Tja, of een kandidaat die tijdens een debat de ander bedreigt.quote:Op maandag 10 oktober 2016 05:50 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
En ik aan moordende heksen die vrouwen bedreigen die aan mannetje Bill komen....
Kortom: gefeliciteerd met deze zware keuze.quote:Op maandag 10 oktober 2016 05:51 schreef OMG het volgende:
[..]
Tja, of een kandidaat die tijdens een debat de ander bedreigt..
Vorige keer was de verhouding in die focus groep toch 26% republikeinen, 41% democraten en de rest 'zwevend'.quote:
Trump ookquote:Op maandag 10 oktober 2016 05:44 schreef TLC het volgende:
Ik wil die dochter van Trump ook bij haar pussy grabben trouwens![]()
![]()
![]()
![]()
CNN is bezit van Clinton. Die gasten geloof ik absoluut niet meer.quote:Op maandag 10 oktober 2016 05:52 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Vorige keer was de verhouding in die focus groep toch 26% republikeinen, 41% democraten en de rest 'zwevend'.
Trump heeft nog altijd Fox in zn reet zitten.quote:Op maandag 10 oktober 2016 05:56 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
CNN is bezit van Clinton. Die gasten geloof ik absoluut niet meer.
Polldaddy.com
Trump 59 Clinton 41
Polldaddy is zelfstandig en grote bedrijven gebruiken Polldaddy voor hun onderzoeken, zoals Fox.quote:Op maandag 10 oktober 2016 06:01 schreef TLC het volgende:
[..]
Trump heeft nog altijd Fox in zn reet zitten.
Je begreep dat kennelijk niet helemaal.quote:Op maandag 10 oktober 2016 05:43 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Best waardeloos dus, als je in de USA woont met dit soort kandidaten.
Uitspraak Clinton in het begin:
"Our country is great because we are good!"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Linkje naar de poll? Wil graag de methodologie checken, betwijfel dat ze zo snel reliable data hebben.quote:Op maandag 10 oktober 2016 06:03 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Polldaddy is zelfstandig en grote bedrijven gebruiken Polldaddy voor hun onderzoeken, zoals Fox.
Je mag het uitleggen hoor.quote:Op maandag 10 oktober 2016 06:07 schreef Broomer het volgende:
[..]
Je begreep dat kennelijk niet helemaal.
Als je deze link klik dan zie je een poll waar IEDEREEN aan mag mee doen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 06:08 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Linkje naar de poll? Wil graag de methodologie checken, betwijfel dat ze zo snel reliable data hebben.
Trump is de kandidaat voor een bananenrepubliek. Je tegenstander in de bak gooien, rechters aanvallen die je corrupte zaakjes onderzoeken, lekker die gast. Berlusconi, putin, Erdogan kaliber.quote:Op maandag 10 oktober 2016 05:52 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Kortom: gefeliciteerd met deze zware keuze.
Wat mij betreft mogen ze beide morgen nog in elkaar storten net als de USA.
Nee Clinton is een lieverdje.quote:Op maandag 10 oktober 2016 06:11 schreef Broomer het volgende:
[..]
Trump is de kandidaat voor een bananenrepubliek. Je tegenstander in de bak gooien, rechters aanvallen die je corrupte zaakjes onderzoeken, lekker die gast. Berlusconi, putin, Erdogan kaliber.
Welke link?quote:Op maandag 10 oktober 2016 06:10 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Als je deze link klik dan zie je een poll waar IEDEREEN aan mag mee doen.
Ja, zelfs jij.
Dat is dus geen represntatieve steekproef, dus die data zijn nogal moeilijk te interpreteren.quote:
Allemaal niet bewezen. Dat van trump is gewoon publiek.quote:Op maandag 10 oktober 2016 06:12 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Nee Clinton is een lieverdje.
Vrouwen bedreigen, mensen verdwijnen zomaar en oproepen om iemand te dronen die te gevaarlijk voor haar word.
Daarnaast: bepaalde functies komen nu eenmaal met vuile handen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 06:21 schreef Broomer het volgende:
[..]
Allemaal niet bewezen. Dat van trump is gewoon publiek.
Ok jij je natte droom.quote:Op maandag 10 oktober 2016 06:21 schreef Broomer het volgende:
[..]
Allemaal niet bewezen. Dat van trump is gewoon publiek.
Dus als iedereen mag kiezen is dat niet representatief?quote:Op maandag 10 oktober 2016 06:20 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat is dus geen represntatieve steekproef, dus die data zijn nogal moeilijk te interpreteren.
Nou ja, de beste reden om tegen Trump te zijn is dat het een idioot is, net als zijn aanhang die denkt dat dit allemaal heel normaal gedrag is.quote:
Dat doe ik ook.quote:Op maandag 10 oktober 2016 06:37 schreef Broomer het volgende:
[..]
Ook niet bewezen. Blijf jij maar lekker doorgaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |