 januari 2017 22:18 schreef Isane het volgende:
[..]
Houten eiken blad. Wit stalen frame met aan de zijkant opbergruimte.
Ben dr bang voor dat tie uit de collectie is
Superquote:Op zondag 1 januari 2017 22:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Deze:
[ afbeelding ]
STENSTORP keukeneiland
in Haarlem staat een gele in de koopjeshoek met een sticker erop dat hij uit t assortiment gaat jaquote:Op zondag 1 januari 2017 10:46 schreef Offtrack het volgende:
Aan de Ikea guru's; gaat de Stockholm vitrinekast eruit? Die kast die er in geel en beige is. Er is geen voorraad in haarlem en amsterdam...
Thnx. Ik heb de laatste beige opgehaald in Amersfoort.quote:Op maandag 2 januari 2017 14:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
in Haarlem staat een gele in de koopjeshoek met een sticker erop dat hij uit t assortiment gaat ja
Protip als je 'm koopt: koop gelijk een blik 'Behandla' houtolie. Ik ben overigens weken bezig geweest om het blad ook echt netjes te krijgen. Als in: vergelijkbaar met het showmodel in de winkel. Ik heb de indruk dat men het blad van het showmodel in de toonzaal vele malen beter afwerkt. Althans, ik heb het meubel twee jaar geleden gekocht. Mogelijk dat men het tegenwoordig beter afwerkt. Maar dat viel me toen in ieder geval behoorlijk tegen. Maar met een beetje klussen is het dus wel goed gekomen.quote:
Bel de Ikea klantenservice?quote:Op maandag 9 januari 2017 17:15 schreef jpajs het volgende:
Mag even wat omruilen bij onze vrienden van de IKEA. Nu ligt het bonnetje 200 km verderop. Dus een appje gekregen met een foto van het bonnetje.
Iemand ervaring daarmee of dat geaccepteerd wordt ????
Thnx voor de tipquote:Op maandag 9 januari 2017 19:54 schreef Eix het volgende:
[..]
Protip als je 'm koopt: koop gelijk een blik 'Behandla' houtolie. Ik ben overigens weken bezig geweest om het blad ook echt netjes te krijgen. Als in: vergelijkbaar met het showmodel in de winkel. Ik heb de indruk dat men het blad van het showmodel in de toonzaal vele malen beter afwerkt. Althans, ik heb het meubel twee jaar geleden gekocht. Mogelijk dat men het tegenwoordig beter afwerkt. Maar dat viel me toen in ieder geval behoorlijk tegen. Maar met een beetje klussen is het dus wel goed gekomen.
En niet te dik insmeren. Die fout heb ik gemaakt. Keertje afschrapen wellicht.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:54 schreef Eix het volgende:
[..]
Protip als je 'm koopt: koop gelijk een blik 'Behandla' houtolie. Ik ben overigens weken bezig geweest om het blad ook echt netjes te krijgen. Als in: vergelijkbaar met het showmodel in de winkel. Ik heb de indruk dat men het blad van het showmodel in de toonzaal vele malen beter afwerkt. Althans, ik heb het meubel twee jaar geleden gekocht. Mogelijk dat men het tegenwoordig beter afwerkt. Maar dat viel me toen in ieder geval behoorlijk tegen. Maar met een beetje klussen is het dus wel goed gekomen.
Nee hoor, producten uit de showroom worden zo uit de verpakking gemonteerd en op de verkoopafdelingen gezet. Er wordt niks aan gedaan tenzij het bij bijvoorbeeld onbehandelde producten juist de bedoeling is met beits bijvoorbeeld. Ze worden eigenlijk zelfs nooit behandeld met houtolie voor zover ik weet.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:54 schreef Eix het volgende:
[..]
In deze wereld van allerlei technologie samen nooit gedacht aan opsturen. Inmiddels ligt er een envelop klaar die woensdag hier is.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:56 schreef Isane het volgende:
[..]
Bel de Ikea klantenservice?
Of laat de bon opsturen?
Oh sorry, ik dacht dat het al opgelost was. Maar IKEA heeft in principe voldoende aan de gegevens onderaan de kassabon (en evt de streepjescode van de bon).quote:Op maandag 9 januari 2017 22:20 schreef jpajs het volgende:
[..]
In deze wereld van allerlei technologie samen nooit gedacht aan opsturen. Inmiddels ligt er een envelop klaar die woensdag hier is.![]()
![]()
![]()
![]()
Bedankt voor de tip.
Nou ja, hoe het ook zij. Het werkblad van het meubel in de showroom was echt zeer smooth. Dat was het werkblad van mijn Stenstorp aanvankelijk allesbehalve.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee hoor, producten uit de showroom worden zo uit de verpakking gemonteerd en op de verkoopafdelingen gezet. Er wordt niks aan gedaan tenzij het bij bijvoorbeeld onbehandelde producten juist de bedoeling is met beits bijvoorbeeld. Ze worden eigenlijk zelfs nooit behandeld met houtolie voor zover ik weet.
Wij hebben hem een maand geleden gekocht en dit stond er bij ons in de handleiding: Het tafelblad is gemaakt van hardboard met een 3.5 mm dik massief houten oppervlak. Het tafelblad is in de fabriek eenmaal behandeld met een harde wasolie en hoeft pas behandeld te worden wanneer het oppervlak wat gaat slijten. Wanneer het oppervlak gaat slijten of droog wordt, is het tijd het tafelblad te behandelen met houtolie vanquote:Op dinsdag 10 januari 2017 02:17 schreef Eix het volgende:
In de handleiding staat het volgende: Het werkblad is in de fabriek eenmaal met houtolie behandeld. Schuur het blad na de montage met fijn schuurpapier in de lengterichting van het hout.Breng een dun laagje BEHANDLA houtolie aan. Laat de olie ongeveer 15 - 20 minuten intrekken. Verwijder overtollige olie met een doek of keukenpapier.Behandel het werkblad de eerste week na de montage om de dag en daarna om de 2 dagen totdat het werkblad volledig verzadigd is (na ongeveer 2 maanden).
volgens mij heb ik die, slaapt voor mij goed maar zeer persoonlijk natuurlijkquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:12 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Vandaag maar eens matrassen getest want ik ben toe aan een nieuwe. Ik denk nu over de Hokkasen. Prima geholpen door het personeel om een selectie te maken. Heeft iemand hier ervaring met dat matras?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |