Spuit 11 maar wilde het toch nog even kwijt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 09:01 schreef Radyhyn het volgende:
Bij mij vindt de VK het in elk geval lastig om met de hand de groei (en ligging) van de baby vast te stellen.. "volgens mij is hij nu wel gedraaid.. maar dat weet ik niet zeker hoor.. groeiecho maar even afwachten".... maar mijn bmi is wel een flink stukje hoger dan 30
Moet zeggen dat ik het in de 1e zwangerschap een beetje een naar gevoel bij had.. de 'stempel' die je er een beetje bij krijgt (dus begrijp de postst hier heel goed) .. maar nu vind ik het allemaal wel prima zo..
Al vond ik die ogtt wel spannend.. want wat als je er nou net boven zit en dan krijg je zo'n heel circus..
Owja Burd.. ik zal inderdaad eens foto's posten in het kinderkamer topic.. zodra er wat meer te zien is dan alleen witte wanden![]()
De kleuren worden geel met groen en dan met bosdiertjes. Ben ook helemaal heppy met de houten slinger die ik laatst gescoord heb
[ afbeelding ]
Op de randen zit in het echt een zwarte rand van het uitbranden/laseren.. dus 'springen' de diertjes er heel mooi uit.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 15:42 schreef Logician2.0 het volgende:
Franny heel veel sterkte
Hier een heftige wk achter de rug, en morgen nog een heftige dag, (dus weinig meegelezen) maar vandaag was mooi![]()
Dochterlief wou mee naar de echo, ze vond het zoo geweldig![]()
Alles was goed, 1 dag teruggezet qua datum.
Dus 10mei ipv 11mei
Trots meisje
https://instagram.com/p/BLbLOKSgi8l/
Legpuzzels makenquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 09:39 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
lalala, had ik al gezegd dat ik niet zo van wachten houd? ongeduldig...
Wat raden jullie aan om de tijd te doden? Series kijken ken ik nu wel, de geboortekaartjes zijn geschreven, ik ben niet meer zo mobiel en schoonmaken houd ik niet van..
Haha dankje! Alle boeken die ik wilde lezen zijn ook al gelezen, en ik kan me ook niet zo goed meer focussen 😉 ik hoop dat ik niet meer zo lang hoef te wachten!quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 19:44 schreef Vieve6 het volgende:
[..]
Legpuzzels maken! Erg ontspannend
of een mooi boek lezen?
Ik zei toch! Verveel je je? Ga dan gewoon bevallen vannacht!quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 20:00 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
Haha dankje! Alle boeken die ik wilde lezen zijn ook al gelezen, en ik kan me ook niet zo goed meer focussen 😉 ik hoop dat ik niet meer zo lang hoef te wachten!
Heb de hele dag al een beetje buikpijn (menstruatiepijn?) en harde buiken. Is het normaal dat je harde buik net weg is en dat hij dan opeens weer keihard is, terwijl je gewoon met de poes op schoot op de bank zit? Af en toe ook zéér pijnlijke steken downunder. En met lopen het gevoel hebben dat het hoofd al tussen je benen hangt 😂😂
Haha ik ga mijn best doen! Ik heb ook tonic gekocht vandaag, haha. Ik weet het, bakerpraatjes, maar misschien werkt het placebo effect😂quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 20:23 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Ik zei toch! Verveel je je? Ga dan gewoon bevallen vannacht!
(Het klinkt als het gevoel dat ik de laatste dagen voor O haar geboorte had. Spannend!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |