abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165894621
Franny wat vervelend! Hoop dat de nieuwe medicatie je zal helpen. Rustig aan hoor!

Poes heeft hier gelukkig totaal geen interesse voor de box. Ik had een paar dagen terug zo'n spiraal speeltje eraan gehangen, dat was wel even interessant en kreeg een paar meppen maar dat lijkt nu ook weer voorbij. Lieve poes 😻

Ik dacht 4 weken geleden ook dat ik me niet zou vervelen maar op een gegeven moment is alles van mijn todo list toch afgestreept.. Ik had een langere moeten maken met reserve klusjes 😉
pi_165895042
Franny heel veel sterkte :*

Hier een heftige wk achter de rug, en morgen nog een heftige dag, (dus weinig meegelezen) maar vandaag was mooi O+

Dochterlief wou mee naar de echo, ze vond het zoo geweldig O+

Alles was goed, 1 dag teruggezet qua datum.
Dus 10mei ipv 11mei :)

Trots meisje O+
https://instagram.com/p/BLbLOKSgi8l/

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2016 16:08:20 ]
pi_165895319
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 09:01 schreef Radyhyn het volgende:
Bij mij vindt de VK het in elk geval lastig om met de hand de groei (en ligging) van de baby vast te stellen.. "volgens mij is hij nu wel gedraaid.. maar dat weet ik niet zeker hoor.. groeiecho maar even afwachten".... maar mijn bmi is wel een flink stukje hoger dan 30 :P

Moet zeggen dat ik het in de 1e zwangerschap een beetje een naar gevoel bij had.. de 'stempel' die je er een beetje bij krijgt (dus begrijp de postst hier heel goed) .. maar nu vind ik het allemaal wel prima zo..
Al vond ik die ogtt wel spannend.. want wat als je er nou net boven zit en dan krijg je zo'n heel circus..

Owja Burd.. ik zal inderdaad eens foto's posten in het kinderkamer topic.. zodra er wat meer te zien is dan alleen witte wanden :D
De kleuren worden geel met groen en dan met bosdiertjes. Ben ook helemaal heppy met de houten slinger die ik laatst gescoord heb O+
[ afbeelding ]
Op de randen zit in het echt een zwarte rand van het uitbranden/laseren.. dus 'springen' de diertjes er heel mooi uit.
Spuit 11 maar wilde het toch nog even kwijt.
Die slinger is echt tof!
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 16:00:06 #79
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_165895346
Logi fijn dat alles goed is.

Franny sterkte :*

Sq wat naar dat vk niet naar jullie wensen luistert en zo hangt aan protocol. Hier ook groeiecho's vanwege O. Dan alleen omdat ze te klein was (2755gr) en ik vind het zelf niet erg al merk ik wel dat je je toch af en toe druk zit te maken om die echo's. Maar anders zou ik me wel ergens anders druk om maken.

Bij mijn vk moet ik elke controle op de weegschaal, niet vanwege hoog of laag bmi. Is gewoon hoe ze het doen bij deze praktijk.

Gm hoe is het met jou? Weer thuis?
pi_165895628
Jemig Franny, wat ruk. Ik had gehoopt voor je dat je juist meer goede dagen zou krijgen! Rustig aan :*

GM, ben je alweer thuis? Dat schiet ook niet op zeg, steeds die opnames :'(

Bijzondere wending weer SQ :{ raar om daar zo mee overvallen te worden. Als ik het zo lees hier is het dus geen standaard procedure, weet ook niet of ik er dan in mee zou gaan.
pi_165895671
Logician, leuke foto van de trotse zus O+

F is er meer mee bezig dan ik dacht. Op het kdv had hij verteld dat hij een zusje wil, die bij hem op de kamer komt slapen en dat ze komt als de ooievaar er weer is :D O+
pi_165896333
Ahh cute fazz O+

Hier vroegen ze hoe zwaar ik was, euh geen idee, ik heb geen weegschaal en de laatste keer dat ik ben gewogen, was ik hoogzwanger :') ze gokte op 63kg en heeft dat opgeschreven ... :+

ze zei dat het enkel belangrijk was als iemand een te hoog bmi heeft en ik er niet zo uit zag dus maakte het niet zoveel uit?

[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2016 17:02:36 ]
pi_165896572
Ik ben thuis *O*
S. 2014
J. 2016
pi_165896772
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 17:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik ben thuis *O*
Wb! *O*

Hoe gaat het nu?
pi_165896874
Ik heb wel een te hoog bmi. Maar hoef nooit op de weegschaal. Bloeddruk wordt wel telkens gemeten en die is keurig.

Mijn vk-praktijk is volgens mij sowieso een beetje protocol schmotocol. Kijken liever naar het hele plaatje dan naar alleen dat bmi.

Logi wat een lieve foto! O+

En ik voel allemaal plopjes en tikjes en zo! :o O+
pi_165896922
Logi die foto! O+ O+

Yay Cygne plopjes en tikjes *O* O+
pi_165897284
Plopjes voor Cygne *O*
pi_165897783
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 15:42 schreef Logician2.0 het volgende:
Franny heel veel sterkte :*

Hier een heftige wk achter de rug, en morgen nog een heftige dag, (dus weinig meegelezen) maar vandaag was mooi O+

Dochterlief wou mee naar de echo, ze vond het zoo geweldig O+

Alles was goed, 1 dag teruggezet qua datum.
Dus 10mei ipv 11mei :)

Trots meisje O+
https://instagram.com/p/BLbLOKSgi8l/

O+
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 18:56:17 #89
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_165897984
Plopjes voor cyne *O*

En fijn dat je weer thuis bent gm
pi_165898376
Wat een fijne laatste berichten hier. O+ Gelukkig ben je weer thuis GM! En die plopjes zijn zo leuk he, zolang ze (nog) niet op je blaas gericht zijn. :+ En je dochter Logi. O+

Hier is het vreselijk druk met werk, dreumes en alles eigenlijk. Ik voel me nog steeds prima, maar merk wel dat mijn energie duidelijk weer wat minder wordt helaas. :'( Ik hou het gelukkig wel de hele dag vol, maar rond half 10 is het wel echt tijd m'n nest op te zoeken. :+
pi_165898595
Ik vond het zo stom dat elke keer op de weegschaal staan. Vooral met mijn postuur waar echt niks op aan te merken is en anders grote afwijkingen wel te zien :D. Ik deed het maar braaf want "het zal wel" en "verwacht toch niks raars" en "geen zin in moeilijk doen om zoiets" maar was toch een verademing dat het bij nieuwe verloskundige niet meer hoefde.
pi_165898790
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 09:39 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
lalala, had ik al gezegd dat ik niet zo van wachten houd? ongeduldig...
Wat raden jullie aan om de tijd te doden? Series kijken ken ik nu wel, de geboortekaartjes zijn geschreven, ik ben niet meer zo mobiel en schoonmaken houd ik niet van.. :+
Legpuzzels maken :o! Erg ontspannend :) of een mooi boek lezen?
pi_165899069
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 19:44 schreef Vieve6 het volgende:

[..]

Legpuzzels maken :o! Erg ontspannend :) of een mooi boek lezen?
Haha dankje! Alle boeken die ik wilde lezen zijn ook al gelezen, en ik kan me ook niet zo goed meer focussen 😉 ik hoop dat ik niet meer zo lang hoef te wachten!

Heb de hele dag al een beetje buikpijn (menstruatiepijn?) en harde buiken. Is het normaal dat je harde buik net weg is en dat hij dan opeens weer keihard is, terwijl je gewoon met de poes op schoot op de bank zit? Af en toe ook zéér pijnlijke steken downunder. En met lopen het gevoel hebben dat het hoofd al tussen je benen hangt 😂😂
pi_165899190
Spannend jUsTmE13o2, wie weet... herkenbaar, op het laatst niet meer zo goed weten wat je moet.

Fijn dat je weer thuis bent gewoonmezelf!

Ik werd vandaag gebeld voor intake kraamzorg :o het gaat zo snel!
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 20:13:32 #95
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_165899346
Plopjes en tikjes voor Cygne en GM weer thuis! *O*

Logi wat een leuke foto O+

Toch een beetje gerommel, Justme? Bij mij begon het de vorige keer met harde buiken, die op een gegeven moment een beetje pijnlijk werden. Maar aan de andere kant is snel harde buiken geloof ik ook niet ongewoon zo ver in de zwangerschap.

Franny ik hoop dat de nieuwe medicatie gaat helpen, dit is ook niks zo :{
Hoe voel je je nu?
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_165899387
Ik hoop het, Sylver. Zo vaak als ze nu komen heb ik het nog niet eerder gehad. De harde buik is nog niet weg of hij is alweer keihard..
pi_165899478
Hoi trouwens :)...

Ik kom me hier ook maar een beetje officieel melden. Vorige week een tweede streepje ♡, dus nog erg in het begin!

Zal me even voorstellen: ik ben Vieve, post nog niet zo lang zelf op fok, maar lees wel al jaren mee. Vooral in culinesse en lifestyle & sinds de geboorte van dochtertje ook in oud :)! Getrouwd met mijn lieve man. & dochtertje L. viert bijna haar eerste verjaardag.
pi_165899601
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 20:00 schreef jUsTmE13o2 het volgende:

[..]

Haha dankje! Alle boeken die ik wilde lezen zijn ook al gelezen, en ik kan me ook niet zo goed meer focussen 😉 ik hoop dat ik niet meer zo lang hoef te wachten!

Heb de hele dag al een beetje buikpijn (menstruatiepijn?) en harde buiken. Is het normaal dat je harde buik net weg is en dat hij dan opeens weer keihard is, terwijl je gewoon met de poes op schoot op de bank zit? Af en toe ook zéér pijnlijke steken downunder. En met lopen het gevoel hebben dat het hoofd al tussen je benen hangt 😂😂
Ik zei toch! Verveel je je? Ga dan gewoon bevallen vannacht!

(Het klinkt als het gevoel dat ik de laatste dagen voor O haar geboorte had. Spannend!)
pi_165899662
jUsTmE13o2 wat spannend zeg!!!

Adrian voor mij ook herkenbaar die kortademigheid. Verder heb ik het idee dat ik veel minder moe ben in vergelijking met de eerste zwangerschap. Ik weet ook niet meer vanaf wanneer ik daar toen last van had. Hoop maar dat alles toch goed is. Zo spannend die eerste tijd...

Cygne plopjes ♡♡♡! Dat is echt zo bijzonder hè!
pi_165899668
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 20:23 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

Ik zei toch! Verveel je je? Ga dan gewoon bevallen vannacht!

(Het klinkt als het gevoel dat ik de laatste dagen voor O haar geboorte had. Spannend!)
Haha ik ga mijn best doen! Ik heb ook tonic gekocht vandaag, haha. Ik weet het, bakerpraatjes, maar misschien werkt het placebo effect😂
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')