Weet je nog, 3 weken geleden toen je was droog was binnen 20 minuten? #goeieouwetijdquote:
Met zijn roestige ballen?quote:
jeetje, nu pas?quote:Op zondag 9 oktober 2016 18:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Met zijn roestige ballen?
Ik snap de referentie eindelijk
1 gewonnen en een berengoede partij gespeeld tegen de clubkampioenquote:
dat is ook het leuke aan een familietoernooi...quote:Op zondag 9 oktober 2016 19:02 schreef Doedezemaar het volgende:
De tweede partij vormde hij een team samen met een 8jarig meisje. Grappig wijsneusje, heerlijk om voor een uurtje of wat om je heen te hebben. Ze verkondigde meteen: ik kom om te winnen hoor, ik ga niet zonder beker naar huis.
quote:Op zondag 9 oktober 2016 18:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
1 gewonnen en een berengoede partij gespeeld tegen de clubkampioen
Nipt verloren, maar dat boeit me nooit zo, ik heb lekker gespeeld en daar gaat het om
quote:Op zondag 9 oktober 2016 19:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
20:00 - 22:00 DJ PP - Sunday Reggae Show
quote:Op zondag 9 oktober 2016 19:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
20:00 - 22:00 DJ PP - Sunday Reggae Show
quote:
Ja, dat wel. 3-0 achter, toch weer gelijk op het eind.quote:Op zondag 9 oktober 2016 19:40 schreef just me het volgende:
[..]Mad, was spannend gisteren begreep ik ?
Ik heb zoveel mogelijk teruggelezen vanmorgen over de wedstrijdquote:Op zondag 9 oktober 2016 19:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat wel. 3-0 achter, toch weer gelijk op het eind.
En dan pats, laatste bal van de wedstrijd.
Vandaag eens ouderwets bij vrienden op visite geweest. Agenda was ineens leeg...
In de USA zijn de beslissende wedstrijden begonnen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 19:45 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb zoveel mogelijk teruggelezen vanmorgen over de wedstrijd![]()
Ja, even geen honkbal meer
oh dan heb je nog evenquote:Op zondag 9 oktober 2016 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de USA zijn de beslissende wedstrijden begonnen.
Begin november is het dus pas echt afgelopen...
Ook weer waar, 's nachts moet geslapen worden !quote:Op zondag 9 oktober 2016 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is meestal 's nachts hier, dus echt meemaken doe ik het niet...
Meestal live op Fox hieroquote:Op zondag 9 oktober 2016 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is meestal 's nachts hier, dus echt meemaken doe ik het niet...
Ik heb wel een leven, dus dat zie ik niet vaak...quote:
Doe ik in de ochtend.quote:Op zondag 9 oktober 2016 20:22 schreef just me het volgende:
[..]
Ook weer waar, 's nachts moet geslapen worden !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |