Ik zou het juist fantastisch vinden als Conor twee belts wint. Liefst wel met een epische war zoals Hendo vs Bisping.quote:Op zondag 9 oktober 2016 20:50 schreef Eppie_NL het volgende:
Hopen dat Alvarez van Conor wint.
Dan paar maanden later Alvarez vs. Conor 2 voor een titelgevecht op 145. Want UFC en omdat het gewoon kan.
Helemaal eens, Bob die je ook continue kin op je borst en handen hoog hoorde roepenquote:Op zondag 9 oktober 2016 21:25 schreef Geo4kant het volgende:
Ik weet niet waar Bisping last van had, het is nooit een worldbeater geweest maar hij stond imo echt raar te doen.. Meer aan het schaduw boksen dan daadwerkelijk vechten..
Struve vond ik ook maar vaak geraakt worden (alweer) en dat tegen zo'n kleine tegenstander..
quote:
Ik zou het fantastisch vinden als Alvarez 2 belts heeft.quote:Op zondag 9 oktober 2016 21:17 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik zou het juist fantastisch vinden als Conor twee belts wint. Liefst wel met een epische war zoals Hendo vs Bisping.
Ik kan zo genieten van Bisping. Ik hoor bij een select groepje die hem waardeert maar wat een vent is het.quote:
Unanimous voor Bisping precies wat Buffer zei... 49-46 was vast een Brit.quote:Op zondag 9 oktober 2016 22:14 schreef THEFXR het volgende:
wow, verkeerd omgeroepen, het was helemaal geen split dec
quote:
Welkom bij de club!quote:Op zondag 9 oktober 2016 21:49 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik kan zo genieten van Bisping. Ik hoor bij een select groepje die hem waardeert maar wat een vent is het.![]()
![]()
![]()
Comeback:twitter:arielhelwani twitterde op zondag 09-10-2016 om 21:28:50Tomorrow on #themmahour: @dc_mma @ChrisWeidmanUFC @MieshaTate @Thebeast_ufc @RicardoLamasMMA @Marc_Diakiese @PetesyCarroll and you! reageer retweet
twitter:TonyFergusonXT twitterde op zondag 09-10-2016 om 22:02:45@bisping @danhendo Locked Up Cause I'm a Str8 Killer. I Finish Fights, Never Leave It to the Judges. Don't be Sensitive, Mike. I quoted Dan. reageer retweet
quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:32 schreef THEFXR het volgende:
edgar vs Lama, helemaal gecancelled, he
Niet warm worden van the black beast.quote:
Hij verslaat Nelson en is nu geranked dus ik snap die match up met Tybura niet.quote:Op maandag 10 oktober 2016 14:18 schreef JaJijMetJeHoofd het volgende:
[..]
Niet warm worden van the black beast.![]()
black beast up in dis hoe...swangin and bangin...htown on y'all boys
Meer hype creeren als hij nog iemand sloopt.quote:Op maandag 10 oktober 2016 14:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij verslaat Nelson en is nu geranked dus ik snap die match up met Tybura niet.
Lekker toch, een keer een weekend zonder. Ze spammen al genoeg fightcards.quote:Op maandag 10 oktober 2016 12:42 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
wtf! volgende ufc event pas op 5 nov
en dan tussen 5nov-3dec 6 events![]()
Zou zeggen Jacare omdat hij de nr.2 heeft verslagenquote:Op maandag 10 oktober 2016 22:21 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Wat als Romero van Weidman wint en Jacare wint van Rockhold?
Wie krijgt dan een title shot?
Gegard.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:21 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Wat als Romero van Weidman wint en Jacare wint van Rockhold?
Wie krijgt dan een title shot?
Slim welquote:Op maandag 10 oktober 2016 22:26 schreef McNulty het volgende:
hahah hij zei in de embedded dat vitor voor dat huis betaalde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |