Maar je moet nog een paar dagen tot 16-10!quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 20:26 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
Haha ik ga mijn best doen! Ik heb ook tonic gekocht vandaag, haha. Ik weet het, bakerpraatjes, maar misschien werkt het placebo effect😂
Da's waar! Maar ik had bedacht dat ik er wel een beetje klaar mee ben. 12-10 is ook wel goed 😂quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 20:27 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Maar je moet nog een paar dagen tot 16-10!
Ja dit herken ik ook wel. Ik was bijna 42 weken en moest in het ziekenhuis aan de monitor om te kijken of de baby het nog wel goed had in mijn buik en die harde buiken die voortdurend kwamen en gingen, werden daar mooi geregistreerd. Voelde een beetje als een vorm van erkenning, want ik had er al een week of twee last van.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 20:15 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Ik hoop het, Sylver. Zo vaak als ze nu komen heb ik het nog niet eerder gehad. De harde buik is nog niet weg of hij is alweer keihard..
Traplopen, grote wandeling maken, seks... go go goquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 20:26 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
Haha ik ga mijn best doen! Ik heb ook tonic gekocht vandaag, haha. Ik weet het, bakerpraatjes, maar misschien werkt het placebo effect😂
Oei, nu al zo'n drukke baby, dat belooft inderdaad wat.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 12:19 schreef WupWup het volgende:
Franny, ik hoop dat de sterkere medicatie wat voor je doet. Bij welke termijn was het de vorige keer over?
Mijn baby is echt druk. Ik word er 's nachts al wakker vanMet vrees voor wat het over een week of tien dan wel niet moet zijn
Herkenbaar, bij mijn tweede zwangerschap en nu weer begonnen ze veel later met groeien. Nu, met 22 weken, zijn ze wel wat gegroeid maar nog niet zoals de eerste keer. Uiteindelijk kwam ik wel ongeveer op dezelfde maat uit bij UD, ben benieuwd of dat nu weer zo is. M'n grote maten bh's zijn nu iig nog veel te groot.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 15:36 schreef Minarosa het volgende:
Fijn Rady!
Vraagje aan de dames voor wie dit niet de eerste zwangerschap is: bij baby nr. 1 kreeg ik er in de eerste weken twee cupmaten bij. Na 14 maanden borstvoeding waren ze gelukkig weer geslonken tot hun normale omvang, maar nu (ruim 9 weken) hebben ze die nog steedsGaan ze niet groeien omdat ik nog melkklieren (autocorrect maakt er melkkoeien van
) heb of komt het nog wel? Niet dat ik erop zit te wachten, meer nieuwsgierigheid.
Ik heb een standaardmaat (75C) maar koop meestal ook in lingeriezaken. Daar vertelden ze mij dat je heel veel gewone beha's kunt laten vermaken tot voedingsbeha's. Weet niet of je hier echt wat aan hebt maar stel dat je een dure gewone hebt dan zou je 'm kunnen laten' ombouwen'. Vorige zwangerschap heb ik rond 11 weken en rond 25 weken nieuwe gekocht, eerste keer twee cupmaten groter en daarna nog een. Ik vond het geen gezicht, zoveel borst bij mijn figuur dus hoop dat het nu beperkt blijftquote:Op woensdag 12 oktober 2016 18:22 schreef Tweedledee het volgende:
Geen antwoord op Minarosa, want 1e zwangerschap, maar ik zou wel in willen haken op die vraag en er mijn eigen draai aan geven.
Ik startte al met een grote cupmaat met een vrij gemiddelde omvang, maar ik krijg ze nu nauwelijks meer in mijn fijne bh gepropt waar ik jaren naar heb gezochtIn reguliere winkels kunnen ze me niet helpen, want daar gaan de voedingsbh's, zelfs de grote maten, niet ver genoeg. Een grotere omvang is helaas ook niet de oplossing. Ze verwijzen me allemaal door naar internet. Ja, daar ga ik toch niet voor naar een winkel, ik wil juist advies wat het beste is, zeker met een grote maat
![]()
Iemand wellicht een tip wat fijn is als je een grote maat hebt en geen idee hebt of ze nog verder gaan groeien? (). Kun je dan het beste een meegroeibh kopen, of al meteen een voedingsbh? Ik heb niet zo veel moneys dat ik steeds drie stuks in een nieuwe maat aan kan schaffen nog een half jaar lang. /ontploffendeboobsrelaas
Oh echt, dat wist ik niet. Vraag me af of dat wel kan met voorgevormde bh's, maar ik zal er eens naar vragen. Hoop voor jou dat het deze keer beperkt blijftquote:Op woensdag 12 oktober 2016 18:49 schreef Minarosa het volgende:
[..]
Ik heb een standaardmaat maar koop meestal ook in lingeriezaken. Daar vertelden ze mij dat je heel veel gewone beha's kunt laten vermaken tot voedingsbeha's. Weet niet of je hier echt wat aan hebt maar stel dat je een dure gewone hebt dan zou je 'm kunnen laten' ombouwen'. Vorige zwangerschap heb ik rond 11 weken en rond 25 weken nieuwe gekocht, eerste keer twee cupmaten groter en daarna nog een. Ik vond het geen gezicht, zoveel borst bij mijn figuur dus hoop dat het nu beperkt blijft
Livera, Hunkemoller, speciaalzaken, zwangerschapswinkeltjes... Ben alleen nog niet bij Prenatal geweest. Ik wil het ook nog bij speciaalzaken in andere steden gaan proberen.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:20 schreef Burdie het volgende:
Tweedle, om welke maat gaat het? Ik denk dat je met reguliere zaken de Hunkemöller, Livera etc bedoelt? Je moet echt naar een speciaalzaak gaan (en idd wat meer geld meenemen, maar een goede beha aanschaffen voorkomt wel dat je straks met theezakjes eindigt).
Als je eenmaal weet welke maat (en merk) je nodig hebt, kun je ze ook verder prima internet bestellen; vooral in de UK is lingerie heel veel goedkoper.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Althans, dat was het voor ik zwanger werd. Geen idee wat het nu is, maar die maat voedingsbh past dus niet, grotere omvang ook niet.
Ik denk dat ik toch maar op internet ga bestellen en dan maar veel terugsturen steeds.
[ Bericht 0% gewijzigd door Tweedledee op 12-10-2016 21:43:25 ]
quote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:34 schreef Unihipili het volgende:
Ik moest in de kraamweek halsoverkop een grotere maat bh hebben,. Die is inmiddels weer te groot. Het waren 2 fijne dagen dat ik 'm aan heb gehad
.
Ik weet niet waar je woont, maar ik ga zelf altijd naar Naron in Breda. (Woon zelf in Rotterdam) Daar helpen ze geweldig! En daar kunnen ze ook van een gewone bh een voedingsbh maken.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:38 schreef Tweedledee het volgende:
Dat geeft hoop BurdieIk zal eens een lijstje maken met speciaalzaken in steden in de buurt en rondje bellen of ze wat voor me kunnen betekenen. Scheelt een stukje wanhoop in de winkel steeds
Ik wil er best wat geld aan uitgeven, maar niet onnodig veel en vaker dan nodig. De bh's die ik nu heb kosten ook 65 euro ofzo, maar zijn het helemaal waard. Voorgevel lijkt er ook kleiner door ondanks voorgevormd, dus ik hoop dat ik ze ooit weer ga passen
Jup van Noppies en volgens mij ook eigen merk.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:41 schreef WupWup het volgende:
Heeft prenatal al voedingsbh's met beugel ook?
Ik kende ahh-bra niet, maar ik zie dat mijn zwangerschaps/meegroeibeha daarop lijkt!quote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:36 schreef Burdie het volgende:
Ik had voor in de kraamweek van die ahhh-bra achtige topjes van de markt. Die gebruikte ik in de zwangerschap ook op momenten dat ik geen beha kon verdragen (vooral in het begin).
Bij mijn gastouderbureau kan ik ook alle inspectierapporten lezen 😉 Geen tips verder; ik ben volledig op gevoel afgegaan, en kdv vond ik sowieso geen optie.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 22:05 schreef Gogo83 het volgende:
Tweedle: Hopelijk vind je een beha die wel lekker zit!
Ondertussen probeer ik een weg te vinden in de kinderopvangmogelijkheden. Wij hebben vanaf september volgend jaar drie dagen opvang nodig. Ik neig naar een kdv, voelt als minder gedoe. Daarnaast vind ik het makkelijker om inspectierapporten over kdv's te lezen dan om te bedenken wat ik belangrijk vind aan een gastouder. Lastig hoor. Voor nu denk ik maar gewoon dat ik een afspraak maak bij een kdv en bij een gastouderbemiddelingsbureau. Hebben jullie nog tips?
Deze lijkt wel heel erg op de sportbh van de hema (8 euro)quote:Op woensdag 12 oktober 2016 21:49 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ik kende ahh-bra niet, maar ik zie dat mijn zwangerschaps/meegroeibeha daarop lijkt!
https://www.bellyfashion.(...)ell/meegroeibh-zwart
Niet zo geschikt voor de grote maten denk ik, maar voor mij al na 6 weken zwangerschap een verademing ten opzichte van mijn gewone beugelbeha's.
jep, maar ik ben het echt helemaal zat en ongeduldig! Kan er ook niks aan doen..quote:Op donderdag 13 oktober 2016 08:21 schreef mignonne het volgende:
Je bent pas 40+3 toch![]()
Succes sproetop naar de mooiste ontmoeting van je leven ♡
Helaas weet ik uit ervaring dat het 3 weken door kan rommelen. Verschrikkelijk irritant.....Ik geloofde mijn lijf ook niet toen het echt was begonnenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 09:01 schreef Burdie het volgende:
Ik had gisteren zoveel (voor?)weeën en voorwerk dat ik hoopte dat het vannacht door zou zetten, maar helaas... (en het irritante is: nu heb ik natuurlijk helemaal de hoop dat de baby elk moment kan komen, terwijl het net zo goed nog 3 weken zo kan blijven aanrommelen)
Ik weet het, dankje! Zit echt in een negatieve spiraal nu, ik verveel me de pleuris, voel me alleen en ik heb het gevoel dat ik gewoon niet meer kán. Ik ben op, mijn lijf is op. En dan word ik er heeeeeel verdrietig van als ik bedenk dat ik misschien nóg wel een week moet.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 09:18 schreef Franny_G het volgende:
Sproetjes, veel succes, zet 'm op!
Justme, stel dat je kind wordt geboren bij 41 + 5, zoals mijn eerste kind. Dan worden dit hele vervelende lange dagen. Harde buiken zijn een vorm van voorwerk, maar ik had die dus ook heel erg veel de laatste weken en daar kun je nog niets aan ophangen. Weeën voelen naar mijn ervaring echt heel anders dan een harde buik. Ik hoop dat je het een beetje kunt loslaten en nog wat leuke dingen kunt doen.
Fokmeet bij Justmequote:Op donderdag 13 oktober 2016 09:31 schreef Theeleuter het volgende:
De eerste heb ik denk ik wel eerder gevoeld, maar gooide het op darmen, mwt 19 weken wist ik dat zij het was. De jongste voelde ik met 17 weken. Dus dat is al best snelnog 4 weekjes
Je maakt er een grap over Burdie, maar ik kon de 41 weken vorige keer goed volhouden, mede door afleiding van dochter. Ik heb ook nog wel 2 kinderen in de aanbieding anders Justme
Moet wel serieus pijn zijn voor je baby troost hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2016 09:46 schreef Burdie het volgende:
[..]
Fokmeet bij Justme.
Ik vind het vooral voor kuiken lastig dat we niet weten hoe en wat; ik kan hem niks beloven, en hij kijkt er ook zo naar uit... Maar hij zorgt idd wel voor veel afleiding. En oh mên wat heb ik er zin in dat straks weer zo'n klein babietje bij ons mag wonen![]()
![]()
!!!
Kuiken zegt ook steeds dat hij de baby gaat troosten met het hoofdje op zijn schouderik ben zo benieuwd hoe hij is als grote broer! (Dat kuiken daarvoor zei dat de baby best van de trap mocht vallen "dan baby huilen en ik baby troosten op mijn schouder", negeer ik even
![]()
).
Fijn dat je thuis bent Franny. En komende week vakantie, hopelijk is het daarna wat beter![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Hoe is het met jou?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 10:40 schreef snoenk het volgende:
Oh sproetjes succes!
En eenvoor alle laatste loodjes en begin moeders
Wow, lekker hoor! Dat herinnert me aan het feit dat ik over 4 weken ook verlof heb. Zo raar, het is toch wel snel gegaan.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:51 schreef Radyhyn het volgende:
Omg! Ik heb gewoon verlof!![]()
![]()
Heb wel heel de dag al af en aan harde buiken.. straks ff relaxen in bad en daarna vroeg naar bed.
Sproetjes hopelijk gaat de ontsluiting toch snel wat meer vorderen. Heel veel succes en hopelijk heb je snel je kindje
Gm wat schattig
Room ik kijk ook zo uit naar de ontmoeting tussen Vv en de baby
Lief dat je het vraagt!quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:50 schreef Arja het volgende:
[..]
Hoe is het met jou?
Je begint ook lekker op te schieten nu.
Gm wat een schattige dochter heb je toch. En wat kijkt ze er geconcentreerd bij
O heeft al een pop met toebehoren, dus wij wilden iets anders. Ze krijgt in het ziekenhuis als ze op bezoek is een sieradendoosje met een muziekje met een dansende geisha, en een armbandje en ringetje. Als afleiding, mocht ze het vreemd of raar vinden.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:00 schreef snoenk het volgende:
O. Heeft het de hele tijd over zusjeheb ook al tegen iedereen gezegd dat ik eerst wil dat O kennis maakt met haar zusje en ze daarna van harte welkom zijn om kleindochter of nichtje te komen bevonden maar ik echt eerst even met z'n 4en wil zijn.
![]()
Doen jullie nog iets met/voor oudste? Ik heb een babyborn pop gekocht die ze krijgt als baby geboren is zodat ze op die manier hetzelfde kan doen met pop als ik met baby. Nu maar hopen dat O daar hetzelfde over denkt
Kuiken maak ik niet blij met een pop. Hij mag de baby een eigen "Ewan" cadeau geven (schaapje met muziek, hij geeft al een paar keer op eigen initiatief geprobeerd om zijn eigen Ewan aan de baby af te staanquote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:00 schreef snoenk het volgende:
Doen jullie nog iets met/voor oudste? Ik heb een babyborn pop gekocht die ze krijgt als baby geboren is zodat ze op die manier hetzelfde kan doen met pop als ik met baby. Nu maar hopen dat O daar hetzelfde over denkt
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:24 schreef Burdie het volgende:
Verder heb ik hem gevraagd wat onmisbaar is om als grote broer te hebben, en daar was hij heel duidelijk in: blauwe nagellak(
![]()
!)
Doen ze eigenlijk bij 36 weken, maar toen was ik verhuizen.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:25 schreef Burdie het volgende:
Lekker op tijd Vivi, nu al het bevalplan bespreken.
Noorwegenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:39 schreef snoenk het volgende:
Ah kuiken klinkt als een hele lieve grote broer![]()
Room ook al leuke ideeën voor O
Is het trouwens standaard in Zweden om in het ziekenhuis te bevallen of wil je dat zelf? Of moet je in ziekenhuis bevallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |