SPOILER: VoorverkiezingenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
• Donald Trump
• Hillary Clinton
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
• Donald Trump
• Hillary Clinton
• Gary Johnson
• Jill Stein
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
OP met dank aan Odaiba en polls met dank aan Martijnde3de.
Game on..
http://www.huffingtonpost(...)e-ca_b_10619944.htmlquote:Op zondag 9 oktober 2016 21:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik heb daar eigenlijk nog nooit iets over gezien, artikeltje?
https://www.scribd.com/do(...)n?platform=hootsuitequote:An anonymous “Jane Doe” filed a federal lawsuit against GOP presumptive nominee Donald Trump last week, accusing him of raping her in 1994 when she was thirteen years old. The mainstream media ignored the filing.
twitter:ppppolls twitterde op zondag 09-10-2016 om 20:05:132 of the first 3 private polls we've done that were conducted Friday-Saturday have Trump in the 70s of the Republican vote reageer retweet
Sorry Ulx, hier kan ik echt niets mee. Ik kan me heel goed voorstellen dat Trump vrouwen heeft aangerand, maar deze ongefundeerde claim dat ie een kind heeft verkracht.quote:Op zondag 9 oktober 2016 21:12 schreef Ulx het volgende:
[..]
http://www.huffingtonpost(...)e-ca_b_10619944.html
[..]
https://www.scribd.com/do(...)n?platform=hootsuite
Dat betekent dat hij teruggaat naar post dem. convention polls vermoed ik.quote:Op zondag 9 oktober 2016 21:13 schreef L3gend het volgende:
twitter:ppppolls twitterde op zondag 09-10-2016 om 20:05:132 of the first 3 private polls we've done that were conducted Friday-Saturday have Trump in the 70s of the Republican vote reageer retweet
Zegt natuurlijk niet zo heel veel zonder trend. Ik meen dat Trump voorheen bij dergelijke cijfers zo rond de 80-85% zat?quote:Op zondag 9 oktober 2016 21:13 schreef L3gend het volgende:
en een getuige:quote:Plaintiff was subject to acts of rape, sexual misconduct, criminal sexual acts, sexual abuse, forcible touching, assault, battery, intentional and reckless infliction of emotional distress, duress, false imprisonment, and threats of death and/or serious bodily injury by the Defendants that took place at several parties during the summer months of 1994. The parties were held by Defendant Epstein at a New York City residence that was being used by Defendant Epstein at 9 E. 71st St. in Manhattan. During this period, Plaintiff was a minor of age 13 and was legally incapable under New York law of consenting to sexual intercourse and the other sexual contacts detailed herein.
Uiteraard zijn de echte namen wel bekend bij het parket.quote:Declaration of Plaintiff Jane Doe, Exhibit A hereto; Declaration of Tiffany Doe, Exhibit B hereto. Jane Doe and Tiffany Doe are each pseudonyms as each woman wishes anonymity. Tiffany Doe, a witness, was an employee of Defendant Epstein
Volgens mij zat hij zelfs rond de 89 vlak voor het 1e debat, zijn hoogtepunt dusquote:Op zondag 9 oktober 2016 21:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zegt natuurlijk niet zo heel veel zonder trend. Ik meen dat Trump voorheen bij dergelijke cijfers zo rond de 80-85% zat?
Goede woordkeus.quote:
Zeker 85%, een normale kandidaat haalt minimaal 90% bij de verkiezingen. In de 70 is erg laag voor elk kandidaat dan ook. Dit zijn wel interne polls, geen flauw idee waarom ze dit hebben gelektquote:Op zondag 9 oktober 2016 21:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zegt natuurlijk niet zo heel veel zonder trend. Ik meen dat Trump voorheen bij dergelijke cijfers zo rond de 80-85% zat?
Nouja, je zou haast nergens meer van opkijken bij Trump.quote:Op zondag 9 oktober 2016 21:16 schreef Ulx het volgende:
[..]
en een getuige:
[..]
Uiteraard zijn de echte namen wel bekend bij het parket.
Een soort Marc Dutroux in het Witte Huis. Jeffrey Epstein btw, is deze meneer....quote:Op zondag 9 oktober 2016 21:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nouja, je zou haast nergens meer van opkijken bij Trump.
waarover Trump het volgende te zeggen heeft.....quote:Jeffrey Edward Epstein (born January 20, 1953) is an American financier.[1] He worked at Bear Stearns early in his career and subsequently formed his own firm, J. Epstein & Co. In 2008 Epstein was convicted of soliciting an underage girl for prostitution and given an 18-month prison sentence, of which he served 13 months.[2] He is a registered level three sex offender.[3]
quote:Mr. Trump told a reporter a few years ago: "I've known Jeff for 15 years. Terrific guy. He's a lot of fun to be with. It is even said that he likes beautiful women as much as I do, and many of them are on the younger side. No doubt about it, Jeffrey enjoys his social life."
Het is deels Town Hall, dus vragen uit het publiek. Zou leuk zijn als er eens wat relevante inhoudelijke vragen komen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 21:23 schreef sonnyspek het volgende:
Ben benieuwd welke Trump we vanavond zien. Gaat hij proberen Clinton helemaal zwart te maken of de nederige rol spelen?
Ik denk dat Trump wel sterk gaat zijn als het over policy gaat, met daarbij natuurlijk wel de voorwaarde dat hij zich kan herinneren wat zijn standpunt ook weer was.quote:Op zondag 9 oktober 2016 21:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is deels Town Hall, dus vragen uit het publiek. Zou leuk zijn als er eens wat relevante inhoudelijke vragen komen.
Je denkt dat Trump sterk gaat zijn als het op beleid aankomt? Hij stond aardig te raaskallen de vorige keer.quote:Op zondag 9 oktober 2016 21:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk dat Trump wel sterk gaat zijn als het over policy gaat, met daarbij natuurlijk wel de voorwaarde dat hij zich kan herinneren wat zijn standpunt ook weer was.
Misschien moet Clinton het sluw spelen en ergens een stelling innemen waar zij en Trump het eigenlijk over eens zijn. Dan gewoon afwachten en zien of Trump er alsnog uit gewoonte en zonder nadenken vol tegen in gaat.
Het maakt niets uit. Hij bloedde al stemmen voor vrijdag. Of twijfelaars zich na de flop van het afgelopen weekend laten overhalen door een knieval betwijfel ik.quote:Op zondag 9 oktober 2016 21:23 schreef sonnyspek het volgende:
Ben benieuwd welke Trump we vanavond zien. Gaat hij proberen Clinton helemaal zwart te maken of de nederige rol spelen?
Nederig? Trump? lol.quote:Op zondag 9 oktober 2016 21:23 schreef sonnyspek het volgende:
twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 09-10-2016 om 16:12:23So many self-righteous hypocrites. Watch their poll numbers - and elections - go down! reageer retweet
quote:Op zondag 9 oktober 2016 21:43 schreef Szura het volgende:
Was deze al gepost?
Giuliani owned
https://twitter.com/gissisim/status/785170269073731585
quote:I asked him if he had been telling the young man over there that Hillary is a witch. A relieved and knowing look came over his face. “Oh, for real, for real,” he said nodding with the gratitude of someone finally being understood. (The shofar, he told me, was part of his studying Judaism to understand Jesus better and to “turbocharge” his prayers.) “Have you heard of Alex Jones? Alex has the behind-the-scenes people, like Larry Nichols. And I was even able to call Larry personally, and he said he asked Bill one time, how come Hillary flies to L.A. once a month? And he said, Hillary is going to witchcraft meetings.”
Do you know of any spells she’s cast? I asked him.
“I mean, didn’t travel with her to these witchcraft meetings but, as a Christian I have spiritual discernment,” he said. “I can discern Hillary. I can tell she’s into that stuff.”
quote:Op zondag 9 oktober 2016 21:53 schreef Ulx het volgende:
Stukje over de die-hard Trumpfans.
http://www.politico.com/m(...)ower-214335?lo=ap_a2
[..]
Hij kwam nog best sterk terug door te zeggen van "Beide kandidaten hebben in het verleden slechte dingen gedaan die ze anders hadden gedaan als ze opnieuw de kans kregen"quote:Op zondag 9 oktober 2016 21:43 schreef Szura het volgende:
Was deze al gepost?
Giuliani owned
https://twitter.com/gissisim/status/785170269073731585
Zou ie meer weten?twitter:PrisonPlanet twitterde op zondag 09-10-2016 om 22:13:54Might be one or two surprise faces in the debate audience tonight. 😉 #Debates2016 Trump won't be the only one asked about his past. reageer retweet
Sowieso mogen random mensen geen vragen stellen vanavond, die zijn van tevoren allemaal uitgekozen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 22:16 schreef skysherrif het volgende:
Zou ie meer weten?twitter:PrisonPlanet twitterde op zondag 09-10-2016 om 22:13:54Might be one or two surprise faces in the debate audience tonight. 😉 #Debates2016 Trump won't be the only one asked about his past. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |