Maar je moet nog een paar dagen tot 16-10!quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 20:26 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
Haha ik ga mijn best doen! Ik heb ook tonic gekocht vandaag, haha. Ik weet het, bakerpraatjes, maar misschien werkt het placebo effect😂
Da's waar! Maar ik had bedacht dat ik er wel een beetje klaar mee ben. 12-10 is ook wel goed 😂quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 20:27 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Maar je moet nog een paar dagen tot 16-10!
Ja dit herken ik ook wel. Ik was bijna 42 weken en moest in het ziekenhuis aan de monitor om te kijken of de baby het nog wel goed had in mijn buik en die harde buiken die voortdurend kwamen en gingen, werden daar mooi geregistreerd. Voelde een beetje als een vorm van erkenning, want ik had er al een week of twee last van.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 20:15 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Ik hoop het, Sylver. Zo vaak als ze nu komen heb ik het nog niet eerder gehad. De harde buik is nog niet weg of hij is alweer keihard..
Traplopen, grote wandeling maken, seks... go go goquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 20:26 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
Haha ik ga mijn best doen! Ik heb ook tonic gekocht vandaag, haha. Ik weet het, bakerpraatjes, maar misschien werkt het placebo effect😂
Oei, nu al zo'n drukke baby, dat belooft inderdaad wat.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 12:19 schreef WupWup het volgende:
Franny, ik hoop dat de sterkere medicatie wat voor je doet. Bij welke termijn was het de vorige keer over?
Mijn baby is echt druk. Ik word er 's nachts al wakker vanMet vrees voor wat het over een week of tien dan wel niet moet zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |