Ik zou het juist fantastisch vinden als Conor twee belts wint. Liefst wel met een epische war zoals Hendo vs Bisping.quote:Op zondag 9 oktober 2016 20:50 schreef Eppie_NL het volgende:
Hopen dat Alvarez van Conor wint.
Dan paar maanden later Alvarez vs. Conor 2 voor een titelgevecht op 145. Want UFC en omdat het gewoon kan.
Helemaal eens, Bob die je ook continue kin op je borst en handen hoog hoorde roepenquote:Op zondag 9 oktober 2016 21:25 schreef Geo4kant het volgende:
Ik weet niet waar Bisping last van had, het is nooit een worldbeater geweest maar hij stond imo echt raar te doen.. Meer aan het schaduw boksen dan daadwerkelijk vechten..
Struve vond ik ook maar vaak geraakt worden (alweer) en dat tegen zo'n kleine tegenstander..
quote:
Ik zou het fantastisch vinden als Alvarez 2 belts heeft.quote:Op zondag 9 oktober 2016 21:17 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik zou het juist fantastisch vinden als Conor twee belts wint. Liefst wel met een epische war zoals Hendo vs Bisping.
Ik kan zo genieten van Bisping. Ik hoor bij een select groepje die hem waardeert maar wat een vent is het.quote:
Unanimous voor Bisping precies wat Buffer zei... 49-46 was vast een Brit.quote:Op zondag 9 oktober 2016 22:14 schreef THEFXR het volgende:
wow, verkeerd omgeroepen, het was helemaal geen split dec
quote:
Welkom bij de club!quote:Op zondag 9 oktober 2016 21:49 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik kan zo genieten van Bisping. Ik hoor bij een select groepje die hem waardeert maar wat een vent is het.![]()
![]()
![]()
Comeback:twitter:arielhelwani twitterde op zondag 09-10-2016 om 21:28:50Tomorrow on #themmahour: @dc_mma @ChrisWeidmanUFC @MieshaTate @Thebeast_ufc @RicardoLamasMMA @Marc_Diakiese @PetesyCarroll and you! reageer retweet
twitter:TonyFergusonXT twitterde op zondag 09-10-2016 om 22:02:45@bisping @danhendo Locked Up Cause I'm a Str8 Killer. I Finish Fights, Never Leave It to the Judges. Don't be Sensitive, Mike. I quoted Dan. reageer retweet
quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:32 schreef THEFXR het volgende:
edgar vs Lama, helemaal gecancelled, he
Niet warm worden van the black beast.quote:
Hij verslaat Nelson en is nu geranked dus ik snap die match up met Tybura niet.quote:Op maandag 10 oktober 2016 14:18 schreef JaJijMetJeHoofd het volgende:
[..]
Niet warm worden van the black beast.![]()
black beast up in dis hoe...swangin and bangin...htown on y'all boys
Meer hype creeren als hij nog iemand sloopt.quote:Op maandag 10 oktober 2016 14:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij verslaat Nelson en is nu geranked dus ik snap die match up met Tybura niet.
Lekker toch, een keer een weekend zonder. Ze spammen al genoeg fightcards.quote:Op maandag 10 oktober 2016 12:42 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
wtf! volgende ufc event pas op 5 nov
en dan tussen 5nov-3dec 6 events![]()
Zou zeggen Jacare omdat hij de nr.2 heeft verslagenquote:Op maandag 10 oktober 2016 22:21 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Wat als Romero van Weidman wint en Jacare wint van Rockhold?
Wie krijgt dan een title shot?
Gegard.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:21 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Wat als Romero van Weidman wint en Jacare wint van Rockhold?
Wie krijgt dan een title shot?
Slim welquote:Op maandag 10 oktober 2016 22:26 schreef McNulty het volgende:
hahah hij zei in de embedded dat vitor voor dat huis betaalde
Hij had scheldend een blikje of een flesje naar Bisping moeten gooien tijdens post-fight conference.quote:
Dan moet hij dat vooral gaan doen. In Bellator ofzo, kan hij mooi tegen Hershell Walkerquote:
http://www.mmafighting.co(...)to-mma-preparing-forquote:As a member of the Carolina Panthers, Hardy missed the majority of the 2014 NFL season after being placed on the commissioner's exempt list due to a domestic violence incident with an ex-girlfriend. He would go on the miss the first four games of the 2015 season to serve a suspension stemming from the case. His original suspension was for 10 games, however, an arbitrator later reduced his punishment.
Hardy played for the Panthers for five seasons before signing a one-year deal with the Dallas Cowboys last year. He was unable to land a spot with a new team during the off-season. His best season came in 2013 when he recorded 15 sacks and was named to the Pro Bowl team.
Last month, Hardy was arrested on a cocaine possession charge in the Dallas suburb of Richardson.
Dit is eerder het criminele neefje van Jones, fucking hellquote:
Wat Jones is geen crimineel wou je zeggen?quote:Op woensdag 12 oktober 2016 00:13 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dit is eerder het criminele neefje van Jones, fucking hell
wacht nou even tot na de injuries, nu gaat de lijst niet kloppen,quote:Op woensdag 12 oktober 2016 14:36 schreef Nober het volgende:
Picks:
Eddie
Woodley
Joanna
Romero
Gastelum
Pennington
Edgar
Khabib
Kennedy
Ik zie niet dat Connie gaat winnen maar ik zie toch wel wat gaten/mogelijkheden voor hem om flinke klappen te landen op Eddie.. dus wie weet flikt ie het wel.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 14:22 schreef THEFXR het volgende:
niet gekeken, Eddie wint gewoon.
Donald Cerrone Vs Eddie Alvarez Fight Highlights - Дональд Серроне Vs Ðдди ÐльвареÑ
wel geluid uitzetten, echt verschrikkelijke muziek.
Dat gaat iemand met zijn leven bekopen vrees ikquote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:44 schreef THEFXR het volgende:
Last week, the daughter of a “famous heavyweight” was attacked and hospitalized in Moscow. While the report did not name the fighter, BloodyElbow confirmed with multiple sources that it was heavyweight legend Fedor Emelianenko.Last week, the daughter of a “famous heavyweight” was attacked and hospitalized in Moscow. While the report did not name the fighter, BloodyElbow confirmed with multiple sources that it was heavyweight legend Fedor Emelianenko.
jep, Fedor heeft vriendje Putin al gebeldquote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:51 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dat gaat iemand met zijn leven bekopen vrees ik
Sowieso een matige bikini dus misschien dat het daardoor geen goed beeld geeft maar ik had een betere kont verwachtquote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:53 schreef THEFXR het volgende:
@TAZ, Miesha is single, ik hoop dat je haar in NY 205 ziet!
.[ afbeelding ]
.[ afbeelding ]
Ja inderdaad, puntige knieen alles.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 18:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sowieso een matige bikini dus misschien dat het daardoor geen goed beeld geeft maar ik had een betere kont verwacht
quote:Op woensdag 12 oktober 2016 18:40 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ja inderdaad, puntige knieen alles.
Wtf man
Yo! Dont curse that shit!quote:Op woensdag 12 oktober 2016 15:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wacht nou even tot na de injuries, nu gaat de lijst niet kloppen,
Miesha Tate single? What happend?quote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:53 schreef THEFXR het volgende:
.[ afbeelding ]
.[ afbeelding ]
Go get herquote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:23 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Miesha Tate single? What happend?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:53 schreef THEFXR het volgende:
.[ afbeelding ]
.[ afbeelding ]
Voor de belt dit?quote:Op woensdag 12 oktober 2016 20:58 schreef Geo4kant het volgende:
She's back!! Ronda Rousey returns at #UFC207 against Amanda Nunes! Tix on sale Nov 4th!
[ afbeelding ]
Back for more pain.
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 03:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Rousey gaat zo hard verliezen. Je zag ook aan Jones dat je eerst wedstrijd ritme op moet doen als je er een jaar uitgeweest bent.
Zat ook ruim 1 jaar tussen die partij in september 2014 en zijn titelgevecht in januari.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En Takeya Mizugaki sloopte die.
als je twitter hebt, kan je tweetenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:53 schreef Smoofie het volgende:
Gaat Germaine de Randamie eerdags nog eens vechten?
Rousey met Cruz vergelijkenquote:
hoezo? Zelfde gewichtsklasse tochquote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Rousey met Cruz vergelijken.
Cruz is echt lichtjaren verder dan Rousey. Die laatst won door zwaar agressief te zijn. Tate heeft haar al een paar keer bijna verslagen en Holm had het perfecte gameplan. Er moet een hele andere Rousey ten toneel komen wil ze winnen.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:23 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
hoezo? Zelfde gewichtsklasse toch
De echte Babyfaced Assassinquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 00:14 schreef McNulty het volgende:
De blik van een echte killer!
[ afbeelding ]
Gaat interessant worden tegen Swanson.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 00:14 schreef McNulty het volgende:
De blik van een echte killer!
[ afbeelding ]
jo, Aldo wil toch af van de UFC, lekker gaan voetballen enzoquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 18:20 schreef Nober het volgende:
Lamas vs Oliveira
Cruz misschien tegen Aldo?
[..]
Gaat interessant worden tegen Swanson.
Aldo met knikkende knieën vanwege McGregor?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:19 schreef Luppie0110 het volgende:
Die Aldo is misschien wel beter dan McGregor maar is zelf te eigenwijs om de taal te leren en sneeuwt daardoor helemaal onder. Vooral tegen een kaliber McGregor qua trashtalk. Aldo ging met knikkende knieën de octagon in.
Ga weg met zo'n alleen Braziliaans sprekende. Ik wil van Aldo en al die Brazilianen af.
Niet betalen is niet vechten althans zo zat het geloof ik met Nick Diaz. Weet alleen niet of dat dan alleen voor events in Nevada geldt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:19 schreef Vox_Populi het volgende:
[..]
Aldo met knikkende knieën vanwege McGregor?Overigens spreken Brazilianen Portugees, maar dat terzijde.
Ik ben niet de grootste McGregor-fan, maar dit is te mooi:
Conor McGregor taunts NAC on fine: 'Good luck trying to get it'
[ afbeelding ]![]()
I know, maar ben evengoed zeer benieuwd hoe dit verder gaatquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Niet betalen is niet vechten althans zo zat het geloof ik met Nick Diaz. Weet alleen niet of dat dan alleen voor events in Nevada geldt.
nick diaz had een nieuwe deal met de NSAC gemaakt over zijn schorsing.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Niet betalen is niet vechten althans zo zat het geloof ik met Nick Diaz. Weet alleen niet of dat dan alleen voor events in Nevada geldt.
Ik mis je puntquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:04 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Main Card van 205 loopt van 04:00 tot 08:00
gwn torrentje pakken danquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:04 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Als je ooit live kijkt dan is het toch wel voor UFC 205quote:
Niet vechten, in Nevada toch? Geld niet voor de rest van de staten dacht ik.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:32 schreef Nober het volgende:
Gelukkig heb je een passende naam gekozen, vieze casual.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:04 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
lekker live kijken en dan slapen en de presser kijkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:04 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Gewoon wekkertje om 7:30 zetten voor Conor tochquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 13:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gelukkig heb je een passende naam gekozen, vieze casual.
Ik ben nooit echt bewust wakker gebleven voor een ufc event. Meestal is het van: "ik ben toch laat op laat ik deze card maar gaan kijken."quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:59 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Als je ooit live kijkt dan is het toch wel voor UFC 205![]()
Bron?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:04 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Geloof via Mike Bohn op Twitterquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 13:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Bron?
Zie nog geen tijden staan...
http://www.ufc.com/event/ufc-205
Maar dit klinkt logisch:
0:30 Prelims (18:30)
4:00 Main Card (22:00)
dern vs. rousey 2017quote:
whahha, voor Conor? gekquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 13:27 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Gewoon wekkertje om 7:30 zetten voor Conor toch
wha, "PRETZEL"knoop dat goed in je orenquote:
Je hebt gelijk, ik slaap wel uit, de KO staat zondag wel op youtubequote:
Ja en op piratenbaai in no-time. Miljoen seeders galore gezien de populariteitquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 16:57 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik slaap wel uit, de KO staat zondag wel op youtube
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 18:28 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ja en op piratenbaai in no-time. Miljoen seeders galore gezien de populariteitBij 205 zou ik wel overwegen een PPV te kopen, maar als ik geen mogelijkheid had om het te downloaden en voor elk ding moest betalen dan had ik een PPV als 204 ook nooit gekocht/bekeken. Dus het is niet zo dat iedereen die download een verloren klant is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat weet ik wel zeker, maar stel het is 30% die anders zou kopen op een miljoen downloads. Dat is alsnog 300000*60=18 miljoen dollars....quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 18:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bij 205 zou ik wel overwegen een PPV te kopen, maar als ik geen mogelijkheid had om het te downloaden en voor elk ding moest betalen dan had ik een PPV als 204 ook nooit gekocht/bekeken. Dus het is niet zo dat iedereen die download een verloren klant is.
Ik vind dit wel een hoge inschatting. De meeste mensen zijn gewoon dikke opportunisten. Ik schat max. 10%.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 18:32 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker, maar stel het is 30% die anders zou kopen op een miljoen downloads. Dat is alsnog 300000*60=18 miljoen dollars....
En dan faseren ze het PPV model eruit en gaat de prijs van Fight pass heel snel omhoog.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 18:52 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
PPV is sowieso een zwaar outdated systeem waar alleen Amerikanen nog intrappen. Fight Pass is een stap in de goede richting, als daar alles live op komt zou ik wel 10-12 euro per maand lappen.
Zeg dat maar tegen de mensen die dit plan bij UFC 194 haddenquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 13:27 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Gewoon wekkertje om 7:30 zetten voor Conor toch
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 21:50 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de mensen die dit plan bij UFC 194 hadden
USADAquote:
Haha ja heel de nacht opgebleven ervoor . Maar alsnog was het wel gaaf. Maar had liever een langer durende war gezienquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 21:50 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de mensen die dit plan bij UFC 194 hadden
twitter:arielhelwani twitterde op zondag 16-10-2016 om 21:02:12Tomorrow on #themmahour: @bisping @HollyHolm @mousasi_mma @JerryLawler @PlatinumPerry @Judo_Kayla @SugarRaySefo and you. See ya then. reageer retweet
woodley weer als een asshole met zijn zonnebril op, binnendeursquote:Op zondag 16 oktober 2016 22:08 schreef Nober het volgende:
twitter:arielhelwani twitterde op zondag 16-10-2016 om 21:02:12Tomorrow on #themmahour: @bisping @HollyHolm @mousasi_mma @JerryLawler @PlatinumPerry @Judo_Kayla @SugarRaySefo and you. See ya then. reageer retweet
quote:Op maandag 17 oktober 2016 15:48 schreef Nober het volgende:
19:00 -- World Series of Fighting president Ray Sefo will stop by to discuss some news pertaining to the future of the organization.
19:25 -- "Platinum" Mike Perry will look back at his second UFC win and discuss what's next for him.
19:45 -- Two-time Olympic gold medalist judoka Kayla Harrison will stop by to talk about what's next for her.
20:05 -- Gegard Mousasi'will recap his UFC 204 win over Vitor Belfort and discuss his future.
20:25 -- Holly Holm will discuss what's next for her.
20:45 -- Michael Bisping will join us to talk about his win at UFC 204 and what's next for him.
21:05 -- We'll answer your #themmahour questions on anything and everything going on in the MMA world. Hit us up on Twitter using that hash tag or leave a question in the comments section below.
22:10 -- Pro wrestling legend Jerry "The King" Lawler will stop by to talk about his involvement with Bellator for their show this Friday in Memphis and more.
http://www.mmafighting.co(...)-gegard-mousasi-mike
Wijziging.quote:
Go WONDERBOY!quote:Op zondag 16 oktober 2016 22:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
woodley weer als een asshole met zijn zonnebril op, binnendeurs
free agent, hebben ze nog 3 mnd voor nieuwe onderhandelingen, GSP krijgt nergens anders zoveel als bij de UFCquote:
Net als Hendo, maar die is 20 jaar ouder.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 09:14 schreef THEFXR het volgende:
"Platinum" Mike Perry komt dom over, praat ook al erg langzaam, alsof ie al hersenschade heeft.
Is gewoon Floridaans accent, dat niet door hebben.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 09:14 schreef THEFXR het volgende:
"Platinum" Mike Perry komt dom over, praat ook al erg langzaam, alsof ie al hersenschade heeft.
ja, iddquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 09:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Net als Hendo, maar die is 20 jaar ouder.
wat een onzin weer.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Is gewoon Floridaans accent, dat niet door hebben.
een gast die met 10K op zak liep en dingen kochtquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:13 schreef Geo4kant het volgende:
Wat is dat met die hype van Perry? Ik heb het niet meegekregen.
Goed verhaal, lekker kort. Snap er alsnog geen kut vanquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
een gast die met 10K op zak liep en dingen kocht
Eerste gevecht in de UFC had hij nogal een aparte weigh-inquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:13 schreef Geo4kant het volgende:
Wat is dat met die hype van Perry? Ik heb het niet meegekregen.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 14:32 schreef McNulty het volgende:
[..]
Eerste gevecht in de UFC had hij nogal een aparte weigh-in
Werd daarna behoorlijk gehaat want onsportief
Wint toch zijn gevecht met ko.
Werd geïnterviewd door Helwani.
Leverde prachtige quotes en stond bij de rechtbank met 10k in z'n zak en moest ophangen.
Heeft een nogal aparte persoonlijkheid![]()
Massa sloeg om en vond hem meer entertaining dan een douchebag.
Men juicht nu voor hem.
Vecht tweede keer en sloeg zijn tegenstander KO op het laatste moment
Men juicht nog meer voor hem.
Heeft 9-0 record allemaal knockouts
Derde gevecht staat al op de planning.
klaar.
wiequote:
Perry moet gekoesterd worden. Hij is speciaal.quote:
Dank voor deze samenvattingquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 14:32 schreef McNulty het volgende:
[..]
Leverde prachtige quotes en stond bij de rechtbank met 10k in z'n zak en moest ophangen.
Men juicht nu voor hem.
klaar.
Tijd voor een rectificatie aangezien hij nog niet stopt.twitter:MMADNANL twitterde op zaterdag 15-10-2016 om 23:08:26Vitor Belfort kondigt zijn afscheid aan op Instagramhttps://t.co/pjtP4Q5wkY#UFC #VitorBelfort #MMADNA https://t.co/7HRgBP2iD6 reageer retweet
Paige komt helemaal niet uit Sacramento.twitter:MMADNANL twitterde op donderdag 13-10-2016 om 10:16:35Paige VanZant krijgt podium voor het thuispubliekhttps://t.co/SO6XnM1ZIt#UFC #MMADNA https://t.co/E6NztK76Xq reageer retweet
McGregor is in de Ultimate Fighting Championship (UFC) momenteel recordhouder met twintig overwinningen en drie verliespartijen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 14:37 schreef LuieSurinamer het volgende:
http://www.goal.com/nl/ne(...)egor-uit-tot-gevecht
![]()
Dan moet je zorgen voor een tegenstander of dat contract ontbinden, die advocaat zal heus wel een zaak hebben.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:21 schreef Platinumgoat het volgende:
GSP komt natuurlijk never nooit los van de UFC als ze hem niet willen laten gaan. Kijk maar naar dat gedoe van Rampage met Bellator. Contracten van Zuffa zijn waterdicht.
Maar wie heeft GSP nog nodig als je Perry hebt? #Platinumbless
Ik heb het idee dat GSP dit jaar nog officieel free agent zal zijn, denk dat de UFC weinig kan doen als je George zo hoort pratenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:21 schreef Platinumgoat het volgende:
GSP komt natuurlijk never nooit los van de UFC als ze hem niet willen laten gaan. Kijk maar naar dat gedoe van Rampage met Bellator. Contracten van Zuffa zijn waterdicht.
ik vind die perry maar een domme patser. sprak alsof hij ff miloinair wordt and living the good lifequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:21 schreef Platinumgoat het volgende:
En dat is juist wat mensen zo leuk aan hem vindenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik vind die perry maar een domme patser. sprak alsof hij ff miloinair wordt and living the good life
Eerste link uit eerste tweet doet het niet, page not found @ Tazmianiacquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:39 schreef Nober het volgende:
Tijd voor een rectificatie aangezien hij nog niet stopt.twitter:MMADNANL twitterde op zaterdag 15-10-2016 om 23:08:26Vitor Belfort kondigt zijn afscheid aan op Instagramhttps://t.co/pjtP4Q5wkY#UFC #VitorBelfort #MMADNA https://t.co/7HRgBP2iD6 reageer retweet
Paige komt helemaal niet uit Sacramento.twitter:MMADNANL twitterde op donderdag 13-10-2016 om 10:16:35Paige VanZant krijgt podium voor het thuispubliekhttps://t.co/SO6XnM1ZIt#UFC #MMADNA https://t.co/E6NztK76Xq reageer retweet
[..]
McGregor is in de Ultimate Fighting Championship (UFC) momenteel recordhouder met twintig overwinningen en drie verliespartijen.
#LeukeFeitjes
Om vervolgens niet meer te vechten want dan is hij te oud.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:31 schreef Paxlie het volgende:
GSP heeft een contract uit een tijd waarin hij zijn eigen sponsoren mocht zoeken. De UFC heeft dat aangepast, als GSP niet akkoord gaat is het vrij simpel en is hij vrij man. Tenzij er een clausule in zit dat de UFC mag bepalen wie zijn sponsoren zijn. Dit kon best een interessante rechtzaak worden wat dat betreft. Ook omdat GSP het geld heeft om daadwerkelijk alles uit te zitten totdat een rechter uitspraak doet.
Paige traint hoofdzakelijk in Sac. Dan is het ook haar thuispubliek. Er staat toch nergens dat ze er geboren is?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:39 schreef Nober het volgende:
Anders zou Cees in de UK ook voor thuispubliek vechtenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:55 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Paige traint hoofdzakelijk in Sac. Dan is het ook haar thuispubliek. Er staat toch nergens dat ze er geboren is?
Hendricks moet eerst maar van de cheeseburgers afblijven. Anders gaat hij 170 nooit halenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:06 schreef Geo4kant het volgende:
En als hij toch terug komt hoop ik dat GSP wint van Woodley/Wonderboy en dat hij dan een rematch met Hendricks moet doen en Hendricks hem direct KO slaat want Hendricks won die eerste.
En in Miami, Albuerquerque, Jamaica, Amersfoortquote:Op woensdag 19 oktober 2016 03:33 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Anders zou Cees in de UK ook voor thuispubliek vechten
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 14:32 schreef McNulty het volgende:
[..]
Men juicht nu voor hem.
klaar.
Perry is 170.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:25 schreef Kerftminister het volgende:
[..]Platinum
De man die het kwaad genaamd McGregor van deze aarde zal wegvagen.
Blur Ierquote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:31 schreef McNulty het volgende:
[..]
Perry is 170.
Superboy vs mcgregor zou een mooie pot zijn.
Bluf Ier tegen een babyfacekiller.
daarom zeg ik toch ook bluf :squote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:38 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Blur IerMan durft niks. Lekker Mousasi op Twitter bedreigen maar irl niks doen. niveutje Zaandm die ginger.
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:51 schreef McNulty het volgende:
[..]
daarom zeg ik toch ook bluf :s
maar conor is blond en geen ginger
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:51 schreef bascross het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als dit geen ginger is, dan weet ik het ook niet meer.
Mcnugget moet gewoon zijn bek houden tegen moosequote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:38 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Blur IerMan durft niks. Lekker Mousasi op Twitter bedreigen maar irl niks doen. niveutje Zaandm die ginger.
Jammer dat hij niet 15 seconden zeiquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 14:37 schreef LuieSurinamer het volgende:
http://www.goal.com/nl/ne(...)egor-uit-tot-gevecht
![]()
Haha geweldig!quote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:55 schreef Geo4kant het volgende:
http://theydonttalklikeitalk.com/
McGregor soundboard
twitter:jeremybotter twitterde op donderdag 20-10-2016 om 02:34:08Put it this way: the UFC lost its soul when Lorenzo left. The sport will never be the same. https://t.co/klLGeqbPE0 reageer retweet
twitter:jeremybotter twitterde op donderdag 20-10-2016 om 02:53:28I don't know if you noticed but WME is a big fan of cutting costs. https://t.co/aeS2qb42JB reageer retweet
Na Silva, Sholler nu ook Wright weg.twitter:jeremybotter twitterde op donderdag 20-10-2016 om 10:53:53WME has handled their purchase of the UFC as poorly as they possibly could. So many missteps. reageer retweet
Einde TUF?twitter:jeremybotter twitterde op woensdag 19-10-2016 om 17:34:13The bloodletting continues at the UFC. Today it’s UFC Canada. Tom Wright included. So unfortunate. reageer retweet
UFC events in andere landen?twitter:jeremybotter twitterde op donderdag 20-10-2016 om 07:51:55Little late night birdie tells me that WME plans on getting rid of The Ultimate Fighter, possibly after this season. reageer retweet
UFC events in 2017?twitter:jeremybotter twitterde op donderdag 20-10-2016 om 07:53:28They won’t stop entirely. But there will only be a minimal amount starting next year. https://t.co/Oe0KHzG3LC reageer retweet
twitter:jeremybotter twitterde op donderdag 20-10-2016 om 08:57:1732-35 https://t.co/wvNP1NO0k6 reageer retweet
Hopelijk WMMA als eerst.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 18:47 schreef THEFXR het volgende:
minder events, gaan er dus ook een lading fighters uit
Thnkx mooi gevecht.quote:
gaat het nooit wordenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:06 schreef heywoodu het volgende:
Was deze al langsgekomen?
MMA wil erkenning als 'olympische sport'
En voor de kenners hier: hoe zou MMA überhaupt mogelijk in een toernooiformaat gegoten kunnen worden?
net als judo , boksen of worstelen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:06 schreef heywoodu het volgende:
En voor de kenners hier: hoe zou MMA überhaupt mogelijk in een toernooiformaat gegoten kunnen worden?
Die verschillen nogal. Judo en worstelen worden net als taekwondo in één dag afgewerkt (een toernooi in een gewichtsklasse duurt één dag dus). Een bokstoernooi duurt 1-2 weken op de Spelen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:29 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
net als judo , boksen of worstelen?
Daarom moet je ook niet verbaasd zijn als we meer CM Punk praktijken gaan zien komende tijd, om via PPV snel wat terug te verdienen. Here come the freak(show)s.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 13:33 schreef escalatie het volgende:
Al die bezuinigingen zijn toch niet verrassend te noemen? Dat bedrag waarvoor ze de UFC gekocht hebben was ook belachelijk hoog. Die investering moeten ze nu terug gaan verdienen.
Sowieso zijn er blessures mogelijk die in boxen vrijwel niet voorkomen. Dan krijg je mma met headgear zonder ellebogen en scheenbeschermersquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:42 schreef Geo4kant het volgende:
Vervang Judo door No-Gi BJJ.
MMA zie ik niet gebeuren, zullen ze te lomp vinden.
Ach, het zal met de freakshows wel meevallen. Af en toe een keer zo'n gevecht op een ppv maakt het er voor mij niet minder leuk op. Ik heb mij er in Pride ook nooit zo aan gestoord doordat de rest van de card vaak steengoed was.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daarom moet je ook niet verbaasd zijn als we meer CM Punk praktijken gaan zien komende tijd, om via PPV snel wat terug te verdienen. Here come the freak(show)s.
FINAL 8 Toernooiengenotquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:06 schreef heywoodu het volgende:
en moose is dat niet, dus geen title shot voor hemquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daarom moet je ook niet verbaasd zijn als we meer CM Punk praktijken gaan zien komende tijd, om via PPV snel wat terug te verdienen. Here come the freak(show)s.
Title shots kunnen gewoon doorgaan, schijnt dat WME IMG 1,8 miljard geleend heeft om de UFC te kunnen kopen dus dat gaat nog lang duren voor ze dat terugverdienen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en moose is dat niet, dus geen title shot voor hem
ze hoeven het alleen maar terug te verdienen als de UFC 0 waard wordt, vooralsnog heeft de UFC een hoge waardequote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Title shots kunnen gewoon doorgaan, schijnt dat WME IMG 1,8 miljard geleend heeft om de UFC te kunnen kopen dus dat gaat nog lang duren voor ze dat terugverdienen.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:09 schreef heywoodu het volgende:
Conor McGregor uitgedaagd. Door een clown.
Graag even aanpassen want het is vedergewicht (featherweight).quote:McGregor is al kampioen in het weltergewicht
Dat krijg je als mensen berichten gaan schrijven die weinig affiniteit met MMA hebbenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:54 schreef Nober het volgende:
[..]
[..]
Graag even aanpassen want het is vedergewicht (featherweight).
Misschien dacht je dat die twee partijen tegen Nate Diaz voor de titel waren maar dat was niet het geval.
twitter:MMAFighting twitterde op zaterdag 22-10-2016 om 00:16:33Mousasi vs. Hall 2 to main event UFC Belfast with Nelson out (@marc_raimondi) https://t.co/DS7N4BXFJA https://t.co/iDIOhSSWui reageer retweet
Het was een rematch met Hall of (hopen op een blessure van Romero/Jacaré) helemaal niks.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 00:28 schreef Tazmaniac het volgende:
Nou joepie.. een rematch tegen een vechter waar hij in eerste instantie gewoon van had moeten winnen. En een W doet totaal niks voor hem..![]()
Hopen dat hij er zonder kleerscheuren uitkomt en in zijn volgende gevecht tegen Weidman mag!
twitter:MikeBohnMMA twitterde op zaterdag 22-10-2016 om 01:13:54Nelson-Kim to Hall-Mousasi 2 marks the 32nd main or co-main event change to the UFC calendar so far in 2016. reageer retweet
twitter:BellatorMMA twitterde op zaterdag 22-10-2016 om 01:15:02No locker room talk, just a real debate going down tonight during our #Bellator162 broadcast on @spike and you won'... https://t.co/Ccxwa0fQx0 reageer retweet
Met hola en hoe doe jij het?quote:
niet meer met hola omdat het onveilig isquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 01:19 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]twitter:MikeBohnMMA twitterde op zaterdag 22-10-2016 om 01:13:54Nelson-Kim to Hall-Mousasi 2 marks the 32nd main or co-main event change to the UFC calendar so far in 2016. reageer retweet
[..]twitter:BellatorMMA twitterde op zaterdag 22-10-2016 om 01:15:02No locker room talk, just a real debate going down tonight during our #Bellator162 broadcast on @spike and you won'... https://t.co/Ccxwa0fQx0 reageer retweet
Met hola en hoe doe jij het?
Heb je een vervanger?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 01:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
niet meer met hola omdat het onveilig is
twitter:BryanCaraway twitterde op zaterdag 22-10-2016 om 01:18:27Having fought both of them I think @FunkMaster_UFC is the future. Anything can happen but if you ask me Aljo has th… https://t.co/KiawUPgSmQ reageer retweet
Main card: 4:00 uurquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:21 schreef Nober het volgende:
UFC 205
2:00 Prelims
4:00 Main Card
http://www.ufc.com/event/ufc-205
Met zeven prelim bouts zouden ze normaal om 0:30 beginnen, hoe zit dit?
PPV is ook 4 uur, dus tot 8 uurquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:32 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Main card: 4:00 uur
Prelims: 2:00 uur
Early prelims: 00:30 / 00:45 uur
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Karina op 23-10-2016 00:22:33 ]
nee nog niet maar ik meot zo weg ook. andere sport kijkenquote:Op zondag 23 oktober 2016 18:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Varga vs Van Roosmalen ook gezien inmiddels?
IJshockey? Amsterdam - Tilburg ofzo...quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:47 schreef Karina het volgende:
[..]
nee nog niet maar ik meot zo weg ook. andere sport kijken
Amstel Tijgers-Hys. Helaas verloren in de OT. 2-3quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:48 schreef Nober het volgende:
[..]
IJshockey? Amsterdam - Tilburg ofzo...
twitter:arielhelwani twitterde op zondag 23-10-2016 om 20:14:35Today on #themmahour: @randy_couture @FabricioWerdum @UrijahFaber @IamTheImmortal @karatehottiemma @MMARLONMORAES @kimboslicejr & you! reageer retweet
couture gaat janken, nog steeds butthurt. werdum gaat ook klagen want brasil, faber is done, maar hij vind van niet, paycheck fighterquote:Op maandag 24 oktober 2016 13:38 schreef Nober het volgende:
twitter:arielhelwani twitterde op zondag 23-10-2016 om 20:14:35Today on #themmahour: @randy_couture @FabricioWerdum @UrijahFaber @IamTheImmortal @karatehottiemma @MMARLONMORAES @kimboslicejr & you! reageer retweet
gasten klagen zelfs als ze winnen, aaah injured, lijersquote:Op maandag 24 oktober 2016 15:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Wat is er met Brazilië? Ben wel benieuwd wie hij pickt RDA of Ferguson.
Te koop? Haha die kon je vanmiddag gratis krijgenquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:45 schreef THEFXR het volgende:
@Taz, weigh in tickets zijn te koop op ebay
lol, dan heb je geluk gehad, waren in no time weg.quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:58 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Te koop? Haha die kon je vanmiddag gratis krijgen
Als ik genoeg kan verdienen verkoop ik em
De een noemt het geluk, de ander skillquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
lol, dan heb je geluk gehad, waren in no time weg.
Je snapte het dus wel.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:51 schreef Geo4kant het volgende:
Jij altijd met je hints/cryptische posts, zeg gewoon waar het op staat. Faber met pensioen na UFC Fox 22.
nah, niet dat ik me kan herinneren er is een card gecancelled, dus total 3 weken no ufcquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:08 schreef over_hedge het volgende:
Ben 3 weken op vakantie geweest. Nog gevechten gemist die het terug kijken waard zijn?
\had wel nog even gekeken op de telefoon van de reisgids (zat ik afrika vrijwel nergens internet) Of de nederlanders gewonnen hadden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nah, niet dat ik me kan herinneren er is een card gecancelled, dus total 3 weken no ufc
ja, haalde allebei het einde nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 19:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
\had wel nog even gekeken op de telefoon van de reisgids (zat ik afrika vrijwel nergens internet) Of de nederlanders gewonnen hadden.
Waren die gevechten nog een beetje leuk?
Danny Roberts vs 'Platinum' Mike Perry GOATquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:08 schreef over_hedge het volgende:
Ben 3 weken op vakantie geweest. Nog gevechten gemist die het terug kijken waard zijn?
bron?quote:
jezus wat vergezochtquote:Op woensdag 26 oktober 2016 14:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dit: http://forums.sherdog.com(...)n-right-leg.3378539/
Fucker, ik schrik me de tyf*squote:
Superboy!quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:27 schreef perezoso het volgende:
Ik had het laatst over die Aziaat die 'iedereen' K.O. slaat, we konden volgens toen niet op de naam komen. Ik bedoelde Choi Doo-ho, die gaat tegen Cub Swanson binnenkort. Kijk er naar uit. Wou toch ff melden wie ik bedoelde, misschien boeit niemand het, dat kan ook.
Ik ben ook razend enthousiast, voor mij de verassing van het jaar, natuurlijk was ie al veel langer in the picture maar niet bij mij.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:37 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Superboy!
Dat menneke gaat ver komen!!
Rodriguez, Ortega, Bektic, Choi, Amirkhani...quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:41 schreef perezoso het volgende:
[..]
Ik ben ook razend enthousiast, voor mij de verassing van het jaar, natuurlijk was ie al veel langer in the picture maar niet bij mij.
Ortega is career wise een stukje verder dan de rest idd en maakt goede kans op grote successen. Rodriguez, Bektic en Choi komen eraan en hard ook!quote:Op donderdag 27 oktober 2016 16:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Rodriguez, Ortega, Bektic, Choi, Amirkhani...
Dan denk ik dat Ortega de meeste kans maakt.
Amirkhani heeft net als Choi een 3-0 UFC record dus noemde ik die ook en hij is het beste wat SBG Ierland te bieden heeft.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 16:26 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ortega is career wise een stukje verder dan de rest idd en maakt goede kans op grote successen. Rodriguez, Bektic en Choi komen eraan en hard ook!
Amirkhani is wel veruit de minste van het lijstje imo.
Dat gaat hij uitstellen tot hij 30 is dacht ikquote:Op donderdag 27 oktober 2016 16:26 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ortega is career wise een stukje verder dan de rest idd en maakt goede kans op grote successen. Rodriguez, Bektic en Choi komen eraan en hard ook!
Amirkhani is wel veruit de minste van het lijstje imo.
Verloren bedoel je.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 18:57 schreef Nober het volgende:
Bisping vs Nick Diaz at UFC 206?
Nick zou het wel verdienen die heeft al jaren niet meer gewonnen.
Zijn laatste gevecht was tegen Silva en die verloor hijquote:
Maar heeft ook al een jaar niet verlorenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:26 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Zijn laatste gevecht was tegen Silva en die verloor hij
Ja ok, daar lieg je niks aan.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Maar heeft ook al een jaar niet verloren
Zat al te zoeken naar de nieuwe aflevering. Waarom doen ze dat?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:16 schreef THEFXR het volgende:
wat een sukkels met tuf USA, om het 2 weken stil te leggen.
Omdat ze baseball play offs uitzenden, dat is belangrijk voor die amerikaantjesquote:Op donderdag 27 oktober 2016 23:26 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Zat al te zoeken naar de nieuwe aflevering. Waarom doen ze dat?
Qua fights één van de betere seizoenen.
*boks*quote:
whut, whut??quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 13:42 schreef Henrys het volgende:
[..]
ja godverdomme ik moest Great British Bake Off nog terugkijken bedankt voor de spoiler
Elke ier met een pak aan is tegenwoordig Mcgregor? lijkt er niet eens opquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 16:06 schreef Paxlie het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)r_stopt_pestkop.html![]()
misschien zijn broer?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 18:39 schreef Henrys het volgende:
[..]
Elke ier met een pak aan is tegenwoordig Mcgregor? lijkt er niet eens op
niet of foxnl, wel op sportsquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:14 schreef Burrito het volgende:
wordt 205 gewoon op tv uitgezonden op fox?
Betaald kanaal dus, voor de duidelijkheidquote:
Nou zonder ring girls weet ik niet welke ronde begint.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:09 schreef THEFXR het volgende:
Nober gaat dit niet leuk , een ufc ringgirls reality show
http://www.auditionsfree.(...)octagon-girls-l-cal/
onder de 21 mogen ze niet zuipen en er is dus wel drank., want sommige veranderen dan in gemene katten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Nou zonder ring girls weet ik niet welke ronde begint.
Die twee bejaarden zijn allang aan vervanging toe.
Waarom vanaf 21 en geen lengteeis vanaf bijvoorbeeld 1.75? 5'4" is 1.63?
zijn goede gevechten, volgende week wordt het weer uitgezondenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:52 schreef McNulty het volgende:
TUF 24 volgers hier? De gevechten zijn wel aardig.
Is ook het enige seizoen sinds tijden die de moeite waard is om te volgen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 18:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zijn goede gevechten, volgende week wordt het weer uitgezonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |