twitter:kayleighmcenany twitterde op maandag 10-10-2016 om 04:41:12Trump won this debate... hands down. #debate reageer retweet
Ik heb Trump nog nooit anders gezien dan dat.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:41 schreef MakkieR het volgende:
Min puntje van Trump vond ik dat hij zich weer constant zat te ergeren aan anderen in plaats van het debat aan te gaan. Daardoor werd het rommelig en zat je eerder te kijken naar een jammerend kind dan naar een presidentskandidaat.
Ik denk dat ze geen telefoon naar binnen mochten nemen ofzo.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:43 schreef RipCity het volgende:
Wtf hele zaal heeft van die 20 jaar oude wegwerpcameraatjes gekregen ofzo
Dat is een aardigheidje van Oprah.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:43 schreef RipCity het volgende:
Wtf hele zaal heeft van die 20 jaar oude wegwerpcameraatjes gekregen ofzo
Zei is PRO Trump supporter. Duh LOLquote:Op maandag 10 oktober 2016 04:42 schreef superniger het volgende:
twitter:kayleighmcenany twitterde op maandag 10-10-2016 om 04:41:12Trump won this debate... hands down. #debate reageer retweet
Slaaplekkerquote:Op maandag 10 oktober 2016 04:44 schreef Fylax het volgende:
Ik wil jullie bedanken voor de gezelligheid in dit topic. Slaaplekker voor iedereen
Ziet er niet uit dat Pence weggaat.twitter:mike_pence twitterde op maandag 10-10-2016 om 04:45:08Congrats to my running mate @realDonaldTrump on a big debate win! Proud to stand with you as we #MAGA. reageer retweet
Die imago moet Trump echt veranderen wil hij serieus genomen worden door de zwevende kiezers.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb Trump nog nooit anders gezien dan dat.
Town hall is toch altijd een beetje anders.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:46 schreef Braindead2000 het volgende:
Bij mijn weten is het de bedoeling dat de kandidaten met elkaar in debat gaan tijdens een debat. Schijnt niet te mogen tijdens dit "debat".
quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:44 schreef Fylax het volgende:
Ik wil jullie bedanken voor de gezelligheid in dit topic. Slaaplekker voor iedereen
Dat is zeker waar.quote:
Eensch, in het laatste half uur was het vooral onsamenhangend gebrabbel.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:47 schreef Tweek het volgende:
Ik vond Trump best sterk en Clinton viel tegen. Tegen het einde verloor Trump het alleen. En met ze opmerkingen heeft hij alles fair game gemaakt voor de media.
En daarmee ze eigen graf gemaakt. Aanklacht van verkrachting van een ex vrouw, is nu geoorloofd. Aanranding van een vrouw en aanklacht is nu nieuws.Je kan niet iemand beschuldigen van iets waar je zelf constant van wordt verdacht.
Elke keer als ze met elkaar op de vuist gingen werd het afgekapt. In geen enkele wereld kan je dit een debat noemen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:47 schreef Mike het volgende:
[..]
Town hall is toch altijd een beetje anders.
Het was een town hall.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Elke keer als ze met elkaar op de vuist gingen werd het afgekapt. In geen enkele wereld kan je dit een debat noemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |